Hän haluaa määrätä kukkapenkkien sisällön. Kertoo mitä kukkaa laitetaan minnekin. Nyysää joka penkin läpi ja ilmoittaa kysymättä mielipiteensä siitä, mitä sinne kannattaa laittaa. Hän tietää KAIKEN paremmin kuin minä, osaa KAIKEN paremmin ja on kaikesta perillä PAREMMIN.. arvatkaa kiinnostaako olla tekemisis?
Ja jos tää kaiken tietäminen rajoittuis kukkapenkkiin, niin se vielä menisi. Muutenkin hän TIETÄÄ jumalauta kaiken kaikesta. Aina. Eikä mies saa sanottua meidän yhdessä sovittuja anopille. Ei etu, eikä jälkikäteen.
Anoppi kukkapenkkien vartijana
3
989
Vastaukset
- Anonyymi
Tähänkin pätee vanha sääntö voit nyökytellen kuunnella mutta teet itse omat päätökset mitä kukkapenkkiin laitat. Kun sitten papatus alkaa vääristä kukista toteat kylmän rauhallisesti että miehesi kanssa valitsimme nämä kauniit taimet tms.
- Anonyymi
Etkö ole kuullut ”Teflonkuulosta”?
Se tarkoittaa: yhdestä korvasta sisään, toisesta ulos, mitään jäämättä muistiin.
Ota käyttöön, rauha ja sopu säilyy. Takaan sen!
Tiedät aivan tarkkaan että toisen rallattelu on vain rallattelua. Ts. Ei vakavasti otettavaa. - Anonyymi
Olen kuullut, mutta en usko.. sopu säilyy varmimmin kun en ole lainkaan tekemisissä. Takaan sen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2266448Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne633283Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1002909- 1562282
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla171812Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1661515- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o291393Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351331Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091037