Pääseekö pettämisestä ikinä yli?

Anonyymi

Tilanne on siis se että näistä tiedossani olevista pettämisistä on jo vuosia aikaa. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Ensimmäisen kerran petti noin 10 vuotta sitten, muhinoi parhaan kaverini kanssa meidän sohvalla ja jäi verekseltään kiinni, luulivat muka että minä nukuin. Toisestakin pettämisestä noin 5 vuotta aikaa: tietääkseni vain yhtenä iltana kirjoitteli tutulle naiselle kuinka haluaa olla tämän kanssa ja harrastaa seksiä yms. Myös haukkui minua kovasti viesteissä kuinka seksi on paskaa ja vituttaa katsella jos on vuosien päästä vielä minun kanssa yhdessä. Oli samana iltana painellut myös tämän naisen luokse toiselle paikkakunnalle yöksi, kumpikin väittää ettei mitään tapahtunut.
Pääsin silloin näiden asioiden yli ja jatkettiin matkaa yhdessä. Vieläkin ollaan yhdessä enkä ole asioita vuosikausiin miettinyt kunnes lähi kuukausina ne on taas tullut mieleen enkä pääse ahdistuksesta yli. Epäilen koko ajan pettääkö uudestaan ja haluaako olla vielä kanssani. Tunnen myös itseni kaikin puolin paskaksi ihmiseksi ja itsetuntoni on ihan palasina, eniten tässä nykyään satuttaa ne sanat mitä mies oli minusta kirjoittanut. Olen itkenyt nykyään enemmän kuin silloin kun pettämiset kävi ilmi. Miten muut olette selvinneet näistä tilanteista?

4

1113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä menee aaltomaisesti. Välillä hyviä päiviä, sitten taas syvissä vesissä. Kun läheisyyttä on tarpeeksi, ei tule epäilykset mieleen.

• Anonyymi

Älkää pettäkö sillä rikotte ihmisen. Itse en petä, ikää 53v ja olen päättänyt etten halua olla osallisena kyseisenlaiseen vahingontekoon.

En voi muuta sanoa kuin että olen pahoillanu. Olen pahoillani, että kohdallesi on sattunut ihminen joka kykenee noin itsekkäisiin tekoihin.

• Anonyymi

Kun se toinen edes pyytäisi anteeksi. Näkee kuitenkin miten rikki olen. Kaikki minulle kerrotut valheet painavat mieltä ajoittain. Sitten tulee hyviä päiviä, mutta aina kun vaimo käyttäytyy itsekkäästi, kaikki p4ska palautuu mieleen. Mua veettää älyttömästi, kun tuntuu, että parhaat vuoteni meni hukkaan. Yritin monesti kertoa, että haluan hyviä muistoja yhteisestä tekemisestä, mutta vaimon menot menivät aina etusijalla ja yhteisiä hetkiä ei ollut. Suostui joskus lähtemään yöksi hotelliin, mutta painotti että älä odota seksiä. Toivoin ja odotin että vaimon itsekkyys vaihe menisi ohitse. Kokoajan olin toiveikas. Nyt lopulta on, mutta vaimon parhaat vuodet on ohitse. En ikinä päässyt vietetään iltaa näyttävän vaimon kanssa. Nahkapöksyt ei mahdu enää jalkaan, saapikkaita ei enää pidä, pitsipuseroita ei myöskään.
        Vaimon itsekkyyttä kesti 7 vuotta ja sanoi minulle typeriä kommentteja ja valheita, jotka nyt painavat mieltä. Panostin perheeseen ja sitten minua kohdellaan näin. Valheet, puhumattomuus ja käytös ilmaisevat, että on pettänyt. Jos ei olisi pettänyt, miksi valehdella joka kerta eri tarinalla. Kun päässä pyörii ajatukset, tulee pakosta ajatus päähän, kenen kanssa olen oikein naimisissa. Puhuminen ei auta kun tulee vain uusia valheita, enkö tiedä mitä uskoa.
        Miksi olen vielä naimisissa? Olen perheihminen ja pärjään paremmin perheen kanssa kuin yh-isänä.

• Anonyymi

Pettäminen on p.rseestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      87
      3492
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      4
      1654
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      5
      1432
    4. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      26
      1256
    5. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      49
      888
    6. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      70
      862
    7. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      35
      842
    8. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      800
    9. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      764
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      757
    Aihe