Attendo Merikoto pakotta syömän kasvisruoka.

Anonyymi

Miksi Attendo pakotta sellaiset ihmiset mitkä ei ole kasvis syöjiä syömään kasvis ruoka nytkin meillä oli soijakeitto eli taas ne pakotta sellaiset ihmiset mitkä ei ole kasvis syöjiä syömän kasvis ruoka eikö Attendo ole sellainen systemi että jos on kasvis syöjä niin sittä kasvis ruoka tilatan eriksen?

40

1480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Me keskusteltin sittä että mitä me ruokasta maksetan joka kuukausi ja paljonko ruoka sillä rahalla saa ja me todettin että sillä rahalla saa paljon hyvä ruoka ja todettin että me ei halutan sittä paska ruoka mitä me sadan ja todettin että tämä on lopputulos kun yksityiset rupeavat hoitaman ihmisiä niin halutan mahdolisimman hyvä kate välitämättä näiden ihmisten hyvin voinnista mutta ylläpitäjä poisti tuon ketjun ja myöhemmin ylläpitäjä lakautti koko keskustelu forumin :(

• Anonyymi

Tee itse ruokasi niin saat sellaista kuin haluat (voi vaan tulla kalliimmaksi).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee itse ruokasi niin saat sellaista kuin haluat (voi vaan tulla kalliimmaksi).

Kuuleppa onko sinun asiasi sanoa toiselle, että tekee itse ruokansa .jostain syystähän hän on paikassa missä laitetaan kasvisruokaa, joka ei välttämättä sovi kaikille.
        Ja mitä tulee kalleuteen niin yleensä potilaat maksavat ruuastaan.
        Toivon ette ole minkäänlaisessa asemassa hoitoalalla sillä sinun huomausksesi oli törkeä.

• Anonyymi

Taas oli soija keitto ja ruoka listan muukan piti niin kun myös vimeksi kun oli soija keittoa olla jotain muuta eli tällä kerta olis pitännyt olla kesäkeittoa mikä kans on kasvisruoka eli ne yrittä huijata että on jauheliha keitto kun ne tarjoa soija keittoa mutta uusein on jotain muuta kun mitä pitä olla ruoka listalla eli eilen olis pitännyt olla lihamureke mutta olikin kanakuisausta.

Eli toi että tee itse ruoka ei ole tähän oikea vastaus kun me maksetan kallisti ruokasta niin meidän pitä sada tarpeksi ruoka ja herkkullista ruoka että ei meidän tarvitse nähdä nälkä.

Eli jos menet ravintolan tilat lihamureke ja saat kanakiusausta ja jos tilat kesäkeittoa ja saat soija keittoa ja sitten kun kysyt tarjoilialta että miksi en saa sittä ruoka mitä tilat niin tarjoilia sano tee itse ruoka tuossa on keittiö ja tarvikket joudut tietenkin myös eriksen osta.

• Anonyymi

Jos tarjottaisiin niitä ruokia joita haluat, hinta nousisi huomattavasti. Eikä ne kasvisruuat tapa, ovat vaan terveellisiä liharuokien välissä (kanakiusauskin on liharuoka). Olen ollut tässä viime aikoina pari kertaa viikon sairaalassa ja siellä lounaalla oli tuolla tavalla vaihtelevaa ruokaa, mutta illallinen oli aina kasvisruokaa. Revi siitä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tarjottaisiin niitä ruokia joita haluat, hinta nousisi huomattavasti. Eikä ne kasvisruuat tapa, ovat vaan terveellisiä liharuokien välissä (kanakiusauskin on liharuoka). Olen ollut tässä viime aikoina pari kertaa viikon sairaalassa ja siellä lounaalla oli tuolla tavalla vaihtelevaa ruokaa, mutta illallinen oli aina kasvisruokaa. Revi siitä!

Juu ei me tällä ilmaiseksi syödän me maksetan kallisti ruokasta meillä on oikeus vaatia asianmukaista ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ensin saairala ei ole mikän pysyvä asumista varten tarkoitettu vaan se oleskelu sinä on tilapäistä ja niin lyhyt aikaista kun mahdollista.

VS.

Ja Merikoto on pysyvä asumista varten niin kyllä Merikoto pitäisi olla parempa ruoka kun sellaisessa paikassa mitä on tarkoitettu tilapäistä asumista varten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ovat terveellisiä ???????
        Miten niin, kaikki joilla esim on pähkinä allergia reagoivat soija tuotteisiin negatiivisesti
        Ja asia on niin että esim vanhoja ihmisiä ei voi opettaa syömään tälläisiä ruokia, niin että annetaan heidän saada sitä ruokaa mitä ovat syöneet koko elämänsä.
        Siinähän jo vanhan ihmisen elimistökin kärsii näistä ns ” terveellisistä” ruoka annoksista .
        Joten väärinsanottu että ovat muka terveellisempiä,mutta on niitäkin jotka haluavat kokeilla näitä kasvisruokia , joten pitäisi ymmärtää ettei kaikille sovi nämä ruuat,
        Ja yksi tuolla Jo huuteli että ” laita ruokasi itse” toivottavasti tämä ihminen ei ole hoitoalalla sellaisine näkemyksilleen .
        Herkät vatsat reagoivat voimakkaasti pakotettuihin ruokiin joista heille ei silloin ole mitään hyötyä.
        Kyllä niin on että ravinnon pitää olla sellaista että sitä syö mielihyvin , ja mikään tavallinen ruoka ei ole sen kalliimpaa kun nämä ns (Terveelliset) ateriat . Siis kunnon ruoka tarvitseville Ja älvistelyt voi jättää sanomatta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ensin saairala ei ole mikän pysyvä asumista varten tarkoitettu vaan se oleskelu sinä on tilapäistä ja niin lyhyt aikaista kun mahdollista.

VS.

Ja Merikoto on pysyvä asumista varten niin kyllä Merikoto pitäisi olla parempa ruoka kun sellaisessa paikassa mitä on tarkoitettu tilapäistä asumista varten.

Jokainen sairas , oli missä tahansa tarvitsee kunnollista ruokaa, onhan sekin jo yksi osa terveyden saamiseen .
        Ruuan kalleutta syytetään, mutta tavallinen ruoka mihin ihmiset ovat tottuneet on se jota he haluavat syödä . Joten potilaat maksavat ruuastaan , eikä velleistä joita eivät halua syödä .
        Mutta nuoremmat ihmiset ovat usein valmiita kokeilemaan uusia ruokia joten muutos on lähdettävä jo lapsuudesta .
        Jokaisessa maassa on omat ateria tavat joita ihmiset ovat noudattaneet koko elämänsä, niin että ei niitä tartte alaata muuttelemaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveellisiä ? Mistäs sinä sen tiedät miten kasvisruuan ovat terveellistä kaikille, monet eivät ole koskaan syöneet kasviksia, eikä tarvitse niitä alkaa ayömäänkään jos ei halua,
        Me ollaan erinlaisia ja kasvisruoka ei todellakaan ole kaikille passelelia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Terveellisiä ? Mistäs sinä sen tiedät miten kasvisruuan ovat terveellistä kaikille, monet eivät ole koskaan syöneet kasviksia, eikä tarvitse niitä alkaa ayömäänkään jos ei halua,
        Me ollaan erinlaisia ja kasvisruoka ei todellakaan ole kaikille passelelia

Joissakin maissa syödään vain kasvisruokaa ja kansa elää terveenä, jopa terveempänä kuin lihansyöjät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ovat terveellisiä ???????
        Miten niin, kaikki joilla esim on pähkinä allergia reagoivat soija tuotteisiin negatiivisesti
        Ja asia on niin että esim vanhoja ihmisiä ei voi opettaa syömään tälläisiä ruokia, niin että annetaan heidän saada sitä ruokaa mitä ovat syöneet koko elämänsä.
        Siinähän jo vanhan ihmisen elimistökin kärsii näistä ns ” terveellisistä” ruoka annoksista .
        Joten väärinsanottu että ovat muka terveellisempiä,mutta on niitäkin jotka haluavat kokeilla näitä kasvisruokia , joten pitäisi ymmärtää ettei kaikille sovi nämä ruuat,
        Ja yksi tuolla Jo huuteli että ” laita ruokasi itse” toivottavasti tämä ihminen ei ole hoitoalalla sellaisine näkemyksilleen .
        Herkät vatsat reagoivat voimakkaasti pakotettuihin ruokiin joista heille ei silloin ole mitään hyötyä.
        Kyllä niin on että ravinnon pitää olla sellaista että sitä syö mielihyvin , ja mikään tavallinen ruoka ei ole sen kalliimpaa kun nämä ns (Terveelliset) ateriat . Siis kunnon ruoka tarvitseville Ja älvistelyt voi jättää sanomatta

Kamala ajatellakkin että vanhana pitäisi alaata syömään jotain mistä ei aikaisemminkaan ole pitänyt .

• Anonyymi

Tänne hän sen pitäkin valitta jos on huono ruoka eli on ala arvoista ruoka miellumin niin kun se että teke itse ruoka.

• Anonyymi

Eikö palautetta voi antaa ruuan valmistajille?

• Anonyymi

Jos joku on hoidon alla niin ei sitten tee itse ruokaansa .
        Joten hieman ihmeellinen kommentti , näsäviisuksilla ei korjata asioita, jos kukaan ei kuuntele , niin ei saa parannusta asioihin jotka tuntee epämiellyttävinä.siis tämä on keskustelu ruuan laadusta , joten siksi ihmeellistä että kohtelet jotain sanoillaai loukkaavasti,
        Ruoka ja sen laatu tarkoittaa eritavalla jokaiselle , ja jos maksaa ruuasta niin sitä pitäisi voisi syödä myös.

• Anonyymi

Ei ne hoitsut annan palautettan ruoan valmistajilla ja ne hake ruoka sabina tupa mutta 13.06.2022 - 01.08.2022 ne tuo ruoka milka ristinummi vaasa ja sielä ne teke vielä pahempa ruoka kun sabinan tupa.

Ja taas ne on pakottanut meidät syömän kasvis ruoka pe 03.06.2022 oli batatti keittoa ja tänän 06.06.2022 ma on kasvis sosse keittoa.

Eli kun ruoan valmistaja ei ota palautetta vastan niin on parempi laitta tähän palaute.

• Anonyymi

Täältä "palaute" ei mene perille yhtään sen paremmin, mutta jos saat mielesi hyväksi kun saat valittaa niin käyhän sekin psyykkisestä terapiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täältä "palaute" ei mene perille yhtään sen paremmin, mutta jos saat mielesi hyväksi kun saat valittaa niin käyhän sekin psyykkisestä terapiasta.

Tervetuloa Attendo Merikoto syömän ja asuman tällä on huone vapana toivottavasti muutat tänne mahdolisimman pian.

• Anonyymi

Eikö heillä ole ravintoterapeutteja jotka ymmärtäisivät ehkä hieman paremmin että moni ei ole valmis muutoksiin , vaan saavat usein kovan ripulin näistä seoksesta

• Anonyymi

Ruoka listalla on kasvis sosse keittoa mutta on soija keittoa mutta ei nillä tietenkän ole mitän ei kasvis vaihtoehtoa vaikka vain 2 ihmistä 24 ihmisestä on kasvis syöjiä ja nekin tila sen kasvis ruoka eriksen mutta nyt tällä tule kaikkille kasvis ruoka.

• Anonyymi

Su oli kasvislaatikkoa päivälliseksi ja ma oli taas soijakeittoa päivälliseksi ja tänän oli silakkakeittoa päivällisekso ja Attendon johto väittä ne ne ylisyöttä meidät.

Juu palaute mene varman perille kyllä ne ruoka laittajat luke suomi24.

• Anonyymi

Veganisuus on sivistyksen askel ylöspäin!Isät ja äidit opettavat lapsensa petomaisuutensa jatkumoksi!

• Anonyymi

aivistys askelmon eteenpäin kun ei tehdä ihmisistä vegaaneja vastoin tahtoaan .
        Johan siinä rtarvitseee lisä ravinteita kun Vefågaaniksi rupeaa, että niitäkö sitten ” luonnon kaupasta ” ostelemaan . Sitten , onko ne kaikki aineet testattuja edes kovalla rahalla maksetaan aineista joilla ei ole mitään hyötyä .se mikä on hyvä sulle ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle , joten pistä vihreetä naamaasi niin paljon kun halua, mutta älä kehoittele sitä muille . Kukin tavallaan.se on sitä ns sivistystä tasa-arvoisessa maailmassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aivistys askelmon eteenpäin kun ei tehdä ihmisistä vegaaneja vastoin tahtoaan .
        Johan siinä rtarvitseee lisä ravinteita kun Vefågaaniksi rupeaa, että niitäkö sitten ” luonnon kaupasta ” ostelemaan . Sitten , onko ne kaikki aineet testattuja edes kovalla rahalla maksetaan aineista joilla ei ole mitään hyötyä .se mikä on hyvä sulle ei välttämättä ole sitä jollekin toiselle , joten pistä vihreetä naamaasi niin paljon kun halua, mutta älä kehoittele sitä muille . Kukin tavallaan.se on sitä ns sivistystä tasa-arvoisessa maailmassa

Ei siihen kuole eikä edes terveys mene jos joskus syö kasvisruokaakin vaihteen vuoksi. On vaan terveellisempää.

• Anonyymi

Ne teke eri ruokalistan muukan luultin nyt kun me saatin se oikea lista niin silloin huomattin että silloin kun olis pitännyt olla tonnikala pasta niin olikin silkka keittoa mm silloin kun olis pitännyt olla kermainen kesäkeitto miksi sen nimi on kermainen kesäkeitto onko se parempi kun tavallinen kesäkeitto niin silloin oli soijakeittoa millä ne varman halua huijata meittä että se oliskin jauheliha keittoa ja ruokalistalla soijakeittoa kutsutan nimellä jauhiskeitto mutta onko se sitten parempi kun tavallinen soijakeitto juu kyllä ne kovasti meidät huija.......

• Anonyymi

Nyt ne tänän ja eilen vittuile meidän kanssa kun eilin olis ruokalistan muukan pitännyt olla kebab kiusaus mutta oli risipuroa ja tänän olis ruokalistan muukan pitännyt olla lasagnea mutta on kaalilatikko minä vedän niittä oikeuten.

• Anonyymi

Ruokalistahan voi muuttua voittamattoman esteen vuoksi. Ei siitä voi vetää oikeuteen kun sentään on tarjottu muuta ruokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ruokalistahan voi muuttua voittamattoman esteen vuoksi. Ei siitä voi vetää oikeuteen kun sentään on tarjottu muuta ruokaa.

Agentit soulutautu joka paikkan myös tänne ei vissin ole nidden mielestä ok arvostella ruoka.

• Anonyymi

Perajantaina oli kaalilaatikkoa aamupäivällä ja batattikeittoa iltan päivällä että taas oli yksi päivä kun pitä pärjätä pelkästän vedellä ja tänän manantaina oli aamupäivällä janssonin kiusaus ja ilta päivällä kasvissosse keittoa että taas on yksi päivä että joutu pärjämään pelkästän vedellä.

• Anonyymi

Yleensä kaalilaatikko sisältää jauhelihaa, Janssonin kiusaus taas kalaa. Olet vaan ronkeli kun ei kelpaa.

• Anonyymi

Ei sittä leipä tule syötyä kun ei teillä aamupäivällä ole leipä eli jos on paha ruoka niin ei tule syötyä mitän kun tiellä ei ole aamupäivällä edes leipä.

• Anonyymi

Jos tule niin että minä maksan vain ne kerrat kun syön.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Olet vaan nirso! Eikös siinä kaalipadassa ollut jauhelihaakin (ainakin reseptin mukaan pitäisi olla).

• Anonyymi

Voi että! Minä tykkäisin kaalipadasta.

• Anonyymi

Tänän on pinattikeitto ja kanamuna ja näkkileipä ja voi ja maito mutta eikös keitton kanssa kuulu olla pehmeä leipä ja juusto niin minulle on sanottu mutta hoitajat haluavat olla ilkeittä ja suttuvat minulle kun kysyn tästä helittä?

Niin ja ruokalistan muukan olis pitännyt olla palvilatikkoa en tiedä mitä se on mutta varman on joku kuinkkukiusaus tapaista.

Että kyllä tällä ihan ohjeiden muukan saa ihan hyvä ruoka mutta nyt me sadan huonoa ruoka sen takia kun ei keittiö ja hoitsut ole noudattanut nittä ohjeitta.

Että tällaista menoa tällä Attendo Merikoto Vaasa Finland.

• Anonyymi

Niin kun ne suttu ne hoitsut löy nyrkki pöytän ja sano että tällä me määrätän eli en uskalla sanoa nille että ne on väärässä mitä minä teen?

• Anonyymi

Ainakin ne hoitsut itse ottivat juustoa leivän pälle onko heillä ohjeet että se kuulu heille!?

• Anonyymi

Jospa ne juustot olivat itse ostettuja. Useassa työpaikassa henkilökunta pitää kahvihuoneen jääkaapissa itse hankkimiaan ruokia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe