Mua hirveesti kiehtoisi lähteä Irlantiin töihin. Mulla vaan ei ammattia ole, eikä kielitaito täydellinen, mutta luotan itseeni että pärjään vaikka alussa saattaisi olla vähän sormi suussa.
Siivousala kiinnostaa, esim. Hotelleja siivoamaan?
Osaisiko joku neuvoa ja kertoa minulle, että mistä sivustoilta lähtisin töitä etsimään? Minkälainen palkkataso on Irlannissa hotellisiivoojilla tai siivoojilla ylipäätään? Entäs se asuminen, hoitaako työnantaja koskaan yösijaa ulkomaalaiselle vai pitäisikö heti kämppä vuokrata? Onko Irlannissa kovinkin kohtuuttomat vuokrat? Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon, jos lähden töihin Irlantiin? Kertokaa lähivuosien kokemuksia, varsinkin nuista palkka/vuokra tasoista yms. Kiitti. :)
Töitä Irlannista?
Anonyymi
1
382
Vastaukset
- Anonyymi
Daft.ie Rent.ie Myhome.ie
numbeo.com
Dublin äärikallis
Sligo harvoja halvempia paikkoja, mutten tiedä miten paljon kerrostaloasuntoja siellä tai mualla, ja melko korvessa, mutta sitä voi katsoa Google Earth:lla. Asuntojen vuokrauksen ohessa.
Ja netistä noita löytää lisää, ja mistä netistä niitä etsii, voi vaikuttaa hintoihin. UK:lla on myös omansa, joissa saattaa olla myös Irlannista, kuulemani mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350