Miksi te naiset teette näin?

Anonyymi

Eli minulle on käynyt monta kertaa, että olen aloittanut viestittelyn deittisivustolla ja alku keskustelu on mennyt esimerkiksi näin, että ihan aluksi terve ja siitä on lähtenyt liikkeelle. Yhden naisen kohdalla huomasin, että hän kuuntelee metallimusiikkia niin kuin itsekkin ja kysyin minkälaista metallia kuuntelet ja nainen luetteli muutaman bändin jonka jälkeen kysyin kun kesä on tulossa että tykkäätkö käydä keikoilla tai festareilla?mutta tämän jälkeen täysi hiljaisuus ja tämä oli vain yksi esimerkki. Niin ihan mielenkiinnosta naisilta kysymään oliko tuossa viestissä esimerkiksi jotain pahaa tai muuta? Ikää itsellä 38v ja naiset olleet 30-40 vuotiaita kenen kanssa olen viestitellyt.

10

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tuossa mitään pahaa ole. Ehkä naista ei vaikka nyt ole se musiikki mitenkään suuremmin kiinnostanut, eikä keikat eikä festarit ja on kokenut vaikka, että olette kovin erilaisia, kun sinua nuo niin kovasti kiinnostivat. En mä oikein muuta järjellistä syytä keksi.

      Epäkohteliastahan tollanen mitään sanomatta katoaminen toki on.

    • Anonyymi

      Ja ei pelkästään vaan musiikista, festareista ja keikoista vaan viestittely on loppunut myös kun on kysynyt harrastuksista kun olen huomannut että tykkää harrastaa liikuntaa.
      ap

      • Anonyymi

        Sama syy ehkä kuin edellä. Montaa asiaa voi harrastaa, ilman että kokee sydämen asiakseen keskustella niistä. Varsinkin jos toinen jää kovasti jauhamaan aiheesta, josta ei itse hirveämmin jaksaisi puhua, voi tulla tunne että aika kaukana ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama syy ehkä kuin edellä. Montaa asiaa voi harrastaa, ilman että kokee sydämen asiakseen keskustella niistä. Varsinkin jos toinen jää kovasti jauhamaan aiheesta, josta ei itse hirveämmin jaksaisi puhua, voi tulla tunne että aika kaukana ollaan.

        Mutta ei kai se jauhamista ole jos sinä sitä yhden kerran kysyt Ja sitä kautta saisi muutakin keskusteltavaa? miksi sitten naiset laittaa nuita mieltymyksiä sinne jos ne ei sitten kiinnosta?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei kai se jauhamista ole jos sinä sitä yhden kerran kysyt Ja sitä kautta saisi muutakin keskusteltavaa? miksi sitten naiset laittaa nuita mieltymyksiä sinne jos ne ei sitten kiinnosta?

        ap

        Kenenkään täällä on hyvin hankala ottaa juuri sinun keskusteluihisi syvällistä kantaa, kun ei ole niitä keskusteluja nähnyt. Vaikea sanoa varmaksi millainen kuva sille toiselle osapuolelle on tullut, kun ei tiedä tarkasti mitä on sanottu ja miten. Voi vain kertoa niitä ajatuksia mitä herää ja mistä voisi olla kysymys.

        Yksi kerta ei toki ole jauhamista. Yhdenkin kerran voi kuitenkin puhua ikäänkuin asia olisi todella iso ja oleellinen. Tosiaan vaikea sanoa varmemmin näkemättä itse keskustelua.

        Kertoisivatkohan siksi, että tarkoitus on kertoa itsestään. Mäkin harrastan luontovalokuvausta, mutta en etsi seuraa/kumppania, jonka kanssa siitä keskustella. Se ei ole aihe, josta jaksaisin hirveästi puhua. Silti se harrastuksena kertoo minusta, joten kyllä se yleensä tulee mainittua. Harrastan tuota valokuvausta, sekä piirtämistä, maalaamista ja 3D ja 2D grafiikka. Kaikki tuo kertoo minusta, mutta eivät ne ole asioita, josta jäksaisin juurikaan syvällisemmin jutella muuten vaan.


    • Anonyymi

      Naisten logiikka on täysin käsittämätöntä. Kävin yhden kanssa treffeillä joka kertoi olleensa väkivaltaisessa suhteessa ja haluavansa kiltin miehen. Treffien jälkeen totesi että olen liian kiltti. Ei nyt oikein mennyt mulle jakeluun.

      • Anonyymi

        Liian kiltti on usein kiertoilmaus perässävedettävälle mielipiteettömälle ja tahdottomalla kivireelle.


      • Anonyymi

        Totta


    • Anonyymi

      Normi touhua nykyisin, kolme kertaa viitsin kokeilla ja sitten jätin hölmöilyn netissä sikseen.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Miksi naiset ei voi sitten kysyä mieheltä mitään? Ymmärrän kyllä kun Suomalaiset miehet on turhautuneita Suomalaisiin naisiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe