Onko mies varattu, sinkku vai eikö ole vain kiinnostunut minusta, en ymmärrä miehen käytöstä?

Anonyymi

Eli olen kiinnostunut eräästä miehestä, mutta en tiedä onko hän minusta ja siksi en uskalla tehdä mitään aloitetta.

Mies mm.

- Lähettelee humalassa viestejä ja kyselee kuulumisia, vastaan niihin aamulla jolloin mieskin vielä vastaa takaisin. Joskus humalassa käynyt kirjoittamassa minun seinälleni facessa
- Tujottaa pitkään kun olemme samassa tilassa, vilkuilee myös paljon ja hakeutuu lähelle
- Kovasti seuraa minua somessa kuten facessa

Mutta sitten kuitenkaan hän ei tee varsinaista aloitetta, kuten kysy ulos tms.
- Asui vielä viime vuonna avovaimon kanssa yhdessä, mutta hiljaittain muuttaneet erilleen ja nyt mies asuu yksin. Ja tästä syystä epäilen, että mies on jotenkin yhä kiinni ex:ässä ja kaipaa häntä, en tiedä. En tajua miehiä, ehkä mies ei vain ole tarpeeksi kiinnostunut minusta tai ei ole valmis. Ei se ainakaan ulkonäöstäni ole kiinni, koska olen ihan omasta mielestäni kaunis vaikka en mikään missi. Epäilen, että mies on edelleen varattu, koska edes facessa ei ole hänen parisuhde tietoja, mutta sitten taas toisinaan epäilen hänen olevan sinkku käytöksen perusteella. En tiedä, raastavaa kun ei tiedä. Olen lähdössä pienelle reissulle ja toivon, että unohtaisin jossain määrin miehen mielestäni, koska sekin on kurjaa jos tunteet on vain yksipuolisia.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies on juoppo ja sekopää eikä uskalla selvinpäin jutella ja pyytää kahville. Minusta olisi ärsyttävää jos joku nainen kännissä vain viestiä laittaisi. Pitää olla rohkeutta selvinpäin jutella ja pyytää vaikka tapaamista jos on kiinnostunut. Ennen ei kannata tehdä mitään liikettä ennen kun tiedät 100 varmasti että mies on sinkku. Varattuun ei kannata sekaantua vaikka olisi komein ja rikkaisn mies kyseessä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että mies on kiinnostunut seksistä kanssasi.

      Ellet ole itse kiinnostunut pelkästä seksistä tuon miehen kanssa, niin ei kannattane tuhlata enempää aikaa häneen.

    • Anonyymi

      Eikö kukaan koskaan kysy onko mies varattu. Pyydä näyttämään kotia ja sitten mene paikalliseen bisselle sen kanssa. Jos ei suostu niin varmana on varattu koska varattu ei julkisesti näyttäydy paikallisessa baarissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe