Suomalainen loma

Miten vietäätte lomaa. Mökillä vai miten. Itse olen mökillä juuri nyt ja asun täällä koko kesän. Minulla on ulkomaalaisia ystäviä. Olen siis mies ja kerran yksi sveitsiläinen kaveri nainen oli täällä lomalla. No toin sen ekaa kertaa tänne mökille ja sauna oli tietenkin lämmin. Aika paljon se tiesi suomalaisesta saunakulttuurista ja kysyi sitten voiko mennä saunaan. Totta kai sanoin niin se riisui itsensä alasti ja juoksi suoraan laiturilta ja mereen hyppäsi. Eipä paljon häpeillyt alastomuutta ja nauroin siinä ett et ainakaan ujo ole.

https://www.is.fi/asuminen/art-2000008847006.html?fbclid=IwAR3TqTH0tc9NB2cTiMPpW26KyTQOkCF1NzQfXd1kIEsgRQg4jIX-HthM_6c

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kotona pitkälti vietän, kun on kasvimaata ja pihapiiriä hoidettavana. Ei näin maaseudun rauhassa omakotitalossa asujana kaipaa erikseen kesämökkiä. Kerrostalossa asuessa taas kaipasi todellakin johonkin luontoon ja pois sieltä asfalttiviidakosta.

      • Anonyymi

        yritän pitkittää mökille menoa, koska sukulaiset "yllättää" joka viikonloppu, tulemalla "muka" ylläri virailulle ja niitä passattavia piisaa KOKO KESÄKSI , toisivat edes omat sapuskat mukanaan, mutta Ei, aina on mun ruuat syöty jääkaapista Kaikki ? ? ? omat kaljat ja viinaryypyt käväsevät salaa juomassa autonsa takakontista, kun mun juomat on juotu Kaikki.

        Tässä vaa Mökille menoa suunnitellessa, että Hura Huh ha Heiiiih !


      • Anonyymi kirjoitti:

        yritän pitkittää mökille menoa, koska sukulaiset "yllättää" joka viikonloppu, tulemalla "muka" ylläri virailulle ja niitä passattavia piisaa KOKO KESÄKSI , toisivat edes omat sapuskat mukanaan, mutta Ei, aina on mun ruuat syöty jääkaapista Kaikki ? ? ? omat kaljat ja viinaryypyt käväsevät salaa juomassa autonsa takakontista, kun mun juomat on juotu Kaikki.

        Tässä vaa Mökille menoa suunnitellessa, että Hura Huh ha Heiiiih !

        Sun tarttee huomauttaa asiasta, että kun tulette mökille tuokaapa kassillinen ruokaa mukananne ja juomia minkä juotte.


    • Anonyymi

      Kesämökillä voikin aina olla alasti.

    • Anonyymi

      Vihaan ulkoilua ja mökillä on ihan helvetillisen tylsää.

      Jo suomalainen mökkimaisema on niin ikävystyttävä, että alkaa ihoa syyhyttämään jo pelkkä ajatuskin.

      Kotonakin vedän jo alkuillasta mustat verhot ikkunan eteen, että välttyisin näkemästä rasittavan kirkasta valoa ja vehreyttä. En tykkää vihreästä väristä yhtään.

      Kesällä keskityn treenaamiseen joska alkulämmittelyaika lyhenee ja lihakset on mukavan lämpimät ja vetreät jo alkuunsa niin lämpiäminen aerobiseen huippuvetoon kestää huomattavasti lyhyemmän aikaa.

      Hienolta kuulostaa, että tulee ulkomaalaisia kylään mökkeilemään, siis jos on se oma juttu👍

    • Anonyymi

      Vaimo toi minulle coca colan joka ei ollut kylmää. Nyt on kyllä puhutteun paikka tällä lomalla.

    • Anonyymi

      Lähinnä kotona ajattelin olla. Kotia tukikohtana sitten jotain päiväreissuja. Jos oikein inspiraatio iskee, niin sitten vuokrata joku kortteeri tai mennä hotelliin. Kuulun niihin ihmisiin, jotka eivät ymmärrä mökkeilyn viehätystä. Mulla ei tulisi montaa kertaa vuodessa mökillä käytyä. Mä kun inhoan ns. välitilassa oloa, matkalla jostakin jonnekin. Jos matkusta, niin se matka jo itsessään on mulle sitä lomaa.

      • Anonyymi

        Tänään mäkkärin vessa oli tukossa ja puolillaan kusta ja paperia. Kävin siinä sit kuitenkin lisäämässä omani.

        Tuli mökkeiltyä. Iljettävää.


    • Anonyymi

      Mökillä tietenkin. Naapuri mökissä majailee yks nainen joka ui alasti. Minulle se vaan heilutteli käsiä ja pyysi sunaan.

    • Anonyymi

      Mikään ei voita meren rannalla chillailua ja grillailua. Ei mikään. ☝️

    • Anonyymi

      Mökille lähden jo keskiviikkona avovaimon kanssa ja ollaan siellä koko kesäkuu. Pientä remonttii pitää tehdä kuten yks puska pitää kaivaa ylös mökin edestä. Saksin sitä viime vuonna mutta se kasvaa aina takas joten nyt hankin kaivinkoneen ja kaivan sen ylös juurineen. Multaa päälle ja siirtonurmella paikkaan. Pientä maalailua myös pitää tehdä ja terassia pitää laajentaa. Juhannus mökillä kans. Ennen vietin juhannuksia festareilla mutta kun hankimme mökin niin siellä on pakko olla.

    • Anonyymi

      Mulla on kesällä vain viikko lomaa, syksyllä sitten enemmän. Tuon viikon aikana makaan varmaan rannalla ja hoidan pihamaatani. 🏊‍♂️🌼🌺🍓

    • Anonyymi

      Loma Las Vegassisa: kaikki mikä menee vegasiin jää sinne eliniäksi :)

      Mutta aika hyväkin uusi avaruussarja, kun itseni katsoa kaikki uudet: Obi-Wan Kebi, tyypillisen hyvät lavasteet, kyllä ja jännittävä tarina, kaikkiin pitää tutustua aina.

    • Varmaan pitkälti mökillä.
      Alunperin oli ollut vähän ajatuksia tekaista pieni ajelureissu pohjoiseen, jäämeren rannalle, mutta nyt tuo polttoaine maksaa sen verran, että hirvittää. Ja kissojen vuosihuoltokin tarttee tehdä, siihen aina uppoaa rahnua ihan kivasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe