Lopeta mässäys ajoissa,laihtuneista yli 90% lihoo takaisin.

Anonyymi

Takaisin lihomisen voi estää vain lopettamalla lihottavan ruuan syöminen vähintään 3:men päivän jälkeen kun sitä on alkanut syömään.

Takaisinlihomisen SYY on se että lihottavan ruuan syömistä jatketaan koko ajan eikä välitetä niistä kaloreista mitä niistä tulee.(lihottava ruoka EI OLE yhtään sen paremman makuista kuin terveellinen vähäkalorinen ruoka)

Se pitää vain ajatella niin että niitä ei saa syödä VAIKKA niitten mausta tykkääkin MUUTEN LIHOO TAKAISIN ENTISEEN PAINOONSA.

Kyllä paino alussa pysyykin vähän aikaa samassa vaikka niitä syökin,mutta se alkaa myöhemmin jyrkästi nousemaan jos mässäämistä ei lopeta tarpeeksi ajoissa.

Lihomista kannattaa ehdottomasti varoa koska laihduttaminen EI OLE helppoa.
Yhdenkin kilon laihtumiseen JOUTUU tekemään erittäin kovasti työtä ja jättämään syömättä todella suuren määrän ruokaa.

Yli 90% laihtuneista lihoo takaisin
https://seura.fi/terveys/10-kysymysta/tasta-syysta-laihdutus-epaonnistuu-jopa-90-prosenttia-lihoo-uudelleen/

Kalorit selviää parhaiten kun pistää syödyt ruuat vihkoon paperille alekkain ja niiden kalorit
Tietokonetta EI kannata käyttää koska vanha konsi on paljon parempi.
Tietokoneelta kannattaa vain katsoa jos ei muista kaloreita.Ne oppii muistamaan ulkoa kun niitä on vähän aikaa laskenut.
Sitä voi tehdä niinkin että syö samat ruuat joka päivä,niin pääsee helpommalla laskemisella tai niin että laittaa ylös vain kaikki ylimääräiset ruuat ja herkut ja lisää ne sitten joka päivä syötyihin kaloreihin

19

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos syöt vaikka karkkia,kermajäätelöä,perunalastuja,juustoleipiä,porsaankyljyksiä yms kalorit nousee päivässä hetkessä yli 4000 kaloria ja lihominen ON erittäin nopeaa koska ihminen saa syödä keskimäärin vain 2000-2500 kaloria päivässä

      Rasvakilo ON 7000 kaloria eli JOS 3 mena päivänä syö 2000 ylimääräistä kaloria lihoo melkein kilon OIKEAA LÄSKIÄ

    • Anonyymi

      Kyllä minua lihotaa leipä,Jos orvan lounan tai päivälisen leivällä lihoan .En syö leikeletä leipä leipänä.en lihaa en sipikarjaa. joten astuu kuvaan elimistölle tärkeä rauta kuuri. ja se pidä kinni ruokarytmi ettet lapaan suhusi leipää,joten leipää ei osteta,

    • Anonyymi

      "Kalorit selviää parhaiten kun pistää syödyt ruuat vihkoon paperille alekkain ja niiden kalorit."

      Kyllä juuri näin.

      Lisäksi maito pitäisi pakata parhaiten lasipulloon, sillä kartonkipakkaus saa maidon lihottamaan. Ihan paras olisi jos maidon hörppäisi suoraan lehmän utareesta.

      • Anonyymi

        Takuu varma laihduttaja on juoda paljon mustaa kahvia. Ei juurikaan kaloreita, mutta pitää nälkä ja vatta kuralla. Laihtuu nopsaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuu varma laihduttaja on juoda paljon mustaa kahvia. Ei juurikaan kaloreita, mutta pitää nälkä ja vatta kuralla. Laihtuu nopsaan.

        Kaikista parhaimmin toimii kun lähtee pois asunnosta kun syöntihimo iskee ja syö sitten myöhemmin kunnolla oikeaa ruokaa.Ei se ole pakko olla mikään liikuntasuoritus.Pääaasia että ei ole kotona syömässä.


      • Anonyymi

        Kyllä veijonkin pitäisi syödä enemmän terveellistä ja ravitsevaa kasvisruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä veijonkin pitäisi syödä enemmän terveellistä ja ravitsevaa kasvisruokaa.

        "Kyllä veijonkin pitäisi syödä enemmän terveellistä ja ravitsevaa kasvisruokaa."

        veijo tietää mitä syö eikä usko luuloihin


    • Anonyymi

      En jaksanut edes lukea, mutta eiköhän tämä nyt ole selvää että aloittaja kaipaa huomiota ja tekee tarkoituksella provosoivia kirjoituksia. Hän tietää että tuosta se paasaaminen alkaa ja tekee noita täysin tarkoituksella.

      Juu, täähän on keskustelua varten, mutta liekö tuo palstanpitäjän maksullinen botti joka aikaansaa klikkauksia, jotka = rahaa ylläpitäjälle.

      • Anonyymi

        Etkö sinä kestä kuulla totuutta.


      • Anonyymi

        "Juu, täähän on keskustelua varten, mutta liekö tuo palstanpitäjän maksullinen botti joka aikaansaa klikkauksia, jotka = rahaa ylläpitäjälle."

        ei vaan valvonnan idiootti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sinä kestä kuulla totuutta.

        Kannattaa lukea tämä ja aikaisemmat jutut JOS tosissaan haluaa laihtua.Näkee heti että henkilöllä EI ole mitään laihtumisen haluja.
        Minä olen onnistunut näillä konsteilla laihtumaan ja pitämään yllä samaa painoa.Nyt pitää vain laihduttaa pois ne viimeiset 3 kiloa.

        Yksi konsti laihtua ja pitää yllä samaa painoa on oppia tekemään edes 2 hyvää pääruokaa.Vähäkalorinen ruoka voi olla oikeasti huomattavasti paremman makuista kuin lihottava ruoka.


      • Anonyymi

        Tämähän ON totta JOS LOPETAT heti jo alussa sen itsesi lihottamisen ET liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea tämä ja aikaisemmat jutut JOS tosissaan haluaa laihtua.Näkee heti että henkilöllä EI ole mitään laihtumisen haluja.
        Minä olen onnistunut näillä konsteilla laihtumaan ja pitämään yllä samaa painoa.Nyt pitää vain laihduttaa pois ne viimeiset 3 kiloa.

        Yksi konsti laihtua ja pitää yllä samaa painoa on oppia tekemään edes 2 hyvää pääruokaa.Vähäkalorinen ruoka voi olla oikeasti huomattavasti paremman makuista kuin lihottava ruoka.

        "Vähäkalorinen ruoka voi olla oikeasti huomattavasti paremman makuista kuin lihottava ruoka."

        Entäs se kylläisyys. Entäs mistä ravinro vai pelkkää energiaa? Nääntymistä-ei terveellinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vähäkalorinen ruoka voi olla oikeasti huomattavasti paremman makuista kuin lihottava ruoka."

        Entäs se kylläisyys. Entäs mistä ravinro vai pelkkää energiaa? Nääntymistä-ei terveellinen

        Siitä tulee erittäin kylläiseksi koska kevyt ruoka sisältää paljon kasviksia ja juureksia.Pitää siinä olla maun takia lihaakin mutta sitä ei saa olla liikaa.

        Jos osaat tehdä edes yhdenkin hyvän pääruuan laihdut etkä liho koskaan.Koska se ruoka tekee kylläiseksi ja olet tyytyväinen syötyyn ruokaan etkä kaipaa herkkuja KOSKA se pääruoka ON paremman makuista kuin ne herkut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä tulee erittäin kylläiseksi koska kevyt ruoka sisältää paljon kasviksia ja juureksia.Pitää siinä olla maun takia lihaakin mutta sitä ei saa olla liikaa.

        Jos osaat tehdä edes yhdenkin hyvän pääruuan laihdut etkä liho koskaan.Koska se ruoka tekee kylläiseksi ja olet tyytyväinen syötyyn ruokaan etkä kaipaa herkkuja KOSKA se pääruoka ON paremman makuista kuin ne herkut.

        Montako vuotta olet nyt laihduttanut?


    • Anonyymi

      Kun sain älyllisen herätyksen nimeltään Vegaanisen niin sain älyllisen päälle vielä 52 kilon painon pudotuksen.Olen nyt 175 cm ja 68 kg.Olen tyytyväinen!En jojoile!

      • Anonyymi

        Liha on lihottavaa paljon käytettynä..Vegaaninen ruoka laihduttaa vain silloin kun käyttää vähän rasvaa.

        Itse olen sekasyöjä ja käytän paljon kasviksia ja juureksia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe