Jos kaunis nainen on sinkku

Anonyymi

Onko se merkki siitä, että hän haluaakin olla?

51

581

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kukaan jaksa jatkuvasti, välillä on pidettävä huilitaukoa. Kaunis saa aina, kun halu iskee.

• Anonyymi

Kaikki naiset ovat kauniita. Mikäli muulta näyttää on käytetty liian vähän meikkiä.

• Anonyymi

On tietenkin,
      myöskin rumempikin nainen voi olla sinkku aivan omasta tahdostaan,
      on monia syitä.

• Anonyymi

Kyllä, useimmiten, puhun kokemuksesta.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Ei ulkonäkökeskeisyys ole mikään statusmerkki yhtään mistään.

• Anonyymi

Eivät kaikki kauniit ole ulkonäkeskeisiä. Ei kauneuskaan ole sellainen ominaisuus, että sen voisi synnyinlahjakseen tilata (tai jättää tilaamatta).

• Anonyymi

Ei ole tarpeeksi tasokkaat lähestyneet?

• Jostain joskus luin, että kauniit naiset ovat usein sinkkuja, koska miehillä ei ole rohkeutta lähestyä heitä. Ravintolaelämää nähneenä sanoisin, että kaunottaret yleensä keräävät ympärilleen keski-ikäisiä humalaisia idiootteja.

• Anonyymi

Mä en ainakaan ikinä lähesty kaunista naista saatat saada miehenä jopa syytteen siitä parempi olla omis olois

• Anonyymi kirjoitti:

Mä en ainakaan ikinä lähesty kaunista naista saatat saada miehenä jopa syytteen siitä parempi olla omis olois

Kyllä, kannattaa antaa aloite naiselle. Tosin naisen tekemä seksuaalinen häirintä haittaa usein kaljanjuontia. Siinä menee pasmat sekaisin.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Kyllä, kannattaa antaa aloite naiselle. Tosin naisen tekemä seksuaalinen häirintä haittaa usein kaljanjuontia. Siinä menee pasmat sekaisin.

Jatka vaan sitten sitä kaljan kiskontaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jatka vaan sitten sitä kaljan kiskontaa.

Jatkan, katse tiukasti lasissa. Illanvietto ravintolassa maksaa pirusti, enkä anna muiden pilata sitä.

• Anonyymi

Kauniin naisen pitää juoda viinaa niin saa tasoisiaan miehiä.

• Anonyymi

On se.

• Anonyymi

Aika monella naisella on pari-kolme keskitason koulutusta, joten tietää laaja-alaisesti asioista. En missi ole mutta aika sievä, en usko sen niinkään haittaavan, mutta tietämys monesta asiasta haittaa. Kun mies ei saa loistaa oikein missään, osaan keskustella vaikka mistä sähköstä, autoista, ruoista, rakentamisesta, suomen taloudesta.... Kun on blondi vaikkei sitten kuitenkaan blondimainen, niin se vasta miehen häkellyttää. Pitää pitää tietojansa piilossa, ettei mies ala soitella, mä en kelpaa sulle ja luistamaan tapaamisista. Se ainakin on yksi syy miksi kaunis nainen pysyy sinkkuna.

• Anonyymi

Valitettavasti tyhmä ja tietämätön mies ei muutu älykkääksi ja koulutetuksi sillä, että nainen leikkii bimboa. Parempi siis, että miehen tyhmyys tulee ilmi heti ja vielä parempi, jos mies hoksaa sen itsekin ja jättää itseään tasokkaammat naiset paremmille miehille.

- Exp

• Anonyymi

Tuskin tuo on oikea syy eli onhan nainen miehelle se neuvonantaja eli kysytään neuvoja opastusta ja lupaa eli joku muu on syy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitettavasti tyhmä ja tietämätön mies ei muutu älykkääksi ja koulutetuksi sillä, että nainen leikkii bimboa. Parempi siis, että miehen tyhmyys tulee ilmi heti ja vielä parempi, jos mies hoksaa sen itsekin ja jättää itseään tasokkaammat naiset paremmille miehille.

- Exp

Mullepa ei tarvii miehen olla erityisen viisas missään. Saa olla tietämätön monesta, mutta se harmittaa miksi minun tietämykseni nyppii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Exp

Miestä "tyhmää" itseään tasokkaammat naiset on lähes aina "kullikarusellissa" että se siitä. Paremmat miehet ei tasokkaalla naisella tee pidemmän päälle yhtään mitään muutakuin hauskaa ei ne tarvi mitään muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullepa ei tarvii miehen olla erityisen viisas missään. Saa olla tietämätön monesta, mutta se harmittaa miksi minun tietämykseni nyppii.

Onko yksi tai jopa kaksi miestä ollut sellaisia joita tietämyksesi nyppii?
        Et voi tietää kaikkien miesten mielipidettä joten epäilys herää älykkyyttäsi kohtaan.
        Mua ei haittaisi yhtään vaikka nainen osaisi kaikki jutut paremmin kuin minä, se olisi seksikästä.

• Ei kai ulkonäkö asiaan vaikuta, haluaako olla sinkku?

• Anonyymi

Taitaa päteä kaikennäköisiin naisiin. Ainahan nainen pääsisi halutessaan sinkkuudesta eroon.

• Anonyymi

Jokainen valitsee itse miten elää, vapaudesta täytyy pitää kiinni kynsin hampain ihan periaatteesta.

• Anonyymi

Joo ei kannata ainakaan omaisuutta menettää jonkun naisen takia..

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä.

• Anonyymi

Ai niinkö. Oletko kenties jonkun jännämiehen taikka viinamiehen silmässä pääseäksesi kauniin naisen kantakirjaan.

• Anonyymi

MUTTA niin voi ajatella myös jos kauneus on katsojan silmässä, eli itse on kaunis kun katsoo peiliin.

• Anonyymi

Olen todennut omalla kohdallani saman asian. Peiliin katsoessani näen tyylikkään silmälasipäisen.
        -Likinäkörillitäti

• Mikäli on pettynyt epäonnistuneisiin suhteisiin, ehkä hän haluaakin pitää taukoa? Eikä tämä ole mitenkään sukupuoleen ja ulkonäköön sidottu asia.
      Jokaisen oma henkinen kasvu vaatii hiljentymistä ja asioiden päivittämistä.

• Anonyymi

Minkätahansa näköinen nainen voi olla sinkku, koska haluaa olla.

Monet naiset ovat myös parisuhteessa naisen kanssa. Tätä harvemmin otetaan palstalla huomioon ☝

- Sheena

• Anonyymi

Oho aiempi viesti poistettiin koska tasa-arvo ;) Mutta piti sanoa että suurinosa naisista on heteroita tai biseksuaaleja ei lesboja 💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho aiempi viesti poistettiin koska tasa-arvo ;) Mutta piti sanoa että suurinosa naisista on heteroita tai biseksuaaleja ei lesboja 💪

Noinhan sitä yleisesti ajatellaan, kun asiaa ei ole tutkittu riittävästi. Asiaa on myös vaikeaa tutkia, sillä seksuaalisen suuntautumisen määrittelyt eivät ole yhteneviä tutkimuksissa. Lisäksi vähän hankalaa käytännössä tutkia kansainvälisesti, sillä suuren osan eri maiden kulttuurista, uskonnosta ja lainsäädännöstä tekee kaikkensa puristaakseen ihmiset ahtaaseen heteromuottiin. Mahdotonta selvittää kuinka paljon homoja ja biseksuaaleja on.

Viimeisimpänä tutkijat ovat esittäneet meistä jokaisen olevan biseksuaali. Se voi aivan hyvin pitää paikkaansa.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Miten paljon olosuhteet sitten muokkaa seksuaalista suuntautumista? Se olis kiva tietää.

Jotkut entiset heterot naiset sanovat, että kokeiltuaan suhdetta naisen kanssa eivät ikimaailmassa vaihtaisi takaisin miehiin tai hämmästelevät miten paljon onnellisempia ovat parisuhteessa naisen kanssa, kuin ikinä ollessaan miehen kanssa.

Eli jotain kokemuspohjaistakin asiaan voi liittyä. Jos on aina ollut hetero ja yks kaks kerrasta kokee, että elämä naisen kanssa on mukavempaa.

• Bätääs kirjoitti:

Miten paljon olosuhteet sitten muokkaa seksuaalista suuntautumista? Se olis kiva tietää.

Jotkut entiset heterot naiset sanovat, että kokeiltuaan suhdetta naisen kanssa eivät ikimaailmassa vaihtaisi takaisin miehiin tai hämmästelevät miten paljon onnellisempia ovat parisuhteessa naisen kanssa, kuin ikinä ollessaan miehen kanssa.

Eli jotain kokemuspohjaistakin asiaan voi liittyä. Jos on aina ollut hetero ja yks kaks kerrasta kokee, että elämä naisen kanssa on mukavempaa.

Huonot miessuhteet, pettymykset ehkä monissa asioissa seksissäkin voi ehkä madaltaa kynnystä kokeilla naista ja huomata, että meidän juttuhan toimii hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinhan sitä yleisesti ajatellaan, kun asiaa ei ole tutkittu riittävästi. Asiaa on myös vaikeaa tutkia, sillä seksuaalisen suuntautumisen määrittelyt eivät ole yhteneviä tutkimuksissa. Lisäksi vähän hankalaa käytännössä tutkia kansainvälisesti, sillä suuren osan eri maiden kulttuurista, uskonnosta ja lainsäädännöstä tekee kaikkensa puristaakseen ihmiset ahtaaseen heteromuottiin. Mahdotonta selvittää kuinka paljon homoja ja biseksuaaleja on.

Viimeisimpänä tutkijat ovat esittäneet meistä jokaisen olevan biseksuaali. Se voi aivan hyvin pitää paikkaansa.

- Sheena

Tuohon tutkimukseen en ihan usko. Naisena naiset ovat ystäviä, mutta kyllä itse ainakin seksuaalisessa mielessä viehätyn vain miehistä ja tietynlaisista. Vaikka itse olen sen tyyppinen että jostain syystä naiset ja miehet viehättävät parisuhdemielessä musta.

Kaunis nainen voi olla myös sinkku pitkien parisuhteiden jälkeen ,kun uudet treffikumppanit ei vaan sytytä ja elämä on helpompaa omillaan ja ystävien kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohon tutkimukseen en ihan usko. Naisena naiset ovat ystäviä, mutta kyllä itse ainakin seksuaalisessa mielessä viehätyn vain miehistä ja tietynlaisista. Vaikka itse olen sen tyyppinen että jostain syystä naiset ja miehet viehättävät parisuhdemielessä musta.

Kaunis nainen voi olla myös sinkku pitkien parisuhteiden jälkeen ,kun uudet treffikumppanit ei vaan sytytä ja elämä on helpompaa omillaan ja ystävien kanssa.

Viehättyvät

• Anonyymi

Länsimeininki on siihen että naisella on vain oikeus valita.

• Anonyymi

Kauniit naiset voivat olla hyväksikäytettyjä. Rakastuu miehiin, jotka hakevat vain seksiä häneltä. Henkinen tasapaino kärsii, kun kokee jatkuvia pettymyksiä siitä, ettei häntä muuten arvosteta. Unelmien prinssit kerta toisensa jälkeen paljastuvat hänelle sammakoiksi.

Kaunis nainen voi katkeroitua kostonhaluiseksi, jolloin sivusta kärsivät kärsiii. Juostaan seksin perässä vailla tunteita ja sisäinen minä rikkoutuu. Mielenterveys on koetuksella, saa raivokohtauksia. Tällaisesta on kokemuksia. Ensivaikutelma oli kaunis ja herttainen nuorinainen, joka osoittautui petolliseksi.

Aina ei kannata luottaa ensivaikutelmaan. Toinen voi olla taitava peittelemään todellisen luonteensa. Siksi monilla voi olla näitä 1-3 kk kestoisia suhteita, jotka antaa sen mitä antaa. Illan viettoa, hauskanpitoa, rankkaa eloa, joka maksaa mitä maksaa. Jättää lopulta jälkensä. Tapansa kullakin.

• Anonyymi

Hienan samaan mieltä. Vapaana oleva kaunis nainen on ehkä joskus liian vaikea parisuhteeseen.
        Yleisesti ulkonäkö vaikuttaa parisuhteen pääsemiseen naisilla. Miehet on usein hieman pinnallisia.

• Anonyymi

Mää kyl tielän. Jos nätti pimunen pysyy sinkkuna, sil on sillo vikaa luonteessa. 👻

• Anonyymi

eiköhän ongelma ole niillä jotka hyppivät kukasta kukkaan ,eikä kukaan kelpaa siltikään kun seuravalla voi olla jotakin parempaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eiköhän ongelma ole niillä jotka hyppivät kukasta kukkaan ,eikä kukaan kelpaa siltikään kun seuravalla voi olla jotakin parempaa

Ei välttämättä. Voi olla vaikea luonne.

• Anonyymi

No hölmömpiäkin temppuja voi tehdä kuin olla omavalintaisesti sinkku

• Anonyymi

Voi olla, tai voi olla olematta. Riippuu täysin yksilöstä. Eivät kaikki kauniit naiset ole samanlaisia.

• Anonyymi

Osittain. Voi olla sinkku omasta halusta. Tai ihan vain, koska on niin kriittinen ihmisistä. Tai sitten ei vain ole tavannut sitä ”oikeaa” vielä; eli on edelleen kriittinen. Sekä pitää muistaa, että kauneus on katsojan silmissä

• Anonyymi

Eivätkä läheskään kaikki kauniit/komeat pidä itse itseään kauniina/komeina. Moni heistä ei pidä ulkonäön takia saamastaan huomiosta ja pitää sitä vastenmielisenä huomiona.

• Anonyymi

Kaunis nainen saa aina seuraa, jos sitä haluaa. Ja sellaista seuraa kuin haluaa. On mistä valita. Jos haluaa myös omaa aikaa, onnistuu siinä. Hänellä on vapaus valita, siksi ei ole riippuvainen muista. Tekee asioita, jotka on itselle mieleen. Jos haluaa vapautta itse päättää omista asioista, onnistuu siinä hyvin olemalla sinkku.

Kauniin naisen elo on helppoa, koska saa helposti huomiota ja seuraakin, jos niin tahtoo. Kaunis voi olla paha suustaan ja pahantahtoinen toisia kohtaan. Saa enemmän anteeksi asioita kuin vähemmän kaunis. Tietenkin kaikkeen vaikuttaa myös älyn käyttö, kuinka sitä osaa hyödyntää.

Sinkkuus voi olla myös oma valinta. Omaa elämää helpottava tilanne. Pettymykset ja vastoinkäymiset voivat lisätä sinkkuuden suosimista. Huonot kokemukset suhteista voivat kypsyttää ymmärrystä pysymään sinkkuna. Sinkkuudessa on paljon hyviä puolia.

• Anonyymi

Suhteen kestot on niitä harvoja seikkoja, joihin kauniilla naisella ei ole valtaa. Hölmöilemällä ja huonolla käytöksellä, joilla hakee erioikeuksia menettää helposti edun, jonka voinut saavuttaa suhteissaan. On myös miehiä, jotka eivät hae pysyvyyttä suhteissaan. Tällaiset voivat olla kovia kolauksia kauniin naisen itsetunnolle. Jos kokee heidät itselle mieleisiksi.

• Anonyymi

Kaipauksen, läheisyyden, yhdessäolon tunteet löytyy myös "kauniilta". Tulee yhtälailla ilmi sanoissa, äänenpainoissa, eleissä, ilmeissä, samalla tavalla kuten "taviksen" näköisillä. Jos kaunis nainen haluaa itseään palvottavan, niin hän on jäänyt silloin henkisesti bimbon tasolle. Kannattaako moista henkilöä sitten huomioida? - cu-"olutta"

• Anonyymi

Ehkäpä hän ei ole löytänyt sopivaa kumppania. Vaikka miehiä olisi jonoksi asti, ei niissä välttämättä ole yhtään sopivaa.

• Anonyymi

Ykdi ketjun harvoista normaaleista kommenteista👍

Minusta vähän outoa asennetta, että johonkin ihmuseen suhtaudutaan ulkonäön perusteella leimaavasti vielä vuonna 2022, mutta yllättävän yleistä.

Kauneus, persoonallisuus ja viehättävyys herättää monenlaisia ristiriitaisia tunteita ja ennakkoluuloja, jotka minun mielestä kuvastaa lähinnä sitä mitä joku itse tekisi jos ulkonäkö siihen riittäisi. Ja kateutta tietenkin.

Monilla miehillä on kauniista ja seksuaalisista naisista KOVIA ennakkoluuloja jotka tuntuu vaan kuvastavan pelkoja siitä, et mies nolaa itsensä tai on muuten typerä ihmisen suhteen jota haluaa kovasti. Sitten lyödään kova puolustusasenne pystyyn ja nainen jos on vähänkin normaali itsetunto, ei tälläistä itseensä kohdistuvaa epäoikeudenmukaisuutta siedä.

Enkä todellakaan itse suhtaudu muihin ihmisiin sillä asenteella, että kumppani on kuin työkalu jota menen valitsemaan kaupasta, vaikka esim tinderin käyttötapa siihen tyyliin toimiikin.

Ei ole minun vastuulla sen toiminta. Poistuin kuitenkin koska miehet niin taviksia, ettei ehkei ihan minun paikkani. Ei vaan ollut mitään puhuttavaa, ei mitään yhtekstä säveltä, vaikka paljon ihan kivoja ja muutenkin positiivisia miehiä siellä olikin tarjolla runsain mitoin. Itsellä kesti tällä kertaa alle 20 minuuttia saada 99 tykkäysraja rikki.

Ulkoilmaelämää ja pikkulapsia, hyi että.

Saatana rakastaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      67
      4262
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      89
      3840
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      49
      3355
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2608
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      23
      2489
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2333
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2157
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1838
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36