että "puhalsin silloin pelin poikki".
Se mikä alkoi kevyenä flirttinä, menikin minulla kovaa suoraan tunteisiin.
Etätyöt ja ja siitä johtuva breikki sai minut kaipaamaan sinua aivan hulluna!
Tiedän ettei tämä kaikki merkinnyt sinulle samaa kuin minulle, sinulle vain kevyttä piristystä työpäivään,
minulle taas tunnemylläkkää ja särkynyt sydän.
En pystynyt enää elämään näin, siksi olin ilkeä ja kauhea sinulle jotta alkaisit inhota minua ja minä voisin kerätä ylpeyteni rippeet ja poistua näyttämöltä pystypäin... ei kovin fiksua, mutta en muutakaan enää keksinyt. Still ❤️ you
Olen pahoillani, mies
Anonyymi
10
1119
Vastaukset
- Anonyymi
Etätyöt?
- Anonyymi
Niin, etätyöt
- ap
- Anonyymi
Et sitten pystynyt ihan vaan puhumaan tuolle tyypille? Mahtaa mies ihmetellä mistä nyt tuulee
- Anonyymi
Ihana olet M nainen edelleen silmissäni
- Anonyymi
En ole M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole M
Kyllä olet ja me olemme S ja A mies.
- Anonyymi
Mene töihin elä oma elämäsi se riittää
- Anonyymi
Milloin puhalsit pelin poikki?
- Anonyymi
n. 2kk sitten
- Anonyymi
Säälittävää touhua. Varattuna flirttailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446