Mitä tehdä tässä tilanteessa?

Anonyymi

Hei saisko vähän vinkkiä tähän tilanteeseen mitä tehä.. elikkä tutustuin yhteen tyttöön tinderissä yli vuosi sitten ja nähtiin aika paljon ja viestiteltiin päivittäin. Tunteet oli ilmeisesti molemmin puolisia mutta juttu ei edennyt mihinkään suuntaan kun kumpikaan ei oikein uskaltanut tehdä alotetta jotenka minä sitten nohevana poikana estin hänet kaikissa sovelluksissa mutta tilanne on se että en vaan voi unohtaa sitä tyttöä vaikka on jo yli puoli vuotta kulunut aikaa kun edellisen kerran oon ollu yhdessä.. lähes viikoittain tulee mieleen se tyttö kannattaako sitten laittaa viestiä vaiko ei en tiiä.. unohtaa olen yrittänyt mutta ei vaan poistu mielestä 😅eli vinkkejä kaivattaisiin mitäkö kannattas tehä

32

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annoit itsestäsi lapsellisen uhmakkaan kuvan.

      Taisit odottaa, et tyttö olisi tehnyt aloitteen ja saat olla herra parisuhteessa, kun noin pettyneenä turvauduit tuollaisiin temppuihin?

      Nyt sitten ainoa keino on ryömiä takaisin ja myöntää oma käytöksesi jonka jälkeen olet se altavastaaja ihan oikeasti jos nainen on sinulle kaunainen kuten olettaa saattaa.

      Kyllä miehet on tyhmiä Tosi miehen suurin valta on valta omaan toimintaansa, eikä mikään akkamainen manipulointi.

      Kestät kuin mies tai sitten et.

      T.vanha noita

      • Anonyymi

        Naiset tekee samaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tekee samaa

        Voin uskoa.

        Mietin tätä yhtenä päivänä että miksi itse tykkään kun mies tekee aloitteen.

        Kyse ei ole vallasta.

        Perusmaskuliiniseen olemukseen kuuluu sellainen tietty rehellinen suoruus ja ihan silkka miehinen tavoitteellinen toiminta. Työntyvä toiminta.

        Naiseus taas on toimintamalliltaan abstraktimpaa ja tunteet hyvinkin tilanneriippuvaisia ja päällekkäisiä. Naisen aloite on kuin hämähäkin verkko jonka tarkoitus on laukaista miehinen toiminta. Vastaanottavaista.

        Jos mies itsepintaisesti kieltäytyy omasta roolistaan, niin koen tilanteen omalta osaltani vaillinaiseksi ja epäröin. Miehen arvo laskee enkä tunne viehättäväni häntä tarpeeksi jotta toimintaa kohdistuu minuun.

        Miehen syy kieltäytyä saattaa olla vallanhalua tai epävarmuutta eikä varsinaisesti edes minusta johtuvaa.

        En ikinä tule mitään genderblenderleikkejä leikkimään, psyykeni ei kaipaa mitään sellaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin uskoa.

        Mietin tätä yhtenä päivänä että miksi itse tykkään kun mies tekee aloitteen.

        Kyse ei ole vallasta.

        Perusmaskuliiniseen olemukseen kuuluu sellainen tietty rehellinen suoruus ja ihan silkka miehinen tavoitteellinen toiminta. Työntyvä toiminta.

        Naiseus taas on toimintamalliltaan abstraktimpaa ja tunteet hyvinkin tilanneriippuvaisia ja päällekkäisiä. Naisen aloite on kuin hämähäkin verkko jonka tarkoitus on laukaista miehinen toiminta. Vastaanottavaista.

        Jos mies itsepintaisesti kieltäytyy omasta roolistaan, niin koen tilanteen omalta osaltani vaillinaiseksi ja epäröin. Miehen arvo laskee enkä tunne viehättäväni häntä tarpeeksi jotta toimintaa kohdistuu minuun.

        Miehen syy kieltäytyä saattaa olla vallanhalua tai epävarmuutta eikä varsinaisesti edes minusta johtuvaa.

        En ikinä tule mitään genderblenderleikkejä leikkimään, psyykeni ei kaipaa mitään sellaista.

        Tiedoksi: kieltäytyminen suoruudesta ja tavoitteellisuudesta ärsyttää myös naisia, jotka itse ovat suoria ja tavoitteellisia.

        Kysymys kuuluukin: pitääkö joku oikeasti ihmisistä, jotka eivät ole suoria ja tavoitteellisia?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedoksi: kieltäytyminen suoruudesta ja tavoitteellisuudesta ärsyttää myös naisia, jotka itse ovat suoria ja tavoitteellisia.

        Kysymys kuuluukin: pitääkö joku oikeasti ihmisistä, jotka eivät ole suoria ja tavoitteellisia?

        🦄

        Varmasti pitää. Heillä on oma tapansa kasvaa.

        Olen itsekkin varsin suora ja tavoitteellinen monissa muissa asioissa, mut nämä kosiskelut ei mene millään puuhapete-tyylillä, ei ei ei kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti pitää. Heillä on oma tapansa kasvaa.

        Olen itsekkin varsin suora ja tavoitteellinen monissa muissa asioissa, mut nämä kosiskelut ei mene millään puuhapete-tyylillä, ei ei ei kiitos!

        Siinä on ristiriita: ihminen, joka pitää suoruudesta ja tavoitteellisuudesta, haluaa yleensä toteuttaa tavoitteensa. Vähemmän suorat ihmiset eivät yleensä ole asiassa avuksi.

        Sen vuoksi on vaikea ymmärtää, että kukaan suoruudesta ja tavoitteellisuudesta pitävä haluaisi varta vasten sabotoida tavoitteitaan jonkun toisen avustuksella. 🤔

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on ristiriita: ihminen, joka pitää suoruudesta ja tavoitteellisuudesta, haluaa yleensä toteuttaa tavoitteensa. Vähemmän suorat ihmiset eivät yleensä ole asiassa avuksi.

        Sen vuoksi on vaikea ymmärtää, että kukaan suoruudesta ja tavoitteellisuudesta pitävä haluaisi varta vasten sabotoida tavoitteitaan jonkun toisen avustuksella. 🤔

        🦄

        Joskus sitä väkisinkin ihastuu vähän erilaiseen ihmiseen, kun itse on. Hiertäähän se, eikä toista ole oikein vaatia muuttumaan.

        Vsrmaan se juttu on saada homma toimimaan hyvää energiaa tuottavasti erikaisista lähtökohdista samaan hiileen puhaltamalla.

        Ja mitä itua siinä olisikaan, että toisen pitää olla ihan samanlainen? Mutta kyllä sanonta "mikä erottaa, se yhdistää", on hyvin yleinen syy yhteenmenemisille ja eroillekkin.

        En voisi oikein kuvitella itseäni samantyylisen proggressiivisen puuhapeten kanssa..saattaisi lipsahtaa friendzonelle hyvin äkkiä.

        Kun olen omassa puuhamoodissani, niin sisäinen naiseus on kauneusunillaan😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus sitä väkisinkin ihastuu vähän erilaiseen ihmiseen, kun itse on. Hiertäähän se, eikä toista ole oikein vaatia muuttumaan.

        Vsrmaan se juttu on saada homma toimimaan hyvää energiaa tuottavasti erikaisista lähtökohdista samaan hiileen puhaltamalla.

        Ja mitä itua siinä olisikaan, että toisen pitää olla ihan samanlainen? Mutta kyllä sanonta "mikä erottaa, se yhdistää", on hyvin yleinen syy yhteenmenemisille ja eroillekkin.

        En voisi oikein kuvitella itseäni samantyylisen proggressiivisen puuhapeten kanssa..saattaisi lipsahtaa friendzonelle hyvin äkkiä.

        Kun olen omassa puuhamoodissani, niin sisäinen naiseus on kauneusunillaan😂

        Ymmärrän mitä tarkoitat yleisellä tasolla. Sen sijaan en ymmärrä erilaisuuden arvostusta puheena olleiden kahden ominaisuuden (suoruus ja tavoitteellisuus) suhteen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat yleisellä tasolla. Sen sijaan en ymmärrä erilaisuuden arvostusta puheena olleiden kahden ominaisuuden (suoruus ja tavoitteellisuus) suhteen.

