Ahdasmielisen säännöstelynhalu

Kulttuurin mukana käsitys siitä, mikä on vapaata, kiellettyä ja jopa rikollista, on aivan toinen, mutta itse VAPAAMIELISYYS ja SÄÄNNÖSTELYNHALU on geneettistä, synnynnäistä ja jokseenkin muuttumatonta.

Jo sikiönkehityksessä on määräytynyt, mihin positioon Gaußin käyrässä on määräytynyt, mutta kulttuurin mukana käyrä on asettunut eri maailmaan. 1600-luvulla käsitykset kielletystä ja sallitusta olivat kovin erilaiset kuin nyt, mutta silloinkin oli olemassa kaavamaiset ja vapaamieliset ja kaikki asteet näiden ääripäiden välillä.

Jopa 60 vuodessa kulttuuri on järisyttävästi muuttunut. Erityisesti sivusuhteista kieltäytymisen vaatimus on nykynuorisolla voimakkaampi, kuin oli silloin, ja oli voimakkaampi myös edellisen polven kulttuurissa.

Tabumaisuus oli ennen 60-lukua äärettömän voimakas. Eräistä aiheista, kuten seksistä, ei saanut juuri puhua. Siitä asti seksistä on voinut puhua, varsinkin netissä, mutta se ei suinkaan tarkoita, että kaavamaiset diggaisivat vapaampaa seksiä.

Edelleen näiden ryhmien välillä vallitsee tulinen taistelu. Kaavamaiset pyrkivat HALLITSEMAAN muitakin, ja vapaamieliset ajattelevat, että kaikki, mikä tapahtuu yhteisymmärryksessä, on yksityisasia, mutta pedofilian ja raiskauksen tulee olla ikuisesti kielletty.

Kuten olen niin monta kertaa maininnut, kaavamaisuus, kielteisyys ja hallitsemishalu on selvästi voimakkain feministipiireissä, mikä taas osoittaa, mista psyykkisestä ryhmästä he eniten rekrytoituvat. 🌹👀

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustelu alkaa:

      Kyllä lapseni kyllä, olet oikeassa.

      Keskustelu loppuu.

    • Anonyymi

      Olen paljon miettinyt seuraavaa..

      Tuskin on vapaampaa maata kuin Suomi.

      Ehkä on sitten jo liian vapaata.

      Woke -ihmiset hyökkäävät laumalla toisin ajattelevien kimppuun vaatien sensurointia milloin mistäkin. Päivi Räsäsen kimppuun vasta hyökättiin. Suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia. Tälläisille ihmisille maailma on kenties liian laaja ja monimutkainen.

      • Anonyymi

        Niin, jostain syystä suvaitsevat eivät suvaitse suvaitsemattomia. Ihmisillä on kova tarve määrätä miten toisten tulisi ajatella ja toimia, mutta kukaan ei siedä, jos omaa ajattelua ja toimintaa arvostellaan tai rajoitetaan. Kynis tekee itse juuri sitä, mistä feministejä haukkuu ja arvostelee.


      • Linee ennalta selvä, että suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia. Nämähän juuri yrittävät saada suvaitsemattomat arvonsa yleiseksi normiksi. Kaikkea muuta suvaitsevainen voi suvaita, paitsi pahantekijän kärsimystä tuottavaa työtä 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Linee ennalta selvä, että suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia. Nämähän juuri yrittävät saada suvaitsemattomat arvonsa yleiseksi normiksi. Kaikkea muuta suvaitsevainen voi suvaita, paitsi pahantekijän kärsimystä tuottavaa työtä 🌹👀

        Tämä oli siis vastaus Anonyymille 20.05.2022 11:33. Kerkisi siihen jo joku väliin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Linee ennalta selvä, että suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia. Nämähän juuri yrittävät saada suvaitsemattomat arvonsa yleiseksi normiksi. Kaikkea muuta suvaitsevainen voi suvaita, paitsi pahantekijän kärsimystä tuottavaa työtä 🌹👀

        Ihmisillä on oikeus sanoa myös ei. Jokaisella on omat rajat, ja yllättävän moni suvaitsevainen haluaa nämä rajat rikkoa suvaitsevaisuuden nimissä. Maanitellaan, painostetaan ja uhkaillaan, jotta toinen luopuisi siitä, minkä itse kokee itselleen oikeaksi. Sinäkin nimittelet naisia ties miksi, jos ja kun he eivät HALUA taipua sinun "vapaamieliseen" seksuaalikäsitykseen ja -käyttäytymiseen. Sitten ollaankin jo rajoittuneita, psyykkisesti sairaita ja ahdasmielisiä feministejä. Mitä muuta tuo on kuin henkistä väkivaltaa, manipulointia ja painostamista? Vain siksi, että kaikki eivät ole ja ajattele niin kuin sinä.

        Ja sinä kehtaat pitää itseäsi suvaitsevaisena.

        - Exp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, jostain syystä suvaitsevat eivät suvaitse suvaitsemattomia. Ihmisillä on kova tarve määrätä miten toisten tulisi ajatella ja toimia, mutta kukaan ei siedä, jos omaa ajattelua ja toimintaa arvostellaan tai rajoitetaan. Kynis tekee itse juuri sitä, mistä feministejä haukkuu ja arvostelee.

        Suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia, koska se tarkoittaisi suvaitsevaisuuden loppumista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suvaitsevaiset eivät hyväksy suvaitsemattomia, koska se tarkoittaisi suvaitsevaisuuden loppumista.

        Ytimekkäästi ja selkeästi sanottu. 🌹👀


    • Anonyymi

      Pilua pitää säännöstellä, ettei sen arvo laske, tietty!💃

    • Anonyymi

      "se ei suinkaan tarkoita, että kaavamaiset diggaisivat vapaampaa seksiä"

      Vaikka itse olisi makkarissa ns kaavamainen, niin harvapa sitä ns vapaampaa seksiä on muilta kieltämässä. Kyllä ne on lähinnä ääriuskontopiireissä sellainen väki joka muiden makkarijuttuihin haluaa puuttua.

      En oo törmännyt feministeihin joita kiinnostaisi kieltää tai hallita muiden ihmisten makkarijuttuja.

      • Anonyymi

        Alun lainaus ei ole tästä keskustelusta.


      • Anonyymi

        Feministisimmissä maissa, kuten Pohjoismaissa, on kaikista vapaamielisintä. Aloittaja hölisee omiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alun lainaus ei ole tästä keskustelusta.

        Näyttäähän tuo aloituksesta olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäähän tuo aloituksesta olevan.

        Jos ei samalla lainaa, mikä ei tarkoita, lainaus on huijaus.


    • Anonyymi

      Dominaattorit ampuu, moottoripyörän putkista, arvasin, itsekin herään aamuisin, niin naapuri lähtee iso-kaliiberilellä honalla reissulle :D

      Hyvä ääni dominator-pakoputkien ääni ;:D

    • Anonyymi

      Minä' olen erittäin kohtelias, kun arsinkin jos avaan keittiön ikkunan ja huomaan että on oku tyttö alapuolella: heilutan kättä a tehvehdin, sanomalla jotain höpötyksiä.

    • Anonyymi

      Feminismistä on muodostettu eräänlainen oikeamielisyyden käsite, vaikka todellisuudessa se ei eroa natsi aikaisesta aatteesta. Myös natsit kuvittelivat heidän aatteensa olevan ainoa ja oikea ja tiedetään miten siinä kävi. Feminismi on kuin natsismi missä koetaan, että kaikki jotka eivät heitä kannata ansaitsevat pilkkaamisen, joukkolynkkauksen ja alistamisen. Kun mennään muutama vuosikymmen eteenpäin feminismi on epätasa-arvoisuutensa takia kiellettyä, kuten muutkin viha-aatteet.

      • Anonyymi

        Tervemenoa Afganistaniin, siellä se on kielletty.


      • Anonyymi

        Kesties itse aate on pohjimmiltaan hyvä. Kannattajat vaan tekevät siitä niin vastenmielisen.

        Onhan se täälläkin nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kesties itse aate on pohjimmiltaan hyvä. Kannattajat vaan tekevät siitä niin vastenmielisen.

        Onhan se täälläkin nähty.

        Feminismin aate ei ole pohjimmiltaan hyvä, vaan jo syntyaikaan 1960-luvulla perustui vihaan, katkeruuteen ja hegemoniapyrkimykseen. Vanha naiasialiike perustui tasa-arvo-aatteelle. Se oli hyvä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminismin aate ei ole pohjimmiltaan hyvä, vaan jo syntyaikaan 1960-luvulla perustui vihaan, katkeruuteen ja hegemoniapyrkimykseen. Vanha naiasialiike perustui tasa-arvo-aatteelle. Se oli hyvä. 🌹👀

        Höpö, höpö, höpö. Disinformaatiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesties itse aate on pohjimmiltaan hyvä. Kannattajat vaan tekevät siitä niin vastenmielisen.

        Onhan se täälläkin nähty.

        Miten se on nähty? Jotain esimerkkejä, kiitos.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Feminismin aate ei ole pohjimmiltaan hyvä, vaan jo syntyaikaan 1960-luvulla perustui vihaan, katkeruuteen ja hegemoniapyrkimykseen. Vanha naiasialiike perustui tasa-arvo-aatteelle. Se oli hyvä. 🌹👀

        Ahaa.. Kiitos tiedosta. En ole kauheasti perehtynyt asiaan. Minun käsitykseni nykyajan feminismistä on se, että rääytään ja vaaditan aggressiivisesti ja vihamielisesti aina vaan enemmän, mikään ei riitä. Itse olen aina tykännyt olla nainen. Nainen olkoon Nainen, mies olkoon Mies. Aika jännää muuten, että vihreät ovat nyt huolestuneita siitä, ettei puolue kiinnosta miehiä. Kuitenkin kaiken pitäisi olla sukupuoletonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervemenoa Afganistaniin, siellä se on kielletty.

        Miksi itse et mene afganistaniin feminismiä levittämään? Sitävastoin täällä uikutat asiaa jossa muutenkin on maailman tasa-arvoisin yhteiskunta. Tästä huomaa että feminismissä ei ajeta tasa-arvoa, vaan kylvetään tietoista miesvihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa.. Kiitos tiedosta. En ole kauheasti perehtynyt asiaan. Minun käsitykseni nykyajan feminismistä on se, että rääytään ja vaaditan aggressiivisesti ja vihamielisesti aina vaan enemmän, mikään ei riitä. Itse olen aina tykännyt olla nainen. Nainen olkoon Nainen, mies olkoon Mies. Aika jännää muuten, että vihreät ovat nyt huolestuneita siitä, ettei puolue kiinnosta miehiä. Kuitenkin kaiken pitäisi olla sukupuoletonta.

        Niinpä. Eniten feminismiä ajava puolue ei taas loista mies jäsenillä, vaan käytännössä kaikki naisia. Tämä jo kertoo paljon kyseessä olevan miesvihaa lietsova aate.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi itse et mene afganistaniin feminismiä levittämään? Sitävastoin täällä uikutat asiaa jossa muutenkin on maailman tasa-arvoisin yhteiskunta. Tästä huomaa että feminismissä ei ajeta tasa-arvoa, vaan kylvetään tietoista miesvihaa.

        Amen. Ei lisättävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Eniten feminismiä ajava puolue ei taas loista mies jäsenillä, vaan käytännössä kaikki naisia. Tämä jo kertoo paljon kyseessä olevan miesvihaa lietsova aate.

        Sillä on seurauksensa. Poliittinen valta on vähäistä marginaalissa. Ei muuten sodan uhatessa lähetetty Marin -tyttöstä nahkatakissaan maailmalle, vaan kunnioitusta olemuksellaan viestittävä Sale.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi itse et mene afganistaniin feminismiä levittämään? Sitävastoin täällä uikutat asiaa jossa muutenkin on maailman tasa-arvoisin yhteiskunta. Tästä huomaa että feminismissä ei ajeta tasa-arvoa, vaan kylvetään tietoista miesvihaa.

        Feminismin vastustajat ne täälläkin uikuttaa, että feminismi on pilannut maailman. Feministit eivät valittele että Suomi on pska maa.

        Valittelijat voivat siirtyä maihin, joissa meno on mieleisempää. Jos naisten tasa-arvoinen asema tuntuu ongelmalta, voi sen ongelmaksi kokeva vallan hyvin muuttaa vaikka sinne Afganistaniin. Siellä naisten tasa-arvoisuus on olematonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feminismin vastustajat ne täälläkin uikuttaa, että feminismi on pilannut maailman. Feministit eivät valittele että Suomi on pska maa.

        Valittelijat voivat siirtyä maihin, joissa meno on mieleisempää. Jos naisten tasa-arvoinen asema tuntuu ongelmalta, voi sen ongelmaksi kokeva vallan hyvin muuttaa vaikka sinne Afganistaniin. Siellä naisten tasa-arvoisuus on olematonta.

        Näin on. Ja jos feminismistä haluaa eroon Suomessakin, niin sehän käy siten, että lopettaa kaikenlaisen sovinistisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on seurauksensa. Poliittinen valta on vähäistä marginaalissa. Ei muuten sodan uhatessa lähetetty Marin -tyttöstä nahkatakissaan maailmalle, vaan kunnioitusta olemuksellaan viestittävä Sale.

        Ja juuri tällaisten asenteiden takia feminismiä tarvitaan.


    • Anonyymi

      Varmasti sattuu jotku hermosoto kivut kuten itselläkin ... mä vain puudutan ne tavallaan...

    • Anonyymi

      Pitäiai kai mennä lääkäerwillwkin, mutta wen ole luusweri kuin Sylverwa Stallone, olewn kovempi :S

    • Anonyymi

      Ei haluaq mennä lääkärien lukse tarkastaqmaan koshka röäntken on luusweria ei mitään elviä magneetti pitäi olla heti ....

    • Anonyymi

      Hyvä voimistelujuttu; eli yhdellä kedellä koko vartalon paino ranteen ja käsivarrella ilmaan, eli vain se käsi kannattaa itseäsi, koko vartloa:D

    • Anonyymi

      Eli siis ythden raqnteen voimalla koko vartaloa hallinnoit.... itselläni on kaikenlaisia fyisio-t terapiajuttuja... kun pitää..

    • Anonyymi

      Oikeasti itzaweäni wi kiinnozta lainkaan toisten tekemät rikoksetkaaaa...

    • Anonyymi

      Tjaa, nyt mielestäni yritetään piirtää rajaviivaa jonnekin sinne mihin sitä ei ole mahdollista piirtää, ei nyt veteen mutta vastaavaan. Vapaamielisyys ja säännöstelynhalu geneettistä?? Eikö siinä sopassa nyt ole hiukan sattumallakin sijaa, lisäksi muuttujia tässä elämäksi kutsutussa olomuodossa 😁 on niin paljon etten kyllä tuota allekirjoita.

      • Anonyymi

        Varmaan pitäisi siis kumppaniehdokkaan vanhempien kanssa jutella aina ensin, että mitenkä kokeilunhaluisia olette sängyssä. Sillähän se selviää onko jälkikasvunsa genetiikassa ahdasmielisyyttä.


    • Anonyymi

      Tekisi mieli jutella erään tytön kansxa.... noooh, en tiedä onko hän ihastuttava, mutta..

      • Anonyymi

        älä ujostele


    • Anonyymi

      stardate 23942476,96m, Delta Quadon :D

      Voijkkerjoo hauskojakin jaksoja. Seven of Ninwe :D

    • Anonyymi

      Paitsi että feministiset maat kuten Suomikin ovat maailman vapaamielisimpiä myös seksin suhteen.

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      201
      5220
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      125
      3209
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2445
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2384
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2002
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1576
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1531
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1413
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1101
    Aihe