Olisiko tuo uskottavaa jos joku sanoisi, että normaali raksamies (vrt. tukkimiesten paksut niskat) saisi 100kg penkistä. No eipä se ole mahdollista tukkimieheltäkään. Ihmisen fysiologialla on tietyt rajat ja niitä ei voi ylittää. Olkanivel (pallonivel) ei pysty mitenkään kannattelemaan 50kg painoa vaan romahtaa aloillensa (vaikka raksamiehellä voimaa olisikin tarpeeksi teorian tasolla). Kyynärviveletkin tulevat esteeksi, terve kyynärnivel keståää maksimissaan noin 45kgpainon, eli siitä tulisi 90kg. 100kg penkki on fysiologinen mahdottomuus ammatista huolimatta.
100kg penkki raksamiehellä?
3
120
Vastaukset
- Anonyymi
Miten voit olla noin älymätä
- Anonyymi
Ehkä tarkoituksesi on vain provosoida, itse asiasta et näköjään ymmäärrä, enempää, kuin sika perunavoista. sata kiloo penkistä, ei ole käytännössä mitään, mutta ei se kaltaiseltasi heinäsirkalta tietysti onnistu.. suosittelen bentsinhyppyä ilman narua, sinulle.
- Anonyymi
itse olen tätä nykyä juoppo, teen silti treeniä kotonani, on 20kg kahvakuula ja levytanko jonka saa täyteen n.50kg romua.
teen aika pitkiä sarjoja, huomioin, että joka lihas saa treeniä ja näin pysyy jonkinlaisessa kunnossa. sen päälle paikallaan kävelyä tv äärellä 20-30min , joskus unohtuu riippuen kännin tilasta.
ennen nousu penkiltä parhaimmilaan 200kg, silloin ei juotu.
kyllä tästä vielä noustaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364414- 451639
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2491592Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2361499Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891110Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631030