Hector-SArjakuvarock

Anonyymi

Biisi käsitettiin väärin jossa ei ole hector tarkoittamassa kommunismin ihannointia vaan hän ihan piiskaa eli antaa kritiikkiä kapitalismille jota USA;ssa harjoitetaan hyvin runsaasti. Käyttää hyvin huumoria sanoituksessa.

6

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hector ihannoi aikoinaan kommunismia. Se ei ole mikään salaisuus. Kaikilla meillä on ristimme kannettavana.

      • Anonyymi

        moi oon sama henkilö kuin aloitusviestin tekijä niin eikö ookki surullista kun nationalismi ja kommunismi on niin suosittua koko maailmassa? Tarkoitan siis kaikkia maapallon eri valtioita niin aika monessa valtiossa on asiat pielessä kun siellä joko kommunismia tai nationalismia. En usko kohta enää syyksi tietämättömyyttä vaan saattaa ihan puhdasta pahuutta olla näiden aatteiden fanitus. Mitä mieltä olet omalta kokemuspohjalta? Suurentelenko mielestäsi kommunismi ja nationalismiongelmaa? Minusta esim äärioikeisto on nostanut paljon suosiota Suomessa. Ei varsinaisesti nyt liity musiikkiin, mut sallittakoon lyhyt rupattelu tästä.


      • Anonyymi

        Siis tarkennus suomen äärioikeistolla tarkoitan nyt lähinnä kiihkoisänmaallisia,nationalistisia ja kovaa oikeustolinjaa suosivaa puolueita kuten persut tai puolue joka ei ole varsinaisesti nationalistinen kiihkoisänmaallinen vaan kovaa oikeistolinjaa vetävä ja mieleen tulee nyt ekana Hjallis Harkimon liike nyt puolue ja kyllä kokoomuskin voi olla valmis kovaan talouspolitiikkaan muttei ainakaan mun elinaikana ole minua kokoomus kiusannut vaan oikeastaan päinvastoin sillä on auttanut minua. Olen siis takuueläkeläinen.


      • Anonyymi

        Siis tarkennus edelleen (pahoittelut kun sekoilen näiden kirjoitusten kanssa!) eli siis persut näen kovana talousoikeistopuolueena ja samalla persut on minusta kiihkoisänmaallinen nationalistinen puolue. Puuh 3 eri viestiä lyhyen ajan sisällä kun jatkuvasti kirjottaa epäselvästi haha. Vähän välillä käy työlääksi tämä kun joutuu uudelleenkirjoittamaan viestejä. Tää aika tyypillistä minulla että kai mulla jokin ADHD on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        moi oon sama henkilö kuin aloitusviestin tekijä niin eikö ookki surullista kun nationalismi ja kommunismi on niin suosittua koko maailmassa? Tarkoitan siis kaikkia maapallon eri valtioita niin aika monessa valtiossa on asiat pielessä kun siellä joko kommunismia tai nationalismia. En usko kohta enää syyksi tietämättömyyttä vaan saattaa ihan puhdasta pahuutta olla näiden aatteiden fanitus. Mitä mieltä olet omalta kokemuspohjalta? Suurentelenko mielestäsi kommunismi ja nationalismiongelmaa? Minusta esim äärioikeisto on nostanut paljon suosiota Suomessa. Ei varsinaisesti nyt liity musiikkiin, mut sallittakoon lyhyt rupattelu tästä.

        Hektor on Putinin taskussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hektor on Putinin taskussa.

        Hekke on kova kommunisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe