Tunteet kovilla kun ihastuu....

Anonyymi

Oon ihastunut yhteen mieheen. Ollaan pidetty yhteyksiä päivittäin. Joskus miehellä saattaa vastaaminen venyä seuraavaan päivään kuten nyt oon käynyt.. Ja ihan sydän syrjälläni ootan miehen viestejä.. Enkä saa nukuttua.. Onko tällainen normaalia? Ihan liian rankkaa olla ihastunut....

18

741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen rakastunut sinuun, kuten sinä minuun. tulin tänne takaisin, kun tajusin mistä on kysymys?. En tarkoittanut että viihtyisin täällä en mitenkään, täällä oleminen on ollut vain tuskaa.
      En ymmärrä miksi joku viihtyisi huvin vuoksi täällä, jos ei olisi jotain ikävä. Olen trollannut täällä tyhmyyksissäni paljon sen myönnän. Mutta kaiken ajan olen viettänyt täällä vain sinun takia. Nimimerkin olen jo poistanut kun minulla on sinut.
      Käyttäjänimeni oli siis TKaksoispisteT Eli olet rakkaani J :)

      • Anonyymi

        Eli tee-kirjaimella alkava mies, joka etsiskelee j-kirjaimella alkavaa naista? Voi mikä pettymysten valtameri heh heh


      • Anonyymi

        Luulitko, että olen SELLAINEN??? Kiitos vain, mutta ei kiitos. Tarvitseeko todistaa?


    • Anonyymi

      Onko tämä mies horiskoopiltaan vesimies?

      • Anonyymi

        *Horoskoopiltaan


    • Anonyymi

      Kiinalaisessa koopissa se on sika.Ja tunnetaan sikana yös Suomessa

    • Anonyymi

      Ei ole normaalia. Tunteet on aina pahasta. Pyydä lääkäriä tekemään lobotomia tai sitten ole tällä sivustolla vuoden niin olet lobotoinut itsesi ihan ilmaiseksi.
      Sitten voit alkaa parisuhteeseen täysin vaarattomasti.

      • Anonyymi

        Ihana alku avikselle!


    • Anonyymi

      Käyn ihan liian kuumana tähän mieheen.. Ehkä on parempi ottaa vähän etäisyyttä.. On vaarana, että homma menee solmuun, jos oon liian innokas.. Miten kannattaa toimia?

      • Anonyymi

        Jätä se varattu rauhaan pääset nukkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä se varattu rauhaan pääset nukkumaan

        Eli olet siis sitä mieltä, että kaikki kirjoittelu liittyy johonkin varattuun eli nyt luulosairautesi on edennyt siihen pisteeseen, että aloituksen kerronnan tapaan he kirjoittelevat ja ovat tavanneet jonkin deittipalvelun kautta?


    • Anonyymi

      Mies ei vaikuta olevan varma onko kiinnostunut tai haluaako alkaa vai ei. Ellei se ole etäsuhteessa jonkun toisen kanssa? Olen ollut samassa tilanteessa. En ihastuneena pysähdy miettimään että tuo ei lupaa koskaan hyvää. Suljen silmät ristiriitaisilta singnaaleilta.

      Voit tietenkin jäädä odottamaan jos kärsivällisyyttä riittää. Ehkä sillä on joku välttelevä kiintymyssuhdemalli ja syttyy vielä vahvat tunteet. Voi johtua jostain muusta. Entä jos kysyt? Ihan sama mutta ei tuollaiset tyypit osaa keskustella, toimia fiksusti ja muuta mitä myöhemmin hyvältä poikakaverilta tarttis. Itellä menee nykyään maku kun joku alkaa odotuttaa eikä panosta tosissaan.

      Älä ainakaan jää odottaan kuulumisia. Hanki mielekkäämpää tekemistä. Ja älä itsekään roiku. Laita itsekin mies välillä tokasijalle. Kävele kauemmas, treffaa muita ja katso miten käy. Ansaitset parempaa.

      • Anonyymi

        Sinähän sen varmaankin tiedät? Hah! Ihan kaiken mahdollisen ja mahdottoman.

        Kristallipallostako katsot vai korttipakasta? Vai luitako heittelet NOITARUMMULLE?

        Paino sanalla NOITA!


    • Anonyymi

      Nyt miehestä on kuulunut viimeksi toissapäivänä. Sen tiedän varmasti, että hänen työhönsä on tullut muutoksia. Hänen työnsä on myös sellainen mikä tulee aina varmasti olemaan hänelle ykkönen. Sitä työtä ei voi tehdä ilman täyttä sitoutumista. Ja saan jo valmiiksi varautua, että jatkossakin tulee olemaan odottelua. Ja minun pitää olla itsenäinen, onneksi toki olenkin. Mutta nyt toki huolettaa, kun miehestä ei ole hetkeen kuulunut. On kyllä sen verran fiksu kaveri, että todennäköisesti kyllä ilmoittaa, jos ei haluakaan jatkaa tutustumista. Nyt ollaan jo reilu kuukausi pidetty lähes päivittäin yhteyksiä. Haluaisin treffeille, mutta mun mielestä on miehen tehtävä ehdottaa....

      • Anonyymi

        Kyllä taitaa mies olla niin, että kirjoitus on syntynyt siltä pohjalta, että oikeasti kukaan ei ole alkanut kirjoitella kanssasi ja nyt purat sosiaalista nälkääsi luomalla fantasioita kuinka kaikkien työkiireidesi keskellä jätät naisia paitsioon. Tiesin jo avaamatta aloitusta, että tämä on taas tätä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä taitaa mies olla niin, että kirjoitus on syntynyt siltä pohjalta, että oikeasti kukaan ei ole alkanut kirjoitella kanssasi ja nyt purat sosiaalista nälkääsi luomalla fantasioita kuinka kaikkien työkiireidesi keskellä jätät naisia paitsioon. Tiesin jo avaamatta aloitusta, että tämä on taas tätä

        Nyt en kyllä ymmärrä. Täällä aloittaja ja olen kyllä vahvasti nainen.... Ihme logiikkaa täällä....


    • Anonyymi

      Olen ihastunut myös yhteen mieheen joka on 46 vuotias. En ole sille kertonut mutta olen yrittänyt vihjailla. Mies on työtön mutta se ei minua haittaa. Mies on tuttu vuosien takaa ja olen ymmärtänyt että mies on uskollinen ja luotettava. Minulla ollut pettäviä miehiä. Mies ei välttämättä ehkä halua parisuhdetta koska on sanonut että ei työttömänä voi seurustella.

      Minua se ei haittaa ja olen yrittänyt keksiä miten pääsisin miehen lähelle pidemmäksi aikaa. Kysyin millojn viet minut veneilemään koska mies veneilee usein ja kalastaa. Ongelma on että mies herää aamu viideltä kalaan ja minä menen silloin töihin eikä mies iltaisin käy veneilemässä.
      olen yrittänyt saada miestä myös salille mutta sanoi että ei ole rahaa ollut koska on kaikenlaista muuta hankittavaa. Salilla näin sen aikoinaan ja juttelin jotain , siitä on varmaan 3 vuotta. Facebookissa yritän jotain juttua kehittää sen kanssa. Pitää kai pyytää suoraan treffeille.

      • Anonyymi

        Koittakaahan keksiä valheota ja satuja lisää trollimiehet!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe