Kahvin odotus mietteitä

Anonyymi

Kuinka kauan nainen pystyy olemaan ilman miestä ja kikkeliä onko jo kaksi päivää mahdoton aika ja sit vaan on pakko saada miestä

39

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikuisesti. Tämä siis vain omasta puolestani, muista ei pidä olettaa samaa.

      • Anonyymi

        Mut nyt kysyttiinkin naisilta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt kysyttiinkin naisilta

        Niin? Ja minä naisena vastasin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt kysyttiinkin naisilta

        Tuo profiilikuvako sua taas hämää? Se on kasvoistani muokattu photoshoppi miehittelijälle myötätunnosta, että hän saa ihailla miesnaamaa, kun hän ei mun naisnaamastani taida tykätä.

        Ainakin hän valittaa jatkuvasti, mies olla pitää.


      • Bätääs kirjoitti:

        Tuo profiilikuvako sua taas hämää? Se on kasvoistani muokattu photoshoppi miehittelijälle myötätunnosta, että hän saa ihailla miesnaamaa, kun hän ei mun naisnaamastani taida tykätä.

        Ainakin hän valittaa jatkuvasti, mies olla pitää.

        Kuva on face appilla tehty, vaihdoin vaan genderin mieheksi ja tuollanen mun naamastani tuli.


      • Bätääs kirjoitti:

        Kuva on face appilla tehty, vaihdoin vaan genderin mieheksi ja tuollanen mun naamastani tuli.

        Näkee jo kaulassa olevasta mutkastakin, että kuvaa on muokattu kuten kasvoistakin. Näkee ettei ole luonnollinen kuva.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Näkee jo kaulassa olevasta mutkastakin, että kuvaa on muokattu kuten kasvoistakin. Näkee ettei ole luonnollinen kuva.

        Olen sanaton yleensä oma kuva laitetaan eli ei saa laittaa toisten kuvia ja esiintyä heinä eli mitä kiksejä saa et mies esittää naista tai nainen miestä oletko jännätyyppi eli korkeastikoulutettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanaton yleensä oma kuva laitetaan eli ei saa laittaa toisten kuvia ja esiintyä heinä eli mitä kiksejä saa et mies esittää naista tai nainen miestä oletko jännätyyppi eli korkeastikoulutettu

        Ne tekee jänniä asioita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanaton yleensä oma kuva laitetaan eli ei saa laittaa toisten kuvia ja esiintyä heinä eli mitä kiksejä saa et mies esittää naista tai nainen miestä oletko jännätyyppi eli korkeastikoulutettu

        Eihän se kenenkään muun kuva olekkaan, vaan photoshopattu kuva minusta. Hiukan maskuliinisempi mitä todellisuudessa kasvoni ovat. Et tiedä miten photoshoppi toimii vai?


      • Bätääs kirjoitti:

        Eihän se kenenkään muun kuva olekkaan, vaan photoshopattu kuva minusta. Hiukan maskuliinisempi mitä todellisuudessa kasvoni ovat. Et tiedä miten photoshoppi toimii vai?

        Olen ihan oma itseni, vaikka kuva on muokattu. Ei pidä mennä sekoittamaan kuvaa ja persoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut nyt kysyttiinkin naisilta

        Kerrankin joku tajuaa...


      • Bätääs kirjoitti:

        Olen ihan oma itseni, vaikka kuva on muokattu. Ei pidä mennä sekoittamaan kuvaa ja persoonaa.

        Onhan täällä eläinten ja keijujenkin kuvia, luullaanko niitäkin keijuiksi ja rttä kettu juttelee sun kanssa palstalla? :D


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tuo profiilikuvako sua taas hämää? Se on kasvoistani muokattu photoshoppi miehittelijälle myötätunnosta, että hän saa ihailla miesnaamaa, kun hän ei mun naisnaamastani taida tykätä.

        Ainakin hän valittaa jatkuvasti, mies olla pitää.

        Minä en pidä miespuolinen sitä kovinkaan hyväksyttävänä, että imuroi netistä randomeiden kuvia omiin nettiprofiilileikkeihinsä, kyseessä on identiteettirikos jos ja kun sellaisen rikollisuuden perään täällä ollaan. Terveisin eri vastaaja, joten säästä tantrumi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerrankin joku tajuaa...

        Miehittelijä taas. Mitäs elefantti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pidä miespuolinen sitä kovinkaan hyväksyttävänä, että imuroi netistä randomeiden kuvia omiin nettiprofiilileikkeihinsä, kyseessä on identiteettirikos jos ja kun sellaisen rikollisuuden perään täällä ollaan. Terveisin eri vastaaja, joten säästä tantrumi

        Voivoi kun ymmärrätte vähän. Kuvanmuokkaus omasta naamasta on täysin eri asia kun imuroida netistä jonkun toisen kuva. Pikkasen vois sivistää itseään vai onko liian mahdotonta?


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Voivoi kun ymmärrätte vähän. Kuvanmuokkaus omasta naamasta on täysin eri asia kun imuroida netistä jonkun toisen kuva. Pikkasen vois sivistää itseään vai onko liian mahdotonta?

        Sinä vääryyttä teet ei muut toisten kuvia ei saa käyttää ja väittää et photokuvattu eli älä tee vääryyttä ja rikoksia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vääryyttä teet ei muut toisten kuvia ei saa käyttää ja väittää et photokuvattu eli älä tee vääryyttä ja rikoksia

        Google kuvahaulla, löytyykö.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Google kuvahaulla, löytyykö.

        Ole joko omalla kuvallasi tai ilman kuvaa mut älä toisten kuvilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole joko omalla kuvallasi tai ilman kuvaa mut älä toisten kuvilla

        Sano toi muillekin kuvallisille, etenkin niille eläimille. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Sano toi muillekin kuvallisille, etenkin niille eläimille. :)

        Pönttiskin luuli olevansa siili ja sitten vielä kukkanen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole joko omalla kuvallasi tai ilman kuvaa mut älä toisten kuvilla

        Oletko käynyt ojentamassa häntä sillonkin kun tuo mies on käyttänyt naisten kuvia leikkeihinsä? Kartoitan tässä siis sitä, että mihin tämä sinun juttusi perustuu


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Pönttiskin luuli olevansa siili ja sitten vielä kukkanen. :D

        Ne ei esitä ketään toista henkilöä eli älä käytä toisten kuvia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei esitä ketään toista henkilöä eli älä käytä toisten kuvia

        Lässyn lässyn. Omiani käytän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei esitä ketään toista henkilöä eli älä käytä toisten kuvia

        Eli kysymys jonka esitin, 11.13 saattoi olla sulle, ei teistä disinformaatiprofeetoista voi tietää, saatat olla kyllä tosiasiassakin kiinni ja jos olet, niin unohda kyseinen kommentti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli kysymys jonka esitin, 11.13 saattoi olla sulle, ei teistä disinformaatiprofeetoista voi tietää, saatat olla kyllä tosiasiassakin kiinni ja jos olet, niin unohda kyseinen kommentti.

        Yym, kyllä mä itseeni vielä luotan enemmän kun teihin kehenkään muihin. Tiedän mitä olen ja mitä en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko käynyt ojentamassa häntä sillonkin kun tuo mies on käyttänyt naisten kuvia leikkeihinsä? Kartoitan tässä siis sitä, että mihin tämä sinun juttusi perustuu

        En tunne häntä olen kirjoittanut hänelle nyt 3 eri kertaa ja miehen kuva ja sanoo olevansa nainen hän taitaa olla korkeastikoulutettu ja muut kuin toiset korkeastikoulutetut eivät ymmärrä jänniä asioita tai jännää huumorii jännillä jännät touhut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne häntä olen kirjoittanut hänelle nyt 3 eri kertaa ja miehen kuva ja sanoo olevansa nainen hän taitaa olla korkeastikoulutettu ja muut kuin toiset korkeastikoulutetut eivät ymmärrä jänniä asioita tai jännää huumorii jännillä jännät touhut

        Eli, ei sitten mitään tolkkua ota tuosta ns vastauksesta vai vastasiko trolliukko taas ns toisen puolesta, nooh eiköhän se siitä silti aukene ja mitä tulee korkeastikoulutettuihin, niin ei se välttämättä lainkaa lisää ainakaan sellattis arkiviisautta nääs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne häntä olen kirjoittanut hänelle nyt 3 eri kertaa ja miehen kuva ja sanoo olevansa nainen hän taitaa olla korkeastikoulutettu ja muut kuin toiset korkeastikoulutetut eivät ymmärrä jänniä asioita tai jännää huumorii jännillä jännät touhut

        Älä välis valehtele. Melkein joka ketjussa olet hälle tai jollekulle muulle vakkarille naljaillut.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Onhan täällä eläinten ja keijujenkin kuvia, luullaanko niitäkin keijuiksi ja rttä kettu juttelee sun kanssa palstalla? :D

        Nyt tuli hyvät naurut😄 tää oli hyvä.. siltä nämä kirjotukset välillä tuntuu kun lukee, että kana possun kanssa vääntää.
        Sivusta


    • Anonyymi

      Sinkkuna eu miestä kaipaa sähläämään seksissä.
      Parisuhteessa max viikko....riippuen stressitasosta.

      • Anonyymi

        Sulla onkin mies ilmeisesti mitä parhain parisuhde itsesi kanssa


    • Anonyymi

      3krt viikkoon on sopiva määrä, jos paikat ja vireys on kunnossa.

      • Anonyymi

        Komppaan...


    • Anonyymi

      Ei tarvi miestä ellei tahdo lapsia.

    • Anonyymi

      Tiesitkö ettei terskan poisto ilman puudutusta satu yhtään.

    • Anonyymi

      Minä en haluaisi olla ilman kikkeliä hetkeäkään. On se niin mainio vehje.

    • Anonyymi

      🤗🤗🎁🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🏛🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵⛵🤗🤗💖🆗🔄


      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      JA, haaveet, unelmat, toiveet, Suurimmat, milloinkaan,

      liian, pieniä, joka, päiväisiä, aneluita, hienomman elämän,

      joka, päiväisen nälän, ja, tuskan rahan riittävyydestä,

      NYT,

      saa, loppua, ikuisiksi, ajoiksi,

      Suomen Rakkailla Vartijoilla JA Vartija Liikkeillä,

      JA, Suomen Rakkailla Poliiseille, Materiaalin, Varusteiden,

      Ja, Poliisilaitosten,


      JA, Samalla Tavalla, Suomen Rakkaitten Vartijoitten,

      Vartija, liikkeiden, Varusteiden ja Materiaalin,


      Milloinkaan puuttumatta, ja, Milloinkaan loppumatta,


      NYT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,

      ja, ikuisesti, aina, ja,

      vain,


      N

      eli, PAKSU PEKKA,


      =)

      ;)

      N

    • Anonyymi

      Pystyn olemaan ilman kikkeliä kauankin vaikka vuoden mutta haluanko olla ilman. En halua. Ei siinä ole järkeä ja olen sitä paitsi suhteessa joten seksi on velvollisuus ja haluan seksiä usein.

    • Pelkän pippelin puutteeseen riittää et on leikkikaluja ja terveet kädet,
      Mut välillä on kiva saada myös kokovartaloseksiä

      Sanoisinko et toisinaan voi mennä helposti parikin viikkoa, ettei asia juurikaan edes käy mielessä🤔

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1678
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1285
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1202
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      87
      1110
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      912
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      83
      855
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      829
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      90
      813
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      758
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      692
    Aihe