Nyt oikeasti

Anonyymi

Olemme 60v. Aktiivisia ja hyvännäköisiä iältämme. Kumpikin asuu sinkkuna kauniissa kodissaan melko kaukana toisistaan ja elämä on kunnossa. Hyvät työt ja harrastukset, elämä sujuu. Harrastamme kumpikin myös musiikkia.
Mies ottaa yhteyttä 25v jälkeen, olimme kauan sitten naapureita. Ja meillä oli silloin kipinää. Mutta olimme varattuja.

Nyt hän on soittanut 2kk joka ikinen ilta pitkän videopuhelun, jopa lomallani Kreikassa. Hän on kertonut elämästään ja kysynyt minun elämästäni kaikkea mahdollista. Ymmärrämme toisiamme todella hyvin, meillä on kipinää ja erotiikkaa. Olemme tavanneet kaksi kertaa, toisella kerralla menimme sänkyyn. Se oli taivaallisen romanttista, kaikki onnistui kauniisti.

Arvostamme toisiamme korkealle. Mies ei puhu tunteistaan, mutta kehuu muuten. Ja nyt olen valvonut pari yötä, koska huomaan olevani rakastunut. Kirjoitin hänelle tänään viestin, jossa kerroin nätisti, että olen rakastumassa.

Myöhemmin päivällä hän kirjoitti viestin (emme kirjoittele paljon, vaan hän soittaa videopuhelun joka ilta), että hänellä on tänään ja viime aikoina paljon stressiä. Eikä voi antaa statementtiä tähän asiaan.
Mainittakoon, että hän kertoi jo melko alussa, että tapailee jotakin naista silloin tällöin. Sen minä ymmärrän, koska hän on jo 7v eronnut, sehän on normaalia. Noh, eivät kuitenkaan asu yhdessä, koska "se ei ole sitä". Niin hän sanoi.

Kirjoitin hänelle takaisin, etten halua tuottaa hänelle stressiä. Ja että vetäydyn koko jutusta pois, jos näin on parempi. Oikeasti.

Mitä minä en oikeasti ymmärrä on se, että hän on soittanut näitä pitkiä videopuheluita 2kk joka ikinen ilta. Hän on luonnollinen ja hauska, älykäs ja jännittävä. Olemme kumpikin nähneet paljon maailmaa, matkustaneet ja olemme yrittäjiä. Perhesuhteetkin ovat kunnossa, ei mitään vaikeuksia.

Kun nyt kerroin tunteistani, mies meni lukkoon. Epäilen, että tämä toinen nainen on vieläkin taustalla, että stressi voi johtua siitä. Toisaalta, en ymmärrä yhtään mitään. Harmittaa ja sattuu, että menin avautumaan tällä tavalla. Mutta rakastelumme jälkeen en ole enää pystynyt syömään enkä nukkumaan. Hän on ollut oikeasti kiinnostunut kaikesta mitä teen, on jopa erittäin mustasukkainen jos en ole vastannut puhelimeen.

Olisiko tällä palstalla ikäistäni herrasmiestä, joka voisi avartaa ymmärrystäni? En oikeasti ole mikään ripustautuja, vaan herkkä ja aktiivinen, hyvinhoidettu nainen. Olen eroottinen ja positiivinen, tunnen arvoni ja sytyn kaikesta uudesta.
Saan aina seuraa, jos lähden ulos. Mutta en ole etsimässä seikkailua, vaan olisi kivaa nauttia fiksun ja mukavan miehen kanssa. Tämä on tuskallinen tilanne.

Mitä siis tekisin? Vai annanko olla? Ottaako hän enää yhteyttä, tai olenko vastaamatta jos hän soittaa?
Kiitän asiallisista neuvoista ja kannaotoista, huoh......

3

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rauhoitu. Anna hänelle aikaa.

    • Anonyymi

      Mitäpä minä setämiehistä tietäisin, mutta kyllähän tuo vähän kuulostaa siltä, että olit vain kivaa seuraa ja ajanvietettä. Ennustan kuitenkin, että hän palaa videopuheluineen ja sinäkin haluat jatkaa yhteydenpitoa tapaamisineen kunnes tilanne taas eskaloituu. Ja niin jatkuu kunnes et enää oikeasti jaksa.

      Vaan ehkä kannattais kyäistä sama vaikka sinkkupalstalta, jossa on kuitenkin vähän enemmän elämää kuin täällä.

      • Anonyymi

        Kiitän vastauksista! Kopioin kysymykseni sinkkupalstalle.
        Sain mieheltä eilen viestin, että hän ottaa tänään yhteyttä. Että hänellä ei oikein mene hyvin.
        Katsotaan, mitä hän kertoo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe