Kun rakastaa ja erota en voi

Anonyymi

Minulla on mies. Ulkomaalainen. Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta ja hän on tehnyt muuttoa luokseni. Puoli vuotta sitten sain selville että hän soittaa joka viikko jollekkin naiselle. Ilmeisesti hän on huora. Minun mieheni käyttää huoraa. Se järkytti minun ajatus maailmaani ja rakkauttani. Rakastamme toisiamme, mutta ilmeisesti hän tykkää jostakin kipu seksistä, koska hänellä oli pahasti revähtänyt olkapää. Ja nyt hän valitteli toista olkapäätään ja rannettaan. Aijemmin hän katseli alapäätään kun punoitti ja kyseli minun vointiani. Hän ei myönnä tekojaan, mutta minä tiedän. Ajattelen että jos vielä kestän muutaman viikon ja hän on luonani. Poissa siitä paikasta. Hän sanoo rakastavansa minua. Ja minä rakastan häntä niin paljon. Viime viikonloppuna hän meinasi erota minusta. Sanoi että me vain satutamme toisiamme. Ilmeisesti hän ajatteli tekojaan että hän satuttaa minua. En vain ymmärrä miksi hän jatkaa sitä. Miksi hän ei voi lopettaa sitä. Hän on kertonut lapsuudestaan kuinka hänellä oli ankarat vanhemmat. Häntä lyötiin. Satutettiin. Onkohan tämä nyt seurausta siitä. Hän kuitenkin puolusteli äitinsä tekojaan että äiti teki oikein kun rankaisee. Ajattelen että kuinka voin auttaa. Kuinka itse jaksan nämä viikot. Tai lähinnä viikonloput kun hänellä on vapaapäivää ja jos hän menee taas ja tekee sen. Seuraavana päivänä näen kuinka häntä on taas sattunut. Se kärsimys myös itselle nähdä toisen teot ja toisen kärsimys.oma kärsimys kuinka jaksan. Erota en halua. Rakastan häntä niin paljon.

4

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksi viikonloppu taas takana. Hän teki sen taas. Kävi naimassa huoraansa. Eilen. Itkin. En hänen nähtensä.Minulle hän sanoo rakastan sinua. Sanoin hänelle eilen rukoilen meidän virheitämme anteeksi.Hän näkee meidän virheemme ja antaa anteeksi jos korjaamme virheemme ja pyydämme anteeksi. Tämä syö minua.Odotan vain viikkojen kulua että hän lähtee sieltä pois.Kai olen itse tehnyt syntiä niin että ansaisen tämän. Kestän ja otan kaiken vastaan. Kaiken se uskoo ja kaiken se kärsii mutta suurin niistä on rakkaus.

    • Anonyymi

      Hah! Tää on taas näitä aloituksia. Kukaan ei toimi oikeasti näin, jollei ole todella paha masokisti. Eihän tällaisella toiminnalla olisi muuta tarkoitusta kuin karkottaa kaikki ihmiset ympäriltään ja samalla itse kärsiä. Huonosti pyyhitty peppu kutiaa, tämän moni huomaa nuorempana, siksi raapivat peppuaan, kunnes oppivat paremmiksi pyyhkiöiksi. En usko tällaista väittämää todeksi, jota ap kertoo. Kukaan ei ole noin tyhmä.

      • Anonyymi

        Niin, en minäkään usko tähän provotarinaan tahi siihen, että aloitus olisi ylipäätään naisen kirjoittama, mutta mehän ollaanki niitä fiksumpii vai mitä?


    • Anonyymi

      Miten supersairasta tekstii alottajalta. Se on tosi vinksahtanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4859
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1228
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      61
      879
    Aihe