Feministinen oppi

... venyy ja paukkuu kuin jenkkipurukumi. Peruslinjaakin on 60 vuoden aikana rankasti muutettu - eli feministit sanovat 'kehitetty' - moneen kertaan. On myös samanaikaisesti feministejä, joilla on aivan päinvastaisia mielipiteitä.

Valtava opillinen kirjo ja ad hoc filosofian venyvyys sallii esittää mitä milloinkin totuutena, jopa aivan päinvastaista.

Mutta yksi on pysynyt muuttumattomana kuuden vuosikymmenen aikana. Se perustuu edelleen vihalle, katkeruudelle ja valtapyrkimyksille. Edelleen se pitää miestä huonompana sukupuolena, ja ylistää feministeja sellaisista saavutuksista tasa-arvon edistäjinä, johon faministit eivät ole voineet harvalukuisuutensa takia vaikuttaa.

Tasa-arvo on edistynyt feminismistä HUOLIMATTA normaali-ihmisten, naisten ja miesten, ansiosta, kun sivistys on noussut ja elinkeinoelämä muuttunut otolliseksi. Hegemoniaan pyrkivät luuserisovinismi ja feminismi eivät ole voineet vaikuttaa tasa-arvoistuvaan kehitykseen.

Feministit esittävät, että luuserisovinistien mielipiteet olisivat MIESTEN mielipiteitä. Normaalit miehet eivät pyri antamaan takaisin selittämällä, että feministien mielipiteet ovat NAISTEN mielipiteitä.

Feministeillä ja normaalinaisilla on eroa kuin yöllä ja päivällä. Me emme syytä normaalinaisia feministien falsettiin nousseista huudoista.🌹👀

4

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Valtava opillinen kirjo ja ad hoc filosofian venyvyys sallii esittää mitä milloinkin totuutena, jopa aivan päinvastaista.2

      Älä sinä koko popppoota syyllistä yhden mätämunan takia, tähän on helppo varmaan ulkoreunaltakin yhtyä ja sitä myöden irtisanoutua

      • Kyllä palstafeministit ovat jo aikoja sitten mätiksen oppineet tunnistamaan. Tuskinpa he häntä edes feministinä pitävat.

        Olen seurannut feminismiä koko ikänsä aina 60-luvun synnystä asti. Muutos on ollut hurja. Eri maissa ovat ihan eri opit vallalla, samoin Suomessakin on valtava kirjo. VAIN mainitsemani asiat ovat yhtenäisiä. 🌹👀


    • Anonyymi

      Ai kato, et sitten ole huomannut ihan kaikkien oppien muuttuvan ja kehittyvän historian saatossa.

      • Anonyymi

        Ihan yhtä hyvin voisi sanoa vaikkapa, että kristillinen oppi venyy ja paukkuu kuin jenkkipurukumi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe