Laihdutus on yksinkertasta

Anonyymi

Ei tarvitse osata kuin ajaa pyörällä lähimpään Lidliin ja ostaa hedelmätoffeeta 35 fen kilon säkki.Pussita pieniin pusseihin. Lisänä valmistakakkua jonka kilohinta on 5euroa kilo.Tulee halvemmaksi kuin kakku 30euroa kilo. kuin on yhtä ruokalajia niin laihtuu ja ruoka on hyvää .

Siitä samasta pystyy pystyy sitten tekemään monia erillaisia eri makuisia versioita vuoroin kakkua ja hedelmätoffeeta ja hedelmätoffeeta ja kakkua.Jos haluaa joskus herkutella maradou suklaata ja kaakauvanukasta.Niin mallit syö ja minä tajusin saman kun gookletin ja löysin salaista tietoa mitä ei kaikille kerrota.Vain mulle.

11

526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla on 10 kiloa karkkia nytkin kellarissa ja maradou maitosuklaat 4 kiloa ,mutta nyt en niitä tällä hetkellä syö koska NYT pitää laihduttaa pois ne viimeiset 3-4 kiloa. Aion syödä karkkia ja ostan sitä sitten lisääkin.

      Ohjema on nyt pyöräily 1 tunti,paitojen vaihto ja vetelälle suolle kävelemään tai rullaluisteluhiihtoa vetäen 5 den kilon painoa 2 tuntia.YHT n 4 tuntia päivässä (vastaa täysin hiihtoa talvella ja on paljon miellyttävämpää)

      Kesällä saan siiten syödä PALJON kermajäätelöäkin kun nyt laihdutan nyt pois läskit.Kesällä liikkuminen on paljon raskaampaa kuin nyt koska nyt on sopivan viileät ilmat.Kevät on parasta aikaa laihduttamiselle ilmojen puolesta.Yleensä silloin ei sada vettäkään.

      • Anonyymi

        "Ohjema on nyt pyöräily 1 tunti,paitojen vaihto ja vetelälle suolle kävelemään tai rullaluisteluhiihtoa vetäen 5 den kilon painoa 2 tuntia.YHT n 4 tuntia päivässä (vastaa täysin hiihtoa talvella ja on paljon miellyttävämpää)"

        Ja kaikki tämä yhdellä kädellä.


    • Anonyymi

      Jatka samaan tyyliin.Minullakin on enään 7 kiloa laihdutettavaa,niin vatsalihakseni tulevat veitsenterävänä näkyviin.Olen 75VUOTTA.kaikki läskit ON kateita laihuudestani komeasta ulkonäöstä ja pananistani.

    • Anonyymi

      Tänään aamulla86 fasupalaa ja mansikkakakkua tarjouksesta 5€ kilo. Päälle huom päiväyskääretorttua ja pussi lidlin hedelmätoffeeta.Juomaksi kuumaa vettä kun kahvi ja tee on liika kallista. Olen ollut pyöräilemässä 2 km ja nyt saa syödä vanilia jäätelöä 500 grammaa. Lounaaksi kaali kastiketta ja pellillinen omenapiirakkaa ja spakettia.Rasvaa en syö koska se lihottaa enkä lihaa.Pihtimittaus 0,5 ylävatsa ja 0,1 alavatsa.Pihtimittaus 7män kertaa päivässä.Välipalaksi kellariin piilotettuja karkkeja.3pussia.

    • Anonyymi

      Tämä on tyttöjen ketju.

    • Anonyymi

      Fasupaloja ei ole enää lähellä olevista kaupoistaa,joku LÄSKI Jojolaihduttaja tai syömishäiriöinen on ostanut ne loppuun ja jouduin ostaa kääretorttua ja munkkipussin ja suklaakakkua ja vanilia jäätelöä normaalihinnalla ja 1 km :in pyöräilyn JÄLKEEN syödä niitä.Päälle kuumaa vettä ja hedelmätoffeeta.Ilmsn fasupaloja on vaara lihoa ja pihtimittaankin nyt 8 sti päivässä ja muutaman kerran yöllä karkin syömisen jälkeen kun löydän pussit jotka piilotan illalla.

    • Anonyymi

      Fasupalat on törkeän hyviä.

    • Anonyymi

      Tämä on paras laihdutusohje. Yrittäkää nyt edes laihtua läskit kun olen näin hyvän ohjelman teille suunnitellut.

      • Anonyymi

        Totta. Aikaisemmin vain vapaamuurareille ja alakoulun opettajille jaetut salaiset ohjeet ovat nyt melkein kaikkien saatavilla. Hieno homma.


      • Anonyymi

        Minulla on TOSI laihdutuskuuri .Minulla on taulukon mukaan lievä lihavuus, ja se saakin olla . mUTTA se nousi 2 kg. Yritin sitä " laihduttaa " siten, että kiinnitin huomiota ruokaan, vähentelin iltapaloja, MUTTA en laihtunut .Nyt sitten ostin ämpärillisen ( syystarjous ) vihanneksia. Toki vein siitä myös ystävälleni. Tarjous oli 5 E ämpäri. Heti vaaka vähän heilahti alaspäin. Tänäänkin söin puolikkaan kanankoiven, sämpylän, punajuurta ja paputtoa hiukan. Paputto on muistaakseni härkäpapua. Heitin jo pakkauksen roskiin, en voi tarkistaa.Maito on loppu. Join nyt illalla veteen tehtyä kaakaota, makeutettu hermesetaksella, ei hassumpaa. Otin lisäksi raakaa lanttua ja yhden näkkärin, johon laitoin päälle öljyä. Laitan useimmiten näkkärille öljyä, samoin puuron kanssa aamulla. olen sanonut itselleni : " Jos saat ne kaksi kiloa pois, saat sitten jouluna mustikkakukkoa." Lisäksi yritän joka päivä juoksahdella. Vuoden mittaan sekin auttaa sekä paino-asiassa, että terveydessä. Yksi asia on varma, en halua lihoa kovin paljon..Vaatteetkin menevät pieniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Aikaisemmin vain vapaamuurareille ja alakoulun opettajille jaetut salaiset ohjeet ovat nyt melkein kaikkien saatavilla. Hieno homma.

        Vain minä tiedän miten laihtuu.Olen sen ylhäällä kertonut ja kerron myöhemmin lisää.Miksi lihotte ettekä tee kuten sanon.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3550
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2952
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2840
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2728
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      2058
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1867
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1773
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      165
      1723
    Aihe