Yksinäisen yön biisiketju

Anonyymi

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Elvis nappasi eniten antamistasi biiseistä. Kuuntelin kaikkia, mutta vain Alan Walker ja Elvis antoivat viboja.

        Mitäs keskiviikkosi kuuluu?

        https://www.youtube.com/watch?v=Uwelrtb8Oho

        Elvikseltä O sole mio -versio It's Now or Never! :)


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Elvis nappasi eniten antamistasi biiseistä. Kuuntelin kaikkia, mutta vain Alan Walker ja Elvis antoivat viboja.

        Mitäs keskiviikkosi kuuluu?

        https://www.youtube.com/watch?v=Uwelrtb8Oho

        Elvikseltä O sole mio -versio It's Now or Never! :)

        Elvis on aina Elvis. :)

        Uupumusta, olin eilen kuntoutuksessa ja rehkin aivan liikaa. Seuraava päivä on aina ihan zombie olo. Heräsin viime yönä taas levottomiin jalkoihin jo 3 aikaa. 4h yöunilla yritän jaksaa tämän päivän. Lapsen kevätjuhlat on vielä iltasella.

        Mites itselläsi? :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Elvis on aina Elvis. :)

        Uupumusta, olin eilen kuntoutuksessa ja rehkin aivan liikaa. Seuraava päivä on aina ihan zombie olo. Heräsin viime yönä taas levottomiin jalkoihin jo 3 aikaa. 4h yöunilla yritän jaksaa tämän päivän. Lapsen kevätjuhlat on vielä iltasella.

        Mites itselläsi? :)

        Niin sen verran sain sentään aikaiseksi, että kävin aamulla ostamassa päivähoitoon kassillisen herkkuja henkilökunnalla, jotka on mun lastani hyvässä huomassa vuosia jo hoitaneet ja tämän viikon jälkeen tiet erkanee. Nuorempikin aloittaa koulun syksyllä.

        Ja vanhemman opettaja vaihtuu, joten hänelle kaunis amppelikukka ja kortti. Tiedän ope rakastavan kukkia. :)

        Ja hain itselleni ylppäreihin vähän vaatetta.


      • Bätääs kirjoitti:

        Elvis on aina Elvis. :)

        Uupumusta, olin eilen kuntoutuksessa ja rehkin aivan liikaa. Seuraava päivä on aina ihan zombie olo. Heräsin viime yönä taas levottomiin jalkoihin jo 3 aikaa. 4h yöunilla yritän jaksaa tämän päivän. Lapsen kevätjuhlat on vielä iltasella.

        Mites itselläsi? :)

        Bätääs: "Mites itselläsi? :) "

        Söin aamupalan, mutta sitten menin puoli 11 sänkyyn pitkälleen ja otin tietokoneen esille. Laiskottaa. Onneksi tänään ei tarvitse leikata ruohoa. Se on edessä maanantaina ilmeisesti. Kerran jo leikkasin viikko sitten torstaina. En ole enää Joensuussa vaan Faijan luona. Sovin kavereitten kanssa, että meillä on ilmeisesti minigolf-turnaus heinäkuun alussa.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Bätääs: "Mites itselläsi? :) "

        Söin aamupalan, mutta sitten menin puoli 11 sänkyyn pitkälleen ja otin tietokoneen esille. Laiskottaa. Onneksi tänään ei tarvitse leikata ruohoa. Se on edessä maanantaina ilmeisesti. Kerran jo leikkasin viikko sitten torstaina. En ole enää Joensuussa vaan Faijan luona. Sovin kavereitten kanssa, että meillä on ilmeisesti minigolf-turnaus heinäkuun alussa.

        No välillä on mukavaa laiskotellakin. Ei ihmisen elämän pidä olla pelkkää suorittamista, menee koko elämä muuten ihan hukkaan jatkuvasti juostessa. Välillä tarttee pysähtyä nauttimaan hetkestä ja kiireettömyydestä.

        Nauttia jouten oleilusta. Se on tervettä ja tekee hyvää pääkopallekin. :)

        Vai golffia?


      • Bätääs kirjoitti:

        No välillä on mukavaa laiskotellakin. Ei ihmisen elämän pidä olla pelkkää suorittamista, menee koko elämä muuten ihan hukkaan jatkuvasti juostessa. Välillä tarttee pysähtyä nauttimaan hetkestä ja kiireettömyydestä.

        Nauttia jouten oleilusta. Se on tervettä ja tekee hyvää pääkopallekin. :)

        Vai golffia?

        "Vai golffia?"

        Minigolfia vaan Joensuussa. On siellä golfratakin, mutta minulla ei ole greencardia ja siten oikeutta pelata varsinaista golfia.

        Minigolf-aiheinen musiikkivideo osittain.

        https://www.youtube.com/watch?v=Bg59q4puhmg


      • Bätääs kirjoitti:

        Niin sen verran sain sentään aikaiseksi, että kävin aamulla ostamassa päivähoitoon kassillisen herkkuja henkilökunnalla, jotka on mun lastani hyvässä huomassa vuosia jo hoitaneet ja tämän viikon jälkeen tiet erkanee. Nuorempikin aloittaa koulun syksyllä.

        Ja vanhemman opettaja vaihtuu, joten hänelle kaunis amppelikukka ja kortti. Tiedän ope rakastavan kukkia. :)

        Ja hain itselleni ylppäreihin vähän vaatetta.

        "Ja vanhemman opettaja vaihtuu, joten hänelle kaunis amppelikukka ja kortti. Tiedän ope rakastavan kukkia. :) "

        Joo varmasti opettaja pitää muistamisesta, kukistakin! :)

        Itse olin kerran ala-asteella koulun kaksi viimeistä viikkoa opettajana. Oppilaat toivat leikkauksessa olleelle opettajalle kukkia. Minun piti toimittaa ne sijaisena oikealle opettajalle. Sitten kun luokka aloitti elokuussa lukukauden minä olin pari ensimmäistä päivää taas opena. Tuntui, että se oli minun oma luokka, kun aloitti ja lopetti lukukauden.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Vai golffia?"

        Minigolfia vaan Joensuussa. On siellä golfratakin, mutta minulla ei ole greencardia ja siten oikeutta pelata varsinaista golfia.

        Minigolf-aiheinen musiikkivideo osittain.

        https://www.youtube.com/watch?v=Bg59q4puhmg

        Oukkidoukki. Kävin tässä välissä ruuvaamassa amppelille koukun lasten leikkimökkiin. Saadaan orvokkiamppeli heille. :)

        Lahdessakin on launeella minigolfrata.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Ja vanhemman opettaja vaihtuu, joten hänelle kaunis amppelikukka ja kortti. Tiedän ope rakastavan kukkia. :) "

        Joo varmasti opettaja pitää muistamisesta, kukistakin! :)

        Itse olin kerran ala-asteella koulun kaksi viimeistä viikkoa opettajana. Oppilaat toivat leikkauksessa olleelle opettajalle kukkia. Minun piti toimittaa ne sijaisena oikealle opettajalle. Sitten kun luokka aloitti elokuussa lukukauden minä olin pari ensimmäistä päivää taas opena. Tuntui, että se oli minun oma luokka, kun aloitti ja lopetti lukukauden.

        Juu, minusta on mukava muistaa päivähoidon työntekijöitä koko porukkaa ja koulun opettajaa. Ovat kuiten hyvin tärkeässä roolissa lastenikin elämässä kasvattajina. Arvostan heidän työpanostaan ja iloista asennetta lapsia kohtaan. Ihania aikuisia lapseni arjessa. 💖

        Varmasti ehtii kiintyä lyhyessäkin ajassa, kun me henki on hyvä. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Juu, minusta on mukava muistaa päivähoidon työntekijöitä koko porukkaa ja koulun opettajaa. Ovat kuiten hyvin tärkeässä roolissa lastenikin elämässä kasvattajina. Arvostan heidän työpanostaan ja iloista asennetta lapsia kohtaan. Ihania aikuisia lapseni arjessa. 💖

        Varmasti ehtii kiintyä lyhyessäkin ajassa, kun me henki on hyvä. :)

        Joo, hyvää kesälomaa koululaisen ja päiväkodinlopettavan lapsen seurassa! Hyvät kesäkuut näin ensimmäisenä päivänä! :) Törmätään! :) Itse lopetan keksipäivän osalta tähän, joten morjens!


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Joo, hyvää kesälomaa koululaisen ja päiväkodinlopettavan lapsen seurassa! Hyvät kesäkuut näin ensimmäisenä päivänä! :) Törmätään! :) Itse lopetan keksipäivän osalta tähän, joten morjens!

        Kiitos taas. Vielä tämä viikko ja loppuhuipentumana nuoren miehen lakkiaiset. :)

        Törmätään.


      • Bätääs kirjoitti:

        Kiitos taas. Vielä tämä viikko ja loppuhuipentumana nuoren miehen lakkiaiset. :)

        Törmätään.

        Ps. Mietin juuri, että mulla voisi itsellänikin olla jo 21 nuori lapsi. Jos ensimmäinen yritys aikoinaan ei olis mennyt kesken.

        Heh, että on sitä ikää jo mullakin.


      • Bätääs kirjoitti:

        Ps. Mietin juuri, että mulla voisi itsellänikin olla jo 21 nuori lapsi. Jos ensimmäinen yritys aikoinaan ei olis mennyt kesken.

        Heh, että on sitä ikää jo mullakin.

        21-vuotias... Jäi vana välistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe