Top 10 mies teki virheen

Anonyymi

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008839688.html

Koska meni naimisiin tavis naikkosen kanssa usassa. Nyt top 10 miehen rahat menee jakoon ja muija saa puolet miehen rahoista koska usan lain mukaan ero tulee menemään. Paska diili naimisiin meno on sanosin.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa ja lompakko.

    • Anonyymi

      Ei ole ensimmäinen mies, joka ajatteleevain m.lkullaan. Eikä taatusti viimeinen.

    • Anonyymi

      Jos olwt nukkumassakin ja jotoin luunmutumia; piäisi olla selällään paikoillaan koko ajan kokonaan höh ei voi kääntää kylkeäkään.

    • Anonyymi

      Mikä pakkomielle teillä miehillä ylipäänsä on tuohon naimisiinmenoon?

      • Anonyymi

        Rakkaus kyllä mies haluaa rakastamansa naisen tehdä vaimoksi ja jos nainen ei rakasta niin nainen voi kieltäytyä ja eroavat sitten eli mitä turhaan väärän kanssa on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus kyllä mies haluaa rakastamansa naisen tehdä vaimoksi ja jos nainen ei rakasta niin nainen voi kieltäytyä ja eroavat sitten eli mitä turhaan väärän kanssa on

        No ei vaikuta olevan kovasti rakkaudella arvoa, kun ei sitä sitten kuitenkaan tuon enempää arvosteta. Järkevämpää olisi tuollaisten olla kokonaan menemättä naimisiin niin ei tarvitse sitten käräjöidä.


    • Anonyymi

      Miten voit olla kokonaaqn paikoillaan nukkuessakin? Kun sairaalassa hoitajat sanoivat että pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Rikkaan kannattaa olla sinkku ja paneskella vaan tinder naisia niin ei sitten joudu maksamaan miljoonia vanhalle vaimolleen jonka ulkonäkö rapistuu.

      • Anonyymi

        Juu ja lapsia ei kannata tehdä. Niitä joutuisi sitten elättämään kauheilla summilla. Top 10 miehen kannattaa pistää piuhat poikki jo teininä.


    • Anonyymi

      Kauheita rahoja! Vaikea käsittää, että jollain on noin paljon rahaa.

      Aika kieroa minusta vedota, että avioehtoon on painostettu koska varmasti se on aina jossain määrin totta.

      Varmaan kohta tulee avioehdon lisäksi todistus jossa toinen osapuoli vannoo ole olevansa suostunut avioehtoon ja on sen tekohetkellä ollut täysissä ruumiin-ja sielun voimissa ja vielä siihen todistajat päälle psykiatrin lausunto ja kaikki😆

      • Anonyymi

        Käsittääkseni on jopa varsin tavallista, että avioehtoja usein kohtuullistetaan. Tavallisin peruste in kai se, että toinen osapuoli on mahdollistanut toiselle omaisuuden kartuttamisen. Eli siis esim. hoitanut lapset ja kodin itsekseen, kun toinen on ollut valtaosan ajasta pelireissuilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni on jopa varsin tavallista, että avioehtoja usein kohtuullistetaan. Tavallisin peruste in kai se, että toinen osapuoli on mahdollistanut toiselle omaisuuden kartuttamisen. Eli siis esim. hoitanut lapset ja kodin itsekseen, kun toinen on ollut valtaosan ajasta pelireissuilla.

        Niin moni nainen jättää uran rakentamisen perheen vuoksi, niin kai se jotenkin onkin kohtuullista että omaisuus jaetaan edes jotenkin.

        Voisi kyllä kuvitella että noilla on lastenhoitaja ja taloudenhoitaja joka tekee kaikki kotityöt ja ehkä myös siivooja.

        Ite jos mies elättäisi niin en vaatisi rahaa, mutta jos olisi lapsia, niin sitten vaatisin. Kyllä lastenhoito ja jatkuva sietäminen on kovaa työtä.

        Niin ei tosin tule koskaan käymään kosksma olen vanha ja häijy ämmä, eikä minua kukaan enää avioliittoon haluaisikaan:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin moni nainen jättää uran rakentamisen perheen vuoksi, niin kai se jotenkin onkin kohtuullista että omaisuus jaetaan edes jotenkin.

        Voisi kyllä kuvitella että noilla on lastenhoitaja ja taloudenhoitaja joka tekee kaikki kotityöt ja ehkä myös siivooja.

        Ite jos mies elättäisi niin en vaatisi rahaa, mutta jos olisi lapsia, niin sitten vaatisin. Kyllä lastenhoito ja jatkuva sietäminen on kovaa työtä.

        Niin ei tosin tule koskaan käymään kosksma olen vanha ja häijy ämmä, eikä minua kukaan enää avioliittoon haluaisikaan:)

        Mutta eikö olisi kiva sullakin joku äijä olla, jolle saisit häijyillä?

        Näyttelyt vähän aikaa kivaa ja opettelet hyväksi suihinottajaksi, niin kyllä joku vielä menee retkuun :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikö olisi kiva sullakin joku äijä olla, jolle saisit häijyillä?

        Näyttelyt vähän aikaa kivaa ja opettelet hyväksi suihinottajaksi, niin kyllä joku vielä menee retkuun :)

        -keinovaginamies-

        Mä oon jo hyvä suihinottaja..eikä hyväksi suihinottajaksi opetella, vaan sitä vaan on tai ei. Koska hyvä suihinottaja tykkää imeä munaa. Mikään ei voita aitoutta.

        Olihan mulla yksi hyvä kierroksissa, mutkun taisin rääkätä sen ihan pihalle.

        En tosiaan jaksa nähdä niin paljon vaivaa, et lähtisin avioliittonäytelmään. Oon vaan inhottava oma itseni aina ja ikuisesti!


    • Anonyymi

      Pillun mahti on suuri ja siksi mies joutuu maksamaan.

    • Anonyymi

      Saa sitä pimppii halvemmallakin. Avioliitto on täysin turhaa. No tyhmästä päästä kärsii lompakko.

    • Anonyymi

      No mutta, kyseessähän on virolainen kaunotar, naisellinen ja mitämuutaihanaa, mitä suomilehmät ei ole. Kai suomiuroot nyt tietävät, että nämä naiset eivät ole ilmaisia näyttelyesineitä, vaan kulut on katettava ja se on perinteisten, naisellisten naisten maailmassa miesten homma. Turha itkeä, kun itse akkansa valitsi. Nyt on laskun aika. :-D

      - Exp

      • Anonyymi

        Mutta kun eihän noiden ulkomaalaisten naisten pitänyt välittää suomipojan rahoista? Silkasta rakkaudestahan ne suomipoikien perässä juoksee, kun haluavat korvauksetta piiaksi ja seksileluksi suomipojan mökkiin?

        Kyllä tässä suomipojan usko maailman naisten hyvyyteen romahtaa, miten voi olla että viron keimailevat missihempukat, upeapeppuiset brassileidit ja thaimaan baarikatujen suloääniset kaunottaret ei rakastakaan miestä silkan luonteen takia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      816
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe