Intiassa tyttö päätti mennä naimisiin isensä kanssa.
The Times of India.
24 vuotias Gudjarat Kshama Bhindu buukkasi juhlapäivän 11 kesäkuuta yhdestä Gotri kaupungin temppeleistä, jonka jälkeen tyttö lähtee honey moonille Goalle.
"En koskaan tahtonut naimisiin, mutta tahdoin olla bride, siksi minä päätin mennä naimisiin itseni kanssa"
"Sologaminen avioliitto on itselleen lojaaliuden merkki ja rakkauden merkki"
Tytön mielestä ihmiset menevät naimisiin sellaisten kanssa, joista eivät pidä.
"Minä rakastan itseäni ja siksi menen naimisiin itseni kanssa" - sanoi Kshama
Sologamia Intian Gotrissa
Anonyymi
2
196
Vastaukset 2
- Anonyymi
Taitaa siellä olla käytössä pakkolapsiavioliitot, joissa on yksi hailee pitävätkö ne lapset edes toisistaan vai eivät. Joskus kun katselen itseäni peilistä niin ajattelen että miksi en vain menisi itseni kanssa naimisiin? Kun ei kelpaa kenellekään. Paitsi todellisuudessa kyse ei ole kelpaamisesta ja kelpaamattomuudesta vaan siitä minkä verran ihmiset ovat tunnelukkoisia ja kuinka sosiaalisia ihmiset ovat taidoiltaan.
- Anonyymi
Tämä on hyvä. Kannatetaan👍🙋♀️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941865
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo130924En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset212715- 60665
- 135656
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä22630Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568