Meitä on kaksi siskosta, ikäeroa 5.5 vuotta. Minä se nuorempi joka miettii seuraavaa. Sisko ei pitkiin aikoihin tuntunut enää siskolta. Sen sijaan Facebookissa eräs hänen ystävänsä on kuulema hänen systeri. Ihmettelen miksi joku ventovieras voi olla... En enää jaksa ymmärtää siskoni käytöstä minua kohtaan enkä niitä kännissä soitteluita. Mitä ilmeisimmin en merkitse siskolle mitään. Hän aivan toista maata mitä itse. Onko muilla vastaavaa tilannetta...
Kun sisko ei tunnu siskolta
Anonyymi
1
127
Vastaukset
Kyllä mustakin usein tuntuu, että ei ole sisarusten kanssa mitään yhteistä ja en heidän kanssaan sillä tavalla kovin läheinen ole. Uskon kyllä, että olet silti tärkeä siskollesi, voi olla ettei hän vain osaa ilmaista sitä mitenkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711198
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462565- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131781Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311320Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61086Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014