Olen pyöreä yksinhuoltajaäiti

Anonyymi

Ja haluan superkomean miehen joka on kovassa kunnossa. Miten saan sellaisen? En halua miehiltä mitään seksitykkäyksiä vaan haluan superkomean miehen omakseni.

35

822

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      :D palstan vakio naisvihaaja taas vauhdissa feikkiensä kanssa ;)

    • Anonyymi

      Älyä hyväksi käyttämällä uskon sen mahdolliseksi. Yllätä komea jollain älynväläyksellä, joka saa hänet ensin hämmennyksiin, kunnes ymmärtää, et oletpa fiksu nainen ja haluaa tietää sinusta enemmän, kokee sinut itselle myönteiseksi tuttavuudeksi.

    • Anonyymi

      Juuri tänään katselin erästä pariskuntaa, jossa rouva oli reilusti ylipainoinen ja herra taas hyvinkin komea ja timmissä kunnossa. Väkisin kävi mielessä erinäiset tämän palstan kirjoittelijat. Vaan siis kyllähän noita monenlaisia pariskuntia on. Sun täytyy vaan löytää sopiva mies.

    • Anonyymi

      Haluan superkomean miehen mutta miehet tuijottavat vaan ulkonäköä kun en kelpaa kenellekään.

      -pyöreä yksinhuoltajaäiti

      • Anonyymi

        Haluan superkauniin naisen mutta naiset haluu parisuhteessa mieheltä muutakin kuin vain sen ettei mies hakkaa hirveesti, niin en kelpaa kellekään :(

        - Kiltti tavis mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan superkauniin naisen mutta naiset haluu parisuhteessa mieheltä muutakin kuin vain sen ettei mies hakkaa hirveesti, niin en kelpaa kellekään :(

        - Kiltti tavis mies

        Naiset toivovat mieheltä myös edes 10-vuotiaalta edellytettävää normaalia kirjoitustaitoa. Kuten yhdyssanojen hallintaa. Tavismies on yhdyssana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset toivovat mieheltä myös edes 10-vuotiaalta edellytettävää normaalia kirjoitustaitoa. Kuten yhdyssanojen hallintaa. Tavismies on yhdyssana.

        sine tulla minu kansa minu koti me tehdä monta hyve juttua sinu kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset toivovat mieheltä myös edes 10-vuotiaalta edellytettävää normaalia kirjoitustaitoa. Kuten yhdyssanojen hallintaa. Tavismies on yhdyssana.

        Sarkasmitutkasi on korjaamolla? :)


    • Anonyymi

      Nämä palstan naisina esiintyvät mieskirjoittelijat voisivat yrittää edes vähän paremmin peitellä jälkiään :D

      • Anonyymi

        juu 😁


    • Anonyymi

      Olen surkea luuserimies ja haluan superkauniin instamallin joka on bikinifitness-kunnossa. Miten saan sellaisen? Kyllä minulle kuuluu superkaunis nainen omaksi.

      • Anonyymi

        Rikastu ensin, sen jälkeen on vain taivas rajana.


    • Anonyymi

      Eikös mikko koivu ole vapaa. Ala tyrkyttämää itseäsi sille.

    • Anonyymi

      Pyöreä nainen tuo lempeyden kotiin, urheilullinen mies tykkää.

      • Anonyymi

        Futaajat tykkää pyöreydestä, on heille pelivälineestä tutut muodot. Pukeudut vain mustavalko ruutukuosiin ja eiku pelaamaan teidän yhteistä peliä. Sanot vaan, ku oikea osuu kohdalle, et haluat toimia hänen pelivälineenä ensi yönä.


    • Anonyymi

      Kelpaan vain seksiin, enkä saa halumiani superkomeita miehiä parisuhteeseen kun minut tumpataan seksin jälkeen tai olen yksi miehen monista hoidoista.

      -pyöreä yksinhuoltajaäiti

      • Anonyymi

        Miehen kirjoittama tekstihän tuo on ilmiselvästi.


      • Anonyymi

        koita olla parempi sängyssä...saattavat sitten haluta toistekki sextailla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen kirjoittama tekstihän tuo on ilmiselvästi.

        Palstaprinssien mielestä lihava yh-äiti on ihmiskunnan pohjasakkaa.

        Palstaprinssien äly ei riitä sen asian tajuamiseen, että kaikki eivät ajattele kuten he. He jankkaavat että edes hyvännäköinen yh-äiti ei muka löydä parisuhdetta - mikä on silkkaa paskapuhetta. Palstaprinssit itse eivät huoli yh-äitiä, se on selvä, mutta entä sitten? Palstaprinseistä ei ole väliä, he saavat vapaasti ajatella miten lystäävät. Eivät yh-äiditkään huoli palstaprinsseistä, joten tasoissa ollaan. Tosin muutkaan naiset eivät huoli palstaprinsseistä. Kun olin nuori, olin yh-äiti, eikä minulla ollut mitään vaikeuksia parisuhteen solmimisessa. Eikä tarvinnut tyytyä rupumiehiin, kyllä löytyi laatua.

        Palstaprinssien mielestä kaikkein kauhein nainen on lihava yh-äiti. Ts. naisen kuuluu olla hoikka ja nätti. he jankkaavat etteivät ole ulkonäkökeskeisiä, vaan pelkästään naiset ovat, mutta eikä lihavien naisten vieroksuminen sitten ole ulkonäkökeskeisyyttä?

        palstaprinssit jankkaavat että vauvakato uhkaa, mutta samaan aikaa he toitottavat että äidit ovat pohjasakkaa. Ulkonäöllä ei heidän mukaansa ole miehille merkitystä, mutta nainen ei silti saa olla lihava. Just. Miehen logiikkaa?

        Tässä joku palstaprinssi tekeytyy lihavaksi yh-äidiksi todistaakseen feikkikirjoituksella sen väitteensä, että naiset tavoittelevat "ylöspäin": Että lihava nainen - hui kauhistus, siis lihava eikä hoikka,! - ja vielä äiti, mikä on vielä pahempaa! Ja semmoinen kammotus naiseksi vaatii komean miehen! Kyllähän tuo todistaa miten hirveitä naiset ovat. Todistaa, vaikka juttu onkin miehen kirjoittama.

        Jos nainen olisi kirjoittanut tuon, hän ei olisi kertonut omasta ulkonäöstään mitään. Ei hän olisi korostetusti kertonut kerro olevansa lihava, pullukka tai pyöreä, niin kuin paino olisi jotenkin olennainen piirre hänessä. Miksi kertoisi? Hän kertoisi vain olevansa yh-äiti ja etsivänsä hyvännäköistä miestä.

        Just just. Ensi kerralla ole vähän taitanampi feikkitekstien laatimisessa. Älä ole noin läpinäkyvä.


      • Anonyymi

        Jaaha, elämäänsä ja itseensä pettynyt ex-kulissirouva purkaa tänne katkeruuttaan esiintyen eränä toisena, muka-sarkasmilla.


    • Anonyymi

      Nonni. Haluat superkomean komean, mutta et halua, että mies katsoisi vaan ulkonäköä:D

      Ihan tyypillinen nainen kyllä olet. Vaadit mieheltä jotain mitä et itse täytä.

      • Anonyymi

        Aloitus on selkeästi palstan ukkojen tekemä :D


      • Anonyymi

        Ihan tyypillinen palstaprinssi hän on: tekee Tinderiin feikkiprofiileja esiintyen naisena ja kirjoittaa täälläkin muka naisena.


    • Anonyymi

      Näinhän se tuntuu menevän paitsi että yleensä naiset sanovat että ulkonäöllä ei ole väliä - riittää kun miellyttää omaa silmää. No, omaa silmää miellyttävät yleensä komeat miehet. Eli kaikki naiset tavoittelevat samoja miehiä, ihan omasta tasosta riippumatta.

      • Anonyymi

        Muuan pyöreähkö virkanainen, neuvotteleva virkamies, halusi etäemännäkseni 20 vuotta sitten, vaikka emme olleet edes tavanneet. Kiintyi kai minuun kirjoittelumme perusteella. Hänen kuvansa on netissä. Siitä tuon lievän ylipainon tiedän.


      • Anonyymi

        Miehet on niin paljon parempia ihmisiä, kun haluavat parisuhteeseen naisten kanssa, jotka eivät millään tavalla miesten silmää miellytä ;) Miehet ne kattoo vaan sisäistä kauneutta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on niin paljon parempia ihmisiä, kun haluavat parisuhteeseen naisten kanssa, jotka eivät millään tavalla miesten silmää miellytä ;) Miehet ne kattoo vaan sisäistä kauneutta :D

        Toisella kattauksella on lähinnä naisilla se ongelma puhuuko mies totta. Aikoinaan kun uutta emäntää etsin, siirryttiin kirjoittelussa melko pian työosoitteisiin, ja kai minun ammattinikin kertoi luotettavuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on niin paljon parempia ihmisiä, kun haluavat parisuhteeseen naisten kanssa, jotka eivät millään tavalla miesten silmää miellytä ;) Miehet ne kattoo vaan sisäistä kauneutta :D

        Näin se ainakin minulla menee, en tiedä muista miehistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se ainakin minulla menee, en tiedä muista miehistä.

        Aivan varmasti ;) Silmät kiinni kuljet etkä välitä muusta kuin naisen älykkyydestä - iästä, ulkonäöstä yms pikkuseikoista viis, kunhan on kiva luonne ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti ;) Silmät kiinni kuljet etkä välitä muusta kuin naisen älykkyydestä - iästä, ulkonäöstä yms pikkuseikoista viis, kunhan on kiva luonne ;)

        En ymmärrä miksi naisten mielestä miehen pitäisi olla komea. Miksi ei riitä se että olisi ihan tavallinen tai ihan ok tai miten sen nyt haluaakaan sanoa. Näinhän se miehilläkin usein on että kun kauniit naiset ovat yleensä tavoittamattomissa niin tavallisen näköinen käy oikein mainiosti.


    • Anonyymi

      Olemalla vain oma ihana itsesi❤

    • Anonyymi

      Peruna on pyöreä, peruna on soikea, peruna on ruoka ihan oikea. Perunaa kun syödä saa, voimia se kasvattaa, sellaiseksi saa meidät peruna. Hip hei peruna. Tuli toi lapsuuden ajan laulu mieleen, muistaako kukaan muu (nykyäänhän perunaa ei enää edes sais syödä ja on ihan turhanpäiväinen juttu).

    • Anonyymi

      Nyt en osaa sanoa, menet samalla itsevarmuudella kun jotkut alimittaiset ja pöhöttyneet palstalla pieruverkkareissa (tällaisia) provoja kirjoittavat miehenketaleet puhumaan meteorologeille misseille ym. Kunhan et sitten niiden tapaan kitise jos ja kun ei onnistu.

    • Anonyymi

      Jää haaveeksi.
      Sinun pitää olla yhtä tasokas niin voi onnistua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1605
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe