Minä itse veikkaan että joku tunnustaa vielä kuolinvuoteellaan rikoksen. Tai löytyy kirje jossa totuus kerrotaan.. Mutta sen sanon sinulle joka asian tiedät ja olet sitä salannut kaikki nämä vuodet ; Tunnusta jo !
Selviääkö Hilkan murha tapaus vielä..?
63
1690
Vastaukset
- Anonyymi
Wanha väki kyllä tietää. Ihmettelen kun joku ei jo tunnusta ?!
- Anonyymi
Ne peloteltiin niin hiljaiseksi että kukaan ei vaan kertakaikkiaan uskalla kertoa. . .
- Anonyymi
Wanha väki on tunnetusti pelkureita. Ne ei uskalla kertoa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wanha väki on tunnetusti pelkureita. Ne ei uskalla kertoa..
Mutta kirje saattaa löytyä kun aika jättää.. siinä on tekijän nimi !!
- Anonyymi
Perhepiiristäkö se on?
- Anonyymi
Ei yllättäisi sekään. . .
- Anonyymi
kato mikä päivähoroskooppimerkki oli kuolinpäivä
sillä se on murhan motiivi
kato miten murha on tehty ja mieti mikä on horoskoopin suhde tekotapaan ja mahdolliseen murhaajaan- Anonyymi
Oliko se satanismia ? Rituaalimurha ..?
- Anonyymi
Väärä mies laitettiin linnaan. Luulis että tämä painaa suvun mieltä..
- Anonyymi
Paavo oli halukas. Hän suorastaan nuorisoseuran pihassa innostui kehumaan oloaan Vaasassa ja kaipasi sinne takaisin vapauduttuaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavo oli halukas. Hän suorastaan nuorisoseuran pihassa innostui kehumaan oloaan Vaasassa ja kaipasi sinne takaisin vapauduttuaan.
Rahasta istui. Paljonkohan maksettiin ? ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ? Onko tämä oikeasti totta ?!
- Anonyymi
Absin vanhat homot koittaa sekottaa tutkintaa mutta kyllä tapaus vielä selviää.
- Anonyymi
Osaisikohan joku meedio tai ennustaja sanoa kuka on todellinen murhaaja ? Kyllä tähän jo viimein pitäis saada selvyys !
- Anonyymi
Vilho näki pertan kasvot ja hän kalapeni.
- Anonyymi
Luulisi että uhrin omaiset haluaisivat oikean tekijän vastuuseen ?
- Anonyymi
Jos se olikin joku perheestä. . . . ?
- Anonyymi
Mitä tapahtui Alavuden asemalla sitä ennen? Joku näki.... uskataako puhua?
- Anonyymi
Kuka oli puujalostustehtaalla hommissa siihen aikaan ? Sielä puhuttiin mutta pienessä porukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka oli puujalostustehtaalla hommissa siihen aikaan ? Sielä puhuttiin mutta pienessä porukassa.
Siellä puhuttiin, mitä Akseli ja Jussi käski kylällä puhua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumaliste se oli justihin näin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin käski ? ?
- Anonyymi
No kerro ihmeessä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukapa ei ollut keppitehtaalla töissä
- Anonyymi
On tää kiaroo,puujalaka tehtaallakin tiäsivät.
- Anonyymi
Se yksi jo edesmenny tj tiesi tarkasti mutta pani suunsa kiinni kun käskettiin. Ensin höpäji mutta sitten ei enää muka muistanu mitää.
Svantte anto ukaasin ihmiset tiesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se yksi jo edesmenny tj tiesi tarkasti mutta pani suunsa kiinni kun käskettiin. Ensin höpäji mutta sitten ei enää muka muistanu mitää.
Svantte anto ukaasin ihmiset tiesi.En usko.
- Anonyymi
Oletteko tätä koskaan miettineet : Mikä oli motiivi murhaan ? Eli mikä oli tekoon syy ? Mustasukkaisuus vai mikä ?
