Paino 64 kg vyötärönympärysmitta 82 cm pihtimitta alavatsa 10 mm ylävatasa 12 mm.
Syön VAIN kasviksia ja juureksia ja pyöräilen 3,5-4 tuntia päivässä kävelyä
Ilmoitan reilun kuukauden kuluttua tuloksen.
EN SYÖ YHTÄÄN viljatuotteita,karkkia,jäätelöä,lihaa,riisiä.rasvaa,sokeria yms
Laihdutettavaa minulla on enään noin 3-4 kiloa jolloin painan noin 60 kiloa
Alin paino noteerattu,ja viimeisten kilojen laihdutus alkaa
9
175
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kello ON 11.38 ja totesin etten LAIHDUKAAN tällä lailla vaan gookletin että herkkuja SAA syödä kohtuullisesti. Nyt kävin Lidlissä kun korjasin kampiakselin ja ostin 35 kiloa hedelmätoffeeta ja iltapäivällä pussitan ne pieniin pusseihin ja saan syödä myös jäätelöä.vyötärö edelleen 82 cm ja pihtimitta 10 alavatsa cm vaikka sen OLISI pitänyt olla 81 cm ja 9 cm.Vielä olisi 6kilua laihdutettavaa vaikken olekaan läski kuten ne jotka tulee taas kommentoimaan tähän.
- Anonyymi
Tämä avaus on Välituntivalvojan tekemä.
- Anonyymi
Miten vatsan ympärys voi olla vain 10 mm.Miten olet edes elossa jos vatsan ympärys on 10 mm?
- Anonyymi
Miksi kahden virkkeesi välissä ei ole välilyöntiä? Jäikö sinulle parodiamoodi päälle? Kysymysmerkkikin puuttuu. Sinulla on useita kirjoitustyylejä, etkä aina muista olla johdonmukainen. Onneksi et tee ammatiksesi suurta tarkkuutta vaativaa työtä (jos nyt ylipäätään teet mitään työtä Suomi24-kirjoittelun lisäksi).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kahden virkkeesi välissä ei ole välilyöntiä? Jäikö sinulle parodiamoodi päälle? Kysymysmerkkikin puuttuu. Sinulla on useita kirjoitustyylejä, etkä aina muista olla johdonmukainen. Onneksi et tee ammatiksesi suurta tarkkuutta vaativaa työtä (jos nyt ylipäätään teet mitään työtä Suomi24-kirjoittelun lisäksi).
Kiitos paljon, Välituntivalvova MKH, kun et puhunut tällä kertaa teinityttöjen sukupuolielämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vatsan ympärys ON 10cm JOS huavei sanoo niin.Se ei näytä ikinä VÄÄRIN vaan totuuden.
- Anonyymi
Unohtakaa entiset laihdutus ohjeeni.huomasin että niillä vain lihoi.Nyt on keksinyt OIKEAN tavan laihduttaa kun googletin asian,ja se on salaista.Ainut tapa laihduttaa on olla syömättä osan päivää,eli pitää SYÖDÄ yöllä niin päivällä ei tarvi syödä NIIN paljon.Syön muutaman tunnin kuluessa päivällä 5375 kal ja sitten olen kaksi tuntia syömättä ja syön taas 5375kal oikea määräisesti.Sitten pidän tauon ja käyn pyöräilemässä 0,560km. Karkkia EN syö kuin vain yöllä koska päivällä ne lihottaa.PITÄÄ vain valita oikeat karkit sillä valintoja pitää tehdä.mallit laihduttaa pienillä karkeilla ja olen huomannut että NII LAIHTUU,paremmin kuin isoilla karkeilla vaikka syö SAMAN määrän.Yöllä klo 23.50voi syödä MITÄ karkkia HALUAA ja myös jäätelyä mutta sen pitää olla vaniliaa.Pari kaakauvanukasta SAA myös syödä eikä siitä tule enempää kaloria.Mallit syö kaakauvanukasta.Miksei tämä mene perille?
- Anonyymi
Viimeiset kilot, oikeasti?
- Anonyymi
Nämä laihdutus ohjeet oli ENNEN mutta nyt ostin Huovein niin se laihduttaa viineiset kilot.Huovei on paras kaikista vaikka en ole muita kokeillut koska tekoäly kertoi että kannattaa huovei ostaa KOSKA huovei muissa aktiivirannikkeissa on asioita joilla EI tee mitään.Huoveilla VOI syödä yöllä ja viime yönä söin kedapin ranskalaisilla kermajäätelöä ja hedelmätoffeeta ja kaksi jälkiruokaa kaakauvanukasta ja kääretorttua.Fasupaloja söin VAIN kaksi pussia.Silti huovei sanoi että olen laihtunut 2 kiloa päivässä.Jos joku väittää muuta se on pilailia joka ei tiedä laihduttamisesta MITÄÄN mitä minä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2926476Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652029- 1801780
- 1191251
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä141235Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681153Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71126RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521015Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411011Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962