Tämä auttaa painonhallinnassa ja laihduttamisessa.

Anonyymi

Kalorinlaskennassa kannattaa tehdä niin että laittaa paperille alekkain toiselle puolelle
Roskaruuasta tulleet kalorit ja toiselle puolelle
Terveellisestä ruuasta tulleet kalorit

Minulla itselläni on alkanut nyt tulemaan melkein kaikki kalorit roskaruuasta ja olen alkanut lihomaan joten nyt ON aloitettava tosissaan uusi laihdutuskuuri.

Syödyistä 3000 kalorista viikon ajan 1500-2500 kaloria on tullut karkista ja muusta roskaruuasta ja terveellisestä ruuasta vain 500- 1000 kaloria
Samaan aikaan liikuntakin on jäänyt pois ja maha ON alkanut kasvamaan.
-viime kuussa kaloreita oli keskimäärin päivässä 3000 mutta en lihonut vaikka sitä epäilinkin ja liikunta HYVIN vähäistä.Silloinkin auttoi kalorinseuranta jonka avulla tajusin pysäyttämään lihomiseni lisäämällä liikuntaa ja syömällä terveellisesti.

Terveellistä ruokaa ON kasvikset,juurekset,hedelmät ja jonkin verran lihaa.

Roskaruokaa ON karkit,jugurtit,jäätelö,voileivät,viljatuotteet yms

Karkin syönti välillä ei haittaa jos kalorit saa pidettyä noin 2500 päivässä.Silloin pitää syödä terveellistä ruokaa vain vähemmän.

Herkkuja saa yleensä syödä mutta jos haluaa laihtua
Paino alkaa laskemaan vasta sitten kun lopettaa kokonaan kaikki herkut.Sitä pitää tehdä ainakin 10 päivää yhteen menoon JOS haluaa laihtua.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämänhetkinen tilani on laihalihava ja tarkoitus on nyt laihduttaa pois viimeiset läskit.
      Ongelma on ollut sama kuin ennenkin.Laihtumisen jälkeen laihtumisen loppumetreillä ON alkanut herkkujen syöminen.

    • Anonyymi

      Pilailijan tekemä avaus. Hän ei ole tikkulaiha.

      • Anonyymi

        Kyllä minä laiha olen JA kohta vieläkin laihempi.Paino suunnilleen 65 kiloa ja lihomisen pysäyttäminen nyt alussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä laiha olen JA kohta vieläkin laihempi.Paino suunnilleen 65 kiloa ja lihomisen pysäyttäminen nyt alussa.

        Varo ettei kuukautiskiertosi häiriinny. Ota yhteys tukihenkilöösi asap.


    • Anonyymi

      Nyt aloitin.Kalorit vain 1800 ja TÄLLÄ KERTAA 1500 kaloria tullut roskaruuasta.(karkit 800 kal ja keksit 600 kal.Terveellinen ruoka 300 kal)

      • Anonyymi

        Nyt roskaruoka suklaakeksit kahvilla ja ,karkit 1100 kaloria ja terveellinen kasvisliharuoka 500 kaloria.
        yht 1600 kaloria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt roskaruoka suklaakeksit kahvilla ja ,karkit 1100 kaloria ja terveellinen kasvisliharuoka 500 kaloria.
        yht 1600 kaloria

        Nyt roskaruokakalorit,sukloaakeksit,karkit 1000 ja terveellinen ruoka 1100 kaloria ja pihtimitta pienentynyt 3 mm

        Liikunta vain työtä 10 tuntia päivässä.Himohamstraajan kesämökin siivousta


    • Anonyymi

      Vielä illalla karkkipussi ja fasupaloja.Yöksi olen varannut jäätelöä litran.Kirjaan vihkoon vasemmalle puolelle alekkain. Aamulla vaihdan pyörään kampiakselin ja pyöräilyä 2,3km. Tekee huonoa selälle joten loppupäivä suollakävelyä 68kg pulttiraudat jaloissa.

    • Anonyymi

      Tikkulaihuus tekee äkäiseksi.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse laskea kaloreita. Lopetat kaiken suhun lappamisen missä sokeria, keinotekonen maketusaine ja jäätelö.Kuin hiilihapoliset juomat. Ne laajentaa vatsalaukua ja mahan mahtuu enemän safkaa.Oli tv asiasta ylpainoset ihmist. Kuin hoidat psykesi kunton lyhyt terapialla. Moni syö pysken takia. Laidut ruoka rytmillä. Jos et tiedä mkiä se on. Laita netti hakun sairaalan ruoka ajat. noudata sitä keloa lopun ikäsi laidut et liho takaisin. Pelkällä kelon mukaan syömisellä.Aamiainen,lounas. välipala, päivälinen ilta pala.Näet myös mitä syövät kelon mukaan.Naiset ikuisia jojoilijoita kaihdutajia systemillä laihtu ja noudataa yhä sitä.Kun viellä heillä housuun alle 10e. askelmitari sempamasa päivän askelmäärä on 12 000.askelta. Kesti: 30kg ylipainoa lähti 3 vuodessa sairalan ruoka ajoilla ja vinkinä mitä sairalla kellon ajan mukaan syö,toiseta lähti 40kg. sama systeemi kesti 5 vuotta. Läskit ei takas tullut kun noudataa sitä ja koko perhe myös.kuin se asketen kerämininen päivässä minimi 12000.Joten sinä itse päätät asian.et lipsu.Mikä estää? Sovitele päiväsi syöt sen mukaan,eväs pakki mukaan.Rohkeasti kietäydyt pulla,keksi ymm. Koska ment sokeri koukun heti kun sen yhden karkin suuhus laitat tai pullan.alat mene saman miksi juri lihoit.

      • Anonyymi

        Sairaalaruokavaliolla laihtuu varmasti,mutta se VOI OLLA myös erillainen.
        Ei liho takaisin JOS kalorit on päivässä 2000-3000 kulutuksesta riippuen.Minäkin laihdun vaikka kaloreista tulee rehellisesti sanottuna nyt tällä hetkellä puolet roskaruuasta.
        Täytyy pikkuhiljaa luopua kokonaan roskaruuasta.Suuri laihtuminen tulee juuri silloin kun sen tekee.10 päivää ja 2 kiloa

        Vain kasvikset ja juurekset sekä pieni määrä lihaa on terveellistä ruokaa ja kaikki muu ON roskaruokaa.
        Liikuntani on ollut nyt vain työtä .Puutarhavajan lattian ja oven teko ja himohamstraajan puutarhamökin siivousta sekä auton ruosteitten korjausta.Yksi reikäkin piti pohjasta paikata popniittaamalla umpeen.Hitsaamisessa työ olisi ollut 10 kertaa suurempi koska matot pohjasta olisi pitänyt irroittaa ettei auto syty palamaan.
        Nyt laihtumiseni näkyy vain ylävatsassa.Siihen on tullut pieni kolo ja vatsalihas vähän näkyy sekä vyötärönympärysmitta pienentynyt 1 cm.Neste ei ole nyt poistunut koska en ole yhtään hikoillut.
        Minä siis teen niin että lopetan kokonaan sen tuotteen käytön josta alan lihomaan.Karkki ja leipä on ne kaksi pahinta lihottajaa.Leipää olen syönyt vain muutaman palan viimeisen puolen vuoden aikana.


    • Anonyymi

      Pihtimittaukko on nyt laihduttanut usemman vuoden viimeistä kolmea kiloa. Ylä- ja alamitat aivan sekaisin.

      MItä tuosta voidaan päätellä? Huono menetelmä tai ukko ei noudata omaa menetelmäänsä.

      • Anonyymi

        Olen aina vahingossa syönyt vähän liikaa,mutta aina olen sen laihduttanut pois.
        Nyt on prempi tarkka seuranta joten jojoilua ei nyt tule.Jos tulee niin se on korkeintaan 500g eikä 3 kiloa niinkuin ennen.Koska seuranta on parempi kuin ennen.
        Jos seurantaa ei ole se on helposti 30 kiloa ja huonolla seurannalla jossa vain punnitaan paino se on helposti 5 kiloa.

        Ongelma on vain siinä että tiedän että minä saan syödä,mutta olen syönyt liikaa.
        Se on totta että kaikkia SAA normaalisti syödä,mutta JOS syö vähänkään liikaa lihoo takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aina vahingossa syönyt vähän liikaa,mutta aina olen sen laihduttanut pois.
        Nyt on prempi tarkka seuranta joten jojoilua ei nyt tule.Jos tulee niin se on korkeintaan 500g eikä 3 kiloa niinkuin ennen.Koska seuranta on parempi kuin ennen.
        Jos seurantaa ei ole se on helposti 30 kiloa ja huonolla seurannalla jossa vain punnitaan paino se on helposti 5 kiloa.

        Ongelma on vain siinä että tiedän että minä saan syödä,mutta olen syönyt liikaa.
        Se on totta että kaikkia SAA normaalisti syödä,mutta JOS syö vähänkään liikaa lihoo takaisin.

        Pihtimittauskaan ei estä lihomista JOS ei tee heti tai melkein heti muutoksia ruokavalioon tai liikuntaan.Mielummin niihin kumpaankin pitää tehdä muutos samaan aikaan JOS haluaa laihtua.


      • Anonyymi

        Olen muuten laihduttanut 2017 melkein 20 kiloakin ja sen jälkeen pienempiä määriä useita kertoja 4-10 kiloa.Aina olen laihduttanut läskit pois JOS olen lihonut.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2723
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2070
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1817
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1696
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 95
      1625
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe