Melkoista syrjintää meillä

Anonyymi

Meille ei oteta vanhempaa väkeä, ei naisia eikä lyhyitä miehiä.
Ihan suoraan myöntävät kahvipöytäkeskustelussa että eivät ota vanhempia koska työ on fyysistä, mitä se ei ole. Sama pätee naisiin. Vanhin on meillä nyt 60 vuotias ja hyvin pärjää.
Pituusraja oli ennen "ei kovin lyhyttä" mutta nyt se on 180cm. Huvittavaa että minä olen ollut 11 vuotta talossa enkä ole kuin 175cm ja minulle annetaan todella paljon vastuuta ja vaativia ja jopa voimaa vaativia tehtäviä. Työkaverini on 165cm ja hän käyttää näppärästi jakkaraa jos tarve vaatii.
Meillä kaikki pitkäaikaisimmat ovat alle 180cm, mutta uudet on kaikki vähintään 185cm.
On kyllä ihme touhua ja vielä jaksavat valittaa kun hakijoita on todella paljon mutta kun kukaan ei kelpaa.
Että ei kyllä käy kateeksi työttömiä jotka haluaisivat töihin. En uskalla itse edes hakea mihinkään muualle ja pelottaa jos jään työttämäksi koska tiedän että paikkaa ei tule jos kaikki työpaikat on samanlaisia.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työ on siis pääosin liukuhihnalla olemista ja pakkaamista. Trukit ja muut apuvälineet on käytössä. Itse olen ainoana joka tekee oikeasti fyysistä työtä.

    • Anonyymi

      lyhyet miehet ovat useinkin voimakkaita ja kestäviä. Ulottuvuus ja ylettyminen voi olla se haaste.

      • Anonyymi

        Minullekin on sanottu töissä, kun eivät trukkia jaksaneet hakea, että tules nostamaan kun sulla on voimaa kuin pienessä kylässä. 175cm / 75kiloa olin ja olen. Nostin sen perkeleen 200 kiloisen murkulan pystyyn että heilahti.


    • Anonyymi

      En saanut töitä kun työnantaja sanoi etten jaksaisi töissä. Kyse oli maalaus ja raksahommista. Olin just ollit telinehommissa pitkään. Telineet painaa 20-30 kg kappale ja niitä jaksoin kyllä kantaa 2 kuukautta. Sitten näytin sille työtodistuksen ja sanoin että kumma kun jaksoin telinehommia tehdä. Jotain se siinä mutisi ja sanoin että pidät työsi.

      • Anonyymi

        Mikä oli syy?


    • Anonyymi

      On huomattu, että mikään ei kelpaa.

      T. Työtön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe