Aktiivinen muija

Anonyymi

Auttakaa! Tossa kaveri porukassa on yks mukava tytteli mutta ilmenyt vähän että se on vähän liian aktiivinen suuntaa ja toiseen, sekä saa kuulla muilta kundeilta kun ne kehuskelee vähän tyylii kuinka se tyrkyttää suoraan seksiin. Sen takia jäänyt aloite tekemättä. Nyt se tytteli on näreissään kun en ole aloitetta tehnyt, mua vaa vaivaa se kun se on niin aktiivinen ja monet kundit on myös sen torjunnut niin kuin seurustelu mielessä. Mua vaan vaivaa se että onko tollasesta tapauksesta mihinkään seurustelu suhteeseen? kun ei tunnu olla yhtään pidäyttävä ja varmasti olis noloo alkaa seurustella tollaisen kanssa :I kun suurinosa kaveri porukan kundeista se on käynnyt läpi.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No makunsa kullakin, jos omaa kumppania tai ehdokasta häpeää, niin onko siitä mitään järkeä tehdä kumppania? Herää kysymys.

      • Tai jos tuntee vastenmielisyyttä toisen elämäntapoihin, niin onko silloinkaan järkeä tehdä kumppania sellaisesta ihmisestä? Itse en ryhtys mihkään, jos häpeisin tai inhoisin jotain toisen elämäntapoja.


    • Anonyymi

      Poikien sanomat asiat saattavat pitää paikkansa tai ei ollenkaan. Jos on mielestäsi noloo niin kannattaako tämän tyttelin aikaa haaskata ja sydäntä särkeä?

    • Anonyymi

      Huoh. Kyllä ne puheet ihan paikkaansa pitää ja olen nähnyt toiminnan ihan itsekin, esm tossa huoltoaseman pihalla kun jengi yleensä kokontuu tohon aina vklp iltaisin. Se meno on sellasta että tuntuu et sen olis pakko viikon välein saada joku kundi hoito itellee. Kukaan ei tunnu olevan siitä kiinnostunut kun vaan seksin merkeissä. Eikä noista muista kaveri porukan muijista ole havaittavissa tollasta tyrkyttävää aktiivista toimintaa. Kiusallinen tilanne täytyy myöntää :I

      • Onkohan tuo huomionkipeyttä? Tuli vaan mieleen, että tyrkkyys saattaa olla joillain naisilla ihan vaan hyväksynnän hakua ja huomionkipeyttä ja jotkut naiset ikään katsomatta ajattelee, että seksuaalisuus on se hyvä kalastelu tapa. Vaikka siinä voi käydä just toisinpäin, kaikki lopulta karttaa...


      • Bätääs kirjoitti:

        Onkohan tuo huomionkipeyttä? Tuli vaan mieleen, että tyrkkyys saattaa olla joillain naisilla ihan vaan hyväksynnän hakua ja huomionkipeyttä ja jotkut naiset ikään katsomatta ajattelee, että seksuaalisuus on se hyvä kalastelu tapa. Vaikka siinä voi käydä just toisinpäin, kaikki lopulta karttaa...

        Ja miehillä taas ajattelu, että suostun kaikkeen ja oon nöyrä jees mies, jossa käy samoin helposti, hyväksikäytetään ja lopulta kartetaan tossukkana.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Onkohan tuo huomionkipeyttä? Tuli vaan mieleen, että tyrkkyys saattaa olla joillain naisilla ihan vaan hyväksynnän hakua ja huomionkipeyttä ja jotkut naiset ikään katsomatta ajattelee, että seksuaalisuus on se hyvä kalastelu tapa. Vaikka siinä voi käydä just toisinpäin, kaikki lopulta karttaa...

        Ota nyt noista naisista selvää? En nyt itekkää mitää neitsyttä hakemassa mutta tuntuu vaan kun jossain tossa kylillä pyörähtää niin aina sieltä kyllä ihan juttuu saa kuulla edellisen illan tapahtumista että ei niissä jutuissa kyllä mitään keksittyy soopaa kyllä ole. Muuteha toi tuntuis ihan fiksulta ja mukavalta tytöltä. Mutta toi aktiivisuus kammo se vaa painaa mielessä :/ tossa yhen kerran kävi nii kun yks kundi kehuskeli ku se oli viettänyt viime yön sen kanssa ja puhu siitä tytöstä vähän ala tyylisesti. Nii kyllä mulla mielessä vähän sillo keitti mutta en sanonnut sille mitään, sitten jälkeenpäin sille kundille oli selvinyt että se tyttelihän on muhun ihastunut ja kun näin sen kundin kerran nii kyllä se oli vähän nolona mun edessä oikee naamasta näki miten nolona se oli. Mutta kyllä se tuntuu niin vaikealle alkaa mitää aloitetta tehdä näiden tapahtumien jälkeen....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ota nyt noista naisista selvää? En nyt itekkää mitää neitsyttä hakemassa mutta tuntuu vaan kun jossain tossa kylillä pyörähtää niin aina sieltä kyllä ihan juttuu saa kuulla edellisen illan tapahtumista että ei niissä jutuissa kyllä mitään keksittyy soopaa kyllä ole. Muuteha toi tuntuis ihan fiksulta ja mukavalta tytöltä. Mutta toi aktiivisuus kammo se vaa painaa mielessä :/ tossa yhen kerran kävi nii kun yks kundi kehuskeli ku se oli viettänyt viime yön sen kanssa ja puhu siitä tytöstä vähän ala tyylisesti. Nii kyllä mulla mielessä vähän sillo keitti mutta en sanonnut sille mitään, sitten jälkeenpäin sille kundille oli selvinyt että se tyttelihän on muhun ihastunut ja kun näin sen kundin kerran nii kyllä se oli vähän nolona mun edessä oikee naamasta näki miten nolona se oli. Mutta kyllä se tuntuu niin vaikealle alkaa mitää aloitetta tehdä näiden tapahtumien jälkeen....

        Yym, miks hän toisen jätkän kanssa hengaa sängyssä, jos suhun on ihastunut? Aika outo tapa tuoda ihastusta esiin, en ymmärtäis tuollasta.

        Kyllä sitä malttaa pitää housut jalassa, jos kerta on johku ihastunut ja varttuu sitä ihastustaan niihin kalsareihin. Tai sitten siirtyy kokonaan eteenpäin. Unohtaa ja jatkaa elämäänsä.


      • Bätääs kirjoitti:

        Yym, miks hän toisen jätkän kanssa hengaa sängyssä, jos suhun on ihastunut? Aika outo tapa tuoda ihastusta esiin, en ymmärtäis tuollasta.

        Kyllä sitä malttaa pitää housut jalassa, jos kerta on johku ihastunut ja varttuu sitä ihastustaan niihin kalsareihin. Tai sitten siirtyy kokonaan eteenpäin. Unohtaa ja jatkaa elämäänsä.

        Oisko kuiteskin...

        https://youtu.be/WHBuk4j4AVw


      • Bätääs kirjoitti:

        Oisko kuiteskin...

        https://youtu.be/WHBuk4j4AVw

        Tuli vaan mieleen, että naisetkin osaa pelata pelejään. Koittaa saada miehen syömään kädestään ja hylkää, kun rukkasen siinä kohtaa kun on päässyt tavoitteeseensa. Eräänlaista "narsistista" tai sen kaltaista perseilyä.

        Kerää ihailua, kerää mitä tarvii ja sitten morjes. Seuraava uhri.

        Mieti nyt tarkkaan tahdotko olla naiselle kynnysmatto, hetken huuma tai kulta mussukka. Jos jälkimmäinen, niin hänen tarttis ne muut jätkät sitten jättää taakseen ja keskittyä suhun.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tuli vaan mieleen, että naisetkin osaa pelata pelejään. Koittaa saada miehen syömään kädestään ja hylkää, kun rukkasen siinä kohtaa kun on päässyt tavoitteeseensa. Eräänlaista "narsistista" tai sen kaltaista perseilyä.

        Kerää ihailua, kerää mitä tarvii ja sitten morjes. Seuraava uhri.

        Mieti nyt tarkkaan tahdotko olla naiselle kynnysmatto, hetken huuma tai kulta mussukka. Jos jälkimmäinen, niin hänen tarttis ne muut jätkät sitten jättää taakseen ja keskittyä suhun.

        Tähän sopii laulu juicen erkki twistaa eli se kelpaa mikä muilta tähteeks jää eli pakko tyytyy aloittajaan kun muille miehille ei kelpaa kuin kerran mut kukaan ei toistamiseen aloittajasta tulee miäleen juuri laulun erkki poika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän sopii laulu juicen erkki twistaa eli se kelpaa mikä muilta tähteeks jää eli pakko tyytyy aloittajaan kun muille miehille ei kelpaa kuin kerran mut kukaan ei toistamiseen aloittajasta tulee miäleen juuri laulun erkki poika

        Mutta aloittajan ei tartte tyytyä rippeen osaan? Ei miehen ole pakko sen enempää sietää törppöjä naisia, kun naistenkaan törppöjä miehiä. Piste.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Mutta aloittajan ei tartte tyytyä rippeen osaan? Ei miehen ole pakko sen enempää sietää törppöjä naisia, kun naistenkaan törppöjä miehiä. Piste.

        No ei kukaan normaali mies ton naisen kanssa olis no ehkä aloittajan kannattais panna naista ja sit etsiä kivaa tyttöä omakseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei kukaan normaali mies ton naisen kanssa olis no ehkä aloittajan kannattais panna naista ja sit etsiä kivaa tyttöä omakseen

        Tai jättää panematta ja etsiä joku muu tyttö. Jonka kanssa ei tartte arpoa entten tentten teelika mentten minä vai tuo. Vai kaikki nuo.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tai jättää panematta ja etsiä joku muu tyttö. Jonka kanssa ei tartte arpoa entten tentten teelika mentten minä vai tuo. Vai kaikki nuo.

        Joo jos omaa etsii mut ton tytön kans ei tarvi miettii muuta kuin et käyttää kondomia eli panee kunnolla ja sit sanoo häivy suttura no sit erilailla jos haluu toistekkin panna eli tyttö on yleinen seksilelu


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Tai jättää panematta ja etsiä joku muu tyttö. Jonka kanssa ei tartte arpoa entten tentten teelika mentten minä vai tuo. Vai kaikki nuo.

        Ja sit kun pantu niin toivoo et tyttö lähtis toisen luo et pääsee eroon siitä ja ilmaiseksi saa panna


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo jos omaa etsii mut ton tytön kans ei tarvi miettii muuta kuin et käyttää kondomia eli panee kunnolla ja sit sanoo häivy suttura no sit erilailla jos haluu toistekkin panna eli tyttö on yleinen seksilelu

        No tartteeko sitä tyttöäkään huonosti kohdella, mielummin jää vaan kaveritasolle ja siirtyy katselemaan toisia tyttöjä. Semmosta selkeempää tapausta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit kun pantu niin toivoo et tyttö lähtis toisen luo et pääsee eroon siitä ja ilmaiseksi saa panna

        Ei yhtään älykkäämpää tuokaan noinkaan.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        No tartteeko sitä tyttöäkään huonosti kohdella, mielummin jää vaan kaveritasolle ja siirtyy katselemaan toisia tyttöjä. Semmosta selkeempää tapausta.

        No parempi kun ei olis kaveri lainkaan korkeintaan moi moi tuttu ja etsii kunnon naista omakseen ja hempukat menkööt menojaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        No parempi kun ei olis kaveri lainkaan korkeintaan moi moi tuttu ja etsii kunnon naista omakseen ja hempukat menkööt menojaan

        Yym, onhan se noinkin.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Ei yhtään älykkäämpää tuokaan noinkaan.

        No jos tyttö tarjoo niin kai panna voi ja voi panna toistekkin siihen asti ain silloin tällöin kunnes kunnon naisen tapaa


      • Bätääs kirjoitti:

        Yym, onhan se noinkin.

        Jos joku näyttää olevan vähän tuuliajolla, niin ei sitä nyt tartte hyväksi käyttää vaikka tilaisuus olisi, voi itse olla sen verran järkevä että ymmärtää nätisti välttää.

        Mut nyt meen menojani.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Jos joku näyttää olevan vähän tuuliajolla, niin ei sitä nyt tartte hyväksi käyttää vaikka tilaisuus olisi, voi itse olla sen verran järkevä että ymmärtää nätisti välttää.

        Mut nyt meen menojani.

        Häneen sopii juicen laulu rakkauden ammattilainen kyl panna voi ja mee ny sit moi


    • Anonyymi

      Taas ovat yhteiskunnan perusteet vaarassa, jos nainenkin pitää seksistä. 😂 Pitäisikö tähän tarpeeseen perustaa vaikkapa jokin uusi uskonto, jossa halukas nainen merkataan ei pelkästään paholaisen omaksi vaan itse paholaiseksi? Meillä on jo Lilith siellä valmiina.

      No mutta mietitäänpä vakavasti: tervetuloa naisten maailmaan. Vastaavanlainen harkinta on naisille täysin tavanomaista, jos tapaa aktiivisen miehen.

      🦄

      • Välttämättä tuokaan aktiivisuus ei ole nuorilla varsinkaan aina aitoa aktiibisuutta, vaan hoksattu tapa jolla saa huomiota. Eli seksi on pikemminkin konsti kun syy.


      • Bätääs kirjoitti:

        Välttämättä tuokaan aktiivisuus ei ole nuorilla varsinkaan aina aitoa aktiibisuutta, vaan hoksattu tapa jolla saa huomiota. Eli seksi on pikemminkin konsti kun syy.

        Eikä kyllä kaikki vanhemmatkaan naiset osaa vielä muuta konstia, kun seksi millä kalastella huomiota ja hyväksyntää.


      • Anonyymi
        Bätääs kirjoitti:

        Välttämättä tuokaan aktiivisuus ei ole nuorilla varsinkaan aina aitoa aktiibisuutta, vaan hoksattu tapa jolla saa huomiota. Eli seksi on pikemminkin konsti kun syy.

        Ehkä. Toisaalta ihminen, joka ei toimi aidoista motiiveista käsin eikä mieti tekojensa seurauksia, joutuu jossain vaiheessa opettelemaan asian. Siis seurausten miettimisen.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä. Toisaalta ihminen, joka ei toimi aidoista motiiveista käsin eikä mieti tekojensa seurauksia, joutuu jossain vaiheessa opettelemaan asian. Siis seurausten miettimisen.

        🦄

        Kyllä, ennemmin tai myöhemmin kopsahtaa ja joutuu miettimään.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Setämies leikkii teiniä.

    • Anonyymi

      Miks miehet kuvittelee, että naiset haluaa parisuhteen miehen kanssa, joka kiksauttelee joka suuntaan ennen, sen oikean löytymistä. Tollaset kiksauttelijat pitävät vain seksistä niin paljon ja kyllästyvät helposti samaan kumppaniin. Ei ne siitä suhteessakaan mihkään muutu. Heti, kun alkaa kyllästyttää niin lähdetään vieraisiin.

    • Aktiivinen muija on kullan arvoinen. Rakenna romanssi niin pian, kuin pystyt ja pidä kiinni. Jengiaika menee ohi, ja silloin sinulla on OIKEA vaimo. Mikä onkaan suloisempaa, kuin vaimo, joka ei käytä seksiä kiristämiseen?

      Onnea teille molemmille jo etukäteen! 🌹👀

      • Suloisempaako, no mulle suloinen vaimo olis vaimo jolla on sydän paikallaan ja lapsirakas, kohtelee ihmisiä hyvin ja oikeudenmukaisesti. Viihtyy kotona, vaikka välillä tykkäis käydä maalimallakin ja mikä suloisinta rakastais mua kun hullu puuroa. :D


    • Anonyymi

      Kuinka aktiivinen sinä olet?

    • Anonyymi

      Ei lorton kanssa kannata alkaa suhteeseen.

    • Anonyymi

      Ehkä tyttö on vähän hukassa. Ap voisi häntä auttaa ihan kaverina.

    • Anonyymi

      Raittiit miehet ei saa seksiä koska eivät suoraan uskalla tehdä aloitetta naisille. Juohan viinaa, kutsu nainen kylään ja sano sille että haluat panna sitä.

      T: viinamies

      • Anonyymi

        Voi olla hyvin yksipuolista haluamista 😉 Sitä paitsi viina vie erektion ☝️


    • Anonyymi

      Oletko varma että kundit ovat käyneet läpi. Likka saattaa olla flirtti mutta ei jatka siitä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe