Minä luen nyt kirjaa nimeltä "Kaupunki nimeltä Peyton Place".
HILJAA !
Painettu suomessa vuonna 1969.
HILJAA !
Mutta Amerikassa 1958.
HILJAA !
Nyt alkaa sarja telkkarista.
HILJAA !
HILJAA !!!!!
3
188
Vastaukset
onneksi asun hiljaa yksin..
Tsä voisit olla Villa Mehun uusi isäntä! Suit you, sir! Siellä on hiljaista; vain pikkulinnut laulaa ja ne voi ampua ja paistaa!
roskapostirobotti1 kirjoitti:
Tsä voisit olla Villa Mehun uusi isäntä! Suit you, sir! Siellä on hiljaista; vain pikkulinnut laulaa ja ne voi ampua ja paistaa!
Tätä olenkin toivonut jo kohta 11 vuotta. Oma ranchi,miehinen (nogay) puuhamaa, taidetta veistoksia,hamstrausta ja villielukoita, marjapensaita, kanin ansastusta , katiskaa vetee ja bioetanolia käymistynnyreihin. Sit luulaa tsirpp tsirrpp..voin ehkä viimenkin kirjoittaa järkevän kirjan josta minut muistetaan.
Aloituksentynkiä on jo..kunhan muistaa olla vain.. HILIJAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273683- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut382393Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82185- 381609
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151552
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2861372- 1311365
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305