Mua hirveesti kiehtoisi lähteä Irlantiin töihin. Mulla vaan ei ammattia ole, eikä kielitaito täydellinen, mutta luotan itseeni että pärjään vaikka alussa saattaisi olla vähän sormi suussa.
Siivousala kiinnostaa, esim. Hotelleja siivoamaan?
Osaisiko joku neuvoa ja kertoa minulle, että mistä sivustoilta lähtisin töitä etsimään? Minkälainen palkkataso on Irlannissa hotellisiivoojilla tai siivoojilla ylipäätään? Entäs se asuminen, hoitaako työnantaja koskaan yösijaa ulkomaalaiselle vai pitäisikö heti kämppä vuokrata? Onko Irlannissa kovinkin kohtuuttomat vuokrat? Mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon, jos lähden töihin Irlantiin? Kertokaa lähivuosien kokemuksia, varsinkin nuista palkka/vuokra tasoista yms. Kiitti. :)
Töitä Irlannista?
Anonyymi
1
397
Vastaukset
- Anonyymi
Daft.ie Rent.ie Myhome.ie
numbeo.com
Dublin äärikallis
Sligo harvoja halvempia paikkoja, mutten tiedä miten paljon kerrostaloasuntoja siellä tai mualla, ja melko korvessa, mutta sitä voi katsoa Google Earth:lla. Asuntojen vuokrauksen ohessa.
Ja netistä noita löytää lisää, ja mistä netistä niitä etsii, voi vaikuttaa hintoihin. UK:lla on myös omansa, joissa saattaa olla myös Irlannista, kuulemani mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦585576Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.1804544En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v163992Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k503569- 513491
- 663285
- 113171
- 292736
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia332350- 462307