Meitä on kaksi siskosta, ikäeroa 5.5 vuotta. Minä se nuorempi joka miettii seuraavaa. Sisko ei pitkiin aikoihin tuntunut enää siskolta. Sen sijaan Facebookissa eräs hänen ystävänsä on kuulema hänen systeri. Ihmettelen miksi joku ventovieras voi olla... En enää jaksa ymmärtää siskoni käytöstä minua kohtaan enkä niitä kännissä soitteluita. Mitä ilmeisimmin en merkitse siskolle mitään. Hän aivan toista maata mitä itse. Onko muilla vastaavaa tilannetta...
Kun sisko ei tunnu siskolta
Anonyymi
1
107
Vastaukset
Kyllä mustakin usein tuntuu, että ei ole sisarusten kanssa mitään yhteistä ja en heidän kanssaan sillä tavalla kovin läheinen ole. Uskon kyllä, että olet silti tärkeä siskollesi, voi olla ettei hän vain osaa ilmaista sitä mitenkään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885