Laatuleidiltä laadukasta ja seksyy

Anonyymi

Olen aina tykänny pukeutuu naisten vaatteisii. Oli ilahhruttavaa kuulla, että burleskiii nainen Neilikka May on taas maisemisa. Kaverilta kuulin on takas ja fasesta leidin bongasin.

Häneltä olen hankkinu ne kaikkein seksyimmät jutut. On tilannuki mulle jonkun peruukin ja muitakii tuotteita ja varsinainen löytö oli Pariisista hankitut harmaat pitsiset pikkarit! Ei ole mitään hikisiä halpis-strinkejä vaan nämä kun pukee ylleen tulee se oikee fiilis.

10

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla sama, tuon pukeutumisen kanssa. Lähinnä omaksi iloksi sillain että muut ei tiedä, en ole viittiny kelleen kertoa kun ei mielestäni muille kuulu.

      Pitääpä kysäistä, kiitosta vinkistä. Hakusessa ollut sellainen hame, joku kaftaanin tapainen ja rintsikat kanssa kiinnostaa.

    • Anonyymi

      Kiinnostuin kyllä ja laitoin viestiä meneen ja sain jo vastaustakin. Vaikuttaa hyvältä.

      Noita kaiken maailman kusisia ja ties millä eritteillä kyllästettyjä tuntuu olevan kaikki paikat väärällään ja tarjolla. Haluan löytää sellasia laadukkaita ja aidosti naisellisia alusasuja, mutten kehtaa mennä liikkeisiin kyselemää ja olen pidemmän aikaa etsiny sellasta "hovihankkijaa`´.

      Mulle on mun yks naispuolinen ystävä jotain toimittanu mutta ei ne oikein sitä mitä haen.

      Saa olla hiukan käytettyjäkin muttei välttis. Kaipaisin myös hiukan opastusta noissa pukeutumisasioissa, niin vaikutuin kyllä tuon Neilikka May;n vastauksista. Selvästi tietää aiheesta paljon.

      • Anonyymi

        minkälaisee laitoit viestiä?


    • Anonyymi

      Minä rakastan kaikkia alus vaatteita ja kun mulla on tatuointeja toneinen jalka täynnä niin sitten nekin näkyy kivasti ja käykää kommentoimasta kirjoittamaani artikkeliin halu ottaa tatuointi ja lävistys. Vaikka mulla kyllä tatuointeja on muutama toisessa jalassa !😀👍❣️

    • Anonyymi

      Mä olen haaveillu jostain silkkisistä alkkareista, mahtaskohan löytyä__? Toinen mikä kiinnostas olis semmonen sukkanauhavyö.

      • Anonyymi

        Mistä sitä täältä kukaan osaa sanoo löytyykö. Onhan tossa yhteystietoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä täältä kukaan osaa sanoo löytyykö. Onhan tossa yhteystietoo.

        Kehtaanko vaan laittaa viestin että moi, olen mies, olisko sukkanauhavyötä>>


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kehtaanko vaan laittaa viestin että moi, olen mies, olisko sukkanauhavyötä>>

        Noo, jotenki tohon tyyliin, miksei. Kerroin etunimeni kyllä ensten, ja kerroin sitten mitä oli hakusessa. Joitakin tunteja meni ennenkun tuli vastaus, sain kuvia sähköpostiin, pitäs tällä viikolla tulla, ainaki kuvissa näyttää hyviltä.
        Yhtä mitä kysyin ei ollu mutta lupasi laittaa etsintään ja ilmottaa kun tulee. Ihan asiallinen ja kaikin puolin ok.


    • Anonyymi

      Sielläpä on fasebookkisa, siinä marketiplasessa myynnisä>>

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe