Palstan työttömät

Anonyymi

Oletteko hakeneet 4 työpaikkaa kuukaudessa? Ei siltä näytä vaan täällä vaan maleksitte ja tuhlaatte aikaa. Karenssia tulee hyvin pian.

63

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä juttu joo jos on miljoonia kysymyksiä tytöille, miten vastaat kaikkiin?

    • Anonyymi

      Olen hakenut mutta naiset estää etten pääse töihin.

    • Tottakai ne on, ne on hakeneet palstamodeksi, siihen hommaan on jatkuva haku päällä. Ja palstailu itsessään käy suosituksesta ;)

    • Anonyymi

      En todellakaan enkä hae. Vitut jostain karensseista, eka päivä tippuu taas reilut 600€ toimeentulotukea tilille, vuokraan siitä vajaa satku. Hyvää kesää!

      • Anonyymi

        Millä ihmeellä pärjäät 500e/ kk? Ruokakin kallistuu.


    • Hullu! Ei kesällä jouda töissä käymään. On niin paljon hommaa kotonakin. :)

      Oikeesti rupeen tekee kunhan kuntoudun töitä missä saan kesät olla vapaalla joka vuosi. Muun ajan voi käydä töissä.

      • No se on helppo setti sitten, joko opettajaksi tai jäänmurtajalle :)


      • randombypasser kirjoitti:

        No se on helppo setti sitten, joko opettajaksi tai jäänmurtajalle :)

        Tai avustajaksi, ohjaajaksi. Kun koulut on kiinni, ei ole töitä. :)

        En tartte käydä kouluja, jos noihin lähden. On jo opiskeltu käypäset ammattikoulut ja nimikkeet. :)

        Mulla on jo 3 ammattia opiskeltuna, ja puolikasta vaille 4. Niin en välttämättä viittis enää enempää. :D


      • Bätääs kirjoitti:

        Tai avustajaksi, ohjaajaksi. Kun koulut on kiinni, ei ole töitä. :)

        En tartte käydä kouluja, jos noihin lähden. On jo opiskeltu käypäset ammattikoulut ja nimikkeet. :)

        Mulla on jo 3 ammattia opiskeltuna, ja puolikasta vaille 4. Niin en välttämättä viittis enää enempää. :D

        6 vuotta menny niihinkin jo opiskeluvuosia.


      • Bätääs kirjoitti:

        Tai avustajaksi, ohjaajaksi. Kun koulut on kiinni, ei ole töitä. :)

        En tartte käydä kouluja, jos noihin lähden. On jo opiskeltu käypäset ammattikoulut ja nimikkeet. :)

        Mulla on jo 3 ammattia opiskeltuna, ja puolikasta vaille 4. Niin en välttämättä viittis enää enempää. :D

        Joo, ei noilla paperein tartte, saat vapautuksen, minä myönnän sen :)

        Avustaja tai ohjaaja vois olla hyvä, niillä ei ole edes suunnitteluvelvotetta ymmärtääkseni, vaan saavat olla vapailla kesät.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo, ei noilla paperein tartte, saat vapautuksen, minä myönnän sen :)

        Avustaja tai ohjaaja vois olla hyvä, niillä ei ole edes suunnitteluvelvotetta ymmärtääkseni, vaan saavat olla vapailla kesät.

        Juu, kouluun jos työllistyy, niin kesät voi lorvia. :)

        Olen jopa ylipätevä kuulemma, heh. Mutta ideana on tehdä kevyempää työtä jota mun kroppa kestää niin etten ole saikulla yhtenään kipujen takia.


      • Bätääs kirjoitti:

        Juu, kouluun jos työllistyy, niin kesät voi lorvia. :)

        Olen jopa ylipätevä kuulemma, heh. Mutta ideana on tehdä kevyempää työtä jota mun kroppa kestää niin etten ole saikulla yhtenään kipujen takia.

        Olis kiva mun lastenkin kannalta, jos voin lomailla kesät heidän kanssa. Ainakin nyt kun ovat vasta ala-asteen alussa kumpikin. Yläasteella tai teininä ne tuskin pistää pahaks olla ominpäin.


      • Bätääs kirjoitti:

        Olis kiva mun lastenkin kannalta, jos voin lomailla kesät heidän kanssa. Ainakin nyt kun ovat vasta ala-asteen alussa kumpikin. Yläasteella tai teininä ne tuskin pistää pahaks olla ominpäin.

        No kyllä se lorvailtu kesä on aina hieno asia, on sitten muksut pieniä tai jo lentäneet pesästä. Kyllä töitä saa ihminen tehdä ihan riittävästi, niin ei haittaa jos on pidempikin loma.

        Ja ton sun fysiikan kannalta mikä tahansa kevyempi setti on hyvä valinta. Ja no ei se kyllä useimmiten mielellekään pahaa tee, ei tekis itellekään sen osalta, on vähän kuviot mietinnässä täälläkin.

        Vaan nymmää meen kattoon itkupotkulätkäkiekkoo reilu puoleks tunnis ;)


      • randombypasser kirjoitti:

        No kyllä se lorvailtu kesä on aina hieno asia, on sitten muksut pieniä tai jo lentäneet pesästä. Kyllä töitä saa ihminen tehdä ihan riittävästi, niin ei haittaa jos on pidempikin loma.

        Ja ton sun fysiikan kannalta mikä tahansa kevyempi setti on hyvä valinta. Ja no ei se kyllä useimmiten mielellekään pahaa tee, ei tekis itellekään sen osalta, on vähän kuviot mietinnässä täälläkin.

        Vaan nymmää meen kattoon itkupotkulätkäkiekkoo reilu puoleks tunnis ;)

        No näinpä kyllä. :)

        Joo, enkä ole vielä valmis millekkään sairaseläkkeellekkään, vaikka eri sairauksia ja vaivoja onkin pitkä liuta jo nyt.. En ehkä tee mitään huippu hienoa ja rahakasta työtä millä brassailla, mutta tärkeetä se on avustaminen ja ohjaaminenkin kun on lapsia, jotka apua kaipaa. Ja siihen mä pystyn ja osaan. On sydäntäkin mukana.

        Jees. Hyvät lätkät. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        No näinpä kyllä. :)

        Joo, enkä ole vielä valmis millekkään sairaseläkkeellekkään, vaikka eri sairauksia ja vaivoja onkin pitkä liuta jo nyt.. En ehkä tee mitään huippu hienoa ja rahakasta työtä millä brassailla, mutta tärkeetä se on avustaminen ja ohjaaminenkin kun on lapsia, jotka apua kaipaa. Ja siihen mä pystyn ja osaan. On sydäntäkin mukana.

        Jees. Hyvät lätkät. :)

        Se ei helposti tule kelleen mieleen, mutta aika usein just ne duunit joilla pyöritetään arjen asioita on oikeasti ne tärkeimmät. Ei hohdokkaimmat, ei tuottoisimmat, ei otsikoissa, mutta pirun tärkeät siien, että joku toinen saa tehdä niitä hohdokkaampia juttuja, tienatakseen isommin ja ollakseen otsikoissa.

        Lätkät on mitä on, vähän tommosta isojen poikien piirrettyjä, mutta kivaa seurattavaa sen hetken kun noita isoja kisoja kestää :)
        Ja tauoilla voi aina vähän palstailla :D


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No näinpä kyllä. :)

        Joo, enkä ole vielä valmis millekkään sairaseläkkeellekkään, vaikka eri sairauksia ja vaivoja onkin pitkä liuta jo nyt.. En ehkä tee mitään huippu hienoa ja rahakasta työtä millä brassailla, mutta tärkeetä se on avustaminen ja ohjaaminenkin kun on lapsia, jotka apua kaipaa. Ja siihen mä pystyn ja osaan. On sydäntäkin mukana.

        Jees. Hyvät lätkät. :)

        Mees kysymään fazerilta töitä niin äkkiä voit saada vakipestin


      • randombypasser kirjoitti:

        Se ei helposti tule kelleen mieleen, mutta aika usein just ne duunit joilla pyöritetään arjen asioita on oikeasti ne tärkeimmät. Ei hohdokkaimmat, ei tuottoisimmat, ei otsikoissa, mutta pirun tärkeät siien, että joku toinen saa tehdä niitä hohdokkaampia juttuja, tienatakseen isommin ja ollakseen otsikoissa.

        Lätkät on mitä on, vähän tommosta isojen poikien piirrettyjä, mutta kivaa seurattavaa sen hetken kun noita isoja kisoja kestää :)
        Ja tauoilla voi aina vähän palstailla :D

        Niinhän se on, että jonkun on tehtävä nekin työt mitä jotkut muut ei arvosta miksikään.

        Nojoo, ei oo mun intopiirin huveja noi lätkäpelit. :D

        Mutta monen on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mees kysymään fazerilta töitä niin äkkiä voit saada vakipestin

        Ei kyllä kiinnosta minkäänlaiset köksätyöt tai kaupallinen ala tippaakaan. :(


      • Bätääs kirjoitti:

        Ei kyllä kiinnosta minkäänlaiset köksätyöt tai kaupallinen ala tippaakaan. :(

        Mielummin ajan C-kortinkin ja kuskaan vaikka roskia tai ajan lakaisukonetta, kun köksää tai kauppaa, laskentaa mitään numeroihin liittyvää ja kuumiin keittiöihin. Kylmiöihin, fibromyalgia oireilee välittömästi ja se kipu on jokapaikan hermokipua päästä varpaisiin joten noup. Kuuma kylmä ärsyttää.


      • Bätääs kirjoitti:

        Mielummin ajan C-kortinkin ja kuskaan vaikka roskia tai ajan lakaisukonetta, kun köksää tai kauppaa, laskentaa mitään numeroihin liittyvää ja kuumiin keittiöihin. Kylmiöihin, fibromyalgia oireilee välittömästi ja se kipu on jokapaikan hermokipua päästä varpaisiin joten noup. Kuuma kylmä ärsyttää.

        "Kipua pahentavat kylmä, kostea ja vetoinen ympäristö sekä psyykkinen stressi. Saunassa kipu lievittyy, mutta saunan jälkeen kivut pahenevat (saunakrapula). Fibromyalgiaa sairastavilla väsymys, uupumus ja voimattomuus, turvotuksen ja puutumisen tunne ovat myös yleisiä."

        Reumalla tämä jo kuntoutuksessa kerrottiin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mielummin ajan C-kortinkin ja kuskaan vaikka roskia tai ajan lakaisukonetta, kun köksää tai kauppaa, laskentaa mitään numeroihin liittyvää ja kuumiin keittiöihin. Kylmiöihin, fibromyalgia oireilee välittömästi ja se kipu on jokapaikan hermokipua päästä varpaisiin joten noup. Kuuma kylmä ärsyttää.

        Fazerilla olis vaki pesti ja työpaikkoja eikä mikään työ herkkua ole mut fazerilla olis työpaikkoja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fazerilla olis vaki pesti ja työpaikkoja eikä mikään työ herkkua ole mut fazerilla olis työpaikkoja

        Terveys edellä. Tehköön Fazerilla ne töitä ketä kiinnostaa.


      • Bätääs kirjoitti:

        Niinhän se on, että jonkun on tehtävä nekin työt mitä jotkut muut ei arvosta miksikään.

        Nojoo, ei oo mun intopiirin huveja noi lätkäpelit. :D

        Mutta monen on.

        Niinpä. Siitä ei ole kuin vajaa kymmenen vuotta kun joku taho teki tutkimuksen, jossa todettiin että jos päiväkodit olisi kiinni yli kaksi viikkoa, Suomi olisi suljettu. Nyt on sitten etätyömahdollisuudet vähän muuttaneet tilannetta, mutta aika vaikeeta silti olis, jos muksuvankilat olis pitkään kiinni.

        No ei noita jaksa itekään silleen seurailla kuin nuorempana, mutta isoja kisoja vähän vielä, tosin lähinnä sillon kun niitä voi seurata ihmisen aikoihin. Nytkin menee vähän pitkäks omalle arkirytmille, mutta menköön ny tän lyhyen ajan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fazerilla olis vaki pesti ja työpaikkoja eikä mikään työ herkkua ole mut fazerilla olis työpaikkoja

        Tuosta voit lukea millainen fyysinen oirekuvasto mulla on ollut kaverina 1996 vuodesta asti, endometrioosin, migreenin ja nivelkipujen lisäksi.

        https://www.reumaliitto.fi/fi/reuma-aapinen/reumataudit/fibromyalgia

        B-lausunnossa mainittiin vielä, että vaikea oireinen ja oirekuva kuin oppikirjasta. Eli kaikki löytyy. Lisukkeetkin, enää kilpirauhasen häikät puuttuu mutta vanhemmilla on molemmilla nekin joten varmaan on mullakin vielä. Toisella vajaatoiminta ja toisella liikatoiminta ja molemmat kilpirauhaset poistettu. Struuma mulla jo on. Kasvaa sisään päin ja huomaan sen niellessä kun ei meinaa aina kulkea eväät alas siinä kohtaa, vaan jumittaa.


      • Bätääs kirjoitti:

        Tuosta voit lukea millainen fyysinen oirekuvasto mulla on ollut kaverina 1996 vuodesta asti, endometrioosin, migreenin ja nivelkipujen lisäksi.

        https://www.reumaliitto.fi/fi/reuma-aapinen/reumataudit/fibromyalgia

        B-lausunnossa mainittiin vielä, että vaikea oireinen ja oirekuva kuin oppikirjasta. Eli kaikki löytyy. Lisukkeetkin, enää kilpirauhasen häikät puuttuu mutta vanhemmilla on molemmilla nekin joten varmaan on mullakin vielä. Toisella vajaatoiminta ja toisella liikatoiminta ja molemmat kilpirauhaset poistettu. Struuma mulla jo on. Kasvaa sisään päin ja huomaan sen niellessä kun ei meinaa aina kulkea eväät alas siinä kohtaa, vaan jumittaa.

        Et terveemmät tehköö työt mihin mä en pysty. Minä kuitenkin olen sitkeesti vienyt elämää eteenpäin sairauksistani huolimatta ja puurtanut, enkä aio hellittää vieläkään. Mutta yritän olla kuiteskin työnsyrjässä vielä kiinni.

        Tehdä mitä pystyn fibron, ahtaumien ja kulumien, TOS:n tuomien kipujen kanssa ja uupumuksen kanssa.


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinpä. Siitä ei ole kuin vajaa kymmenen vuotta kun joku taho teki tutkimuksen, jossa todettiin että jos päiväkodit olisi kiinni yli kaksi viikkoa, Suomi olisi suljettu. Nyt on sitten etätyömahdollisuudet vähän muuttaneet tilannetta, mutta aika vaikeeta silti olis, jos muksuvankilat olis pitkään kiinni.

        No ei noita jaksa itekään silleen seurailla kuin nuorempana, mutta isoja kisoja vähän vielä, tosin lähinnä sillon kun niitä voi seurata ihmisen aikoihin. Nytkin menee vähän pitkäks omalle arkirytmille, mutta menköön ny tän lyhyen ajan :)

        Joo. Itsestään selviönä pidetään helposti lastenhoitajia ja siivoojia, kunnes he lopettaa tekemästä työt. Siinäpä sitten hoitaa kukin itse muksunsa kotona ja kulkee lian ja roskan keskellä.

        Jep.


      • Bätääs kirjoitti:

        Joo. Itsestään selviönä pidetään helposti lastenhoitajia ja siivoojia, kunnes he lopettaa tekemästä työt. Siinäpä sitten hoitaa kukin itse muksunsa kotona ja kulkee lian ja roskan keskellä.

        Jep.

        Tohon liittyen, tuli koronan alkupuolella, alun jälkeen kylläkin, muutama kuvaamasi kaltainen episodi kohdattua työmaalla. Oli korona, niin pitäkää kääpiöt kotona. No pidetään, mutta jos oli pakko piipahtaa toimistolla, niin otetaan kääpiö/t mukaan, onhan se niillekin jännää ja vaihtelua, joo. No oli, muttei niinku oli ajateltu. Koska korona.

        A) toimistoja ei ollut välttämättä siivottu
        B) toimiston muut palvelut (kahvila, lounasravintola jne) eivät olleet avoinna
        C) paikallisten teknisten ongelmien kohdalla ei useinkaan saanut apuja edes kohtuuajassa

        Ei muksut olleet kovin moksiskaan, jos hommat ei toimineet, ei niillä ollut käsitystä siitä, miten hommat oli toimineet ennen, ns. normaalisti. Mutta ne vanhemmat... Kyllä sai muutamankin kerran äimistellä mielessään, miten ihminen ajattelee, että likimain koko yhteiskunta on suljettu, mutta se ei koske hänen työelämäänsä mitenkään, siellä kaikki on kuin ennenkin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Tohon liittyen, tuli koronan alkupuolella, alun jälkeen kylläkin, muutama kuvaamasi kaltainen episodi kohdattua työmaalla. Oli korona, niin pitäkää kääpiöt kotona. No pidetään, mutta jos oli pakko piipahtaa toimistolla, niin otetaan kääpiö/t mukaan, onhan se niillekin jännää ja vaihtelua, joo. No oli, muttei niinku oli ajateltu. Koska korona.

        A) toimistoja ei ollut välttämättä siivottu
        B) toimiston muut palvelut (kahvila, lounasravintola jne) eivät olleet avoinna
        C) paikallisten teknisten ongelmien kohdalla ei useinkaan saanut apuja edes kohtuuajassa

        Ei muksut olleet kovin moksiskaan, jos hommat ei toimineet, ei niillä ollut käsitystä siitä, miten hommat oli toimineet ennen, ns. normaalisti. Mutta ne vanhemmat... Kyllä sai muutamankin kerran äimistellä mielessään, miten ihminen ajattelee, että likimain koko yhteiskunta on suljettu, mutta se ei koske hänen työelämäänsä mitenkään, siellä kaikki on kuin ennenkin.

        Niihän se kuulemma meni, mitä kuulin ex kollegoilta niin ne kellä ei ollut etätyö mahkuja oli tenavat toimistolla, kun päiväkotiryhmä oli kiinni.

        Ei ihmiset taida jaksaa paljonkaan aina ajatella ja yhäkin moni vähättelee koronaa.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Joo. Itsestään selviönä pidetään helposti lastenhoitajia ja siivoojia, kunnes he lopettaa tekemästä työt. Siinäpä sitten hoitaa kukin itse muksunsa kotona ja kulkee lian ja roskan keskellä.

        Jep.

        Voisinpa lähettää sulle yksärin.. Oletko varma tuosta rintaleikkauksesta, jos sulla fibro? Mulle tuli todella paha reuma leikkauksen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa lähettää sulle yksärin.. Oletko varma tuosta rintaleikkauksesta, jos sulla fibro? Mulle tuli todella paha reuma leikkauksen jälkeen.

        No plastiikkakirurgin mielestä rintojen pienennys on tarpeellinen. Kaularankakipujen kannalta. Joten juu, kyllä mä meinaan sen läpi käydä. Uskon et kipuja tulee toipumisen yhteydessä. Mutta jos kaularankasärky mikä on kuin migreeni kaulsrangassa helppaa, niin hyvä ja ihorikkoja ei enää tuu rinnan allekkaan. Mulla on iho auki usein, kun tuuletus ei pelaa rintojen alla.


      • Bätääs kirjoitti:

        No plastiikkakirurgin mielestä rintojen pienennys on tarpeellinen. Kaularankakipujen kannalta. Joten juu, kyllä mä meinaan sen läpi käydä. Uskon et kipuja tulee toipumisen yhteydessä. Mutta jos kaularankasärky mikä on kuin migreeni kaulsrangassa helppaa, niin hyvä ja ihorikkoja ei enää tuu rinnan allekkaan. Mulla on iho auki usein, kun tuuletus ei pelaa rintojen alla.

        En pysty edes käsiä normisti pitämään, kun rinnat on tiellisinä. Moni asia on hankalaa rintavuuden vuoksi. :(


    • Anonyymi

      Wnrä joa Maxeon on Mixeon? ¤Ranskan pääministeri..

    • Anonyymi

      Olen palsta työllistetty

    • Anonyymi

      Jos ei ole kättä rqhqq mennä lääkäriin mitä teet?

    • Anonyymi

      Yleisemmin, taitaa työnantajia turhauttaa entistä enemmän roskapostiksi katsomansa lisääntyminen. Tottakai siellä on vakavia hakijoita mutta miten se "sopiva" tyyppi erottuu bittivirran joukosta.

    • Mää olen kuntouttavassa työtoiminnassa,
      Kai siinä on aktiivisuutta tarpeeksi🤔

      • Anonyymi

        Mitähän se tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se tarkoittaa?

        Ai mikä? KuTy? Se on "työllistymistä edistävä palvelu"


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Ai mikä? KuTy? Se on "työllistymistä edistävä palvelu"

        Niin se, että mitä se semmoinen sisältää? Ajattelin vain kun nimessä on " kuntouttava".


      • Anonyymi

        Niin itekin, mut silti joutuu hakemaan työtä 4 krt kuukaudessa. Paskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se, että mitä se semmoinen sisältää? Ajattelin vain kun nimessä on " kuntouttava".

        Kai siinä lähtökohtaisesti pyritään kuntouttamaan takaisin työelämään pitkäaikaistyöttömiä ja muita joilla on vaikeuksia työllistyä🤔
        Mulle se sisältää pienimuotoista korjausompelua ynnä muita ompelimon avustavia tehtäviä sekä muita käsitöitä, mitäny millonki.. 4 tuntia kolmena päivänä viikossa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin itekin, mut silti joutuu hakemaan työtä 4 krt kuukaudessa. Paskaa.

        Hmm🤔 mulle ei ainakaan vielä oo tullu tuota, oonkohan mää sit tarpeeksi hullu tai jotain et ne kattoo ettei tosta vielä töihin oo..


      • Anonyymi
        m.wurst kirjoitti:

        Kai siinä lähtökohtaisesti pyritään kuntouttamaan takaisin työelämään pitkäaikaistyöttömiä ja muita joilla on vaikeuksia työllistyä🤔
        Mulle se sisältää pienimuotoista korjausompelua ynnä muita ompelimon avustavia tehtäviä sekä muita käsitöitä, mitäny millonki.. 4 tuntia kolmena päivänä viikossa,

        Minä kun kuvittelin, että se sisältäis jotain kuntosalia, joissa olis ohjaaja ja ehkä terapeutti yms. Oikeasti kuntouttavaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kun kuvittelin, että se sisältäis jotain kuntosalia, joissa olis ohjaaja ja ehkä terapeutti yms. Oikeasti kuntouttavaa. :D

        Semmoista kuntoleiriä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Semmoista kuntoleiriä!

        Ei sentään😁 tosin on meillä vapaaehtoinen taukojumppa kaks kertaa päivässä,
        Lähinnä tuo kuntouttava mun nähdäkseni meinaa työnteon harjoittelua, ja sitä ettei nyt ihan syrjäydy kun "joutuu" noin pari kertaa viikossa käymään pajalla.


    • Anonyymi

      Työttömyys on oma valinta ja syy. Olisitte kirjoittaneet enemmän laudatureja.

      • Anonyymi

        Saako lautatureilla nykyyän töitä vai


    • Anonyymi

      En minä halua edes töihin. Haen töitä koska hallitus pakottaa mutta työhakemuksen voi tehdä niin ettei kukaan soittele takas. Ihan helppoa vältellä työn saamista.

    • Anonyymi

      Miten te pärjäätte 500e /kk?

      • Anonyymi

        Ei sillä baareissa käydä eikä naisia isketä.


    • Anonyymi

      Ei ksannata syödä särkylääkkeitä kuin tabletteja, karkkeina.

      Syö tabletteja.

      Eräs sarja mitä katsonut, on mielenkiintoinen, tulee uusia jaksojakin The Espanse, jossa Rocinante aqvaruusalus ja järkyttävä mass driver railgun.

    • Anonyymi

      Jos ei ole rsahss tehdä työtä niin silloin pääminister4in pitäisi wanttss käyeridsytää vähän työttömille jottsolisdi rahass ytehdä työtä.

    • Anonyymi

      Miksi kaikki toimitusjohtajat ovat työttöiä?

    • Anonyymi

      Teen kaikenlaista mutta veroja en maksa. Muutenkin niin huonot tuet että on pakko tehdä kaikenlaista pikkuhommaa että tienaa rahaa.

    • Anonyymi

      Työnhaku on täysin turhaa.

    • Anonyymi

      Osaisitko ajatella, että tämä ei ole sinun ongelmasi varsinkaan kun et tiedä asiasta muuta kuin nämä raflaavat otsikot ja yleisen ennakkoluulon!

    • Työtä tarjotaan aina välillä. Nyt tuttava vihjaisi Norlandia päiväkotiin tartettavan sijaisia. Ainoo vaan, että melko kaukaa Helsingistä ja Kauniaisista! Pikkasen tulis työmatkaa. :D

      Kerran tuli tarjous Jyväskyläänkin. :P

    • Anonyymi

      ei työnantajilla ole aikaa jauhaa ihmisten kans joita he eivät tarvitse

    • Anonyymi

      En pääse enää töihi. Olen liian vanha 46 vuotias.

    • Anonyymi

      Koita painaa.

    • Anonyymi

      4 työpaikkaa kuukaudessa on aika helppo hoitaa. Päivässä kun hakee neljään paikkaan, niin loppu kuukausi voi rötvätä. Itse kun olin työtön, laitoin about 50 firmaan työhakemuksia kerran 3kk:ssa. Näissä firmoissa oli yksi johon hain useamman kerran. Viidennellä hakukerralla pääsin työhaastatteluun ja sain työn. Siinä nyt 10 vuotta ollut.

      Tsemppiä työnhakuun työttömille!

      IkisinkkuerakkoM1977

    • Anonyymi

      Josain hesassa 4 työpaikkaan voi hakea mutta täällä miasä asun niin ei ole töitä. Työpaikat mitä on niitä on noin 30 eikä yhtään rakennustöitä joka on ammattiani vastaavaa työtä.

      Silti työkkäristä soitettiin että pitää hakea 4 työpaikkaan. Se kertoo siitä että työkkärissä ne haluaa karensseja työttömille. Ne rikkoo lakia ja tein jo ilmoituksen työkkärin virkailijasta työkkärin pomolle, eduskunnan oikeusasiamiehelle. Jos ei tehoa niin sitten pitää haastan oikeuteen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5479
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3375
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      21
      1699
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      13
      1447
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe