olen Etela Amerikasta

olen Etela Amerikasta, mulla on melkein 8v. asun Suomessa ja on hyvää paika, puhun hyvin suomea. mulla on 35v.

1

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä puhut Suomea. Kieli auttaa paljon elämä Suomessa kuin ihmissuhteissa.Kieli muuri tekee kaiken vaikeaksi myös arjen!Kunioittavaa. Etelä Amerikka on laaja maa!Itse ole vanha ja aika kulutan lukiessani löppejä tällä,Ennen kuin lähden sateeseen ulos yksin ulkoile noin 3h..Juuri eilen ilta mietein ,aikuinen lapseni täytää 50v. Miten aika kuluu? Miten liityy etelä-amerkikkaa ja Suomen kielen tärkeys.Kunnioitus niitä ihmisiä kohtaan jotka sitä haluaa oppia!Itse rakastuin hullun lailla ja elämäni ensi rakkaus.Oli mies Cihillestä..Mies ja mies nuoria molemmat..Hänellä ei motiivia opiskelu Suomen kieli.Ei eds yhteinen lasi motivoinit se. Lisäksi kävin työ ja elätin itseni ja lapseni työstä saadulla palkalla.Suomi hänestä huono.Ruotsi hyvä.Toki kun siellä hänen sisaruksia, sukua.Kunolista yhtestä kietä ei ollut ja lisäksi höyrähti Ruotsissa heluntalaisuskon ja vati minuakin..Lomani siellä.Turhan paljon tuskaa, turhan paljon kyneliä,,ketän ei voi uskonto pakotaa. Häntä koipien välissä tuin Suomi..Hän meni lahkon kuluvan naisen kanssa naimisin joka vihasi minua,saivat yhteisiä lapsia..Erosivat ja uusi on vaimo vanhoilla päivllä nuori,jurusivat jotkut minulle.Elämä voi johtaa monen hyvään.Kuin minulla rakkauslapseen.Mutta se rakaus voi katua huono Suomi,,Minä en koskaan mennyt naimisin ,tai asunut miehen kanssa. On toineknin lapsi ja rakkaus lapsi 46v Suomi miehen kanssa,joka kuolut jo.kitos sille joka luki mieteni ajatukseni tunteiluni.kieltongelmien takia menetetystä ensi rakaudesta. Hyvä Kesä kaikille lukioille,Eläkä hetkessä äkä murehtiko mennyt.Tulevaisuus on teidän kaiken nuorte ja aikuisten.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe