Pääseekö pettämisestä ikinä yli?

Anonyymi

Tilanne on siis se että näistä tiedossani olevista pettämisistä on jo vuosia aikaa. Ollaan oltu yhdessä 12 vuotta. Ensimmäisen kerran petti noin 10 vuotta sitten, muhinoi parhaan kaverini kanssa meidän sohvalla ja jäi verekseltään kiinni, luulivat muka että minä nukuin. Toisestakin pettämisestä noin 5 vuotta aikaa: tietääkseni vain yhtenä iltana kirjoitteli tutulle naiselle kuinka haluaa olla tämän kanssa ja harrastaa seksiä yms. Myös haukkui minua kovasti viesteissä kuinka seksi on paskaa ja vituttaa katsella jos on vuosien päästä vielä minun kanssa yhdessä. Oli samana iltana painellut myös tämän naisen luokse toiselle paikkakunnalle yöksi, kumpikin väittää ettei mitään tapahtunut.
Pääsin silloin näiden asioiden yli ja jatkettiin matkaa yhdessä. Vieläkin ollaan yhdessä enkä ole asioita vuosikausiin miettinyt kunnes lähi kuukausina ne on taas tullut mieleen enkä pääse ahdistuksesta yli. Epäilen koko ajan pettääkö uudestaan ja haluaako olla vielä kanssani. Tunnen myös itseni kaikin puolin paskaksi ihmiseksi ja itsetuntoni on ihan palasina, eniten tässä nykyään satuttaa ne sanat mitä mies oli minusta kirjoittanut. Olen itkenyt nykyään enemmän kuin silloin kun pettämiset kävi ilmi. Miten muut olette selvinneet näistä tilanteista?

4

1021

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä menee aaltomaisesti. Välillä hyviä päiviä, sitten taas syvissä vesissä. Kun läheisyyttä on tarpeeksi, ei tule epäilykset mieleen.

• Anonyymi

Älkää pettäkö sillä rikotte ihmisen. Itse en petä, ikää 53v ja olen päättänyt etten halua olla osallisena kyseisenlaiseen vahingontekoon.

En voi muuta sanoa kuin että olen pahoillanu. Olen pahoillani, että kohdallesi on sattunut ihminen joka kykenee noin itsekkäisiin tekoihin.

• Anonyymi

Kun se toinen edes pyytäisi anteeksi. Näkee kuitenkin miten rikki olen. Kaikki minulle kerrotut valheet painavat mieltä ajoittain. Sitten tulee hyviä päiviä, mutta aina kun vaimo käyttäytyy itsekkäästi, kaikki p4ska palautuu mieleen. Mua veettää älyttömästi, kun tuntuu, että parhaat vuoteni meni hukkaan. Yritin monesti kertoa, että haluan hyviä muistoja yhteisestä tekemisestä, mutta vaimon menot menivät aina etusijalla ja yhteisiä hetkiä ei ollut. Suostui joskus lähtemään yöksi hotelliin, mutta painotti että älä odota seksiä. Toivoin ja odotin että vaimon itsekkyys vaihe menisi ohitse. Kokoajan olin toiveikas. Nyt lopulta on, mutta vaimon parhaat vuodet on ohitse. En ikinä päässyt vietetään iltaa näyttävän vaimon kanssa. Nahkapöksyt ei mahdu enää jalkaan, saapikkaita ei enää pidä, pitsipuseroita ei myöskään.
        Vaimon itsekkyyttä kesti 7 vuotta ja sanoi minulle typeriä kommentteja ja valheita, jotka nyt painavat mieltä. Panostin perheeseen ja sitten minua kohdellaan näin. Valheet, puhumattomuus ja käytös ilmaisevat, että on pettänyt. Jos ei olisi pettänyt, miksi valehdella joka kerta eri tarinalla. Kun päässä pyörii ajatukset, tulee pakosta ajatus päähän, kenen kanssa olen oikein naimisissa. Puhuminen ei auta kun tulee vain uusia valheita, enkö tiedä mitä uskoa.
        Miksi olen vielä naimisissa? Olen perheihminen ja pärjään paremmin perheen kanssa kuin yh-isänä.

• Anonyymi

Pettäminen on p.rseestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3751
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1513
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      1392
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      153
      1091
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      248
      940
    6. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      73
      938
    7. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      933
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      928
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      99
      864
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      754
    Aihe