Mitä ateistit syövät?

Anonyymi

Syökö ateisti sanansa? Mitä se edes tarkoittaa: sanan syöminen?

Eikö ateisti seiso sanojensa takana?

Miksi ateisti syö sanansa kerta toisensa jälkeen?

Ei muka usko siihen, että tämä universumi on syntynyt tyhjästä ja ei mistään, joka edellyttää sitä, että mitään ei ole tapahtunut tai ollut olemassa ennen universumin syntymistä, koska tämä universumi ja sen aika-avaruus ovat kaikki, mitä on olemassa.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ateismia ei ole olemassakaan. On vain ihmisiä, jotka lakkasivat uskomasta satuihin.

      • Metsästäjä-keräilijät eivät uskoneet satuihin. He olivat animisteja. Ateismi on historiallisen ajan tuote. Kun omaisuutta karttui, niin keksittiin syitä varastaa, raiskata ja tappaa. Uskonnot. Toki metsästäjä-keräilijät tekivät sitä samaa, mutta ilman uskonnnon antamaa oikeutta. :)


    • Anonyymi

      ” Ei muka usko siihen, että tämä universumi on syntynyt tyhjästä ja ei mistään, joka edellyttää sitä, että mitään ei ole tapahtunut tai ollut olemassa ennen universumin syntymistä, koska tämä universumi ja sen aika-avaruus ovat kaikki, mitä on olemassa.”

      Jos ei usko Allahin olevan olemassa niin pitää uskoa tämä olkiukkosi, fysiikan ja kosmologian irvikuvaasi, jota nylkytät vuodesta toiseen? Kivien, kärpästen ja vauvojen pitää uskoa tähän olkiukkoosi? Ei saatana, Hessu 🤣🤣🤣

      • Sisäsiittoinen typeryytesi kuvottaa minua. Minä en usko luomiseen, mutta en pidä myöskään totena ateistien tähtitaruja ja satuja, joiden mukaan universumi on syntynyt 13,82 miljardia vuotta sitten ilman mitään sitä edeltävää olevaisuutta tai tapahtumaa. Uskotko sinä?

        Kirjoita nikilläsi, toope! :)


      • Kivet, kärpäset ja vauvat eivät voi uskoa mitään, koska niiltä puuttuu älykkyys, ymmärrys ja jopa tietoisuus (kiviltä).

        Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :)


      • Anonyymi
        Super-Hessu kirjoitti:

        Kivet, kärpäset ja vauvat eivät voi uskoa mitään, koska niiltä puuttuu älykkyys, ymmärrys ja jopa tietoisuus (kiviltä).

        Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :)

        ” Kivet, kärpäset ja vauvat eivät voi uskoa mitään, koska niiltä puuttuu älykkyys, ymmärrys ja jopa tietoisuus (kiviltä).”

        Hyvä hyvä, Hessu 👍 Alat ymmärtää asioita. Ateismi ei ole uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ” Kivet, kärpäset ja vauvat eivät voi uskoa mitään, koska niiltä puuttuu älykkyys, ymmärrys ja jopa tietoisuus (kiviltä).”

        Hyvä hyvä, Hessu 👍 Alat ymmärtää asioita. Ateismi ei ole uskoa.

        Ateismi on uskon puutetta teistisiin jumaluuksiin, mutta se voi olla pahimmassa tapauksessa uskoa tyhjästä ja olemattomasta syntymiseen, mitä uskoa sinä tollo edustat. :)

        P.S. Kirjoita nikilläsi. :)


      • Anonyymi
        Super-Hessu kirjoitti:

        Kivet, kärpäset ja vauvat eivät voi uskoa mitään, koska niiltä puuttuu älykkyys, ymmärrys ja jopa tietoisuus (kiviltä).

        Miten voit olla noin saatanan tyhmä? :)

        Kukas sulle antoi tietoisuuden itsestäsi, sen että olet olemassa.


    • Anonyymi

      Vain uskovaiset syövät Raamattua eli sanansa. Heillä kuluu useampikin Raamattu viikossa. Siksi Raamattuja ostetaan niin paljon.

    • Anonyymi

      Te ihmissyöjät syötte puoliksi jumalaa ja ihmistä!!! pyhillä ehtoollisilla.
      Karmeet kannibaalit bakkanaali menoissaan.
      😁

      • Anonyymi

        Minä en voisi mennä koskaan ehtoolliselle syömään jonkun ruumista ja verta, kuvottaa jo pelkkä ajatuskin. Jotainhan se kertoo uskovaisista, jos pystyy tekemään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voisi mennä koskaan ehtoolliselle syömään jonkun ruumista ja verta, kuvottaa jo pelkkä ajatuskin. Jotainhan se kertoo uskovaisista, jos pystyy tekemään sellaista.

        Ehtoollisriitti on keksitty siitä, että Jeesuskin otti itseltään suihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehtoollisriitti on keksitty siitä, että Jeesuskin otti itseltään suihin.

        Tai antoi opetuspojille lihansa sinne niin.
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en voisi mennä koskaan ehtoolliselle syömään jonkun ruumista ja verta, kuvottaa jo pelkkä ajatuskin. Jotainhan se kertoo uskovaisista, jos pystyy tekemään sellaista.

        Niillä on fantasia kannibalismista.
        😁


    • Anonyymi

      Ateistia dominoi Saatana, eli viha uskontoja kohtaan, joka priorisoidaan totuuden edelle.

      • Anonyymi

        Ei saatana dominoi ketään, ei saatanaa ole muualla kuin uskovan mielikuvituksessa. En vihaa uskontoja, vaan en voi lakata ihmettelemästä,miksi ihmisen pitää luoda jumala ja uskoa siihen, ja sitten suoltaa suustaan tuollainen lause ,minkä on edellisessä kirjoituksessa.


    • Anonyymi

      Ateistit elävät materiaalisessa maailmasssa ja konkretia on tärkeää myös syömisessä, uskovaisten ruokamenot katetaan hengenravinnolla.

      • Anonyymi

        Ruokailevat Jeesusta.
        😁


    • Anonyymi

      No paskaahan ne ateistit syövät: omaa paskaansa, jonka suustaan ulos suoltavat. Kukaan muu ei usko heidän paskanjauhamistaan kuin he itse, joten he syövät oman paskansa.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti veri on laskettu Jeesuksesta koska joudutte juomaan lisäksi hänen vertansa.
        😁


      • Anonyymi

        Voi voi, taisi sattua arkaan kohtaan uskovaa. Valheet eivät vie pitkälle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1101
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe