Kuinka kovassa puutteessa olet

Anonyymi

Tällä hetkellä?

58

635

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei, ole puutetta mistään nyt enää...

      • Anonyymi

        Eli asut vanhainkodissa tai talossa taikka saattokodissa no se on hyvä et ei mistään enään puutetta ja kaikki hyvin eli voi rauhassa viettää vanhuuden päiviä


    • Kieltämättä on kevättä rinnassa ja pöksyissä. Sen huomaa parhaiten siitä, että tulee käytyä läpi vanhat sutinat ja kutinat, mutta uutta kohti on ihmisen mieli.

    • Anonyymi

      Kyllä

    • Anonyymi

      Kyllä kova puute on ja tinderis 2 osumaa. Laitin naiselle viestiä että nyt tarvii läheisyyttä saada.

    • Unenpuute on huima. Herään aamuyöstä jo.

    • Taitaa olla C-vitamiinin puutetta

    • Anonyymi

      Mitään ei puutu.

    • Anonyymi

      Aikamoisessa puutteessa johon tarvitsee kunnon hikisen treenin.
      Pitääkin lähteä salille penkkaamaan ja kyllä, nainen voisi tulla etumuksen päälle hajareisin istumaan kun penkkaan. Tahtoo peppu nousta aina kielletysti penkistä kun punnertaa ja lisäpaino etumuksen kohdalle asetettuna ei ainakaan huonontaisi tulosta. Tehtäisiin ensin vaikka kympin lämmittelysarjoja:)
      Ylös alas, ylös alas...niih, se lantio nousee.

      AV

    • En sitten pätkääkään. Tai no lottovoiton puutteessa olen...

      • Anonyymi

        En minäkään .en edes lottovoiton. Miten se voitto sinun elämäsi autuaaksi tekisi? Kunhan kysyn.💩


      • Anonyymi

        Milloin viimeksi olet saanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään .en edes lottovoiton. Miten se voitto sinun elämäsi autuaaksi tekisi? Kunhan kysyn.💩

        Eihän se autuaaksi tekisi, mutta jos sen verran ropsahtaisi, että voisi maksaa lainat poies, nin kyllähän tuo kummasti hymyilyttäisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin viimeksi olet saanut?

        Jaa lottovoiton? No on siitä jokunen kuukausi, eikä se ollut kuin muutaman euron voitto. Kun muistais joskus lotota, olisi voiton mahdollisuus huomattavasti isompi.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa lottovoiton? No on siitä jokunen kuukausi, eikä se ollut kuin muutaman euron voitto. Kun muistais joskus lotota, olisi voiton mahdollisuus huomattavasti isompi.

        Nythän ois 17 milliä tarjolla eurojackpotissa. Sen jos kokonaan sais itse, niin meikämaneetti muuttais maalle justiinsa. Möisin tuon talon puoleenhintaan, kunhan oisin saanut rantamestan valmiiks.

        Ja varsinaiset työt loppuis heti kun saavat mun tilalle jonkun.

        Kesät olisin vesillä ja vuoroin moottoripyöräilemässä.

        Ei ois enää vapaa-ajasta pulaa. 😁👌


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eihän se autuaaksi tekisi, mutta jos sen verran ropsahtaisi, että voisi maksaa lainat poies, nin kyllähän tuo kummasti hymyilyttäisi.

        Kun ei ole lainoja! Olisit ollut yhtä viisas kuin minä.😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole lainoja! Olisit ollut yhtä viisas kuin minä.😇

        Koskaan en ole ymmärtänyt tuota että otetaan laina ja maksetaan moninkerroin korkoja. Kyllä se näin on että johon sinulla ei ole käteistä tai säästöjä ,niihin ei lähdetä. On ihanaa olla velaton! Ja silti elää ihan mukavaa elämää. Kaverit kamppailee velkojen kanssa mutta minulla rahat elämiseen riittää.


      • Disseisback kirjoitti:

        Nythän ois 17 milliä tarjolla eurojackpotissa. Sen jos kokonaan sais itse, niin meikämaneetti muuttais maalle justiinsa. Möisin tuon talon puoleenhintaan, kunhan oisin saanut rantamestan valmiiks.

        Ja varsinaiset työt loppuis heti kun saavat mun tilalle jonkun.

        Kesät olisin vesillä ja vuoroin moottoripyöräilemässä.

        Ei ois enää vapaa-ajasta pulaa. 😁👌

        17 milliä on niin paljon, että siinä menee nuppi himmeeks 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei ole lainoja! Olisit ollut yhtä viisas kuin minä.😇

        Laina tai ei lainaa, kumpikin on ihan yhtä viisas valinta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan en ole ymmärtänyt tuota että otetaan laina ja maksetaan moninkerroin korkoja. Kyllä se näin on että johon sinulla ei ole käteistä tai säästöjä ,niihin ei lähdetä. On ihanaa olla velaton! Ja silti elää ihan mukavaa elämää. Kaverit kamppailee velkojen kanssa mutta minulla rahat elämiseen riittää.

        Ei tästä kämpästä mitään monin verroin korkoja tule menemään, päinvastoin. Tähän asti korot on olleet niin alhaalla, että onnetonkin inflaatio on syönyt ne käytännössä kokonaan. Samaan aikaan seutukunnan kämppien hinnat ovat nousseet tasaisesti joka vuosi selvästi yli inflaation. Ja kun tämän lainalla rahoitetun asumismuodon kuukausikulut ovat vielä alemmat kuin vastaavan vuokrakämpän samoilla seuduilla, niin säästöä on tullut joka kuukausi sen 200€. Ainakin.

        En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että kituutellaan omilla rahoilla, kun pelätään velkaa.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei tästä kämpästä mitään monin verroin korkoja tule menemään, päinvastoin. Tähän asti korot on olleet niin alhaalla, että onnetonkin inflaatio on syönyt ne käytännössä kokonaan. Samaan aikaan seutukunnan kämppien hinnat ovat nousseet tasaisesti joka vuosi selvästi yli inflaation. Ja kun tämän lainalla rahoitetun asumismuodon kuukausikulut ovat vielä alemmat kuin vastaavan vuokrakämpän samoilla seuduilla, niin säästöä on tullut joka kuukausi sen 200€. Ainakin.

        En ole koskaan ymmärtänyt tuota, että kituutellaan omilla rahoilla, kun pelätään velkaa.

        Aika moni maksaa vuokraa enemmän, kuin maksais lyhennystä ja korkoa omasta. Tiedä nyt sitten kuinka järkeväksi tuon voi määritellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni maksaa vuokraa enemmän, kuin maksais lyhennystä ja korkoa omasta. Tiedä nyt sitten kuinka järkeväksi tuon voi määritellä.

        Niin. Ja mun kohdalla se menee vielä niin, että lyhennys korot vastike on noin suunnilleen sama kuin olisi kuukausivuokra samasta kämpästä. Tai nyt kun vuokrat on alueella tapissaan, niin voi olla, että vuokra olisi jopa kovempi.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niin. Ja mun kohdalla se menee vielä niin, että lyhennys korot vastike on noin suunnilleen sama kuin olisi kuukausivuokra samasta kämpästä. Tai nyt kun vuokrat on alueella tapissaan, niin voi olla, että vuokra olisi jopa kovempi.

        Itse maksaisin reilusti enemmän vuokraa nykyisestä asunnostani (pk seutu). Lainaa ja lyhennystä maksan vajaa 600€ kuussa ja vuokra olis lähempänä tonnia tästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse maksaisin reilusti enemmän vuokraa nykyisestä asunnostani (pk seutu). Lainaa ja lyhennystä maksan vajaa 600€ kuussa ja vuokra olis lähempänä tonnia tästä.

        No mulla on aika vastaavat summat ja sinällään tismalleen sama tilanne, voittoa tulee joka kuukausi. Tämän asunnon hankkiminen oli alkujaankin pääosin taloudellinen ja vain osittain logistinen ratkaisu. Ja se logistiikankin muutos toi ja tuo reilusti säästöä verrattuna aiempaan sijaintiin.


      • randombypasser kirjoitti:

        17 milliä on niin paljon, että siinä menee nuppi himmeeks 😁

        No saattas se vähän nytkäyttää polvissa aluks,mutta eiköhän sitä keksis käyttöäsille summalle. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No saattas se vähän nytkäyttää polvissa aluks,mutta eiköhän sitä keksis käyttöäsille summalle. 😄

        No tokkiinsa, aina on haluttaessa saatu rahat poltettua tähänkin asti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tokkiinsa, aina on haluttaessa saatu rahat poltettua tähänkin asti 😂

        No kyllä mäkin miettisin, että millaiseks tekisin elämän. Siis touhuilua en lopettais. Vois tehdä jotain hyväntekeväisyyttä.

        Mä voisin vaikka käydä laittelee jotain vanhuksien asuntoja kuntoon ilmasiks. Sellaisille, ketkä ei itse saa laitatettua. Voishan siihen palkata jonkun samanhenkisen kaverinkin tai pari. 😁

        Ei tietty urakalla. Välillä höpöttelis mummojen ja pappojen kanssa. Sitten ois sellaiseenkin aikaa.


      • Disseisback kirjoitti:

        No kyllä mäkin miettisin, että millaiseks tekisin elämän. Siis touhuilua en lopettais. Vois tehdä jotain hyväntekeväisyyttä.

        Mä voisin vaikka käydä laittelee jotain vanhuksien asuntoja kuntoon ilmasiks. Sellaisille, ketkä ei itse saa laitatettua. Voishan siihen palkata jonkun samanhenkisen kaverinkin tai pari. 😁

        Ei tietty urakalla. Välillä höpöttelis mummojen ja pappojen kanssa. Sitten ois sellaiseenkin aikaa.

        Joo ja tietty paikallisten junnujen urheilua vois hyvin sponsoroida.


      • randombypasser kirjoitti:

        Joo ja tietty paikallisten junnujen urheilua vois hyvin sponsoroida.

        Joo. No ehkäpä jokaiselle jengille palkattu junnuvalmentaja. Se tekis ihmeitä aikaan...


    • Anonyymi

      Osaan kyllä itsetyydyttää itseni, joten en ole koskaan puutteessa.

    • Anonyymi

      Ei palstan sinkku osaa olla puutteessa koska ei ole saanut seksiä koskaan.

    • Anonyymi

      Puuteessä lähinnä 😂🤣😅

    • Anonyymi

      parisuhe on puutetila aina, äklä tänne sinkuil valitaivojasi.

    • Ei jaksais... panna.

    • Anonyymi

      Minulta ei nyt puutu yhtään mitään . Tarpeenikin ovat minimaaliset joten tää on helppoa .

    • Anonyymi

      En ole puutteessa koska on oma nainen joka aina on valmis seksiä harrastamaan. Miksi sitä eläisi sinkkuna ja olisi aina puutteessa. Aivot ei kestäisi sellaista että olisi puutteessa.

    • Anonyymi

      Puutteista ei kannata ottaa itselle ongelmaa. Niiden kanssa on hyvä oppia elämään.

    • Anonyymi

      Noin yleisesti ottaen en lainakaan puutteessa. Tarpeet on hoidettu. Vaan siis jos tiettyä miestä mietitään, niin todella hirveässä puutteessa.

    • Anonyymi

      viinamies on todella kovassa puutteessaq kun ei edes yökerhoistakaan lyydä mitään...

    • Anonyymi

      Done eli hoidettu!

    • Anonyymi

      Kysytäänkö tässä onko tilausta onanoinille ja käynkö keskustelun keskenäni? :'D
      t.sxth

      • Anonyymi

        Tuo edellinen oli näppärä :o
        t.sxth


      • Itseltään saa useinmiten mieluisan vastauksen 👌


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Itseltään saa useinmiten mieluisan vastauksen 👌

        Sehän taisikin olla yksi päivän polttava kysymys! Tässä yhteydessä joutunen kysymään itseltäni haluaisinko tai voisinko 😅 t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän taisikin olla yksi päivän polttava kysymys! Tässä yhteydessä joutunen kysymään itseltäni haluaisinko tai voisinko 😅 t.sxth

        Kerro sitten mihin päädyit :O)


      • Anonyymi
        MaximiIIian kirjoitti:

        Kerro sitten mihin päädyit :O)

        OohH...... *uuh* päädyin vuorokeskusteluun.
        Tuo väitti, etten pääse asiaan ja kaikki kiinnostaa... Mitä tekisin? Olemme puhuneet toisillemme ja kertoneet tunteistamme. Kerran näin oman kuvani, jossa olen siinä ihan itse. Hän kysyi oletko tuossa ja nykyään siis missä. Hän tuli tapaamaan minua ja oli hieman hänmmennyksissä, että vieläkö sinä tässä? Hän vastasi vattuako muuta kuvittelit! En pitänyt itse itselleni vastauksesta. Päätin lopettaa vuorokeskustelun. Mitä minun pitäisi tehdä, olen niin yksin.,? Hiljaa! :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        OohH...... *uuh* päädyin vuorokeskusteluun.
        Tuo väitti, etten pääse asiaan ja kaikki kiinnostaa... Mitä tekisin? Olemme puhuneet toisillemme ja kertoneet tunteistamme. Kerran näin oman kuvani, jossa olen siinä ihan itse. Hän kysyi oletko tuossa ja nykyään siis missä. Hän tuli tapaamaan minua ja oli hieman hänmmennyksissä, että vieläkö sinä tässä? Hän vastasi vattuako muuta kuvittelit! En pitänyt itse itselleni vastauksesta. Päätin lopettaa vuorokeskustelun. Mitä minun pitäisi tehdä, olen niin yksin.,? Hiljaa! :D

        Kuulostaa hankalemmalta kuin asiallinen keskustelu sinkut-palstalla 🤭


    • Anonyymi

      Pillussani surraa päivittäin pitkälle yöhön ladattava dildo, en voi sanoa olevani puutteessa.

    • Anonyymi

      Ei minkäänlaisia tarpeita. Ei nyt eikä koskaan.

    • Anonyymi

      viinamies kirkuuu jo hädissään koska ei edes yökerhsoitkaa sa nista..

      • Anonyymi

        onpa hänellä vaikea tilanne


    • Anonyymi

      Onneksi itse olen hoitanut noi hommat niin hyvin, ettei puute ole päässyt yllättämään. Just sain vappuna 2005 ja heti perään toisen kerran juhannuksena 2017.
      Vaikka just nyt on hieman hiljasempaa ei tilanne kuitenkaan ole mitenkään akuutti

    • Anonyymi

      viinamies on viiinanpuuttessa.

    • Anonyymi

      pullea hoitaja joku, kun jousduin olwmn saieaalassa, aika kaunis joku, lihava kylläå eli pullewahko.

      muttta niin melkoinen kirkuntajaq ja huuto viinamiehellä kun wei zsaa naista..

    • Anonyymi

      Elli-YUlääkäeri kuin omwena Geand-mamma Geeen.

      minä jooh vahingossa potkin saieraalassa jotain roskapöntttöjä kun olivat tiwellä kun pyöeätuolilla...

    • Anonyymi

      viinamiehellä on kova nsaisen puute kun ei edes yökerstaqkaan asaa... ewikä edes viinan avullakaan..

    • Anonyymi

      Minä en varmasti ole seksin puutteessa. Olen tällä viikolla harrastanut seksiä kaksi kertaa. Te sinkut siinä olette tosi kovassa puutteessa ettekä ole vuosiin edes saanut halata naista. Enkä ole sanonut että olisin juonut viinaa. Ei minun tarvii juoda viinaa ja käydä baareissa enää koska minulla on oma kumppani. Teidän pitää mennä baariin juomaan viinaa jotta tutustuisitte naisiin. Sitä olen teille yrittänyt sanoa mutta ettehän te kuuntele.

      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe