Vuosimiljoonaisena menneenä aikana oli yleinen kulttuuri, jossa miesten oli lupa sortaa, pilkata ja halveksia naisia, eli liki kaikki miehet olivat sovinisteja. Sovinistit vähenivät vähä vähaltä ja naisten halveksiminenkaan ja pilan tekinenkään naisista ei ollut enää käypää kulttuuria 1960-luvusta lähtien.
Samalla vuosikymmenellä USA:ssa syntyi feministinen liike, joka sai jalansijaa heti Suomessakin. Sovinismin tuho synnytti luuserisovinismin, jossa sovinistien rippeet näkivät olevansa feministien ja jopa normaalinaisten sortamia.
Perinteiset SOVINISTIT, eli siis miesten suuri enemmistö, olivat mielestään luomakunnan oikeutettuja paremman sukupuolen edustajia, LUUSERISOVINISTIT taas sorrettuja vähäväkisiä häviäjiä.
Olen elänyt aikaa, jolloin sovinismi oli vielä vallalla. Koko mieskulttuuri pilkkasi vielä 'hyväntahtoisesti' naisia. Nuorempi polvi ei voi enää mieltää, että tällainenkin aika oli, vieläpä vain 60 vuotta sitten. Surkeimmatkin luuserimiehet pilkkasivat naisia ja tunsivat itsensä maailman navaksi. 🌹👀
Sovinistin ja luuserisovinistin suuri ero
3
50
Vastaukset
- Anonyymi
On niitä peräkammarinpoikia ennenkin ollut, nyt on sitten näitä inceleitä ja ätmejä. Netti yhdistää.
- Anonyymi
Miten peräkammarinpoika, incel (mikä se edes on) tai ätmi liittyy kyniksen kommenttiin?
Nuo kaikkihan on yleisiä termejä millä feministit haukkuvat miehiä.
Kumma, että naisille ette löydä tai halua löytää vastaavia loukkaavia termejä. No se selittääkin feminismin eli miesvihan perusperiaatteen.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017446611ez
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294