Irtisanoudu kiristäjien ja uhkaajien Tehystä ja Superista

Anonyymi

Eroa terroristisin piirtein toimivista kiristysjärjestöistä. Katso ohjeet täältä:

https://www.liitto.info/

Superista voi erota myös täällä
https://www.superliitto.fi/jasenyys/jasentietojen-paivitys/jasentietojen-muutos/

Muista liittyä johonkin avoimeen työttömyyskassaan työttömyysturvan vuoksi. Se ei edellytä minkään liiton jäsenyyttä.

Esim.
https://www.aariakassa.fi/
https://a-kassa.fi/
https://ytk.fi/

18

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Typerää maksaa yksityisille yhdistyksille eli ammattiliitoille, kun kaiken työhön liittyvän neuvonnan saa ilmaiseksi työsuojelusta. Heillä on lakisääteinen velvollisuus auttaa ja neuvoa.
      https://www.tyosuojelu.fi/

      • Anonyymi

        Neuvotteleeko he minulle myös paremmat työehdot/palkan? Pomolla ei riitä aikaa meidän tehdasduunareiden kanssa alkaa neuvottelemaan yksitellen, mutta me voitaisiin yhdessä maksaa työsuojelulle jos he neuvottelisi meidän puolesta sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvotteleeko he minulle myös paremmat työehdot/palkan? Pomolla ei riitä aikaa meidän tehdasduunareiden kanssa alkaa neuvottelemaan yksitellen, mutta me voitaisiin yhdessä maksaa työsuojelulle jos he neuvottelisi meidän puolesta sitten?

        Palkka päätetään poliittisesti. Miksi kaikkien muiden veronmaksajien pitäisi yhdelle duunariryhmälle maksaa muita enemmän, ei minkään vuoksi.
        Lopettakaa ulina ja laiskottelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka päätetään poliittisesti. Miksi kaikkien muiden veronmaksajien pitäisi yhdelle duunariryhmälle maksaa muita enemmän, ei minkään vuoksi.
        Lopettakaa ulina ja laiskottelu.

        Miksi et ole itse töissä klo 11.44. Parhainta toimistotyöaikaa keskellä viikkoa etkä ole töissä vaan keskustelupalstoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvotteleeko he minulle myös paremmat työehdot/palkan? Pomolla ei riitä aikaa meidän tehdasduunareiden kanssa alkaa neuvottelemaan yksitellen, mutta me voitaisiin yhdessä maksaa työsuojelulle jos he neuvottelisi meidän puolesta sitten?

        Liitto voi neuvotella lyhyellä välillä paremmat edut. Mutta kun se perustuu kiristykseen, työnantaja sietää sitä vain sen aikaa kuin on pakko, ollessaan riippuvainen. Mutta etsii samalla vaihtoehtoja esimerkiksi ulkoistuksilla. Ahneella on paskainen loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et ole itse töissä klo 11.44. Parhainta toimistotyöaikaa keskellä viikkoa etkä ole töissä vaan keskustelupalstoilla.

        Olen työssä sairaalassa. Ei ole ollut vuosiin muuta tekemistä kuin surffailla netissä. Työvuoron aikana on kaksi kertaa lääkkeiden jako, muuten on noin kuusi tuntia oleskelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkka päätetään poliittisesti. Miksi kaikkien muiden veronmaksajien pitäisi yhdelle duunariryhmälle maksaa muita enemmän, ei minkään vuoksi.
        Lopettakaa ulina ja laiskottelu.

        Poliittinen lakko auttaa kummasti palkka-asioissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen työssä sairaalassa. Ei ole ollut vuosiin muuta tekemistä kuin surffailla netissä. Työvuoron aikana on kaksi kertaa lääkkeiden jako, muuten on noin kuusi tuntia oleskelua.

        Niin varmaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin varmaan

        Helsingin kaupungin työntekijät surffailee vaan netissä työn aikana ja kiusaa heitä, joilta joku superlihava työkaveri on saanut pakit.


    • Anonyymi

      Irtisanoudu myös paperiliitoista ja metalliliitoista ja palvelualojenliitoista, kaikki kiristää ja uhkaa lakoilla!

      • Anonyymi

        Vain idiootti kuuluu liittoon, joka tuhoaa kaiken. Ilman liittoja työolot olisivat vapaammat ja palkat korkeammat.

        Liitot ovat yhteiskunnan syöpäläisiä.


    • Anonyymi

      Liitot tekivät hoitajista halveksittavia paskiaisia.

    • Anonyymi

      Olen sairaanhoitaja ja kuulun mielelläni Tehyyn. Työolot on surkeat ja muutosta on tultava.

      • Anonyymi

        Tehy on ollut monta, monta vuotta olemassa. Jos työolot ovat niin surkeat niin miksi mitään muutosta ei ole tullut kun työolotkin ovat surkeat?


    • Anonyymi

      Kassa maksaa ansiosidonnaisen, ei liitto. YTK on avoin kassa. Yli puoli miljoonaa jäsentä. Kukaan ei halua lakkoilla. Työt eivät ole lakossa.

      Suurin skeida, mitä on kuultu vuosiin, on se, että liitot vaatii eroamaan työpaikasta. Hei halloo!!!

      • Anonyymi

        On pakko ottaa kovat keinot käyttöön. Muuten ei tapahdu muutosta.


    • Anonyymi

      Miten saada kaupunkihipsteri maanrakenusalalle tai kaivosalalle louhimaan tärkeitä metalleja tietokoneisiin ja kännykköihin ja teollisuuden tarpeisiin.
      Mieluusti opiskellaan ja kulutetaan aikaa jopa 18-v erinlaisissa oppilaitoksissa eikä sittenkään tuu alanosaajia vaan istutaan kapakoissa kaljaa litkimässä joka viikonloppu. Työ kun ei kiinnosta enään viherpiiperö hipstereitä.

    • Anonyymi

      Ansiosidonnaisen saa työttömyyskassasta, ei liitosta. YTK suurin.

      Palkka on sama kuuluu liittoon tai ei. Yleissitovuus.

      Eipähän pakoteta lakkoilemaan tai irtisanoutumaan, kun kuulut vain kassaan. Ammattiliitot ajavat hullua hommaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe