Meidän perheen vapaa-ajan vietto:
Hobby 420 vaunu
LMC 545 vaunu
LMC 566 auto
Mökki
Roadcar retkeilyauto
Carado auto
Adria 613 vaunu eli paluu lähtöruutuun.
Takaisin lähtöruutuun....
29
591
Vastaukset
- Anonyymi
Sitten sä heräsit ja menit pissalle
- Anonyymi
Juu, sinne Adrian vessaan.
- Anonyymi
Adria Adora 613 HT ollut käytössä tamän kesän mökkinä vuokratontilla. Ostin siihen myös Bilteman ilmaputkietuteltan.
Yhdistelmä sopii hyvin yhteen. 400 E:n hintainen teltta osoittautunut hyväksi.
Tuulet on kestänyt eikä vuoda. - Anonyymi
Pidä muovit ehjänä muuten se atria mätänee.
- Anonyymi
Adriassa 7 vuoden vuototurva.
- Anonyymi
Vastaako se vuototurva esim haljenneen muovikeulan/perän osat ?
- Anonyymi
Totta mooses. Ei kai takuuehdoissa vuototurva tarkoita pelkästään ilmaista sateenvarjoa.
- Anonyymi
Kyllä se kuule tarkoittaa just sitä sitten kun muovi halkeaa tai se irtoaa. Nimen kirjoitus vaiheessa voi tuntua ihan muulta siinä kahvikupin ääressä ja lasten laikkiessä pomppulinnassa.
- Anonyymi
Voihan se olla, että jos/kun muovi halkeaa ja huomaat vasta ajan kuluttua että siellähän seinä mätänee. Ilmoitus vakuutusyhtiölle ja jos arvio on yli 500e on riita valmis.
Sitten ne korvaa sen haljenneen muovin ja siihen laitetaan väärän värinen muovi ja vakuutusyhtiö pesee kätensä, korvattu on. Seinä vaan on edelleen se suurin ongelma ja sinun verenpaine. Toivottavasti ei satu sinulle.
- Anonyymi
Onko sulla pelissä rumatikki puhaltamassa?? Palstavahti kysyy
- Anonyymi
Palstavahti Jokisella on aina niin älykkäitä kysymyksiä.
- Anonyymi
Olisiko rumatikissä syy?? Rumatikki puhaltaa , niin seinät pullistuu !!
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Alde siinä porisee ja lattia lämpiää sähköllä.
- Anonyymi
Harmi kun minulla ei ole varaa lämmittäjään meillä vaan puhallellaan. . Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Ekassa HOBBY 420 vaunussa oli Truma pistelämmitinkamiina. Kyllä siinakin nukuttiin talvella tyytyväisinä.
- Anonyymi
Eikös tuo elinikäinen kurjuus jo riitä?
- Anonyymi
On pakko kun on vielä velkaa Santanderiile 9 vuotta. Kaikki ne vehkeet on käteisellä velaksi
- Anonyymi
Vieläkö se LMC Transittisi on ajokunnossa?
- Anonyymi
Minulla Elnakki ennen Sunlite , Palstavahti
- Anonyymi
Nykyisestä LMC Transitistasi oli kyse, eikä suinkaan niistä parista Fiatista tai Renaultista jotka sinulla ennen nykyistä Fordiasi oli.
Muistithan käyttää Transittisi katsastuksessa, jos se on vielä ajokunnossa, perjantainahan se menee muuten ajokieltoon?
- Anonyymi
Olkaa pojat varovaisia Kuopiossa on jo apinarokkoa
- Anonyymi
Sillä kuopiolaisella apinalla on paljon pahempaakin kun joku rokko.
- Anonyymi
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Älytetty Kotkasta.
- Anonyymi
On sinulla Palstavahti huonoa tuuria autojen kanssa käynyt. Kaikki muistavat sinun Fiatin vikalistasikin ei ole hääviä luettavaa kun tietää että Santarderiin on velkaa vielä 9 vuotta. Revi siitä huumoria.
- Anonyymi
Aina paranee palstavahdin jutut. Kännittely alkaa . Viikonloppu tulossa. Takuulla hyviä juttuja luvassa Reinostaan
- Anonyymi
Silloin, kun tunnet tarvitsevasi keskustelukumppania saat keskustelukumppanin.
https://tati31.webnode.fi/
- Anonyymi
Minä en ole vailla keskustelukumppania . Minulla tärkeä tehtävä olla karavaanareiden palstavahtina yötä päivää.
- Anonyymi
Ei Jokinen, et sinä ole korvaamaton, mene vaan jonnekin muualle trolleinesi.
- Anonyymi
Kyllä minun on pakko jaksaa viinanvoimalla olla täällä vahtimassa Jokista , ettei hän vaan pääse moittimaan rumatikkiäni.
Palstavahti Joksu Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289