Onko täällä kokemuksia brintellixin vaihdosta sepramiin/citalopramiin?
Olen syönyt sepramia muutaman kerran vaikeimpina aikoina elämässäni. Siitä on ollut apua todella hyvin mutta myös tehnyt aika tunteettomaksi niin olen lopettanut sen kun elämäntilanne parantunut.
Nykyään olen syönyt brintellixiä reilun vuoden ajan. Se auttaa ihan ok mielialaan mutta ei ahdistukseen ja paniikkikohtauksiin ollenkaan. Nyt elämässä erittäin vaikeaa petetyksi tulemisen ja eron takia ja en koe brintellixistä olevan apua ollenkaan, olen aivan toimintakyvytön ja ahdistunut ja mietin nyt vaihtoa sepramiin.
Jos täällä kokemusta tästä lääke vaihdosta, niin pitääkö brintellixistä pitää taukoa ennen sepramin aloitusta? Muistaisin lääkärini sanoneen että niissä ei tarvitse pitää taukoa, että ainoastaan toisin päin jos sepramin lopettaa niin brintellixiä ei saisi aloittaa uudestaan kahteen viikkoon. Soittelen tästä lääkäriin huomenna mutta kun en nyt saa muualta tähän hätään tietoa niin haluaisin kuulla jos jollain kokemusta, huojentaisi kuulla jos sen voisi vaihtaa ns "lennosta" kun olo on niin kamala nyt ja tiedän sepramin itsellä toimivan hyvin.
Brintellixin vaihto sepramiin
Anonyymi
0
293
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126