Pilkkaajat

Kaikista pilkkaajista innokkainpia ovat palstafeministit ja luuserisovinistit. Heille ei riitä, ettei ole vain yksinkertaisesti kiinnostumattomia toisista, vaan toisia, ja erityisti toista sukupuolta pitää vielä pilkata.

Vain yksi palstafeministi epätoivoisesti yrittää pysyä pilkkaamatta, mutta hänkään EI USKALLA sanoa mitään siitä, kun toiset palstafeministit pilkkaavat.

Yleisimpiä toisen sukupuolen pilkkaamisia ovat ikä, rapistuminen ja synnynnäisetkin ulkonäön puutteet. Elävät, kuin aina olisivat nuoria, eivätkä olisi saman lain alaisia kuin tällä hetkellä nuoruutensa ohittaneet.

Antiikkiin ja moniaalla vielä nykyaikaan asti 'huumorin' AINOA muoto oli toisen pilkkaaminen, niin myös Raamatussa. Muuta huumorin tapaistakaan ei ollut kuin pilkkaaminen. Suomessakin on maakunta, jossa pilkka on ainoa huumorin laji.

Pilkkaaminen on evoluution kylkiäisenä tullut lisuke, mutta se EI SOVI nykyiseen IDEOLOGIAAN. Luulisi, että SIVISTYS olisi tehnyt siitä lopun, mutta luuserisovinisteille ja feministeille se on edelleen iljettävää, elävää pakkokäyttäytymistä. 🌹👀

46

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumpaan ryhmään sinä kuuluitkaan?

      • Anonyymi

        En ainakaan mielestäni ole mikään luuserisovinisti, täällä en ole ollut ketään pilkkaamassa,
        sen takia olen tullut varovaisemmaksi kommentoinnin suhteen, yhtä naista vain olen ollut täällä etsimässä en ketään muuta.


      • Anonyymi

        Johonkin seuraavista: feministi, raamattuun uskova, antiikin filosofiaan uskova, MA-teoriaan uskova, viinamiehen viinakirjoituksiin luottava, luuserisovinistehin pilkallisesti suhtautuva taikka sitten Orbanisteihin tukien horjuva.


    • Anonyymi

      "Vain yksi palstafeministi epätoivoisesti yrittää pysyä pilkkaamatta, mutta hänkään EI USKALLA sanoa mitään siitä, kun toiset palstafeministit pilkkaavat."

      Pilkkaamatta pysyminen ei ole minulle millään tavalla epätoivoista yrittämistä vaan normaalia, kohteliasta käytöstä.

      Uskallan ongelmitta tuomita pilkkaamisen ja kaikenlaisen henkisen ja fyysisen väkivallan. Tuomitsen paitsi muiden feministien myös kaikkien muiden ihmisten väärinkäytökset.

      Aikani ei riitä siihen, että erikseen tuomitsisin kaiken omaan tehtäväkenttääni kuulumattoman epäasiallisen käytöksen, mutta pyydettäessä kerron mielipiteeni.

      🦄

      • Ihan oikein tunnistit itsesi sanoistani. Olen havainnut, että olet korkeampaa tasoa kuin muut feministit, joita olen tavannut tai joiden kirjoituksia lukenut, mutta sinullakin on suhteellisuudentaju paennut. Feministejäkin on eri tasoa.

        Hyvää kesää sinulle ja miehellesi sekä suloisen vaimoni että omasta puolestani! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ihan oikein tunnistit itsesi sanoistani. Olen havainnut, että olet korkeampaa tasoa kuin muut feministit, joita olen tavannut tai joiden kirjoituksia lukenut, mutta sinullakin on suhteellisuudentaju paennut. Feministejäkin on eri tasoa.

        Hyvää kesää sinulle ja miehellesi sekä suloisen vaimoni että omasta puolestani! 🌹👀

        Vapaamieliset anti-putinistit ne vaan rehvastelevat polyamoorisilla suhteillaan. Kuinka monen ihmisen kanssa harrastatte puki-puki ja suihkis-puihkis sänkykamarileikkejänne.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ihan oikein tunnistit itsesi sanoistani. Olen havainnut, että olet korkeampaa tasoa kuin muut feministit, joita olen tavannut tai joiden kirjoituksia lukenut, mutta sinullakin on suhteellisuudentaju paennut. Feministejäkin on eri tasoa.

        Hyvää kesää sinulle ja miehellesi sekä suloisen vaimoni että omasta puolestani! 🌹👀

        Saanko vielä perustelut sille, miksi suhteellisuudentajuni on mielestäsi paennut?

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saanko vielä perustelut sille, miksi suhteellisuudentajuni on mielestäsi paennut?

        🦄

        Yritin jo aikaisemmin, mutta ei se mennyt perille. Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia.

        Mutta eihän se minulle kuulu, koska lasken sinut jo aidoksi feministiksi, tosin muita feministeja kultivoidummaksi, mutta kuitenkin vinoutuneeksi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Yritin jo aikaisemmin, mutta ei se mennyt perille. Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia.

        Mutta eihän se minulle kuulu, koska lasken sinut jo aidoksi feministiksi, tosin muita feministeja kultivoidummaksi, mutta kuitenkin vinoutuneeksi. 🌹👀

        Ei sovinistien, raisistien ja muiden ihmisoikeuksia loukkaavien tahojen kanssa pidäkään ehdä kompromisseja. Siis että jos nyt sitten vain vähän vähemmän alistettaisiin. Heh.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovinistien, raisistien ja muiden ihmisoikeuksia loukkaavien tahojen kanssa pidäkään ehdä kompromisseja. Siis että jos nyt sitten vain vähän vähemmän alistettaisiin. Heh.

        Mielestäni on kaksi poikkeusta, kompomissia ei voi eikä saa tehdä toista vahingoittavassa asiassa eikä luonnontieteessä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Yritin jo aikaisemmin, mutta ei se mennyt perille. Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia.

        Mutta eihän se minulle kuulu, koska lasken sinut jo aidoksi feministiksi, tosin muita feministeja kultivoidummaksi, mutta kuitenkin vinoutuneeksi. 🌹👀

        "Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia."

        Feminismi ei sulje pois kompromissejä minkään muun suhteen kuin sen suhteen, että sukupuolten on oltava tasa-arvoisia.

        Minun mielipiteeni hyväksyttävästä tai jopa ihanasta miehestä eivät maailman mittakaavassa kaada ihmiskunnan miesten venettä.

        Et ota huomioon, että osa miehistäkin pitää tasa-arvoa kannattavaa kumppania parhaana vaihtoehtona. Oma tapaukseni ei ennen minua kelpuuttanut ketään muuta elämänkumppanikseen. En edelleenkään ymmärrä, miksi minun käsitykseni miehestäni tai mieheni käsitys minusta aiheuttaisi kenessäkään tarvetta kommentoida jompaa kumpaa vinoutuneeksi.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saanko vielä perustelut sille, miksi suhteellisuudentajuni on mielestäsi paennut?

        🦄

        Hän kehuu sinua, kun et hauku. Samalla hän itse haukkuu sinua. Niin tyypillistä Kynistä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Yritin jo aikaisemmin, mutta ei se mennyt perille. Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia.

        Mutta eihän se minulle kuulu, koska lasken sinut jo aidoksi feministiksi, tosin muita feministeja kultivoidummaksi, mutta kuitenkin vinoutuneeksi. 🌹👀

        Hau hau ja räkyti räkyti. Osaatko sä mitään muuta kuin haukkua ja morkata muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovinistien, raisistien ja muiden ihmisoikeuksia loukkaavien tahojen kanssa pidäkään ehdä kompromisseja. Siis että jos nyt sitten vain vähän vähemmän alistettaisiin. Heh.

        Kyllä. Tuo on suvaitsevaisuuden suurin ongelma. Suvaitseva ei voi koskaan olla suvaitseva suvaitsemattomuutta kohtaan (vaikka haluaisikin antaa kaikkien olla mitä ovat). Muutoin suvaitsematon tuhoaa suvaitsevaisen. Suvaitsemattomuus suvaitsemattomuutta kohtaan on itsesuojeluvaistoa parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Tuo on suvaitsevaisuuden suurin ongelma. Suvaitseva ei voi koskaan olla suvaitseva suvaitsemattomuutta kohtaan (vaikka haluaisikin antaa kaikkien olla mitä ovat). Muutoin suvaitsematon tuhoaa suvaitsevaisen. Suvaitsemattomuus suvaitsemattomuutta kohtaan on itsesuojeluvaistoa parhaimmillaan.

        Jos suvaitsevainen suvaitsee suvaitsemattomuutta, suvaitsevaisuus loppuu siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos suvaitsevainen suvaitsee suvaitsemattomuutta, suvaitsevaisuus loppuu siihen.

        Juuri noin se menee ja se on suvaitsevaisuuden paradoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia."

        Feminismi ei sulje pois kompromissejä minkään muun suhteen kuin sen suhteen, että sukupuolten on oltava tasa-arvoisia.

        Minun mielipiteeni hyväksyttävästä tai jopa ihanasta miehestä eivät maailman mittakaavassa kaada ihmiskunnan miesten venettä.

        Et ota huomioon, että osa miehistäkin pitää tasa-arvoa kannattavaa kumppania parhaana vaihtoehtona. Oma tapaukseni ei ennen minua kelpuuttanut ketään muuta elämänkumppanikseen. En edelleenkään ymmärrä, miksi minun käsitykseni miehestäni tai mieheni käsitys minusta aiheuttaisi kenessäkään tarvetta kommentoida jompaa kumpaa vinoutuneeksi.

        🦄

        "En edelleenkään ymmärrä, miksi minun käsitykseni miehestäni tai mieheni käsitys minusta aiheuttaisi kenessäkään tarvetta kommentoida jompaa kumpaa vinoutuneeksi."

        Olet itse tuonut käsityksesi palstalle kommentoitavaksi.

        Feministisessä opissa on perusvinouma, bias, jota et havaitse. Siksi olen
        mieluusti enää keskustelematta kanssasi ko. aiheesta. Olen vain tuonut esiin feministisen filosofian epäjatkuvuuskohtia. Kännynnäisiä en saa.

        Ihmisten enemmistö toimii ja ajattelee tasapuolisesti käännyttämättäkin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "En edelleenkään ymmärrä, miksi minun käsitykseni miehestäni tai mieheni käsitys minusta aiheuttaisi kenessäkään tarvetta kommentoida jompaa kumpaa vinoutuneeksi."

        Olet itse tuonut käsityksesi palstalle kommentoitavaksi.

        Feministisessä opissa on perusvinouma, bias, jota et havaitse. Siksi olen
        mieluusti enää keskustelematta kanssasi ko. aiheesta. Olen vain tuonut esiin feministisen filosofian epäjatkuvuuskohtia. Kännynnäisiä en saa.

        Ihmisten enemmistö toimii ja ajattelee tasapuolisesti käännyttämättäkin. 🌹👀

        Saat vapaasti ajatella mielipiteistäni mitä haluat, mutta kyseisellä tavalla vinoutuneella ajattelullani ei ole tekemistä pilkkaamisen kanssa. Myös ajattelutavan yhteys suhteellisuudentajun puutteeseen on yksilötasolla kyseenalainen.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat vapaasti ajatella mielipiteistäni mitä haluat, mutta kyseisellä tavalla vinoutuneella ajattelullani ei ole tekemistä pilkkaamisen kanssa. Myös ajattelutavan yhteys suhteellisuudentajun puutteeseen on yksilötasolla kyseenalainen.

        🦄

        Korjaan viestiäni: kyseisen ajattelutavan yhteys suhteellisuudentajun puutteeseen sekä yksilö- että kollektiivitasolla on kyseenalainen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat vapaasti ajatella mielipiteistäni mitä haluat, mutta kyseisellä tavalla vinoutuneella ajattelullani ei ole tekemistä pilkkaamisen kanssa. Myös ajattelutavan yhteys suhteellisuudentajun puutteeseen on yksilötasolla kyseenalainen.

        🦄

        "...kyseisellä tavalla vinoutuneella ajattelullani ei ole tekemistä pilkkaamisen kanssa."

        Juuri sitä olen tarkoittanut. Feministisestä biaksestasi huolimatta olet ainoa tuntemani pilkkaamaton feministi. Siksi arvostan sinua.

        Eiköhän tämä keskustelu jo riitä? Sapienti sat! 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "...kyseisellä tavalla vinoutuneella ajattelullani ei ole tekemistä pilkkaamisen kanssa."

        Juuri sitä olen tarkoittanut. Feministisestä biaksestasi huolimatta olet ainoa tuntemani pilkkaamaton feministi. Siksi arvostan sinua.

        Eiköhän tämä keskustelu jo riitä? Sapienti sat! 🌹👀

        Riittää kyllä. Hyvää kesää myös sinulle ja vaimollesi.

        🦄


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Yritin jo aikaisemmin, mutta ei se mennyt perille. Koska olet alitajuisesti omaksunut myös feminismiin kuuluvan vinouman, et pysty huomaamaan, että vaadit mieheltä, jota pidät hyväksyttävänä, feminististä arvomaailmaa. Et siis implisiittisesti samalla salli kompromissia.

        Mutta eihän se minulle kuulu, koska lasken sinut jo aidoksi feministiksi, tosin muita feministeja kultivoidummaksi, mutta kuitenkin vinoutuneeksi. 🌹👀

        Alkoi kiinnostamaan. Millainen on hyväksyttävän miehen feministinen arvomaailma? Tai puuttuva tai kielletty kompromissi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoi kiinnostamaan. Millainen on hyväksyttävän miehen feministinen arvomaailma? Tai puuttuva tai kielletty kompromissi?

        Minun mielestäni hyväksyttävän miehen arvomaailmaa (tasa-arvon osalta, joka on vain yksi aihepiiri) olen avannut tässä keskustelussa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen

        Omasta halustani tehdä kompromisseja selostan myöhemmin ketjussa:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen#comment-114616782

        Kompromissien puutteesta tutustumisvaiheessa selitän ketjussa alempana:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen#comment-114619118

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestäni hyväksyttävän miehen arvomaailmaa (tasa-arvon osalta, joka on vain yksi aihepiiri) olen avannut tässä keskustelussa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen

        Omasta halustani tehdä kompromisseja selostan myöhemmin ketjussa:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen#comment-114616782

        Kompromissien puutteesta tutustumisvaiheessa selitän ketjussa alempana:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17444283/nain-saat-feministimiehen#comment-114619118

        🦄

        Kiitos!


    • Anonyymi

      Jopas oli katkera avautuminen. Mutta älä välitä. Töissä, koulussa ja palstoilla kaikkia pilkataan. Jopa minua, mutta ohitan sen vain välittämättä. Elämässä on suurempiakin murheita.

      >simiti<

      • Anonyymi

        Kaikkia pilkataan, mutta kaikki eivät pilkkaa.

        🦄


    • Anonyymi

      Patriarkaali, forever!



      Veljet(ja heidän vaimonsa), nyt kun
      maapallo on kauhistuttavasti maapalloistumassa täälläkin, jonne
      uhkaavan pallonmuotoisuuden ei ikinä pitänyt ulottuman, me emme
      enää voi sulkea silmiämme sen tuomilta uhkilta.

      Ajatelkaa kulttuurimme
      haavoittuvaisuutta, kun isiemme maahan, isiemme verellä piirretyt
      rajat tallotaan ja sotketaan massojen vyöryessä niiden yli.
      Äiti-massojen!



      Älkää uskoko heidän tai heidän
      aivopesemiensä viekkaita sanoja; heidän lempeytensä on murskaava
      isiemme paljain käsin kiveen hakkaaman maailmanjärjestyksen.

      Älkää uskoko edes itseänne,
      äänestäessänne vuodesta toiseen, yksimielisesti, kauneimmaksi
      sanaksi: Äiti. Tekin olette salakavalan manipulaation uhreja, joka
      sai teidät kerran uskomaan olevanne arvokkaita, rakastettuja
      sellaisenaan.



      Ajatelkaa sitä epäjärjestystä ja
      -tietoisuutta, kun yksi ei ole toisen yläpuolella, eikä kukaan
      alapuolella. Mistä me enää tiedämme keitä tai missä olemme,
      miten muka määritämme paikkamme maailmassa? Ei, Veljet (ja heidän
      seuralaisensa), jos annamme äideille vallan, me olemme hukassa!
      Yhdenvertaisesti.



      Älkää luottako äitien
      tarkoitusperiin; jokaikisellä heistä on vanhuksensa, sisaruksensa,
      lapsensa, vähintään lähimmäisensä, joka voisi olla jotakin
      noista. Niin he ajattelevat pohjimmiltaan, parhaimmatkin heistä, ja
      sen pohjalta tulevat toimimaan, kuin kaikki olisivat heidän
      lähimmäisiään. Käsitättehän, ettei ihminen(äiti) voi olla
      juuri sinun puolellasi, kun hän on yhtälailla kaikkien.



      Veljet (ja heidän sisarensa), olkaa
      kaukokatseisia, älkääkä antako sen hämätä, että äidit ovat
      vielä näennäisesti näkymättömiä ja maltillisia
      yhteiskunnassamme. Massamaihinnousu on vain ajan kysymys. Parempi
      ennakoida, kuin herätä todellisuuteen, jossa hiekkalaatikoilla
      harjoitettavat opit jakamisesta, väkivallattomuudesta ja toisen
      huomioonottamisesta ovat luikerrelleet yhteiskuntamme rakenteisiin.
      Tulee päivä, jolloin heille ei enää riitä, että se on kauniisti
      muotoiltuna paperilla. Tulee päivä jolloin äidit vaativat
      oikeudenmukaisuutta myös käytännössä, jopa palkkaa omasta
      ”työstään”. Joka äitien katsomuksen mukaisesti tulee
      tarkoittamaan palkkaa myös kaikille lähimmäisille ja niitähän
      riittää… Rahaa toimeentuloon kaikille ehdoitta: Perikato. He
      tulevat vaatimaan perusturvallisuutta: Vallankumous.



      Siis unohtakaa vääräuskoisten,
      vääränväristen, -tapaisten, -kielisten, -oloisten, koloisten,
      poloisten uhka ja hiljentäkää Äidit. Veljiä me olemme kaikki
      tätä ikiaikaista järjestystä puolustaessamme.

      Sillä äideistähän kaikki tuo väärä
      on alkujaan lähtöisin. Äidit olivat ensimmäisiä
      maahantukeutujia, etelän elintasopakolaisia, varasivat suojaisimpia
      luolia jo kun esi-isiemme viaton siemen vasta heräeli ikiroudan
      pyhissä uumenissa. Äidit rutistivat puolustuskyvyttömät
      esiveljemme rinnoilleen ja saivat heidät haluamaan pysyä ikuisesti
      lapsina, jopa aikuisiksi kasvettuaan, äidinrakkauden myrkyttäminä
      vaatimassa vuorovaikutusta, rehellisen pudotuskilpailun ja
      sankarillisen sodan sijaan. Äidit käskivät olemaan repimättä
      jäseniä ikätovereilta ja isiä läpsimästä takaraivolle ja
      tönimästä, kun kerran kielenkin voi keksiä. Äidit kertakaikkiaan
      muuttivat ihmisen evoluution suunnan kaikenmoisella tietoisuudellaan.
      Tarvitseeko minun sanoa enempää patriarkaalisen järjestelmän
      säilyttämisen tärkeydestä? Kun heillä on kieli ja jopa evoluutio
      puolellaan, eikä meillä mitään muuta kuin tämä.



      Oletteko te valmiita vain katsomaan
      hiljaa vierestä, kun äitimassat jälleen tiivistävät rivinsä
      hiekkalaatikkomme ympärille, kumartuvat yllemme ja katsovat
      merkitsevästi, emmekä saa vieläkään leikkiä niinkuin haluamme:
      alistaen tai alistuen, vahvemman oikeudella tai heikomman
      velvollisuudella.

      Olemmeko valmiita luopumaan viimeinkin
      omaksi valloitetusta hiekkalaatikostamme, pohtikaamme sitä
      tänäpäivänä, jolloin vahvinkin meistä tuntee selittämätöntä
      pistelyä sisimmässään – älkäämme joutuko sen valtaan, se on
      huomiseksi ohi.

      Eikö meillä muka ole edes aikuisina
      oikeutta leikkiä toisistamme piittaamatta, tuntematta omantunnon
      tuskia? Tehän tiedätte mitä äidit vastaisivat!

      Hyvä Kynis, olet johtajamme! Polvistun edessäsi.

      • Anonyymi

        Viimeistä kappaletta lukuun ottamatta tavallaan hyvin kaunis viesti. Silti haluan kritisoida sen sukupuolivinoumaa: feminiiniset arvot, kuten hoiva, yhteistyö, viestintä, tasa-arvo ja väkivallattomuus eivät ole vain äitien ominaisuuksia eivätkä varsinkaan vain naisten ominaisuuksia. Hyvin monet miehet (olivat he isiä tai eivät) kannattavat asioita, jotka tekstisi perusteella olisivat vain äitien arvoja.

        Ajatus oli silti kaunis. Patriarkaatista on vaikea löytää mitään säilyttämisen arvoista.

        🦄


    • Anonyymi

      Eipä täällä feministit juuri pilkkaa. Sinä Kynis itse kyllä pilkaat ja jhaukut muita jatkuvasti. Harvassa ovat sellaiset tekstisi, joissa et pilkkaisi ketään. Tätäkään aloitusta et saanut tehty haukkumatta.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Itse tuo on pahimpia pilkkaajia.

        Mitä tulee palstafeministeihin, niin en ole nähnyt kuin kaksi tunnistettavaa feministiä, Yksisarvisen ja Dissen.


    • Pilkkasin juuri bimboja ja mimboja. No en ihaile ääliömäistä läyhäämistä edes vaikka se olis olevinaan hauskaa. Mutta ei mua oikeesti haittaa, jos ovat keskenään ja omassa seurassaan. Mahtuuhan tänne.

      • Ei bimboja tule pilkata, ei ketään muutakaan. Virheellisen ajattelun voi paljastaa, vaikka jotkut vakiintumattomat tulkitsevat senkin pilkaksi.

        Minusta bimboiksi pilkatut eivät edes ajattele ja toimi väärin. Kateelliset vain pilkkaavat heidän naisellisuuttaan, mihin itse eivät ylety. Myös luuserisovinistit, jotka olisivat onnesta kankeita, jos saisivat naisellisen kumppanin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei bimboja tule pilkata, ei ketään muutakaan. Virheellisen ajattelun voi paljastaa, vaikka jotkut vakiintumattomat tulkitsevat senkin pilkaksi.

        Minusta bimboiksi pilkatut eivät edes ajattele ja toimi väärin. Kateelliset vain pilkkaavat heidän naisellisuuttaan, mihin itse eivät ylety. Myös luuserisovinistit, jotka olisivat onnesta kankeita, jos saisivat naisellisen kumppanin. 🌹👀

        Miksi sitten itse pilkkaat jatkuvasti muita?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei bimboja tule pilkata, ei ketään muutakaan. Virheellisen ajattelun voi paljastaa, vaikka jotkut vakiintumattomat tulkitsevat senkin pilkaksi.

        Minusta bimboiksi pilkatut eivät edes ajattele ja toimi väärin. Kateelliset vain pilkkaavat heidän naisellisuuttaan, mihin itse eivät ylety. Myös luuserisovinistit, jotka olisivat onnesta kankeita, jos saisivat naisellisen kumppanin. 🌹👀

        Bimbous ei ole naisellisuutta. Myös mies voi olla täysi bimbo ja silti olemukseltaan maskuliininen. Naisellinen voi hyvin helposti olla olematta bimbo.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Ei bimboja tule pilkata, ei ketään muutakaan. Virheellisen ajattelun voi paljastaa, vaikka jotkut vakiintumattomat tulkitsevat senkin pilkaksi.

        Minusta bimboiksi pilkatut eivät edes ajattele ja toimi väärin. Kateelliset vain pilkkaavat heidän naisellisuuttaan, mihin itse eivät ylety. Myös luuserisovinistit, jotka olisivat onnesta kankeita, jos saisivat naisellisen kumppanin. 🌹👀

        No mä en bimboutta yhdistä naisellisuuteen, vaan jonkinlaiseen tyhmyys rooliin tai feikkaamiseen. Ehkäpä suoranaisesti jopa ajattelemattomuuteen. Bimbo on nainen joka on omaksunut jonkun roolin joka ei älyllä loista.


      • Bätääs kirjoitti:

        No mä en bimboutta yhdistä naisellisuuteen, vaan jonkinlaiseen tyhmyys rooliin tai feikkaamiseen. Ehkäpä suoranaisesti jopa ajattelemattomuuteen. Bimbo on nainen joka on omaksunut jonkun roolin joka ei älyllä loista.

        Tai yhtä hyvin mies. Sellainen olemukseltaan oikeesti että tulee mieleen ettei ihan hirveesti päässä tosiaan säteile.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No mä en bimboutta yhdistä naisellisuuteen, vaan jonkinlaiseen tyhmyys rooliin tai feikkaamiseen. Ehkäpä suoranaisesti jopa ajattelemattomuuteen. Bimbo on nainen joka on omaksunut jonkun roolin joka ei älyllä loista.

        Sivusta ... sitähän se juuri on. Bimbous on tyhmyyttä, ei naisellisuutta. Tarkemmin sanoen bimbous on useinmiten tyhmeeden esittämistä ja tyhmyyden roolin vetämistä, vaikka joillekin harvoille se toki on ihan aitoakin. Bimbo alentaa itseään ja pidempään harrastettuna se aiheuttaa ihan aitoja ongelmia, kun sitä omaa fiksuuttaan ei enää itse edes tunnista. Bimbon roolia vetävät monet miehetkin, esittämällä huomattavasti todellisuutta yksinkertaisempia.


      • kynä.mi kirjoitti:

        Ei bimboja tule pilkata, ei ketään muutakaan. Virheellisen ajattelun voi paljastaa, vaikka jotkut vakiintumattomat tulkitsevat senkin pilkaksi.

        Minusta bimboiksi pilkatut eivät edes ajattele ja toimi väärin. Kateelliset vain pilkkaavat heidän naisellisuuttaan, mihin itse eivät ylety. Myös luuserisovinistit, jotka olisivat onnesta kankeita, jos saisivat naisellisen kumppanin. 🌹👀

        Naisellinen nainen taas on pikemminkin minusta aito, kun feikki. Ja naisellisuus on minusta pintaa syvemmällä, se ei ole irtoripsiä ja tekokynsiä, ne on vaan feikkiä. Naisellisuus on kaunista, ei feikkiä. Ja naisellinen nainen voi olla hyvin älykäs ja kyvkäs monin eri tavoin ihmisenä. Missään nimessä en pilkkausi naisellisuutta, vaikka feikkiä pintakireutta en ehkä arvostakkaan juuri siksi, kun se on tehtyä ja siitä on koitettu tehdä normi. Mitä se ei missään nimessä ole, mikään feikki naiseus. Eli irto sitä ja tätö.


      • Bätääs kirjoitti:

        Naisellinen nainen taas on pikemminkin minusta aito, kun feikki. Ja naisellisuus on minusta pintaa syvemmällä, se ei ole irtoripsiä ja tekokynsiä, ne on vaan feikkiä. Naisellisuus on kaunista, ei feikkiä. Ja naisellinen nainen voi olla hyvin älykäs ja kyvkäs monin eri tavoin ihmisenä. Missään nimessä en pilkkausi naisellisuutta, vaikka feikkiä pintakireutta en ehkä arvostakkaan juuri siksi, kun se on tehtyä ja siitä on koitettu tehdä normi. Mitä se ei missään nimessä ole, mikään feikki naiseus. Eli irto sitä ja tätö.

        Hups typoja. :)


      • Bätääs kirjoitti:

        Naisellinen nainen taas on pikemminkin minusta aito, kun feikki. Ja naisellisuus on minusta pintaa syvemmällä, se ei ole irtoripsiä ja tekokynsiä, ne on vaan feikkiä. Naisellisuus on kaunista, ei feikkiä. Ja naisellinen nainen voi olla hyvin älykäs ja kyvkäs monin eri tavoin ihmisenä. Missään nimessä en pilkkausi naisellisuutta, vaikka feikkiä pintakireutta en ehkä arvostakkaan juuri siksi, kun se on tehtyä ja siitä on koitettu tehdä normi. Mitä se ei missään nimessä ole, mikään feikki naiseus. Eli irto sitä ja tätö.

        En siis automaattisesti yhdistä mitään pakkelin paksuutta ja tekotukkaa, geelikynsiä, helyjä ja rimpsuja naisellisuudeksi. Lähinnä pinnallisuudeksi ja muotioikuiksi.

        Naisellisuus on jotain ihan muuta, sitä ei voi feikata, sitä joko on tai ei ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... sitähän se juuri on. Bimbous on tyhmyyttä, ei naisellisuutta. Tarkemmin sanoen bimbous on useinmiten tyhmeeden esittämistä ja tyhmyyden roolin vetämistä, vaikka joillekin harvoille se toki on ihan aitoakin. Bimbo alentaa itseään ja pidempään harrastettuna se aiheuttaa ihan aitoja ongelmia, kun sitä omaa fiksuuttaan ei enää itse edes tunnista. Bimbon roolia vetävät monet miehetkin, esittämällä huomattavasti todellisuutta yksinkertaisempia.

        Tämä. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta ... sitähän se juuri on. Bimbous on tyhmyyttä, ei naisellisuutta. Tarkemmin sanoen bimbous on useinmiten tyhmeeden esittämistä ja tyhmyyden roolin vetämistä, vaikka joillekin harvoille se toki on ihan aitoakin. Bimbo alentaa itseään ja pidempään harrastettuna se aiheuttaa ihan aitoja ongelmia, kun sitä omaa fiksuuttaan ei enää itse edes tunnista. Bimbon roolia vetävät monet miehetkin, esittämällä huomattavasti todellisuutta yksinkertaisempia.

        En yhtään ihmettele, että kyniksen mielestä bimbous on naisellista.


    • Anonyymi

      Moni nainen alkaa pilkaa muita naisia kun vaihdevuosissa lihoavat ja menetävät oman kehon ja elämän kunniotus.Ilman miestä rakkauden puuttessa tarttuvat koti yksinäisyttää kalja tölkkeihin, viini pulloon ja humaltuvat:Kännissä riivavat puhelin ihmisiä.Itkevät ex mies oli hirviö,tai lapsuus kamala, elämä siksi pilalla,Kuka jaksa kunnella,edes naisena: juoppoa naista,naisia?

    • Anonyymi

      Hativoodoota vasta kehitellään pikkuhiljaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe