menetin elämäni suurimman rakkauden, mahtavan elämän, miehen jollaista ei tuu koskaan enään vastaan sekä sitä voimakasta rakkautta jota tunsin.
Menetin hänet oman tekoni takia. Yhdessä illassa minä menetin kaiken. Kaikki oli hyvin siihen kohtalokkaaseen iltaan asti, mutta sitten tapoin meidät kun en pystynyt hillitsee itseäni. Satutin niin pahasti henkisesti rakastani, että hän jätti minut.
Nyt hän jatkaa onnellisena elämäänsä ja minä riudun ikävässäni. Helpompaa ois jos itse en ois mokannut, vaan mies. Kun itse aiheutti sen, ettei mies enään rakasta, niin miten pääsen syyllisyydestä irti?
Kadun ja syyllistän itseäni aamusta yöhön. Kadun sanojani jotka sinä iltana kirjoitin ja sanoin. Ilman raivokohtaustani hän ei olisi jättänyt.
milloin tuska loppuu
8
1474
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäpä Sinun raivokohtauksesi sai aikaan?
Ihan mielenkiinnosta, jos kirjoitit tuossa aloituksessasi totta! No hyvä, kun jostain miehestä löytyy vielä luonnetta. Nykytossukat vaan toistelee, että on hyvä, kun naisesta löytyy luonnetta.
- Anonyymi
Kukaan ei menetä ketään yhdessä yössä. Todennäköisesti olit kaivanut kuoppaasi jo kauan.
- Anonyymi
Kyllä se akan vaihto alkaa vuosia ennen lopullista päätöstä. Se vain menee niin, että samat virheet ihmisellä toistuu eikä niitä voi muuttaa. Toisen vahingoittaminen henkisesti on rankinta mitä toiselle voi tehdä kun se on päivittäistä tekemistä.
- Anonyymi
Sinä olit jo menettänyt hänet ennen raivokohtausta. Se vain teki asian miehelle helpommaksi.
- Anonyymi
Joo, kyl se on akka joka useimit sen suhteen särkee, tavalla tai toisella, mutta koska akkain mielestä mies on ain se syypää. niin uikuttakoo ny akat itekseen, siel on senssi palsta täyny, katkeria akkoloit.
- Anonyymi
Niin, en tiedä kummassa vika, kun itse en alunalkaenkaan naimisiin halunnut. Sitten kun selvisi, ettei toisesta ollut naimisissa olijaksi, niin itsekseni tein päätöksen miten toimin. Ei nyt elo ollut aina niin kaunista, mutta selvisin siitäkin. Toisen ajatuksia en tiedä.
- Anonyymi
outo on kyllä ex-miehesikin, jos yhdestä "raivokohtauksesta" ei voi anteeksi antaa, ja KESKUSTELLA asiasta.
jotain on täytynyt olla jo sitä aiemminkin vialla, jos yhdestä raivokohtaus on "syy", joku muu syy ollut jo sitä ennen, sai vain syyn heitettyä SINUN niskoillesi", muista:
ei ole ketään täydellistä, ei edes ex-miehesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708