100kg penkki raksamiehellä?

Anonyymi

Olisiko tuo uskottavaa jos joku sanoisi, että normaali raksamies (vrt. tukkimiesten paksut niskat) saisi 100kg penkistä. No eipä se ole mahdollista tukkimieheltäkään. Ihmisen fysiologialla on tietyt rajat ja niitä ei voi ylittää. Olkanivel (pallonivel) ei pysty mitenkään kannattelemaan 50kg painoa vaan romahtaa aloillensa (vaikka raksamiehellä voimaa olisikin tarpeeksi teorian tasolla). Kyynärviveletkin tulevat esteeksi, terve kyynärnivel keståää maksimissaan noin 45kgpainon, eli siitä tulisi 90kg. 100kg penkki on fysiologinen mahdottomuus ammatista huolimatta.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten voit olla noin älymätä

    • Anonyymi

      Ehkä tarkoituksesi on vain provosoida, itse asiasta et näköjään ymmäärrä, enempää, kuin sika perunavoista. sata kiloo penkistä, ei ole käytännössä mitään, mutta ei se kaltaiseltasi heinäsirkalta tietysti onnistu.. suosittelen bentsinhyppyä ilman narua, sinulle.

    • Anonyymi

      itse olen tätä nykyä juoppo, teen silti treeniä kotonani, on 20kg kahvakuula ja levytanko jonka saa täyteen n.50kg romua.
      teen aika pitkiä sarjoja, huomioin, että joka lihas saa treeniä ja näin pysyy jonkinlaisessa kunnossa. sen päälle paikallaan kävelyä tv äärellä 20-30min , joskus unohtuu riippuen kännin tilasta.
      ennen nousu penkiltä parhaimmilaan 200kg, silloin ei juotu.
      kyllä tästä vielä noustaan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe