Keskustelu kehumisesta

Arvelin, että feminismillä saattaisi olla positiivinen korrelaatio erääseen ilmiöön. Tämä oli ilmeisesti liikaa sensuurille tai jollekin palstalaiselle, joten koko ketju poistettiin.

Samalla hävisi myös mielenkiintoinen keskustelu, joka ei liene ollut poiston syy.

Joku kirjoitti: "Mistä tiedämme ettei aloittaja itse ole xxxxxxx? Tämäkin tulkinta on tuettavissa. Niinpä. Kuka itsensä ylentää, se alennetaan." (Poisto minun)

Joku vastasi: "'Kuka itsensä ylentää se alennetaan' Ja sitten vielä ihmettelet miksi feminismiä alennetaan. 🤣 Löytyikö peilistäsi vastaus?"

Kirjoitin vastaukseen omaa jatkoani, mutta silloin koko ketju olikin jo poistettu:

"Aika hyvä!"

"Feminismi on puheissaan pyrkinyt omimaan itselleen TASA-ARVOA ajavan vanhan naisliikkeen saavutukset ennen feminismin syntyä 60-luvulla. Samoin hyvät lait, jotka ovat syntyneet eduskunnan enemmistöllä, vaikka eduskunnassa ei ole montakaan feministiä."

"Jos ketkä, niin feministit ovat poimineet plakkariinsa edistysaskelia, jotka kuuluvat oikeasti tasa-arvon ajajille, eli normaali-ihmisille."

"Ei löydy montakaan kirjoitusta, joissa feministit eivät kehu itseään. 🌹👀"

🌹👀

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      jalka ei mahdu kenkään jne, ehkä tänä vuonna joskus voi mahtua heh.

      Mutta voimistelen, aika hauskoja ohjeita tytöiltä joltain.... tuota jalkaa juttuja, sellaisia no tehokkaita hauskoja juttuja voimistaaa..

      Itseäni kyllä huvitytavat.... kuka joku Marjorie Morgathan., pilottti jo-jo, jossain avaruusjutussa,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe