Aamun palhastus

Anonyymi

Ala kouluista lähtien alkanut syrjintä teki minusta pikkuhiljaa venäjä myönteisen. Normot itse käänsivät minut vihollisekseen ja tiesin että itä on heidän vihollinen, joten vihollisen vihollinen on ystävä.

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, aika erikoinen logiikka.

      Mutta kylläpä saat oikeati ihan itseäsi kiittää siitä myönteisyydestä. Aivan turhaa se on muita syyttää kun syyllinen löytyy peilistä.

      Se, että on kokenut elämässään vääryyttä toisten takia, ei tarkoita, että saisi itse olla tampio sen varjolla.

      Elämä kohtelee meitä kaikkia kaltoin tavalla tai toisella. Ennemmin taihi myöhemmin. Siihen ei kannata jäädä kiinni, vaan irroittautua siitä ja jatkaa elämäänsä.

      Ainakaan sitä ei kannata käyttää tekosyynä tolvanana olemiseen.

      Ja toisekseen.. oletko miettinyt sitä, että kun jää vatvomaan niitä elämän ikäviä asioita, sillä pilaa elämänsä. Ihan itse.
      Paree vaan antaa anteeksi ja jatkaa elämäänsä.

      • "Aivan turhaa se on muita syyttää kun syyllinen löytyy peilistä."

        Todella törkeä kommentti. Syyttää syrjittyä syrjinnästä tuntematta asiaa. Ap:lle hyvää jatkoa. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        "Aivan turhaa se on muita syyttää kun syyllinen löytyy peilistä."

        Todella törkeä kommentti. Syyttää syrjittyä syrjinnästä tuntematta asiaa. Ap:lle hyvää jatkoa. 🌹👀

        Jaa, olet siis sitä mieltä, että koulussa syrjintä on hyvä syy olla venäjämyönteinen? Eli kun mulla oli ilmavaivoja eilen, niin voin syyttää Venäjää siitä?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa, olet siis sitä mieltä, että koulussa syrjintä on hyvä syy olla venäjämyönteinen? Eli kun mulla oli ilmavaivoja eilen, niin voin syyttää Venäjää siitä?

        Olen sitä mieltä, että on SIKAMAISTA syyttää syrjittyä syrjinnästä, jos ei ole perehtynyt asiaan. Venäjämyönteisyydestä en ole sanonut, enkä tarkoittanut ymmärrettäväksi tarkoittaneeni yhtään mitään. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että on SIKAMAISTA syyttää syrjittyä syrjinnästä, jos ei ole perehtynyt asiaan. Venäjämyönteisyydestä en ole sanonut, enkä tarkoittanut ymmärrettäväksi tarkoittaneeni yhtään mitään. 🌹👀

        En todellakaan voi sille mitään että olet asian noin väärin ymmärtänyt. Mutta vika lieneen luetun ymmärtämisessä tai ulosannissani.
        Tod.näk. molemmissa.

        Sinun sietäisi hävetä, että syytät minua mistä syytät. Olet itse sikamainen, kun alat ensitöiksesi haukkumaan.

        Joten väännän sinulle rautalangasta..
        Ap väittää, että hänen Venäjän myötämielisyys johtuu siitä, että häntä syrjittiin koulussa. Että se on syrjijien syytä.
        Minun mielestäni väittämä on pyllystä ja ap:n myönteinen asenne Venäjää kohtaan on omaa syytä. Että jos siihen syyllistä haetaan, niin peili kertonee totuuden.

        Joten mitä sikamaista ja törkeää mielipiteessäni loppujen lopuksi on?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        En todellakaan voi sille mitään että olet asian noin väärin ymmärtänyt. Mutta vika lieneen luetun ymmärtämisessä tai ulosannissani.
        Tod.näk. molemmissa.

        Sinun sietäisi hävetä, että syytät minua mistä syytät. Olet itse sikamainen, kun alat ensitöiksesi haukkumaan.

        Joten väännän sinulle rautalangasta..
        Ap väittää, että hänen Venäjän myötämielisyys johtuu siitä, että häntä syrjittiin koulussa. Että se on syrjijien syytä.
        Minun mielestäni väittämä on pyllystä ja ap:n myönteinen asenne Venäjää kohtaan on omaa syytä. Että jos siihen syyllistä haetaan, niin peili kertonee totuuden.

        Joten mitä sikamaista ja törkeää mielipiteessäni loppujen lopuksi on?

        Jos mahdollisesti syytöntä syytetään, on VELVOLLISUUS olla hänen apunaan. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Jos mahdollisesti syytöntä syytetään, on VELVOLLISUUS olla hänen apunaan. 🌹👀

        Jaa.. niin.. että.
        Minä en nähdäkseni syyttänyt ap:tä mistään.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. niin.. että.
        Minä en nähdäkseni syyttänyt ap:tä mistään.

        Lue uudestaan ensimmäinen kommenttisi. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Lue uudestaan ensimmäinen kommenttisi. 🌹👀

        Eli sanoin että hän on itse syyllinen Venäjän myötämielisyyteensä. Naurettavaa syyttää siitä alakoululaisia.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Eli sanoin että hän on itse syyllinen Venäjän myötämielisyyteensä. Naurettavaa syyttää siitä alakoululaisia.

        Vieläpä syytit häntä siitä, mitä oletit hänen tehneen ALAKOULULAISENA. Kuinka kuvittelet, että sen ikäinen osaisi suhtautua rationaalisesti, kun häntä syrjitään. Minun puolestani keslustelu päättyy. 🌹👀


      • kynä.mi kirjoitti:

        Vieläpä syytit häntä siitä, mitä oletit hänen tehneen ALAKOULULAISENA. Kuinka kuvittelet, että sen ikäinen osaisi suhtautua rationaalisesti, kun häntä syrjitään. Minun puolestani keslustelu päättyy. 🌹👀

        Ei tämä ollut keskustelua.. ainakaan sinun puoleltasi.

        Hyvää yötä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ei tämä ollut keskustelua.. ainakaan sinun puoleltasi.

        Hyvää yötä.

        Hyvää yötä! 🌹👀


    • Anonyymi

      Hyvä sanontakin tuollainen: Joku toinen päivä kiitos hei.

      Mutyta ytuo juttu erijuttua, ei seurusteluja..... erittäinkin hauskoja jotain magneetti-juttuja jotain oli...

      Koska magneetit vetävät puoleensa, niin .... niiin'

    • Anonyymi

      Alakoulut on tosiaan sellasia paikkoja missä syrjitään. Sanoohan jo toi nimikin alakoulu, että se on alaarvoinen. Suomessa on pitkin poikin peltoja sellasia latoja joita kouluksi kutsutaan. Mua kans syrjittiin. Mä olin hyvä matikassa ja oisin halunnu aineopettajan tyhmän luokanopettajan sijaan joka oli tyhmä kuin saapas eikä tajunnu matikasta mitään. Lisäksi oisin halunnu lukee fysiikkaa ja kemiaa mutta tyhmä johtajaopettaja ei järjestäny niitä tunteja. Mutta paha saa aina palkkansa. Luokanopettajalle tuli parkinsson ja johtajaopettajalle als. Että kannattiko olla julma ja mielivaltainen. Elämä kostaa.

    • Anonyymi

      Milloin apn "pikkuhiljaa" on startannut, pentuna vai sata päivää sitten? - cu-

    • Anonyymi

      Päättäjäryhmissä voi kokea syrjintää. Jos on tarmokas, asioihin syvästi perehtyvä, osaaava, koulutettu ja asiansa selkeästi esille tuova, sellaista karsastetaan. Jätetään syrjään ja poistetaan tiedonsaannista. On muutaman hegen (Putin)ryhmä, jonka tukena on joukko samoin äänestäviä lampaita. He päättävät ja jyräävät mielipiteitään vastaan toimivat henkilöt niin että nämä viimein antavat periksi ja lakkaavat tuomasta esiin kantojaan, puolueettomia, olenaiseen keskittyviä kantoja.

      • Anonyymi

        "Jos on tarmokas, asioihin syvästi perehtyvä, osaaava, koulutettu ja asiansa selkeästi esille tuova, sellaista karsastetaan."

        Ei pidä paikkaansa.


      • Anonyymi

        Kuulostaa sisäsuamelta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe