Lääkärit aiheuttavat suurimman osan kansan alkoholismista.

Anonyymi

Kun lääkäri tekee väärän diagnoosin, se masentaa ihmisen täysin ja alkoholisoittaa hänet se väärä diagnoosi.

11

70

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä ne lääkärit sitä alkoholia kenenkään kurkkuun kaada.
      Ihminen onnistuu alkoholisoitumaan ihan itse.

      Jos saa väärän diagnoosin, tai oli pulma mikä tahansa, ja oman huonon olotilan lääkitsemiseksi alkaa käyttää alkoholia, ei siitä voi lääkäriä syyttää.
      Alkoholistihan tosin löytää aina syyllisen jostain muualta kuin itsestään....
      Tiedän omakohtaisesti toipuneena alkoholistina kuinka helppoa on syytellä muita, vaikka omasta itsestä tässäkin asiassa on kyse.

    • Anonyymi

      Väärä diagnoosi tai hoidotta jättö hyvinkin syynä syrjäytymiseen.

    • Anonyymi

      Perusjuttu on tuo oikeasti että alkohilsmi on oire jostain toisesta sairausta, sekä on masennuskin, uskokaa pois.

      Olin muuten lääkärillä, mutta erityyppinen juttu vakava nivelrikko-joku ihmdeellinen, josta pitäisi tulla uusia lähetteitä jälleen...

      Tuokin on täysin idioottimaist lääkäreiltä pallotella kuin tennistä palloa toiselta iselle kun kukaan ei oikein tiedä mikä tämä sairaus on ja miten sitä hoidetaan kun röntggewnissä ei näy

    • Anonyymi

      Siisd yritin kirjoittaa että: kun itse olen jättänyt käymättä sairaqanhoitaqjaq-käyntejä syystä että oli paljon hauskenpaa mennä esim. mökille ampimaan ta kivääreillä muillakin aseilla ja kalastusta.

      mUYTT: takautuu sitten jutut, mutta ein niin vakavia kain, muuta.

      niin nyt päätin totella sitten lääkäre

      • Anonyymi

        Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa

        Oli kuulemma Sipilän tilaama sarjatulet. Ei kiva nyt kieli ym .Taidottomien tuloksena ! Vai mitä Kimmo Halonen ? Porvoo.


    • Anonyymi

      Minusta sinä Halonen teit loppu iän selkäinvaaliidin . Ois vähän pitänyt katsoa ! Keitä on tilannut .

    • Anonyymi

      Kun lääkäri tekee virheen lääkityksestä, joka johtaa todella vakavaan sairauteen ja kipuun. Tästä tehty valitus on myönnetty.
      Jatko hoidot onkin lääkäreitten toimesta muka unohdettu. Eli kostaako lääkärit potilaalle näin sadistisesti.

    • Anonyymi

      Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan.
      On täysin turhaa syyttää lääkäriä alkoholismistaan.
      Sinä itse olet päättänyt juoda, ja olet ne viinasi kurkustasi alas vetänyt.
      Oma on vikasi kun et ole hakenut jonkun toisen lääkärin mielipidettä. Sinä itse et ole valinnut jotain muuta tapaa ongelmiesi hoitamiseen. Sinä valitsit alkoholin, se siitä.

      • Anonyymi

        "Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan."

        Niin ja oliko elämänkokemusta 30 vuotta vai 35v. Näin 75 v olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

        Väärä diagnoosi tai se että sanotaan että ota Buranaa ja sitten kun se ei auta niin 12 päivän päästä kasvottomalle ja terveyskeskuksia rahastaville etälääkäreille.

        Ite sain väärän diagnoosin ja/tai väärät lääkkeet lisäsivät painoa. Lääkäri sanoi että pitää syödä lääkkeitä vähintään 3 kk. Se aiheutti minulle hoikalle 50v jo 20 vuoden mittaisen ylipaino-ongelman.


    • Anonyymi

      kamalaa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2403
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1814
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1535
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1524
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1065
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      949
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      205
      741
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe