Melkoista syrjintää meillä

Anonyymi

Meille ei oteta vanhempaa väkeä, ei naisia eikä lyhyitä miehiä.
Ihan suoraan myöntävät kahvipöytäkeskustelussa että eivät ota vanhempia koska työ on fyysistä, mitä se ei ole. Sama pätee naisiin. Vanhin on meillä nyt 60 vuotias ja hyvin pärjää.
Pituusraja oli ennen "ei kovin lyhyttä" mutta nyt se on 180cm. Huvittavaa että minä olen ollut 11 vuotta talossa enkä ole kuin 175cm ja minulle annetaan todella paljon vastuuta ja vaativia ja jopa voimaa vaativia tehtäviä. Työkaverini on 165cm ja hän käyttää näppärästi jakkaraa jos tarve vaatii.
Meillä kaikki pitkäaikaisimmat ovat alle 180cm, mutta uudet on kaikki vähintään 185cm.
On kyllä ihme touhua ja vielä jaksavat valittaa kun hakijoita on todella paljon mutta kun kukaan ei kelpaa.
Että ei kyllä käy kateeksi työttömiä jotka haluaisivat töihin. En uskalla itse edes hakea mihinkään muualle ja pelottaa jos jään työttämäksi koska tiedän että paikkaa ei tule jos kaikki työpaikat on samanlaisia.

6

366

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työ on siis pääosin liukuhihnalla olemista ja pakkaamista. Trukit ja muut apuvälineet on käytössä. Itse olen ainoana joka tekee oikeasti fyysistä työtä.

• Anonyymi

lyhyet miehet ovat useinkin voimakkaita ja kestäviä. Ulottuvuus ja ylettyminen voi olla se haaste.

• Anonyymi

Minullekin on sanottu töissä, kun eivät trukkia jaksaneet hakea, että tules nostamaan kun sulla on voimaa kuin pienessä kylässä. 175cm / 75kiloa olin ja olen. Nostin sen perkeleen 200 kiloisen murkulan pystyyn että heilahti.

• Anonyymi

En saanut töitä kun työnantaja sanoi etten jaksaisi töissä. Kyse oli maalaus ja raksahommista. Olin just ollit telinehommissa pitkään. Telineet painaa 20-30 kg kappale ja niitä jaksoin kyllä kantaa 2 kuukautta. Sitten näytin sille työtodistuksen ja sanoin että kumma kun jaksoin telinehommia tehdä. Jotain se siinä mutisi ja sanoin että pidät työsi.

• Anonyymi

Mikä oli syy?

• Anonyymi

On huomattu, että mikään ei kelpaa.

T. Työtön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1784
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      820
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      688
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      41
      656
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      42
      611
    6. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      596
    7. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      584
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      564
    9. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      526
    10. 42
      489
    Aihe