Intiassa tyttö päätti mennä naimisiin isensä kanssa.
The Times of India.
24 vuotias Gudjarat Kshama Bhindu buukkasi juhlapäivän 11 kesäkuuta yhdestä Gotri kaupungin temppeleistä, jonka jälkeen tyttö lähtee honey moonille Goalle.
"En koskaan tahtonut naimisiin, mutta tahdoin olla bride, siksi minä päätin mennä naimisiin itseni kanssa"
"Sologaminen avioliitto on itselleen lojaaliuden merkki ja rakkauden merkki"
Tytön mielestä ihmiset menevät naimisiin sellaisten kanssa, joista eivät pidä.
"Minä rakastan itseäni ja siksi menen naimisiin itseni kanssa" - sanoi Kshama
Sologamia Intian Gotrissa
Anonyymi
2
107
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa siellä olla käytössä pakkolapsiavioliitot, joissa on yksi hailee pitävätkö ne lapset edes toisistaan vai eivät. Joskus kun katselen itseäni peilistä niin ajattelen että miksi en vain menisi itseni kanssa naimisiin? Kun ei kelpaa kenellekään. Paitsi todellisuudessa kyse ei ole kelpaamisesta ja kelpaamattomuudesta vaan siitä minkä verran ihmiset ovat tunnelukkoisia ja kuinka sosiaalisia ihmiset ovat taidoiltaan.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Kannatetaan👍🙋♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2033772Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii582362Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912276- 462170
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321511Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5131277Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931261- 561237
- 651107
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1211083