että mies on nyt mun eikä heidän äidin?? jatkuvsti vaativat perhepäivällisiä joihin en saa mennä mukaan, meis menee ja touhuaa heidän kanssaan ja vie matkoille, mutta ei mua. Olen kotona ja siivoon ja olen vaan, titä ei oo enkä eti. Miehelle snon aina että etin enkä pääse mihinkään. En viitti mennä, shoppailen mieluummin ja käyn ulkona.
Miehen kakarat vie mun miehen kokonaan, ja eksä yrittää iskee uudelleen vaikka mis etsi paremman mut tilalleen, kun nainen ei tehnyt mitään, alsikotteli vaan. No ei rumat naiset muuta osaakkaan.
Miten saisi meihen lapset ymmärtämään
1
81
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä itse, ei kukaan muu, olet huolellisesti ja hyvin harkiten valinnut juuri tuon miehen elinkumppaniksesi.
Etko viitsinyt nähdä edes sen verran vaivaa että olisit kysellyt hänen lapsistaan ja aiemmasta perheestään ennenkuin alaoit luulemaan että tuo mies on vain sinua varten?
Kuulostaa kuin sinä olet helposti tarjoutunut olemaan tuolle miehelle vain ilmainen (tai luonnossa maksava) nainen. Siinä tapauksessa te kumpikin olette toimineet valtavan typerästi.
Syytä ainoastaan itseäsi. Sinä olet tehnyt tuon valintasi. Vain katso peiliin.
Vain sinä itse voit muuttaa tilanteen.
Mies on kuolemaansa saakka isä lapsilleen. Lapset hänen elämässään menevä AINA kaiken muun edelle. Niinkuin kuuluukin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1777362
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes823200- 572295
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671455Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681416- 571343
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201296Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171061Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841018Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791010