Kun lääkäri tekee väärän diagnoosin, se masentaa ihmisen täysin ja alkoholisoittaa hänet se väärä diagnoosi.
Lääkärit aiheuttavat suurimman osan kansan alkoholismista.
11
87
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ne lääkärit sitä alkoholia kenenkään kurkkuun kaada.
Ihminen onnistuu alkoholisoitumaan ihan itse.
Jos saa väärän diagnoosin, tai oli pulma mikä tahansa, ja oman huonon olotilan lääkitsemiseksi alkaa käyttää alkoholia, ei siitä voi lääkäriä syyttää.
Alkoholistihan tosin löytää aina syyllisen jostain muualta kuin itsestään....
Tiedän omakohtaisesti toipuneena alkoholistina kuinka helppoa on syytellä muita, vaikka omasta itsestä tässäkin asiassa on kyse. - Anonyymi
Väärä diagnoosi tai hoidotta jättö hyvinkin syynä syrjäytymiseen.
- Anonyymi
Perusjuttu on tuo oikeasti että alkohilsmi on oire jostain toisesta sairausta, sekä on masennuskin, uskokaa pois.
Olin muuten lääkärillä, mutta erityyppinen juttu vakava nivelrikko-joku ihmdeellinen, josta pitäisi tulla uusia lähetteitä jälleen...
Tuokin on täysin idioottimaist lääkäreiltä pallotella kuin tennistä palloa toiselta iselle kun kukaan ei oikein tiedä mikä tämä sairaus on ja miten sitä hoidetaan kun röntggewnissä ei näy - Anonyymi
Siisd yritin kirjoittaa että: kun itse olen jättänyt käymättä sairaqanhoitaqjaq-käyntejä syystä että oli paljon hauskenpaa mennä esim. mökille ampimaan ta kivääreillä muillakin aseilla ja kalastusta.
mUYTT: takautuu sitten jutut, mutta ein niin vakavia kain, muuta.
niin nyt päätin totella sitten lääkäre- Anonyymi
Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa
Oli kuulemma Sipilän tilaama sarjatulet. Ei kiva nyt kieli ym .Taidottomien tuloksena ! Vai mitä Kimmo Halonen ? Porvoo.
- Anonyymi
Minusta sinä Halonen teit loppu iän selkäinvaaliidin . Ois vähän pitänyt katsoa ! Keitä on tilannut .
- Anonyymi
Kun lääkäri tekee virheen lääkityksestä, joka johtaa todella vakavaan sairauteen ja kipuun. Tästä tehty valitus on myönnetty.
Jatko hoidot onkin lääkäreitten toimesta muka unohdettu. Eli kostaako lääkärit potilaalle näin sadistisesti. - Anonyymi
Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan.
On täysin turhaa syyttää lääkäriä alkoholismistaan.
Sinä itse olet päättänyt juoda, ja olet ne viinasi kurkustasi alas vetänyt.
Oma on vikasi kun et ole hakenut jonkun toisen lääkärin mielipidettä. Sinä itse et ole valinnut jotain muuta tapaa ongelmiesi hoitamiseen. Sinä valitsit alkoholin, se siitä.- Anonyymi
"Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan."
Niin ja oliko elämänkokemusta 30 vuotta vai 35v. Näin 75 v olen aloittajan kanssa samaa mieltä.
Väärä diagnoosi tai se että sanotaan että ota Buranaa ja sitten kun se ei auta niin 12 päivän päästä kasvottomalle ja terveyskeskuksia rahastaville etälääkäreille.
Ite sain väärän diagnoosin ja/tai väärät lääkkeet lisäsivät painoa. Lääkäri sanoi että pitää syödä lääkkeitä vähintään 3 kk. Se aiheutti minulle hoikalle 50v jo 20 vuoden mittaisen ylipaino-ongelman.
- Anonyymi
kamalaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055