Takaisin lähtöruutuun....

Anonyymi

Meidän perheen vapaa-ajan vietto:
Hobby 420 vaunu
LMC 545 vaunu
LMC 566 auto
Mökki
Roadcar retkeilyauto
Carado auto
Adria 613 vaunu eli paluu lähtöruutuun.

29

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitten sä heräsit ja menit pissalle

• Anonyymi

Juu, sinne Adrian vessaan.

• Anonyymi

Adria Adora 613 HT ollut käytössä tamän kesän mökkinä vuokratontilla. Ostin siihen myös Bilteman ilmaputkietuteltan.
      Yhdistelmä sopii hyvin yhteen. 400 E:n hintainen teltta osoittautunut hyväksi.
      Tuulet on kestänyt eikä vuoda.

• Anonyymi

Pidä muovit ehjänä muuten se atria mätänee.

• Anonyymi

Adriassa 7 vuoden vuototurva.

• Anonyymi

Vastaako se vuototurva esim haljenneen muovikeulan/perän osat ?

• Anonyymi

Totta mooses. Ei kai takuuehdoissa vuototurva tarkoita pelkästään ilmaista sateenvarjoa.

• Anonyymi

Kyllä se kuule tarkoittaa just sitä sitten kun muovi halkeaa tai se irtoaa. Nimen kirjoitus vaiheessa voi tuntua ihan muulta siinä kahvikupin ääressä ja lasten laikkiessä pomppulinnassa.

• Anonyymi

Voihan se olla, että jos/kun muovi halkeaa ja huomaat vasta ajan kuluttua että siellähän seinä mätänee. Ilmoitus vakuutusyhtiölle ja jos arvio on yli 500e on riita valmis.
        Sitten ne korvaa sen haljenneen muovin ja siihen laitetaan väärän värinen muovi ja vakuutusyhtiö pesee kätensä, korvattu on. Seinä vaan on edelleen se suurin ongelma ja sinun verenpaine. Toivottavasti ei satu sinulle.

• Anonyymi

Onko sulla pelissä rumatikki puhaltamassa?? Palstavahti kysyy

• Anonyymi

Palstavahti Jokisella on aina niin älykkäitä kysymyksiä.

• Anonyymi

Olisiko rumatikissä syy?? Rumatikki puhaltaa , niin seinät pullistuu !!
      Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Alde siinä porisee ja lattia lämpiää sähköllä.

• Anonyymi

Harmi kun minulla ei ole varaa lämmittäjään meillä vaan puhallellaan. . Palstavahti Kuopiosta

• Anonyymi

Ekassa HOBBY 420 vaunussa oli Truma pistelämmitinkamiina. Kyllä siinakin nukuttiin talvella tyytyväisinä.

• Anonyymi

Eikös tuo elinikäinen kurjuus jo riitä?

• Anonyymi

On pakko kun on vielä velkaa Santanderiile 9 vuotta. Kaikki ne vehkeet on käteisellä velaksi

• Anonyymi

Vieläkö se LMC Transittisi on ajokunnossa?

• Anonyymi

Minulla Elnakki ennen Sunlite , Palstavahti

• Anonyymi

Nykyisestä LMC Transitistasi oli kyse, eikä suinkaan niistä parista Fiatista tai Renaultista jotka sinulla ennen nykyistä Fordiasi oli.
        Muistithan käyttää Transittisi katsastuksessa, jos se on vielä ajokunnossa, perjantainahan se menee muuten ajokieltoon?

• Anonyymi

Olkaa pojat varovaisia Kuopiossa on jo apinarokkoa

• Anonyymi

Sillä kuopiolaisella apinalla on paljon pahempaakin kun joku rokko.

• Anonyymi

Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE. Älytetty Kotkasta.

• Anonyymi

On sinulla Palstavahti huonoa tuuria autojen kanssa käynyt. Kaikki muistavat sinun Fiatin vikalistasikin ei ole hääviä luettavaa kun tietää että Santarderiin on velkaa vielä 9 vuotta. Revi siitä huumoria.

• Anonyymi

Aina paranee palstavahdin jutut. Kännittely alkaa . Viikonloppu tulossa. Takuulla hyviä juttuja luvassa Reinostaan

• Anonyymi

• Anonyymi

Minä en ole vailla keskustelukumppania . Minulla tärkeä tehtävä olla karavaanareiden palstavahtina yötä päivää.

• Anonyymi

Ei Jokinen, et sinä ole korvaamaton, mene vaan jonnekin muualle trolleinesi.

• Anonyymi

Kyllä minun on pakko jaksaa viinanvoimalla olla täällä vahtimassa Jokista , ettei hän vaan pääse moittimaan rumatikkiäni.
      Palstavahti Joksu Kuopiosta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      174
      5232
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      198
      4129
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      140
      3735
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      66
      3076
    5. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      53
      3010
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      146
      2007
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1767
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      40
      1528
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      63
      1444
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1319
    Aihe