milloin tuska loppuu

Anonyymi

menetin elämäni suurimman rakkauden, mahtavan elämän, miehen jollaista ei tuu koskaan enään vastaan sekä sitä voimakasta rakkautta jota tunsin.
Menetin hänet oman tekoni takia. Yhdessä illassa minä menetin kaiken. Kaikki oli hyvin siihen kohtalokkaaseen iltaan asti, mutta sitten tapoin meidät kun en pystynyt hillitsee itseäni. Satutin niin pahasti henkisesti rakastani, että hän jätti minut.
Nyt hän jatkaa onnellisena elämäänsä ja minä riudun ikävässäni. Helpompaa ois jos itse en ois mokannut, vaan mies. Kun itse aiheutti sen, ettei mies enään rakasta, niin miten pääsen syyllisyydestä irti?
Kadun ja syyllistän itseäni aamusta yöhön. Kadun sanojani jotka sinä iltana kirjoitin ja sanoin. Ilman raivokohtaustani hän ei olisi jättänyt.

8

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäpä Sinun raivokohtauksesi sai aikaan?

      Ihan mielenkiinnosta, jos kirjoitit tuossa aloituksessasi totta!

    • No hyvä, kun jostain miehestä löytyy vielä luonnetta. Nykytossukat vaan toistelee, että on hyvä, kun naisesta löytyy luonnetta.

    • Anonyymi

      Kukaan ei menetä ketään yhdessä yössä. Todennäköisesti olit kaivanut kuoppaasi jo kauan.

    • Anonyymi

      Kyllä se akan vaihto alkaa vuosia ennen lopullista päätöstä. Se vain menee niin, että samat virheet ihmisellä toistuu eikä niitä voi muuttaa. Toisen vahingoittaminen henkisesti on rankinta mitä toiselle voi tehdä kun se on päivittäistä tekemistä.

    • Anonyymi

      Sinä olit jo menettänyt hänet ennen raivokohtausta. Se vain teki asian miehelle helpommaksi.

    • Anonyymi

      Joo, kyl se on akka joka useimit sen suhteen särkee, tavalla tai toisella, mutta koska akkain mielestä mies on ain se syypää. niin uikuttakoo ny akat itekseen, siel on senssi palsta täyny, katkeria akkoloit.

      • Anonyymi

        Niin, en tiedä kummassa vika, kun itse en alunalkaenkaan naimisiin halunnut. Sitten kun selvisi, ettei toisesta ollut naimisissa olijaksi, niin itsekseni tein päätöksen miten toimin. Ei nyt elo ollut aina niin kaunista, mutta selvisin siitäkin. Toisen ajatuksia en tiedä.


    • Anonyymi

      outo on kyllä ex-miehesikin, jos yhdestä "raivokohtauksesta" ei voi anteeksi antaa, ja KESKUSTELLA asiasta.
      jotain on täytynyt olla jo sitä aiemminkin vialla, jos yhdestä raivokohtaus on "syy", joku muu syy ollut jo sitä ennen, sai vain syyn heitettyä SINUN niskoillesi", muista:
      ei ole ketään täydellistä, ei edes ex-miehesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe