Hector-SArjakuvarock

Anonyymi

Biisi käsitettiin väärin jossa ei ole hector tarkoittamassa kommunismin ihannointia vaan hän ihan piiskaa eli antaa kritiikkiä kapitalismille jota USA;ssa harjoitetaan hyvin runsaasti. Käyttää hyvin huumoria sanoituksessa.

6

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hector ihannoi aikoinaan kommunismia. Se ei ole mikään salaisuus. Kaikilla meillä on ristimme kannettavana.

• Anonyymi

moi oon sama henkilö kuin aloitusviestin tekijä niin eikö ookki surullista kun nationalismi ja kommunismi on niin suosittua koko maailmassa? Tarkoitan siis kaikkia maapallon eri valtioita niin aika monessa valtiossa on asiat pielessä kun siellä joko kommunismia tai nationalismia. En usko kohta enää syyksi tietämättömyyttä vaan saattaa ihan puhdasta pahuutta olla näiden aatteiden fanitus. Mitä mieltä olet omalta kokemuspohjalta? Suurentelenko mielestäsi kommunismi ja nationalismiongelmaa? Minusta esim äärioikeisto on nostanut paljon suosiota Suomessa. Ei varsinaisesti nyt liity musiikkiin, mut sallittakoon lyhyt rupattelu tästä.

• Anonyymi

Siis tarkennus suomen äärioikeistolla tarkoitan nyt lähinnä kiihkoisänmaallisia,nationalistisia ja kovaa oikeustolinjaa suosivaa puolueita kuten persut tai puolue joka ei ole varsinaisesti nationalistinen kiihkoisänmaallinen vaan kovaa oikeistolinjaa vetävä ja mieleen tulee nyt ekana Hjallis Harkimon liike nyt puolue ja kyllä kokoomuskin voi olla valmis kovaan talouspolitiikkaan muttei ainakaan mun elinaikana ole minua kokoomus kiusannut vaan oikeastaan päinvastoin sillä on auttanut minua. Olen siis takuueläkeläinen.

• Anonyymi

Siis tarkennus edelleen (pahoittelut kun sekoilen näiden kirjoitusten kanssa!) eli siis persut näen kovana talousoikeistopuolueena ja samalla persut on minusta kiihkoisänmaallinen nationalistinen puolue. Puuh 3 eri viestiä lyhyen ajan sisällä kun jatkuvasti kirjottaa epäselvästi haha. Vähän välillä käy työlääksi tämä kun joutuu uudelleenkirjoittamaan viestejä. Tää aika tyypillistä minulla että kai mulla jokin ADHD on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moi oon sama henkilö kuin aloitusviestin tekijä niin eikö ookki surullista kun nationalismi ja kommunismi on niin suosittua koko maailmassa? Tarkoitan siis kaikkia maapallon eri valtioita niin aika monessa valtiossa on asiat pielessä kun siellä joko kommunismia tai nationalismia. En usko kohta enää syyksi tietämättömyyttä vaan saattaa ihan puhdasta pahuutta olla näiden aatteiden fanitus. Mitä mieltä olet omalta kokemuspohjalta? Suurentelenko mielestäsi kommunismi ja nationalismiongelmaa? Minusta esim äärioikeisto on nostanut paljon suosiota Suomessa. Ei varsinaisesti nyt liity musiikkiin, mut sallittakoon lyhyt rupattelu tästä.

Hektor on Putinin taskussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hektor on Putinin taskussa.

Hekke on kova kommunisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6600
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      70
      5601
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      103
      4908
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3635
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      205
      3201
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      3025
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      24
      2944
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2829
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1661
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      346
      1610
    Aihe