Miten saisi meihen lapset ymmärtämään

Anonyymi

että mies on nyt mun eikä heidän äidin?? jatkuvsti vaativat perhepäivällisiä joihin en saa mennä mukaan, meis menee ja touhuaa heidän kanssaan ja vie matkoille, mutta ei mua. Olen kotona ja siivoon ja olen vaan, titä ei oo enkä eti. Miehelle snon aina että etin enkä pääse mihinkään. En viitti mennä, shoppailen mieluummin ja käyn ulkona.

Miehen kakarat vie mun miehen kokonaan, ja eksä yrittää iskee uudelleen vaikka mis etsi paremman mut tilalleen, kun nainen ei tehnyt mitään, alsikotteli vaan. No ei rumat naiset muuta osaakkaan.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä itse, ei kukaan muu, olet huolellisesti ja hyvin harkiten valinnut juuri tuon miehen elinkumppaniksesi.

      Etko viitsinyt nähdä edes sen verran vaivaa että olisit kysellyt hänen lapsistaan ja aiemmasta perheestään ennenkuin alaoit luulemaan että tuo mies on vain sinua varten?

      Kuulostaa kuin sinä olet helposti tarjoutunut olemaan tuolle miehelle vain ilmainen (tai luonnossa maksava) nainen. Siinä tapauksessa te kumpikin olette toimineet valtavan typerästi.

      Syytä ainoastaan itseäsi. Sinä olet tehnyt tuon valintasi. Vain katso peiliin.
      Vain sinä itse voit muuttaa tilanteen.

      Mies on kuolemaansa saakka isä lapsilleen. Lapset hänen elämässään menevä AINA kaiken muun edelle. Niinkuin kuuluukin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe