Selviääkö Hilkan murha tapaus vielä..?

Anonyymi

Minä itse veikkaan että joku tunnustaa vielä kuolinvuoteellaan rikoksen. Tai löytyy kirje jossa totuus kerrotaan.. Mutta sen sanon sinulle joka asian tiedät ja olet sitä salannut kaikki nämä vuodet ; Tunnusta jo !

60

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Wanha väki kyllä tietää. Ihmettelen kun joku ei jo tunnusta ?!

      • Anonyymi

        Ne peloteltiin niin hiljaiseksi että kukaan ei vaan kertakaikkiaan uskalla kertoa. . .


      • Anonyymi

        Wanha väki on tunnetusti pelkureita. Ne ei uskalla kertoa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wanha väki on tunnetusti pelkureita. Ne ei uskalla kertoa..

        Mutta kirje saattaa löytyä kun aika jättää.. siinä on tekijän nimi !!


    • Anonyymi

      Perhepiiristäkö se on?

      • Anonyymi

        Ei yllättäisi sekään. . .


    • Anonyymi

      kato mikä päivähoroskooppimerkki oli kuolinpäivä

      sillä se on murhan motiivi

      kato miten murha on tehty ja mieti mikä on horoskoopin suhde tekotapaan ja mahdolliseen murhaajaan

      • Anonyymi

        Oliko se satanismia ? Rituaalimurha ..?


    • Anonyymi

      Väärä mies laitettiin linnaan. Luulis että tämä painaa suvun mieltä..

      • Anonyymi

        Paavo oli halukas. Hän suorastaan nuorisoseuran pihassa innostui kehumaan oloaan Vaasassa ja kaipasi sinne takaisin vapauduttuaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo oli halukas. Hän suorastaan nuorisoseuran pihassa innostui kehumaan oloaan Vaasassa ja kaipasi sinne takaisin vapauduttuaan.

        Rahasta istui. Paljonkohan maksettiin ? ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paavo oli halukas. Hän suorastaan nuorisoseuran pihassa innostui kehumaan oloaan Vaasassa ja kaipasi sinne takaisin vapauduttuaan.

        Miten niin ? Onko tämä oikeasti totta ?!


    • Anonyymi

      Absin vanhat homot koittaa sekottaa tutkintaa mutta kyllä tapaus vielä selviää.

    • Anonyymi

      Osaisikohan joku meedio tai ennustaja sanoa kuka on todellinen murhaaja ? Kyllä tähän jo viimein pitäis saada selvyys !

    • Anonyymi

      Vilho näki pertan kasvot ja hän kalapeni.

    • Anonyymi

      Luulisi että uhrin omaiset haluaisivat oikean tekijän vastuuseen ?

      • Anonyymi

        Jos se olikin joku perheestä. . . . ?


    • Anonyymi

      Mitä tapahtui Alavuden asemalla sitä ennen? Joku näki.... uskataako puhua?

      • Anonyymi

        Kuka oli puujalostustehtaalla hommissa siihen aikaan ? Sielä puhuttiin mutta pienessä porukassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli puujalostustehtaalla hommissa siihen aikaan ? Sielä puhuttiin mutta pienessä porukassa.

        Siellä puhuttiin, mitä Akseli ja Jussi käski kylällä puhua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhuttiin, mitä Akseli ja Jussi käski kylällä puhua!

        Jumaliste se oli justihin näin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä puhuttiin, mitä Akseli ja Jussi käski kylällä puhua!

        Miten niin käski ? ?


      • Anonyymi

        No kerro ihmeessä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka oli puujalostustehtaalla hommissa siihen aikaan ? Sielä puhuttiin mutta pienessä porukassa.

        Kukapa ei ollut keppitehtaalla töissä


    • Anonyymi

      On tää kiaroo,puujalaka tehtaallakin tiäsivät.

      • Anonyymi

        Se yksi jo edesmenny tj tiesi tarkasti mutta pani suunsa kiinni kun käskettiin. Ensin höpäji mutta sitten ei enää muka muistanu mitää.
        Svantte anto ukaasin ihmiset tiesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se yksi jo edesmenny tj tiesi tarkasti mutta pani suunsa kiinni kun käskettiin. Ensin höpäji mutta sitten ei enää muka muistanu mitää.
        Svantte anto ukaasin ihmiset tiesi.

        En usko.


    • Anonyymi

      Oletteko tätä koskaan miettineet : Mikä oli motiivi murhaan ? Eli mikä oli tekoon syy ? Mustasukkaisuus vai mikä ?

      • Anonyymi

        Joo teon motiivia ei ole juurikaan pohdittu. Mä veikkaan että raiskaus homma kärjistyi ja riistäytyi murhaksi. Tai sitten tuo mustasukkaisuus (seurustelu)..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo teon motiivia ei ole juurikaan pohdittu. Mä veikkaan että raiskaus homma kärjistyi ja riistäytyi murhaksi. Tai sitten tuo mustasukkaisuus (seurustelu)..

        Seurusteliko Hilkka?


      • Anonyymi

        Ei tässä senmoisia kerkeä miettimään. Mukavampi vaan jankata salaliitosta ilman motiivia.


    • Anonyymi

      Tai sitten se syyllinen on ihan joku sattumalta paikalla ollut kulkumies. Onko tätä otettu huomioon ? Aina vaan puhutaan tätä vanhaa teoriaa, mutta jos se olikin vain joku aivan tuntematon kulkija ?!

    • Anonyymi

      Hans Assman ja aouri.Vaalea Opel Käpitön ja asusteli peejoella Korpikosken matkustajakodissa.Maalailivat kirkkoja.
      Samoin oli vuokrannut kesänökin Bodomjärvelt ja murhan aikoihin.
      SiksiUkk Supo Eikka Uusitalo ryhtyi hommiin kun oli stasi.kgb

    • Anonyymi

      Onko kysytty Kauhajoen tietäjältä?

      • Anonyymi

        Paree antaa sen olla, kysytään vaan niiltä jokkon elos ja muistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paree antaa sen olla, kysytään vaan niiltä jokkon elos ja muistaa.

        Kysyttiinköhän siltä Osmolta aikoinaan, että menikö se kotiin, vai muualle?


    • Anonyymi

      Miten jokku voi elää näin kauhian asian kans, luulis jotta olis liian kova ahristus koko ajan.
      Taivaan portistakaan ei oo mitää asiaa mennä, pietari kyllä raakkaa alakerran hissiin.
      Sitte voi miettiä kannattiko ?

      • Anonyymi

        Tai sitte: kukaan ei elä tunnontuskien kanssa kun mitään salaliittoa ei ollut.


    • Anonyymi

      Ei kuolleet mitään tunnusta!

      • Anonyymi

        juu ja tämä murhaaja ei varmasti kertonut kenellekään tekoaan


    • Anonyymi

      Siinähän veikkailet

    • Anonyymi

      Se on jo ratkennut kahdella tavalla. On joukko ihmisiä, jotka uskovat viralliseen Paavo-syyllisyyteen. On joukko ihmisiä, jotka eivät uskoneet sitä alusta alkaenkaan, vaan tavallaan tietävät tekijän, mutta eivät viitsi sanoa julkisesti sitä.

    • Anonyymi

      Faktat ovat nämä.Aulis eikä Paavo sitä tehneet mutta tekijän tietää moni ja se on myös salaisissa krpn papereissa jotka salattu vuoteen 2033 .Mutta epäilen että jatkavat papereiden salaamistavielä 20 vuodella.Jotain pintatietoa joka ei ole niin tärkeää voivat paljastaakkin. mutta ne tärkeät oikeat pysyy lukkojen takana.

    • Anonyymi

      Onhan vuosien aikana ollut kaksi Hilkan tappamisen tunnustajaakin. Ei vain nalli oikein syttynyt.

      • Anonyymi

        Nykyajan termien mukaan -toinen oli mielenterveysongelmissaan ja toinen oli todellinen tappaja, jota ei enää uskottukaan. Lopulta laitettiin vaivaistaloon piiloon.


    • Anonyymi

      Ei Kyllikkiä, Tulilahtea tai Bodomia todellisesti haluta selvittää. Aina löytyy jokin komissaari, joka kaivaa muka kansiot esille ja pyrkii eduskuntaan tutkinnan maineella.
      Hilkka olisi voinut jäädä samanlaiseksi kuin vuosi 1972 myöhemmin 17 Kankaanpäässä, tai ne kaikki 45 nuorta naistappoa ajalta 1970 - 2022.
      Eihän nytkään tämän vuoden katoamisia ja ruumiiden löytöjä kukaan todellisesti tutki hiki hatussa. Vain jos on vaikutusvaltaista sukua ruumiin takana, niin jotakin väsätään. Pari julkisuudessa ollutta näkyvää juttuahan on ratkennut, kun tekijä itse kävelee poliisille.

      • Anonyymi

        Kirjoitat todellista asiaa Sääskiniemen jutusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitat todellista asiaa Sääskiniemen jutusta

        juuri niin hilkkoja ja kyllikkiä tarvitsee lehdet, TV ja pinnalle pyrkivät poliisit. Kyllikki Saaresta on kirjoitettu viisi kirjaa, yksi elokuva, kymmeniä tv-dokumentteja ja radio-ohjelmia. Hilkasta väsätty yksi kirja ja suoli24 löpinää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri niin hilkkoja ja kyllikkiä tarvitsee lehdet, TV ja pinnalle pyrkivät poliisit. Kyllikki Saaresta on kirjoitettu viisi kirjaa, yksi elokuva, kymmeniä tv-dokumentteja ja radio-ohjelmia. Hilkasta väsätty yksi kirja ja suoli24 löpinää

        Ja uskoman määrä Suomi24-paskaa. Ja yhden kahden hyypiön myötävaikutuksella


    • Anonyymi

      Kari Väänänen ha elokuva vaiennut kylä
      vuodelta 1997. Kylään saapuu uusi poliisi joka huomaa Kyllikki Saaren murhatutkimuksissa ristiriitoja.
      Hän löytää kuulustelupöytäkirjoista epäselvyyksiä ja vääriä tunnustuksia .
      Hänelle selviää että koko kylä sekä poliisit.pappi ja monet virkamiehet ovat tienneet murhaajan alusta asti mutta heidät on Maksettu olemaan hiljaa.
      Kyllikki Hilkka Samanlaiset yhtenäiset murhatapaukset.

    • Anonyymi

      Miksi se pitäisi selvitä?

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä. Antakaa sen olla näin, vaikka itte jeesus olisi tappanut sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Antakaa sen olla näin, vaikka itte jeesus olisi tappanut sen

        En voi! Kukaan ei voi! En halua vahingoittaa Paavon ektoplastmaista jumaluussäteilyä. En himmentää hänen astraalista hyvyydenkehäänsä joka hitaasti liikkuu nuorisoseuran sisätiloissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi! Kukaan ei voi! En halua vahingoittaa Paavon ektoplastmaista jumaluussäteilyä. En himmentää hänen astraalista hyvyydenkehäänsä joka hitaasti liikkuu nuorisoseuran sisätiloissa.

        Raotan nyt kuitenkin hieman neitseellisen huntusi helmaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raotan nyt kuitenkin hieman neitseellisen huntusi helmaa!

        Miksi sinä minua luulet? En ole ollut nuorisoseuran takava halkopinoja vasten miesten kanssa seksissä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä minua luulet? En ole ollut nuorisoseuran takava halkopinoja vasten miesten kanssa seksissä!

        Olitpas ! Minä näin , autosta kattelin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olitpas ! Minä näin , autosta kattelin...

        No muutaman kerran, kun olin juonut Juhanin sikunaa ja nähyt komean Osmon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No muutaman kerran, kun olin juonut Juhanin sikunaa ja nähyt komean Osmon.

        Ei voi selvitä. Alibien antajat kuolleet, tekijä kuollut ja elossa vain kohta 3 - 4 kauhtunutta variksenpelätintä.


    • Anonyymi

      Pantihinko oikiasti miästen kesken, halakopinosta vois löyty permaa. Sais näyttehen siitä.

    • Anonyymi

      Tärkeä aihe. Hyviä kirjoituksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12699
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8394
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7050
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      352
      2513
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2144
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1957
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1693
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1490
    9. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1400
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe