Oon vaan miettinyt kun kaikki mun kaverit ja mun ikäiset kuuntelee vaan kpoppia niin mietin onko täällä ketään 12-15v mun ”kaltaista” tyttöä joka kuuntelee esim. KISSiä, Bon Jovia, Metallicaa, Queenia tai Alice Cooperia?
Onko täällä ketään 12-15 v tyttöä joka kuuntelee rockia?
Anonyymi
5
970
Vastaukset
- Anonyymi
ei oo
- Anonyymi
Varmasti löytyy.
- Anonyymi
On
- Anonyymi
On tietenki et oo erityinen lol
- Anonyymi
Oho sun KAIKKI kaverit kuuntelee kpoppia??
Toi olis mun unelma koska itse en tunne ketään niin isoa kpop fania kuin minä, mut olis kiva tutustua sellasiin!🦋 mut juu toivottavasti löydät jonkun joka kuuntelee sun kaa samanlaista musaa <3 kyl mä uskon et löydät!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621