Tee näin JOS haluat laihtua

Anonyymi

Kun menet käymään ruokakaupassa elä osta sieltä yhtään ainutta herkkua josta olet lihonut.Ei siis yhtään ainuttakaan karkkia tai suklaapatukka.Kaikki pitää olla vain terveellistä ja ravitsevaa ruokaa eli kasviksia ja juureksia.

Tämä pitää olla olla hyvin etukäteen suunnitelu että pystyy päätöksessä.Näistä pikkuherkuista tulee helposti se syömiskierre ja kalorit nousee liian suureksi.Ne voi jopa laukaista ahmintahäiriön.

21

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kannata katsoa myöskään Lidlin mainoksia. Nytkin Lidlissä on tarjouksena kaksi korvapuustia hinta vain 1,20 euroa - säästö MUHKEAT 50 snt. Kaloreitakin tulee MUHKEAT 1029 kcal. Perilliset tulevat varmasti iloiseksi kun saavat perintöä 50 snt enemmän. Tosin jos et olisi ollenkaan ostanut korvapuusteja olisit 1,20 euroa rikkaampi ja 1029 kcal kevyempi.

      Mainosten tarkoitus on lisätä ostamisia (eli alentaa ostamiskynnystä).

      Säästäväinen ÄLYKÄS ihminen ostaa aina suunnitelman mukaan eikä hötkyile tarjousten perässä.

      • Anonyymi

        "kaksi korvapuustia hinta vain 1,20 euroa - säästö MUHKEAT 50 snt. Kaloreitakin tulee MUHKEAT 1029 kcal."

        Energiaa tulee noin 600kcal kahdesta korvapuustista.

        "Säästäväinen ÄLYKÄS ihminen ostaa aina suunnitelman mukaan eikä hötkyile tarjousten perässä."

        Olen siis tyhmä. Olen ostellut tarjouksista jo vuosia ja olen laskenut että saan noin 800 euron hyödyn vuosittain, pelkästään ruokaostoksissa. Painoni on kyllä laskenut noin 30kg samaan aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kaksi korvapuustia hinta vain 1,20 euroa - säästö MUHKEAT 50 snt. Kaloreitakin tulee MUHKEAT 1029 kcal."

        Energiaa tulee noin 600kcal kahdesta korvapuustista.

        "Säästäväinen ÄLYKÄS ihminen ostaa aina suunnitelman mukaan eikä hötkyile tarjousten perässä."

        Olen siis tyhmä. Olen ostellut tarjouksista jo vuosia ja olen laskenut että saan noin 800 euron hyödyn vuosittain, pelkästään ruokaostoksissa. Painoni on kyllä laskenut noin 30kg samaan aikaan.

        Riippuu korvapuustin koosta.

        Lidlin korvapuusti painaa 155 g ja sisältää Lidlin sivuston mukaan 343 kcal/100 g. Näin ollen kaksi korvapuustia sisältää juurikin nuo mainitsemani 1029 kcal. En erehdy tällaisissa asioissa, sillä olen huomattavan älykäs.

        https://www.lidl.fi/p/paistopiste/korvapuusti/p90

        " Olen ostellut tarjouksista jo vuosia ja olen laskenut että saan noin 800 euron hyödyn vuosittain, pelkästään ruokaostoksissa. "

        Tarjouksissa on etupäässä epäterveellisiä eineksiä.

        Jos katsotaan esim. Lidlin loppuviikon tarjouksia, niin Alpenfest-murukakku, juustokakku, omenatasku, juustobrezel, juustosämpyl, herkkumyslileipä ym. ym. ovat roskaruokaa. Et koskaan voi säästää ostamalla roskaruokaa, vaikka siinä olisi 70 prosentin alemerkintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu korvapuustin koosta.

        Lidlin korvapuusti painaa 155 g ja sisältää Lidlin sivuston mukaan 343 kcal/100 g. Näin ollen kaksi korvapuustia sisältää juurikin nuo mainitsemani 1029 kcal. En erehdy tällaisissa asioissa, sillä olen huomattavan älykäs.

        https://www.lidl.fi/p/paistopiste/korvapuusti/p90

        " Olen ostellut tarjouksista jo vuosia ja olen laskenut että saan noin 800 euron hyödyn vuosittain, pelkästään ruokaostoksissa. "

        Tarjouksissa on etupäässä epäterveellisiä eineksiä.

        Jos katsotaan esim. Lidlin loppuviikon tarjouksia, niin Alpenfest-murukakku, juustokakku, omenatasku, juustobrezel, juustosämpyl, herkkumyslileipä ym. ym. ovat roskaruokaa. Et koskaan voi säästää ostamalla roskaruokaa, vaikka siinä olisi 70 prosentin alemerkintä.

        Ookei, se lidlin versio on siis noinkin iso. Olin väärässä ja myönnän virheeni.


    • Anonyymi

      Ei ole tullut mieleenkään että monissa elintarvikkeissa on enemmä sokeria kuin karkeissa??

      • Anonyymi

        Hienosti hypätty asiasta kahdeksanteen.

        Onko tullut mieleen, että vaikka se sokeri haitallista onkin, niin asioiden järkevällä esittämistavalla voisi saavuttaa enemmän kuulijoita kuin sekoilemalla täysin holtittomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti hypätty asiasta kahdeksanteen.

        Onko tullut mieleen, että vaikka se sokeri haitallista onkin, niin asioiden järkevällä esittämistavalla voisi saavuttaa enemmän kuulijoita kuin sekoilemalla täysin holtittomasti.

        "Onko tullut mieleen, että vaikka se sokeri haitallista onkin, niin asioiden järkevällä esittämistavalla voisi saavuttaa enemmän kuulijoita kuin sekoilemalla täysin holtittomasti."

        Miksi sitten sekoilet??


    • Anonyymi

      "Ne voi jopa laukaista ahmintahäiriön."

      Hienoa, olet jo myöntämässä itsellesi että sinulla on syömishäiriö.

    • Anonyymi

      Niinpä ja painonvartiuden edessä onkin parempi marssia rautakauppaan.

    • Anonyymi

      Se kannattaa tehdä niin että merkkaa ylös esim pienellä x merkillä paperille heti kuurin alusta asti ne ostoskerrat joina on onnistunut olemaan ostamatta mitään herkkuja kun on käynyt kaupassa.

      Kun herkkujen ostelu loppuu kokonaan LAIHTUU varmasti JOS muuten syö terveellisesti ja vähäkalorista ruokaa.

      Se on nyt testattu asia että ilman herkkuja pystyy olemaan erittäin hyvin kunhan pääruoka ON hyvää.

      • Anonyymi

        Minä merkkaan siniseen vihkkoon joka kerta kun näen silmissäni editse vilisevän:Alpenfest-murukakku, juustokakku, omenatasku, juustobrezel, juustosämpyl,herkkumyslileipä jos onnistun olemaan syömättä.Tutkin kaiket illat herkkulehtiä ja katson kakun kuvia.Yöllä näen unta fasupaloista.Ajattelenherkkuja KOKO AJAN.Niin VARMASTI kaikki.Mutta kesällä saa taas HERKUTELLA kun nyt merkkaa joka kerta että ei ostaa juustosämpylää pretselkakkuaomenatsskua musliherrkuleipäämurukakku. AAH miten ne on HERKULLISIA ja kohta saan syödä herkkumyslileipä juustosämpylää aöppenfest PREZELIÄ.EN merkkaa vihkoon jos EN ole onnistunut olemaan syömättä.Huomenna piilotan Juusto pretseleitä kellariin ja käyn syömässä niitä yöllä KOKO yön ja päivällä voin LAIHTUA viimeiset 7män kiloa.En ymmärrä. Mistä ne läskit tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä merkkaan siniseen vihkkoon joka kerta kun näen silmissäni editse vilisevän:Alpenfest-murukakku, juustokakku, omenatasku, juustobrezel, juustosämpyl,herkkumyslileipä jos onnistun olemaan syömättä.Tutkin kaiket illat herkkulehtiä ja katson kakun kuvia.Yöllä näen unta fasupaloista.Ajattelenherkkuja KOKO AJAN.Niin VARMASTI kaikki.Mutta kesällä saa taas HERKUTELLA kun nyt merkkaa joka kerta että ei ostaa juustosämpylää pretselkakkuaomenatsskua musliherrkuleipäämurukakku. AAH miten ne on HERKULLISIA ja kohta saan syödä herkkumyslileipä juustosämpylää aöppenfest PREZELIÄ.EN merkkaa vihkoon jos EN ole onnistunut olemaan syömättä.Huomenna piilotan Juusto pretseleitä kellariin ja käyn syömässä niitä yöllä KOKO yön ja päivällä voin LAIHTUA viimeiset 7män kiloa.En ymmärrä. Mistä ne läskit tulee.

        Parhaassa iässä olevien nuorten neitokaisten tulisi kesällä juosta alasti niityllä tukka hulmuten kohti lemmenlehtoa eikä vinoilla täällä vanholle sedille.


    • Anonyymi

      Minä kaupassa kirjoitan pullien ja HERKKUJEN päälle ELÄ OTA.Myyjät on tulleet sanomaan minulle vihaisesti kunovat kateellisia.Eikö heillä oo käytöstapoja.Minä tiedän miten LAIHTUU ja kukaan muu ei.Yhdelläkinläskillä myyjällä oli pudotettavaa 8kilua.pihtimittasin myyjän rasvakerroksen.Ja sanoin ELÄ OTA jamenesuolle pyöräilemään.Kassalla näytin alavatsaa ja pudotin housuni.

    • Anonyymi

      Myös eri aterioitten kalorit tulee laskea tarkasti.Laihdutuksessa voi käyttää mitä ruokaa vain kunhan pääruan kalorit on vain 500 ja jälkiruuat 300 kaloria

      Vähäkalorisina päivinä pois lihat ja muut herkut jolloin kalorit on 1500

      • Anonyymi

        TULOS TEHTY VIIMEISTEN KILOJEN LAIHDUTUKSESSA

        10 päivää 1500 kaloria sitten 3500 4 päivää.Laihduin sillä kuukaudessa 3 kiloa ja pihtimitta pienentyi 4 mm.Vyötärönympärysmitta 3 cm

        Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä vähän kävelyä

        Nyt sama uudestaan.Laihdutettavaa minulla on vielä noin 3 kiloa niin vatsalihakseni tulevat veitenterävänä näkyviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TULOS TEHTY VIIMEISTEN KILOJEN LAIHDUTUKSESSA

        10 päivää 1500 kaloria sitten 3500 4 päivää.Laihduin sillä kuukaudessa 3 kiloa ja pihtimitta pienentyi 4 mm.Vyötärönympärysmitta 3 cm

        Pyöräilyä 3,5 tuntia päivässä vähän kävelyä

        Nyt sama uudestaan.Laihdutettavaa minulla on vielä noin 3 kiloa niin vatsalihakseni tulevat veitenterävänä näkyviin.

        Ruokani ON ollut erittäin herkullista millä laihduin.


      • Anonyymi

        Vaihtakaa väillä levyä (ja tamponía).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruokani ON ollut erittäin herkullista millä laihduin.

        "Ruokani ON ollut erittäin herkullista millä laihduin."

        eli mitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtakaa väillä levyä (ja tamponía).

        Auttaako levyn ja ysmponin vaihto laihtumaam?Mihin laitoit tamponi?


      • Anonyymi

        Minä en enää viitsi haukkua sinua. Sinusta saisi joku poika suuren (hyvin suuren) ystävän. Sellainen voisi löytyä jostain miljoonakaupungista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ruokani ON ollut erittäin herkullista millä laihduin."

        eli mitä

        Ei tänne paskalaan kannata sanoa mitä,mutta kasvista ne on ja juuresta.Eikä yhtään rasvaa,sokeria,viljatuotteita,maitotuotteita.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe