Lääkärit aiheuttavat suurimman osan kansan alkoholismista.

Anonyymi

Kun lääkäri tekee väärän diagnoosin, se masentaa ihmisen täysin ja alkoholisoittaa hänet se väärä diagnoosi.

11

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ne lääkärit sitä alkoholia kenenkään kurkkuun kaada.
      Ihminen onnistuu alkoholisoitumaan ihan itse.

Jos saa väärän diagnoosin, tai oli pulma mikä tahansa, ja oman huonon olotilan lääkitsemiseksi alkaa käyttää alkoholia, ei siitä voi lääkäriä syyttää.
      Alkoholistihan tosin löytää aina syyllisen jostain muualta kuin itsestään....
      Tiedän omakohtaisesti toipuneena alkoholistina kuinka helppoa on syytellä muita, vaikka omasta itsestä tässäkin asiassa on kyse.

• Anonyymi

Väärä diagnoosi tai hoidotta jättö hyvinkin syynä syrjäytymiseen.

• Anonyymi

Perusjuttu on tuo oikeasti että alkohilsmi on oire jostain toisesta sairausta, sekä on masennuskin, uskokaa pois.

Olin muuten lääkärillä, mutta erityyppinen juttu vakava nivelrikko-joku ihmdeellinen, josta pitäisi tulla uusia lähetteitä jälleen...

Tuokin on täysin idioottimaist lääkäreiltä pallotella kuin tennistä palloa toiselta iselle kun kukaan ei oikein tiedä mikä tämä sairaus on ja miten sitä hoidetaan kun röntggewnissä ei näy

• Anonyymi

Siisd yritin kirjoittaa että: kun itse olen jättänyt käymättä sairaqanhoitaqjaq-käyntejä syystä että oli paljon hauskenpaa mennä esim. mökille ampimaan ta kivääreillä muillakin aseilla ja kalastusta.

mUYTT: takautuu sitten jutut, mutta ein niin vakavia kain, muuta.

niin nyt päätin totella sitten lääkäre

• Anonyymi

Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja täysin oikeassa ! Eihän potilasta pidä päästää tapaturmasta illalla . röngten/ kuvaukset on . Kävele murtuneella selälläsi . Koskee Porvoon HUS. sairaalaa

Oli kuulemma Sipilän tilaama sarjatulet. Ei kiva nyt kieli ym .Taidottomien tuloksena ! Vai mitä Kimmo Halonen ? Porvoo.

• Anonyymi

Minusta sinä Halonen teit loppu iän selkäinvaaliidin . Ois vähän pitänyt katsoa ! Keitä on tilannut .

• Anonyymi

Kun lääkäri tekee virheen lääkityksestä, joka johtaa todella vakavaan sairauteen ja kipuun. Tästä tehty valitus on myönnetty.
      Jatko hoidot onkin lääkäreitten toimesta muka unohdettu. Eli kostaako lääkärit potilaalle näin sadistisesti.

• Anonyymi

Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan.
      On täysin turhaa syyttää lääkäriä alkoholismistaan.
      Sinä itse olet päättänyt juoda, ja olet ne viinasi kurkustasi alas vetänyt.
      Oma on vikasi kun et ole hakenut jonkun toisen lääkärin mielipidettä. Sinä itse et ole valinnut jotain muuta tapaa ongelmiesi hoitamiseen. Sinä valitsit alkoholin, se siitä.

• Anonyymi

"Minkäänlainen diagnoosi, ei väärä eikä oikea, pakota ketään juomaan."

Niin ja oliko elämänkokemusta 30 vuotta vai 35v. Näin 75 v olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

Väärä diagnoosi tai se että sanotaan että ota Buranaa ja sitten kun se ei auta niin 12 päivän päästä kasvottomalle ja terveyskeskuksia rahastaville etälääkäreille.

Ite sain väärän diagnoosin ja/tai väärät lääkkeet lisäsivät painoa. Lääkäri sanoi että pitää syödä lääkkeitä vähintään 3 kk. Se aiheutti minulle hoikalle 50v jo 20 vuoden mittaisen ylipaino-ongelman.

• Anonyymi

kamalaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8479
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6702
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3850
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3679
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      170
      3077
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2979
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      48
      2972
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2889
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2496
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2094
    Aihe