suomalaismiehelle ei tavallinen nainen kelpaa

Anonyymi

Tästä aiheesta varmaan kirjoitettu ennenkin ja usein mutta...pakosta mietin mitä ihmeen luomakunnan kruunuja suomalaiset miehet kuvittelevat olevansa? Naisen pitäisi olla mallin mitoissa ja kasvoissa ja hiuksissa ja ja ja...ihan ok jos itse on ulkoisesti mr. finland niin toki ihmeessä täytyy hakea tasoistaan seuraa mutta kun tuo vaatimuslista näyttää koskevan suurinta osaa suomalaisista miehistä, myös niitä jotka itse ovat hyvin kaukana täydellisestä ulkomuodosta. Onko ihmisillä oikeesti täällä niin paha olla ja päät täynnä ongelmia että se oirehtii noin? Ymmärrän kyllä jos nainen on jotain yli 100 kiloinen niin ei välttämättä koeta niin viehättäväksi mutta kun näyttää että ihan terveen ja normaalinkokoisia naisia arvostellaan lihaviksi...!!! Alkaa tuntua ettei täältä kotimaasta mulle miestä löydy koska en ole laiha...mutta joo jos tuo on se tärkein kriteeri niin ehkä tosiaan ihan hyvä vaan jos ei löydykään!

12

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kohdannut samaa ja liittyy pinnallisuuteen ja johonkin epärealistisiin haavekuvitelmiin jostain ylitäydellisestä naisesta, joka on vain heitä varten olemassa.
      Olen hyvännäköinen, terve vaikkakin hieman ylipainoinen, mutta selväjärkinen hyvä nainen ja jos sitä ei mies huomaa ja arvosta, niin ei muuta kun kohti uusia kokemuksia.
      Nautin elämästäni ja ihan sama mitä muut ajattelee.

      • Anonyymi

        Kiitos ja kiva kuulla etten ole asian kanssa yksin. Mulla kans "paketti" muuten kunnossa mutta en vaan ole hoikka...tsemppiä ja ihanaa tulevaisuutta Sulle, oot kyllä upea ja vahva nainen ja annoit just sitä voimaa myös mulle, KIITOS!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja kiva kuulla etten ole asian kanssa yksin. Mulla kans "paketti" muuten kunnossa mutta en vaan ole hoikka...tsemppiä ja ihanaa tulevaisuutta Sulle, oot kyllä upea ja vahva nainen ja annoit just sitä voimaa myös mulle, KIITOS!!!

        Ole hyvä ja se ihmisen ulkoinen habitus on vain kuori.
        Itse olen hyvässä fyysisessä kunnossa ylipainostani huolimatta.
        Ainoastaan itseni takia liikun jatkossa vielä enemmän ja jos pääsen ylipainosta eroon, niin olen sen jälkeenkin tarkka ketä päästän lähelleni.
        En niitä, jotka kehuvat ulkonäköä.
        En kommentoi toisten ulkonäköä enkä halua kenenkään kehuvan minuakaan hyvännäköiseksi tao sanovan, että laihduta vähän.
        Inhosin sitä kehumista jo nuorena vaikka olin hoikka.
        Tuli tunne, että miestä ei kiinnosta millainen olen ihmisenä vaan pitäisi minua näyttelyesineenä.
        Mukavaa jatkoa myös aloittajalle.


    • Anonyymi

      Itse en kyllä miehenä ajattele noin! En, ikinä ole kulkenut mittanauha käsissä, se ei kuulu tapohini. Ei, kannattas yleistää kaikkia miehiä. Itse en kuulu tuohon kategoriaan.

      • Anonyymi

        Kiitos ja pahoittelut vaikka kyllä kirjoitin "suurin osa" enkä tarkoittanut yleistää, anteeksi. Mahtavaa kuulla että aitoja ihania suomalaismiehiä on sittenkin, ihanaa kesää!


    • Anonyymi

      Minua eivät mitkään mallit edes kiinnosta vaikka pidän naisista. Sellaiset eivät vain yksinkertaisesti näytä luonnollisilta. Luonnollisuus ja oikea kauneus kulkevat käsi kädessä, vaikkei ne nyt täysin synonyymejä olekaan. Osa ihmisistä, sekä miehistä että naisista, voi vaikuttaa tunnekylmiltä jotka eivät ole kiinnostuneita muista kuin itsestään mutta se voi liittyä henkilön omiin mt-ongelmiin ja heikkoon itsetuntoon. Sanon näin koska puhun omasta kokemuksestani. Kyse voi joillakin olla siitä että mikään ei tosiaan kelpaa mutta kyseessä voi olla sen sijaan tilanne jossa ihminen ei ole päänsisäisesti sujut itsensä kanssa.

      • Anonyymi

        Hieno kirjoitus, kiitos! Sen verran tuohon kommentoisin että en tosiaan nyt tarkoita syrjäänvetäytyviä tai vaikeasti lähestyttäviä miehiä vaan nimenomaan niitä jotka selkeästi ilmoittavat tai osoittavat että jos liikakiloa löytyy niin ei kiitos. Toki jokaisella on oikeus valita mutta pistää vaan miettimään että jos ollaan näin pinnallisia niin oisko parempi olla vaan yksin...no mutta kiitos ja hyvää kesää!


    • Anonyymi

      Itsellä ylipainoisena ei ole ollut vaikeuksia löytää miestä. En ole mikään kiiltokuva kasvoiltakaan. Ehkä se on sitten toi mun korvienväli joka "toimii"....?
      Miehet on luonnostaan visuaalisia, mutta ei se silti saisi olla pääkriteeri, jokaisessa on jotain kaunista. Pelkkä näyttävä ulkokuori ei pitkälle kanna.

    • Anonyymi

      Miksi näiden valittajanaisten mielestä tavallisuus tarkoittaa poikkeuksetta ylipainoisuutta.

      • Anonyymi

        Olisiko omasta kokemuksesta/tuntemuksista kyse , mene ja tiedä.
        Ja mikä on tavallinen nainen? Tarkoittaako samaa kun tervejärkinen ihminen? Jos näin on niin
        sit ei taida kumpiakaan olla olemassakaan. 🤔


    • Anonyymi

      Olen 60v nainen, naisellinen ja hoidan itseäni. Painan n. 80kg ja pituutta 165cm. Meikkaan, pukeudun naisellisesti ja hieman seksikkäästi. Ja olen iloinen, puhelias, sekä positiivinen. Joskus jopa hieman naivi, mutten välitä siitä.
      Vastaani tulee usein mukavia miehiä, vaikka vain juttelemaan. Uskon että positiivisuus ja huumori tarttuvat.
      Harrastan ja minulla on aina jokin "projekti" menossa. Miehet viihtyvät seurassani ja avautuvat nopeasti, ihan noin vain.
      Sanoisin omasta kokemuksestani sen, että miehet kiinnostuvat itsenäisestä ja positiivisesta naisesta. Ei kannata ripustautua, vaan elää tätä hetkeä, sehän on jännittävää....

    • Anonyymi

      Tällä palstalla on kaikenlaista ihme länkytystä suurin osa. Itse satuin viitisentoista vuotta sitten yhteen kaunokaisen kanssa, joka ei ole laiha, vaan minusta oikein mukavalla tavalla muodokas. Minusta tuntuu, että laihuudesta vaan annetaan ihannoitu kuva mainoksissa jne. mutta valtaosalle asialla ei ole niin suurta väliä. Tällä palstalla kirjoittelevat trollit ei luultavasti edes ajattele niin kuin kirjoittavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe