menetin elämäni suurimman rakkauden, mahtavan elämän, miehen jollaista ei tuu koskaan enään vastaan sekä sitä voimakasta rakkautta jota tunsin.
Menetin hänet oman tekoni takia. Yhdessä illassa minä menetin kaiken. Kaikki oli hyvin siihen kohtalokkaaseen iltaan asti, mutta sitten tapoin meidät kun en pystynyt hillitsee itseäni. Satutin niin pahasti henkisesti rakastani, että hän jätti minut.
Nyt hän jatkaa onnellisena elämäänsä ja minä riudun ikävässäni. Helpompaa ois jos itse en ois mokannut, vaan mies. Kun itse aiheutti sen, ettei mies enään rakasta, niin miten pääsen syyllisyydestä irti?
Kadun ja syyllistän itseäni aamusta yöhön. Kadun sanojani jotka sinä iltana kirjoitin ja sanoin. Ilman raivokohtaustani hän ei olisi jättänyt.
milloin tuska loppuu
8
1427
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäpä Sinun raivokohtauksesi sai aikaan?
Ihan mielenkiinnosta, jos kirjoitit tuossa aloituksessasi totta! No hyvä, kun jostain miehestä löytyy vielä luonnetta. Nykytossukat vaan toistelee, että on hyvä, kun naisesta löytyy luonnetta.
- Anonyymi
Kukaan ei menetä ketään yhdessä yössä. Todennäköisesti olit kaivanut kuoppaasi jo kauan.
- Anonyymi
Kyllä se akan vaihto alkaa vuosia ennen lopullista päätöstä. Se vain menee niin, että samat virheet ihmisellä toistuu eikä niitä voi muuttaa. Toisen vahingoittaminen henkisesti on rankinta mitä toiselle voi tehdä kun se on päivittäistä tekemistä.
- Anonyymi
Sinä olit jo menettänyt hänet ennen raivokohtausta. Se vain teki asian miehelle helpommaksi.
- Anonyymi
Joo, kyl se on akka joka useimit sen suhteen särkee, tavalla tai toisella, mutta koska akkain mielestä mies on ain se syypää. niin uikuttakoo ny akat itekseen, siel on senssi palsta täyny, katkeria akkoloit.
- Anonyymi
Niin, en tiedä kummassa vika, kun itse en alunalkaenkaan naimisiin halunnut. Sitten kun selvisi, ettei toisesta ollut naimisissa olijaksi, niin itsekseni tein päätöksen miten toimin. Ei nyt elo ollut aina niin kaunista, mutta selvisin siitäkin. Toisen ajatuksia en tiedä.
- Anonyymi
outo on kyllä ex-miehesikin, jos yhdestä "raivokohtauksesta" ei voi anteeksi antaa, ja KESKUSTELLA asiasta.
jotain on täytynyt olla jo sitä aiemminkin vialla, jos yhdestä raivokohtaus on "syy", joku muu syy ollut jo sitä ennen, sai vain syyn heitettyä SINUN niskoillesi", muista:
ei ole ketään täydellistä, ei edes ex-miehesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851