Vuosipaikka hakusessa

Anonyymi

Olisiko vinkkejä, mistä saisi Kouvola 100 km alueelta isäntävuorottoman vuosipaikan fiksuun hintaan? Sauna olisi kiva, muuten ei ole isompia vaatimuksia.

Lisäksi, onko mahdollista ostaa paikkaa, missä olisi valmis pieni terassi? Oma peukalo on keskellä kämmentä ja sairaus rajoittaa muutenkin rehkimistä.

37

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karavaanilehden leirialueluettelo voisi auttaa. Lehtipisteeseen mars.

    • Anonyymi

      Ota kunnolla viinaa niin kyllä se siitä

    • Anonyymi

      Hienoa Joksu, Olette saamassa kolmannen pyörän leikkeihinne.

      • Anonyymi

        Osallistuuko kytkimenvauhtipyörä-veljesikin teidän kimppakivaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osallistuuko kytkimenvauhtipyörä-veljesikin teidän kimppakivaan?

        Se Orivedellä juro huoltoaseman pitäjä on luvannut tulla Palstavahti Joksu teidän kolmanneksi pyöräksi. Samalla tuo kartan Reinon huvilalle sinulle kun karttaa olet kaivannut kovasti.


    • Anonyymi

      Jos olet karavaanari, olet jo saanut Leirintäoppaan, josta voi liitteenä olevaa karttaa käyttäen etsiä sopivaa aluetta. Kun sopiva alue löytyy, alueen nettisivulta saa tarkempaa tietoa kausipaikan hinnoittelusta ja ehdoista.

      Kouvolalaisen karavaanarin oman yhdistyksen alue on SFC-Palvaanjärvi ja siellä ei ole isäntävelvoitetta kausipaikalla.
      Naapurissa on SFC-Purho, josta saa kovalla hinnalla vuosipaikan ilman isäntävelvoitetta (hinta putoaa melkein puoleen isäntävelvoitteella). Molemmat siis tien 26 varrella.
      Kouvolaa lähin on Valkealassa yksityisomistuksessa oleva Kevätti, mutta kausihinnoista ja isäntävelvoitteesta ei löydy tietoja netistä.

      • Anonyymi

        Vielä siitä terassista. Ellei satu olemaan jonkun paikasta luovuttaneen jäljiltä terassia, alueelta löytynee käsistään käteviä jotka voisi sellaisen rakentaa korvausta vastaan (jos terassin saa tehdä alueella).


    • Anonyymi

      Tulipa vietettyä yö kausipaikkalaisten vieressä, autot kun ilmestyi paikalle noin klo. 15:00 niin heti naksahti lonkerotölkit auki. Ryypäämistä ja metelöintiä kesti kahteen saakka yöllä. Olisi kestänyt varmaan pidempäänkin jos en käynyt huutamassa että "turvat tukkoon".
      Aamulla alkoi terassin naputteli ja lonkeron kittaaminen.

      • Anonyymi

        Lähes kaikki kausipaikan ottaneista on alkoholisteja tai ainakin alkoholisteiksi hyvää vauhtia tulossa. Pahimpia on SFC alueiden kausipaikan omistajat. Ainoa harrastus on viinan armoton kittaaminen. Jotain kyllä puuhaillaan mutta alkoholin voimin. Alkoholi sina mukana kuvioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki kausipaikan ottaneista on alkoholisteja tai ainakin alkoholisteiksi hyvää vauhtia tulossa. Pahimpia on SFC alueiden kausipaikan omistajat. Ainoa harrastus on viinan armoton kittaaminen. Jotain kyllä puuhaillaan mutta alkoholin voimin. Alkoholi sina mukana kuvioissa.

        Herää kysymys - mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herää kysymys - mistä tiedät?

        Olen kiertänyt niin paljon Suomen leirintäalueita ja myös SFC alueita niin kyllä olen nähnyt nämä juopot. Moni on jo siirtynyt virvoittavien vesien ääreen siinä aikana mitä Suomea olen kiertänyt. Korkeintaan kaksi yötä olen aina samassa paikassa, sekin harvoin, siirryn mieluusti aina seuraavaan paikkaan ja palaan useasti aina alkuun.


      • Anonyymi

        Just, Sauli Edelma: Karavaanari, aika nappi sanotus.


    • Anonyymi

      Onko siellä kimppakivaa ??

      • Anonyymi

        Joksu-Reino, eli yksi ja sama henkilö harrastanee kimppakivaa itsensä kanssa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joksu-Reino, eli yksi ja sama henkilö harrastanee kimppakivaa itsensä kanssa...

        Ei me olla samoja, miteb niin luulet? Mie oon Joksu.... eiku Reino,,, Apuva, en nyt muista. Mut pää on kyl pipi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me olla samoja, miteb niin luulet? Mie oon Joksu.... eiku Reino,,, Apuva, en nyt muista. Mut pää on kyl pipi...

        Mie oon Reino, Joksu on Niuvanniemessä. Vai oliko se toisin päin..
        T Reino, eiku Joksu
        Mut nyt täytyy lähtee laittaan rumatikkia kunoon. Ja elnakkia kanssa.
        T Joksu... ..ttu, eiku Reino. Apuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon Reino, Joksu on Niuvanniemessä. Vai oliko se toisin päin..
        T Reino, eiku Joksu
        Mut nyt täytyy lähtee laittaan rumatikkia kunoon. Ja elnakkia kanssa.
        T Joksu... ..ttu, eiku Reino. Apuva.

        Pakkopaitaan ja unille. Hyvää yötä kaikille
        T: Joksu - eiku Reino. Siis miun MOLEMMAT pers ooonat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkopaitaan ja unille. Hyvää yötä kaikille
        T: Joksu - eiku Reino. Siis miun MOLEMMAT pers ooonat.

        Min oon Pentti, tuttaville Pena. Joksun ja Reiskan serkku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon Reino, Joksu on Niuvanniemessä. Vai oliko se toisin päin..
        T Reino, eiku Joksu
        Mut nyt täytyy lähtee laittaan rumatikkia kunoon. Ja elnakkia kanssa.
        T Joksu... ..ttu, eiku Reino. Apuva.

        Voi helvetti nyt tuli hyvä. Nauretaan kippurassa.


    • Anonyymi

      Kävin Joksun luona Niuvassa, halattiin ja vein kukkia. Joksu sanoi että muuten hyviä mutta liian vähän suolaa. Sanoin että ne oli koristeeksi.
      Juteltiin rumatikistä. Mainitsin myös Alden, Joksu suuttui, piti lähteä pois.

      Reiska

    • Anonyymi

      Mie oon Eino, kavereden kesken Eikka ja olen Reinon puolivelpuoli ja minulla on myös Foorti.

      • Anonyymi

        Ei no, kyllä Kai.


    • Anonyymi

      Nyt tuli hyvä tarina. Mistä noita juttuja tuleekin. Kyllä nauretaan kippurassa

    • Anonyymi

      Palstavahti jos poikkeen Kuopiossa, niin tuonko tullessani liukuria, vai jäikö tuubiin vielä kun viimeksi olin luonasi ?

      • Anonyymi

        Voitais kokeilla välillä luomuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitais kokeilla välillä luomuna.

        On tämä ihan hullua! Joku tekee ihan oikean asiallisen kysymyksen ja sitten nämä vinksahtaneet alkavat suoltaa noita älyttömiä kirjoituksia. Taidettu ajatellakin alapäällä ja järki aivan jäässä.

        Kirjoitelkaa ihan omia ketjujanne niin ne on helppo hypätä ohi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä ihan hullua! Joku tekee ihan oikean asiallisen kysymyksen ja sitten nämä vinksahtaneet alkavat suoltaa noita älyttömiä kirjoituksia. Taidettu ajatellakin alapäällä ja järki aivan jäässä.

        Kirjoitelkaa ihan omia ketjujanne niin ne on helppo hypätä ohi.

        Kyllä aika hoitaa tuon rumatikkihörhönkin, ei se kauan enää kykene tänne kirjoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä ihan hullua! Joku tekee ihan oikean asiallisen kysymyksen ja sitten nämä vinksahtaneet alkavat suoltaa noita älyttömiä kirjoituksia. Taidettu ajatellakin alapäällä ja järki aivan jäässä.

        Kirjoitelkaa ihan omia ketjujanne niin ne on helppo hypätä ohi.

        Älä masennu. Rumatikki on tärkeä osa karavaanarin elämää ja Joksu ja Reino on kaikkien karavaanareiden kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä aika hoitaa tuon rumatikkihörhönkin, ei se kauan enää kykene tänne kirjoittelemaan.

        Tulee lisää rumatikki-asiantumtijoita. Alulle pannaan autoissa ja vaunuissa rumatikin suloisessa lämmössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä ihan hullua! Joku tekee ihan oikean asiallisen kysymyksen ja sitten nämä vinksahtaneet alkavat suoltaa noita älyttömiä kirjoituksia. Taidettu ajatellakin alapäällä ja järki aivan jäässä.

        Kirjoitelkaa ihan omia ketjujanne niin ne on helppo hypätä ohi.

        Ethän oo hypänny ohi, voi sattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämä ihan hullua! Joku tekee ihan oikean asiallisen kysymyksen ja sitten nämä vinksahtaneet alkavat suoltaa noita älyttömiä kirjoituksia. Taidettu ajatellakin alapäällä ja järki aivan jäässä.

        Kirjoitelkaa ihan omia ketjujanne niin ne on helppo hypätä ohi.

        Nääs kun kaksoispersoona h ä i r i ö on s a i r a u s. Joksu-Reino ei voi lopettaa.


    • Anonyymi

      Minä ainakin haluan rumatikin kanssa touhuta..yhtään päivää ei ole samanlaisia. Palstavahti Kuopiosta

    • Anonyymi

      Jos kalja on loppu niin alkaa masennus ja tulee kärttyiseksi. Sitä alkaa helposti rumatikkiä moittimaan

    • Anonyymi

      Kokeile Kymiringiä, tilaa pitäs olla.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4135
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1620
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1416
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1140
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe