Melkoista syrjintää meillä

Anonyymi

Meille ei oteta vanhempaa väkeä, ei naisia eikä lyhyitä miehiä.
Ihan suoraan myöntävät kahvipöytäkeskustelussa että eivät ota vanhempia koska työ on fyysistä, mitä se ei ole. Sama pätee naisiin. Vanhin on meillä nyt 60 vuotias ja hyvin pärjää.
Pituusraja oli ennen "ei kovin lyhyttä" mutta nyt se on 180cm. Huvittavaa että minä olen ollut 11 vuotta talossa enkä ole kuin 175cm ja minulle annetaan todella paljon vastuuta ja vaativia ja jopa voimaa vaativia tehtäviä. Työkaverini on 165cm ja hän käyttää näppärästi jakkaraa jos tarve vaatii.
Meillä kaikki pitkäaikaisimmat ovat alle 180cm, mutta uudet on kaikki vähintään 185cm.
On kyllä ihme touhua ja vielä jaksavat valittaa kun hakijoita on todella paljon mutta kun kukaan ei kelpaa.
Että ei kyllä käy kateeksi työttömiä jotka haluaisivat töihin. En uskalla itse edes hakea mihinkään muualle ja pelottaa jos jään työttämäksi koska tiedän että paikkaa ei tule jos kaikki työpaikat on samanlaisia.

6

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työ on siis pääosin liukuhihnalla olemista ja pakkaamista. Trukit ja muut apuvälineet on käytössä. Itse olen ainoana joka tekee oikeasti fyysistä työtä.

• Anonyymi

lyhyet miehet ovat useinkin voimakkaita ja kestäviä. Ulottuvuus ja ylettyminen voi olla se haaste.

• Anonyymi

Minullekin on sanottu töissä, kun eivät trukkia jaksaneet hakea, että tules nostamaan kun sulla on voimaa kuin pienessä kylässä. 175cm / 75kiloa olin ja olen. Nostin sen perkeleen 200 kiloisen murkulan pystyyn että heilahti.

• Anonyymi

En saanut töitä kun työnantaja sanoi etten jaksaisi töissä. Kyse oli maalaus ja raksahommista. Olin just ollit telinehommissa pitkään. Telineet painaa 20-30 kg kappale ja niitä jaksoin kyllä kantaa 2 kuukautta. Sitten näytin sille työtodistuksen ja sanoin että kumma kun jaksoin telinehommia tehdä. Jotain se siinä mutisi ja sanoin että pidät työsi.

• Anonyymi

Mikä oli syy?

• Anonyymi

On huomattu, että mikään ei kelpaa.

T. Työtön

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      189
      2704
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1132
    4. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      94
      989
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    6. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      826
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      820
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      288
      791
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      90
      785
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      718
    Aihe