        🦄

        Etkö ole ikinä tavannut ihmistä jonka viestintä on luonteenomaisesti enemmänkin vihjailevaa, kun suoraa?

        Jotkut myös pitää semmoista suoraa lähestymistä vähän tökerönä ja lapsenomaisena ja tuntuvat suosivan viekoittelevampaa viestintää. Jos kommunikaatio on yltiösuoraa puolin toisin, niin jännite voi kadota.

        Mulla oli molemminpuolista kiinnostusta yhtä miestä kohtaan, joka oli itse epäsuora ja viekoitteleva punapää ja selvästi toivoi multa semmoista reilun itsevarmaa kirkkain silmin tehtyä aloitetta. No, sitä sai odottaa sit, oonhan toki vanha noita, enkä mikään turkulainen debytantti. Juttu meni harvinaisen perseelleen eikä mies halua edes olla samassa huoneessa mun kans. Mä odotin siltä suoraa lähestymistä ja olin viekoitteleva peräti jotain kaksi vuotta ja hän odotti multa samaa eikä kumpikaam joustanut tuumankaan vertaa ja siihen kuivui meidän lempi.

        Mitä tavoitteellisuuteen tulee, niin varmaan siks monelle esim parisuhde ei ole varsinaisesti tavoite, vaan jotain mitä tapahtuu kahden sopivan ihmisen kohdatessa. Et klikkaa ja sujuu eikä tarvi yrittää liikaa.

        Jotain tälläistä, mut nämähän on sit vaan mun ajauksia ei mitään raamatunlauseita😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ole ikinä tavannut ihmistä jonka viestintä on luonteenomaisesti enemmänkin vihjailevaa, kun suoraa?

        Jotkut myös pitää semmoista suoraa lähestymistä vähän tökerönä ja lapsenomaisena ja tuntuvat suosivan viekoittelevampaa viestintää. Jos kommunikaatio on yltiösuoraa puolin toisin, niin jännite voi kadota.

        Mulla oli molemminpuolista kiinnostusta yhtä miestä kohtaan, joka oli itse epäsuora ja viekoitteleva punapää ja selvästi toivoi multa semmoista reilun itsevarmaa kirkkain silmin tehtyä aloitetta. No, sitä sai odottaa sit, oonhan toki vanha noita, enkä mikään turkulainen debytantti. Juttu meni harvinaisen perseelleen eikä mies halua edes olla samassa huoneessa mun kans. Mä odotin siltä suoraa lähestymistä ja olin viekoitteleva peräti jotain kaksi vuotta ja hän odotti multa samaa eikä kumpikaam joustanut tuumankaan vertaa ja siihen kuivui meidän lempi.

        Mitä tavoitteellisuuteen tulee, niin varmaan siks monelle esim parisuhde ei ole varsinaisesti tavoite, vaan jotain mitä tapahtuu kahden sopivan ihmisen kohdatessa. Et klikkaa ja sujuu eikä tarvi yrittää liikaa.

        Jotain tälläistä, mut nämähän on sit vaan mun ajauksia ei mitään raamatunlauseita😄

        "Etkö ole ikinä tavannut ihmistä jonka viestintä on luonteenomaisesti enemmänkin vihjailevaa, kun suoraa?"

        Ikävä kyllä olen. Onneksi olen iän karttuessa enemmän tai vähemmän oppinut välttelemään sellaisia.

        "Jos kommunikaatio on yltiösuoraa puolin toisin, niin jännite voi kadota."

        Ei katoa. Mutta vauhti muuttuu aika paljon nopeammaksi. Eli siis normaalimmaksi minun mittapuullani.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Etkö ole ikinä tavannut ihmistä jonka viestintä on luonteenomaisesti enemmänkin vihjailevaa, kun suoraa?"

        Ikävä kyllä olen. Onneksi olen iän karttuessa enemmän tai vähemmän oppinut välttelemään sellaisia.

        "Jos kommunikaatio on yltiösuoraa puolin toisin, niin jännite voi kadota."

        Ei katoa. Mutta vauhti muuttuu aika paljon nopeammaksi. Eli siis normaalimmaksi minun mittapuullani.

        🦄

        No joo vauhti voi lisääntyä kyllä suoruudesta.


    • Opi virheestä ja mene eteenpäin. Elä jää haaveilemaan menneisyydestä, vaan koita etsiä jotain uutta.

    • Anonyymi

      Raitis mies ei uskalla aloitetta tehdä joten varmasti joku viinamies on jo tytön saanu itselleen koska oli juonut viina baareissa.

      T: viinamies

    • Anonyymi

      Luonteva jatko olisi tehdä perätön rikosilmoitus tytöstä.

      Estäminen ilman syytä on lapsellisuuden huippu.

      • Anonyymi

        Loukkaantuminen on syy vaikkakin lapsellinen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaantuminen on syy vaikkakin lapsellinen...

        Mistä loukkaannuit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä loukkaannuit?

        Se oli ehdotus syyksi..


    • Anonyymi

      Aloita siitä että poista esto, älä rankaise häntä siitä että on olemassa. Sitten kesi tikusta asiaa - kyllä se siitä.lämpenee jos on lämitäkseen. Ole oma itsesi🤗

    • Anonyymi

      Sydämetöntä 💔

    • Anonyymi

      et ansaitse tytön rakkautta.

    • Tytölle onnea ja oikein hyvää menestystä. Mitään ei ole menettänyt, vaan on vaaralta välttynyt. Ehkä onkin löytänyt jo uuden. 🌹👀

    • Anonyymi

      Oletko nyt ylpeä rohkeudestasi?

    • Anonyymi

      Unohda ja jatka matkaa. Jos nyt ja noin pitkän ajan jälkeen yrität uudelleen lämmittää, niin olet vain epätoivoinen friikki sen tytön mielestä. Jos polkunne joskus myöhemmin kohtaa sattumalta, niin asia on eri, mutta nyt ei kannata tehdä itsestään enempää pelleä.

    • Anonyymi

      Tyttö oli kyllä aika munaton. Toivottavasti hän seuraavan pojan kohdalla uskaltaa ottaa ohjat omiin käsiinsä ennen kuin tilaisuus menee tytöltä ohi.

      🦄

    • Anonyymi

      Miksi ap pohdit asiaa. Jos sua joku kiinnostaa niin otat yhteyttä. Mun mielestä sydäntä kantsii kuunnella ja toimia sen mukaan. Eihän teillä oo mitään ihmeempää kämmiäkään sattunut keskenänne.

      • Anonyymi

        Kämmi = estin hänet kaikissa sovelluksissa


    • Anonyymi

      Turhan negatiivista palautetta saat täältä.

      Lähes kaikki palstan naiset ovat varattuja -silti pyörivät sinkut -palstalla. Turha siis jeesustella.

      Minun vinkkini on tuo jonka joku jo sanoi.. Poista esto, ja tee tikusta asiaa.

      Ehkä hän on elämäsi nainen!

      Minä mietin erästä miestä 5 vuotta. (On kyllä ainoa ihminen maailmassa, jonka kanssa en uskaltautunut treffeille. )

      Jos noin paljon kaihertaa, niin kyllä elämä jotain haluaa tuollakin opettaa!

      • Anonyymi

        Miten liittyy palstan varattuihin naisiin tämä aloitus?

        Aivan, ei mitenkään.


    • No miksi sinä olit sitten noheva poika ja estit tytön, jos kerta olet hänestä kiinnostunut? Anteeksi, mutta kuulostaa järjettömältä. Jos tyttö on sinua yrittänyt tavoitella ja huomannut estot, hän on varmasti sinuun pettynyt ja ei välttämättä halua sinusta kuulla mitään tuon jälkeen.

      Olisko pitänyt ensin miettiä, ennen kun liipasee?

      • Vinkkinä, kurkkaa nyt ekaksi ootko itsekin päätynyt estolistalle. Jos oot, niin ei taida enää anteeksi pyytely auttaa. Sitten vaan meet etiäpäin ja mietit seuraavan kanssa pikkasen perusteellisemmin ennen kun nohevoidut.


    • Anonyymi

      Soita naiselle ja kerro että pääsit just vankilasta että et ole voinut pitää yhteyttä ja kerro että olet valmis aloittamaan tutustumisen uudelleen. Nainen ihan varmana juoksee luoksesi heti.

      • Anonyymi

        😆😆😆


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe