Melkoista syrjintää meillä

Anonyymi

Meille ei oteta vanhempaa väkeä, ei naisia eikä lyhyitä miehiä.
Ihan suoraan myöntävät kahvipöytäkeskustelussa että eivät ota vanhempia koska työ on fyysistä, mitä se ei ole. Sama pätee naisiin. Vanhin on meillä nyt 60 vuotias ja hyvin pärjää.
Pituusraja oli ennen "ei kovin lyhyttä" mutta nyt se on 180cm. Huvittavaa että minä olen ollut 11 vuotta talossa enkä ole kuin 175cm ja minulle annetaan todella paljon vastuuta ja vaativia ja jopa voimaa vaativia tehtäviä. Työkaverini on 165cm ja hän käyttää näppärästi jakkaraa jos tarve vaatii.
Meillä kaikki pitkäaikaisimmat ovat alle 180cm, mutta uudet on kaikki vähintään 185cm.
On kyllä ihme touhua ja vielä jaksavat valittaa kun hakijoita on todella paljon mutta kun kukaan ei kelpaa.
Että ei kyllä käy kateeksi työttömiä jotka haluaisivat töihin. En uskalla itse edes hakea mihinkään muualle ja pelottaa jos jään työttämäksi koska tiedän että paikkaa ei tule jos kaikki työpaikat on samanlaisia.

6

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työ on siis pääosin liukuhihnalla olemista ja pakkaamista. Trukit ja muut apuvälineet on käytössä. Itse olen ainoana joka tekee oikeasti fyysistä työtä.

• Anonyymi

lyhyet miehet ovat useinkin voimakkaita ja kestäviä. Ulottuvuus ja ylettyminen voi olla se haaste.

• Anonyymi

Minullekin on sanottu töissä, kun eivät trukkia jaksaneet hakea, että tules nostamaan kun sulla on voimaa kuin pienessä kylässä. 175cm / 75kiloa olin ja olen. Nostin sen perkeleen 200 kiloisen murkulan pystyyn että heilahti.

• Anonyymi

En saanut töitä kun työnantaja sanoi etten jaksaisi töissä. Kyse oli maalaus ja raksahommista. Olin just ollit telinehommissa pitkään. Telineet painaa 20-30 kg kappale ja niitä jaksoin kyllä kantaa 2 kuukautta. Sitten näytin sille työtodistuksen ja sanoin että kumma kun jaksoin telinehommia tehdä. Jotain se siinä mutisi ja sanoin että pidät työsi.

• Anonyymi

Mikä oli syy?

• Anonyymi

On huomattu, että mikään ei kelpaa.

T. Työtön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      25
      2084
    2. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      88
      1909
    3. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      88
      1871
    4. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1593
    5. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      488
      1446
    6. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      1
      1434
    7. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      1297
    8. Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?
      Lieksa
      48
      1237
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      73
      1104
    10. Kemet lomautukset

Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas
      Suomussalmi
      35
      1089
    Aihe