- Anonyymi
Joo teon motiivia ei ole juurikaan pohdittu. Mä veikkaan että raiskaus homma kärjistyi ja riistäytyi murhaksi. Tai sitten tuo mustasukkaisuus (seurustelu)..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo teon motiivia ei ole juurikaan pohdittu. Mä veikkaan että raiskaus homma kärjistyi ja riistäytyi murhaksi. Tai sitten tuo mustasukkaisuus (seurustelu)..
Seurusteliko Hilkka?
- Anonyymi
Ei tässä senmoisia kerkeä miettimään. Mukavampi vaan jankata salaliitosta ilman motiivia.
- Anonyymi
Tai sitten se syyllinen on ihan joku sattumalta paikalla ollut kulkumies. Onko tätä otettu huomioon ? Aina vaan puhutaan tätä vanhaa teoriaa, mutta jos se olikin vain joku aivan tuntematon kulkija ?!
- Anonyymi
Hans Assman ja aouri.Vaalea Opel Käpitön ja asusteli peejoella Korpikosken matkustajakodissa.Maalailivat kirkkoja.
Samoin oli vuokrannut kesänökin Bodomjärvelt ja murhan aikoihin.
SiksiUkk Supo Eikka Uusitalo ryhtyi hommiin kun oli stasi.kgb - Anonyymi
Onko kysytty Kauhajoen tietäjältä?
- Anonyymi
Paree antaa sen olla, kysytään vaan niiltä jokkon elos ja muistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paree antaa sen olla, kysytään vaan niiltä jokkon elos ja muistaa.
Kysyttiinköhän siltä Osmolta aikoinaan, että menikö se kotiin, vai muualle?
- Anonyymi
Miten jokku voi elää näin kauhian asian kans, luulis jotta olis liian kova ahristus koko ajan.
Taivaan portistakaan ei oo mitää asiaa mennä, pietari kyllä raakkaa alakerran hissiin.
Sitte voi miettiä kannattiko ?- Anonyymi
Tai sitte: kukaan ei elä tunnontuskien kanssa kun mitään salaliittoa ei ollut.
- Anonyymi
Ei kuolleet mitään tunnusta!
- Anonyymi
juu ja tämä murhaaja ei varmasti kertonut kenellekään tekoaan
- Anonyymi
Siinähän veikkailet
- Anonyymi
Se on jo ratkennut kahdella tavalla. On joukko ihmisiä, jotka uskovat viralliseen Paavo-syyllisyyteen. On joukko ihmisiä, jotka eivät uskoneet sitä alusta alkaenkaan, vaan tavallaan tietävät tekijän, mutta eivät viitsi sanoa julkisesti sitä.
- Anonyymi
Faktat ovat nämä.Aulis eikä Paavo sitä tehneet mutta tekijän tietää moni ja se on myös salaisissa krpn papereissa jotka salattu vuoteen 2033 .Mutta epäilen että jatkavat papereiden salaamistavielä 20 vuodella.Jotain pintatietoa joka ei ole niin tärkeää voivat paljastaakkin. mutta ne tärkeät oikeat pysyy lukkojen takana.
- Anonyymi
Onhan vuosien aikana ollut kaksi Hilkan tappamisen tunnustajaakin. Ei vain nalli oikein syttynyt.
- Anonyymi
Nykyajan termien mukaan -toinen oli mielenterveysongelmissaan ja toinen oli todellinen tappaja, jota ei enää uskottukaan. Lopulta laitettiin vaivaistaloon piiloon.
- Anonyymi
Ei Kyllikkiä, Tulilahtea tai Bodomia todellisesti haluta selvittää. Aina löytyy jokin komissaari, joka kaivaa muka kansiot esille ja pyrkii eduskuntaan tutkinnan maineella.
Hilkka olisi voinut jäädä samanlaiseksi kuin vuosi 1972 myöhemmin 17 Kankaanpäässä, tai ne kaikki 45 nuorta naistappoa ajalta 1970 - 2022.
Eihän nytkään tämän vuoden katoamisia ja ruumiiden löytöjä kukaan todellisesti tutki hiki hatussa. Vain jos on vaikutusvaltaista sukua ruumiin takana, niin jotakin väsätään. Pari julkisuudessa ollutta näkyvää juttuahan on ratkennut, kun tekijä itse kävelee poliisille.- Anonyymi
Kirjoitat todellista asiaa Sääskiniemen jutusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitat todellista asiaa Sääskiniemen jutusta
juuri niin hilkkoja ja kyllikkiä tarvitsee lehdet, TV ja pinnalle pyrkivät poliisit. Kyllikki Saaresta on kirjoitettu viisi kirjaa, yksi elokuva, kymmeniä tv-dokumentteja ja radio-ohjelmia. Hilkasta väsätty yksi kirja ja suoli24 löpinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juuri niin hilkkoja ja kyllikkiä tarvitsee lehdet, TV ja pinnalle pyrkivät poliisit. Kyllikki Saaresta on kirjoitettu viisi kirjaa, yksi elokuva, kymmeniä tv-dokumentteja ja radio-ohjelmia. Hilkasta väsätty yksi kirja ja suoli24 löpinää
Ja uskoman määrä Suomi24-paskaa. Ja yhden kahden hyypiön myötävaikutuksella
- Anonyymi
Kari Väänänen ha elokuva vaiennut kylä
vuodelta 1997. Kylään saapuu uusi poliisi joka huomaa Kyllikki Saaren murhatutkimuksissa ristiriitoja.
Hän löytää kuulustelupöytäkirjoista epäselvyyksiä ja vääriä tunnustuksia .
Hänelle selviää että koko kylä sekä poliisit.pappi ja monet virkamiehet ovat tienneet murhaajan alusta asti mutta heidät on Maksettu olemaan hiljaa.
Kyllikki Hilkka Samanlaiset yhtenäiset murhatapaukset. - Anonyymi
Miksi se pitäisi selvitä?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Antakaa sen olla näin, vaikka itte jeesus olisi tappanut sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Antakaa sen olla näin, vaikka itte jeesus olisi tappanut sen
En voi! Kukaan ei voi! En halua vahingoittaa Paavon ektoplastmaista jumaluussäteilyä. En himmentää hänen astraalista hyvyydenkehäänsä joka hitaasti liikkuu nuorisoseuran sisätiloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En voi! Kukaan ei voi! En halua vahingoittaa Paavon ektoplastmaista jumaluussäteilyä. En himmentää hänen astraalista hyvyydenkehäänsä joka hitaasti liikkuu nuorisoseuran sisätiloissa.
Raotan nyt kuitenkin hieman neitseellisen huntusi helmaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raotan nyt kuitenkin hieman neitseellisen huntusi helmaa!
Miksi sinä minua luulet? En ole ollut nuorisoseuran takava halkopinoja vasten miesten kanssa seksissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä minua luulet? En ole ollut nuorisoseuran takava halkopinoja vasten miesten kanssa seksissä!
Olitpas ! Minä näin , autosta kattelin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olitpas ! Minä näin , autosta kattelin...
No muutaman kerran, kun olin juonut Juhanin sikunaa ja nähyt komean Osmon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No muutaman kerran, kun olin juonut Juhanin sikunaa ja nähyt komean Osmon.
Ei voi selvitä. Alibien antajat kuolleet, tekijä kuollut ja elossa vain kohta 3 - 4 kauhtunutta variksenpelätintä.
- Anonyymi
Pantihinko oikiasti miästen kesken, halakopinosta vois löyty permaa. Sais näyttehen siitä.
- Anonyymi
Tärkeä aihe. Hyviä kirjoituksia.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei voi enää tunnustaa -näyttää 2005 kuolleen
- Anonyymi
Paavo istui Assmannin kgb stasi supo puolesta.Käsky tuli korkealta taholta arvatkaapa mistä sisäministeriöön ja supoon.Eikka sisäministerinä ryhtyi hommiin.
Rahaa siireltiin valtion kirstusta alavudelle ja aika paljon.Paavolle annettiin lievä 3.8vuoden vankilatuomio.Olisi kuulunut
vähintään 10-20 vuotta.Paavon puollustusaianajakin oli huuli pyöreänä
Näinkö vähän sai.En edes uskonut pääsevän alle 10 vuoden ehdottomalla.
Niemistöt Maijalat Myllymäet.Saarijörvet ja minä ollaan kaikki samasta suvusta kotoisin.Niin pieni on Sääski iemi.Sydänmaa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014